Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #18 - The princess bride

+11
artishocking
Natjuh89
morkreb
v8power
Jensie
Тхенекаъ
Debby
graafoto
howlin graveyard
Hank1705
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 13]

251Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 13:38

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

vndaag ist toch vakantie voor jullie ook ee? :p
Of nie?

252Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 13:49

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmm, weet niet of het in NL feestdag is. De bevrijding van België vieren wij in B, maar als ik me niet vergis is dat in NL op een andere datum.

253Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 14:04

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

11 wapenstilstand? Das geen bevrijding ze :p das WO I

254Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 14:12

Debby

Debby
Senior spammer

Nee hoor.
Het is hier wel Sint Maarten (de 11e van de 11e).
Maar geen feestdag.

255Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 14:13

Debby

Debby
Senior spammer

Bevrijdingsdag valt hier op 5 mei (maar is hier maar 1x in de 5 jaar een feestdag)

256Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 14:18

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

lolwut? Wrm da... Stomme hollanders :p

257Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 14:19

Miejster

Miejster
Senior spammer

Theneka schreef:11 wapenstilstand? Das geen bevrijding ze :p das WO I
Yup inderdaad, maar ik bedoelde dit wel hoor. Embarassed

258Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 14:21

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ok, tis u vergeven :p

259Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 14:24

Debby

Debby
Senior spammer

Stomme hollanders


Daar kan ik natuurlijk op antwoorden,maar laat ik verstandig zijn en dit niet doen Razz

260Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 14:25

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

kan dat? :p

261Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:13

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

geen ruzie hè Smile
uhh, 'vieren' de Belgen vandaag ook die wapenstilstand?
Dacht dat dat vooral in Engeland was.

Wij hebben 4 mei inderdaad, waarop we de doden herdenken en 5 mei vieren we de bevrijding. WO I hadden wij natuurlijk een stuk minder mee te maken dus 11 november is voor ons niets anders dan sint Maarten (oh bah, nu moet ik zeker in dat ***weer nog naar de winkel snoep te halen voor die zingende koters ook :s hoewel, hun lampionnetjes waaien vast uit. Krijgen ze ook geen snoep).

Sorry ik moest vandaag nog naar school ook. Zal nú gaan schrijven Razz Danku voor het wachten.

https://weerwolfenco.actieforum.com

262Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:22

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hgahaha okeej.. nog eventje geduld en dan verhaaltje:P...
lol!

263Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:24

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

ik ben wel bijna weg ee :p
dus doe maar voort!! En ja, wij vieren 11 november. Is een van de 5 officiele feestdagen. Ah, just, jullie deden niet mee aan WO I ^^

264Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:31

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah denk dat je nog maar ff moet w8 voor verhaaltje;)

265Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:33

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

MAAR IK WIL EEN VERHAAAAALLTJEUUUHH!!!

266Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:37

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

JE hebt niks te willen.. OF heeft je mams dat nooit gezegt;)

En dorien jah die bepaalt wanneer het komt.. hoe meer je zeurt des te langer ze der over doet lol! Razz.... dus gewoon in je zelf zeure:P maby beter lol!

267Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:49

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

...

IK

WIL

EEN
VER
HAAAL

TJEUUUHHH!!!

NUUUUU Very Happy

268Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:49

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

zeur Rolling Eyes

269Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:50

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Door alle opschudding en sterfgevallen van de afgelopen dag, was het van Boterbloem vermoorden eigenlijk helemaal niet meer gekomen en dat bleek achteraf niet verstandig. Toen zij tegen de avond namelijk besloten de executie dan toch eindelijk plaats te laten vinden, klonk er opeens van alle kanten hoefgetrappel en geschreeuw. De Guilder!
Blijkbaar waren de inwoners van dit rotsachtige land niet blij met rondsluipende bandieten die een oorlog probeerden te ontketenen, en de Guileraanse veiligheidsdienst was ingezet om ze allemaal in te rekenen. Van 36 verschillende kanten kwamen paarden aanzetten met daarop tot de tanden toe bewapende mannen.

Een pijl floot rakelings langs Debby's hoofd en instinctief zette ze het op een rennen. De groep volgde haar en in alle haast lieten ze Boterbloem achter - die dat overigens helemaal niet zo'n heel erg groot probleem vond.
Als vluchtelingen waren zij natuurlijk in het voordeel ten opzichte van de achtervolgers... ze hoefden immers alleen maar zo hard mogelijk weg te rennen en het maakte niet uit welke kant op. Ook lieten ze geen sporen achter op de harde rotsgrond en weldra waren hun achtervolgers verdwenen.

'Waar zijn we?' vroeg Theneka toen ze eindelijk na ruim een uur stopten en om zich heen keken. De omgeving was veranderd. Naargeestige, grijze bomen, rokende grond en overal kleine smeulende vuurtjes. Theneka zette een paar stappen en zakte direct tot over zijn knieën weg in de drassige grond.
'Moeras,' concludeerde hij.
Hank sprong haastig opzij toen een twee meter hoge steekvlam plotseling uit de grond spoot en hem op een haar na miste.
'Vuur,' concludeerde hij.
'Vuurmoeras dus,' vulde Debby aan.
'Wat doen?' vroeg Natjuh. 'Terug?'
Er klonk direct een storm van protest op. 'Wil je gevangen genomen worden?' snauwde Miejster. 'Echt niet, ik zeg: vooruit!'
Een aantal mensen vielen hem bij, hoewel hun enthousiasme wel wat afzwakte toen een nieuwe steekvlam een toevallig voorbij huppelend konijn roosterde.

Zwijgend en chagrijnig strompelden ze voort. Het hele plan was mislukt... Boterbloem was niet dood en waren ze kwijt, de helft van de groep was dood, voor hen lag het Vuurmoeras en achter hen een woedende groep ruiters. Bah.

Bah, dacht ook Hank toen hij met z'n voet recht in een buitengewoon zompige plek stapte. Hij zette zich schrap en probeerde zich los te trekken, met als enig resultaat dat z'n andere voet ook erin verdween.
'Ehh... jongens? Help?!' probeerde hij, maar alle collega-bandieten deden angstig een stap achteruit, bang om ook vast te komen zitten. Hank voelde hoe de grond