Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #18 - The princess bride

+11
artishocking
Natjuh89
morkreb
v8power
Jensie
Тхенекаъ
Debby
graafoto
howlin graveyard
Hank1705
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 13]

1Ronde #18 - The princess bride Empty Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 00:58

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Er heerste een bizarre drukte in het paleis van prins Humperdinck. Waar normaal hoge edelen in prachtige zijden kleren arrogant rondslenterden en hun neus ophaalden voor het gewone volk, liep er nu uitschot van het ergste soort door de rijkversierde gangen. Kruimeldieven, moordenaars, afzetters en vrouwenhandelaren, bandieten waar iedere brave boer of burger nachtmerries van kreeg.
Allemaal waren zij afgekomen op een aanplakbiljet dat in de meest gure kroegen van Florin was verschenen: een poster waarop de prins verklaarde op zoek te zijn naar kundige bandieten voor het opknappen van een vuil klusje. De beloning? Kwijtschelding van de straffen die op hun gezochte hoofden stonden. En een flinke som geld op de koop toe. Welke rechtgeaarde schurk kon zo'n vette buit nou laten liggen?

'Schurken, uitschot en ander gespuis,' zo begon prins Humperdinck terwijl hij rondkeek en probeerde zijn minachting en afschuw voor dit vieze volkje niet te tonen. 'Ik heb u allen bijeen geroepen en een plechtige geheimhoudingseed laten zweren. Het plan dat hier vanavond uit de doeken zal worden gedaan, is strikt geheim en mag onder geen voorwaarde uitlekken. Is dat duidelijk?'
Er werd druk geknikt en instemmend gemompeld.
'Ik heb jullie nodig voor een belangrijke opdracht,' vervolgde de kroonprins. 'Vanavond nog wil ik dat jullie iemand ontvoeren, een vrouw. Neem haar mee over zee naar de kust van Guilder en breng haar daar, bovenop de rotsen om, opdat iedereen zal denken dat de Guilders achter de brute moord zitten. Hierop kan ik gerechtvaardigd aan mijn buurland de oorlog verklaren, hen overwinnen en daarna heersen over Florin én Guilder!' Humperdinck pauzeerde zijn toespraak even om kwaadaardig te kunnen lachen.
'Majesteit,' vroeg Miejster beleefd. Hij wist niet zo goed hoe je een kroonprins moest aanspreken, maar dacht dat hij hiermee wel safe zou zitten. 'Majesteit, mag ik vragen wie het beoogde doelwit is?'
Prins Humperdinck grijnsde en antwoordde: 'Jawel, dat mag. De dame die ongewild oorzaak zal zijn van deze oorlog, is niemand minder dan prinses Boterbloem.
Een geschrokken gemompel steeg op maar toen de prins boos zijn hand ophief, werd het direct weer stil.
'Maar hoogheid,' stamelde Jensie. 'Prinses Boterbloem is uw verloofde...'
'Klopt,' zei de prins. Hij wierp zijn hoofd in zijn nek en lachte bulderend.

De avond viel en evenals alle andere dagen, zadelde Boterbloem rond een uur of 7 haar paard om haar dagelijkse rit te maken. Ze reed de bossen in, luisterde naar de vogels, genoot van de schoonheid van de natuur en was precies zo onbezorgd als tot op het bot verwende prinsessen in een groot, donker bos konden zijn. Per slot van rekening, wie zou haar nou iets aan durven doen? De verloofde van de kroonprins!
Toen ze benaderd werd door 2 vrouwen steeg zij dan ook nietsvermoedend af en vroeg waar zij hen mee kon helpen. Toen er plotseling vanuit de bomen nog 12 mensen naar beneden klauterden, allen gewapend en grimmig kijkend, vond ze dat wel wat vreemd maar maakte ze zich nog altijd niet ongerust. Het was het moment dat een van de mannen een zware kandelaar ophief dat ze zich toch wat ongemakkelijk begon te voelen. Een seconde voordat het voorwerp haar hoofd raakte, werd ze zelfs een beetje bang.
De kandelaar kwam aan en bewusteloos viel Boterbloem neer.

Begin van de moordloze nacht.
Deze nacht eindigt donderdagavond 23:00u


Deelnemers:
Sedative - meester in het worstelen
Debby - bekend met alle Oosterse vechtkunsten
V8power - fabelachtig meesterbrein
Graafoto - legendarisch met de degen
Natjuh89 - dodelijk doeltreffend met haar katapult
Jensie - onnavolgbaar spoorzoeker
Hank1705 - sterker dan wie ook
Howlin - raakt met pijl en boog een mug in het donker op 30 meter afstand
Mini - kan zelfs van gras nog dodelijke mengsels brouwen
Roger - onverslaanbaar met zijn knuppel
Theneka - zeer explosief type, speelde als peuter al met buskruit
Xavyre - smijt met rotsblokken alsof het kiezelstenen zijn
Morkreb - onafscheidelijk met zijn beer, niet om ruzie mee te maken
Miejster - indrukwekkend speerwerper

Let wel: we hebben hier alleen maar met dodelijke schurken te maken. Deze vaardigheden verwijzen op geen enkele manier naar de rol van de betreffende speler.

Rollen die mee kunnen doen:
Conversiewolf
Leugenwolf
Verhullende wolf
Wolf
Sjamaan
Ketter
Apostaat
Ziener
Beul
Cupido
Jager
Beschermengel
Heks
Priester
Groenteboer

In verband met de lichte kansloosheid van de wolfjes in de vorige rondes, is het voor een eventuele conversiewolf vanaf nu bij mijn rondes mogelijk om al in de moordloze nacht te bijten.



Laatst aangepast door Dorien op do 04 nov 2010, 12:11; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 08:45

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

En Graafoto zeggen dat híj de speer gooide... scratch
Is het nou Graafoto of Miejster die die speer gooide (in het inschrijvingstopic)?

3Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 09:02

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Howlin - raakt met pijl en boog een mug in het donker op 30 meter afstand

en dat voor iemand die normaliter met een witte stok rondwandelt...
Welke burger kan beter?

4Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 09:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb vroeger nog pijl en boog lessen gegeven maar op 30m een mug raken is mij nooit gelukt.
Ah, met een degen kan ik ook wel overweg maar ik voel mij veiliger met pijl en boog of een bijl.

5Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 09:11

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Niet zo bescheiden graafoto, je bent legendarisch.. Very Happy

6Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 10:08

Debby

Debby
Senior spammer

Pas maar op,ik heb geen wapens nodig.
Alleen mijn snelheid Razz

7Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 10:19

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

...och, natuurlijk zijn jullie allemaal extremely skilled en beheersen jullie hiernaast nog wel meer vaardigheden, maar jullie danken jullie naamsbekendheid dan toch vooral aan dat ene.

https://weerwolfenco.actieforum.com

8Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 10:53

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als de dames spreken over mijn degen bedoelen ze wel wat anders hoor Embarassed

9Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 11:07

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

tss Mad
graafoto toch. Er zijn minderjarigen bij hoor!

https://weerwolfenco.actieforum.com

10Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 11:13

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Lolz. Ik ben gwn pyromaan-bomexpert Very Happy Bjistig xD
stofexplosie, iemand?

*BOOOEEMM* ^^

11Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 11:28

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Prinses Boterbloem hebben we!
Wat nu? Very Happy

12Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 11:31

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Haar overzee naar de kust van Gilder brengen om haar daar bovenop te rotsen te vermoorden, opdat prins Humperdinck met de sympathie van het volk de oorlog kan verklaren aan Gilder omdat die zijn teergeliefde verloofde hebben vermoord?

Ik weet niet. Is zomaar een idee.

https://weerwolfenco.actieforum.com

13Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 11:41

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik stem dat we het omgekeerde doen :p
laat ons robin hood spelen^^ En de princes als onze leider laten optreden (ok, marionette, maar toch xP )

14Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 11:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Prince Humperdinck is watching you

Hou je niet aan de opdracht en jullie gaan allemaal regelrecht de kerkers in Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

15Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 11:43

Debby

Debby
Senior spammer

Nah,lekker dan.
Als ik ergens niet heen wil is het de kerkers wel,zo koud daar.

16Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 11:44

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

*KABOEEEMMM?*

17Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 12:05

v8power

v8power
Spammer i.o.

zo prinses boterbloem hebben we
dat was gemakkelijk nu eens verder kijken wat voor ons het beste is...

18Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 12:12

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

*KABOEM?*

19Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 12:15

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

theneka ophouden of mijn trommelvliezen scheuren Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

20Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 12:20

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

dutske toch. Btw, wie is nu de prinses eigenlijk? /p

21Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 12:27

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Niet ik want ik ben al veel te vaak met kandelaren neer gemept Evil or Very Mad
Of niet soms, Miejster?

https://weerwolfenco.actieforum.com

22Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 12:50

morkreb

morkreb
Junior spammer

hiya!
Ronde #18 - The princess bride 1-1227726-2462-t

23Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 12:56

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

wat is dat? scratch

https://weerwolfenco.actieforum.com

24Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 13:11

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dat is mijn beer dat zie je toch, jij moet zeker op gaan passen dat je geen ruzie krijgt!

25Ronde #18 - The princess bride Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 04 nov 2010, 13:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Oh pardon
*knikt de beer respectvol toe*

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 13]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum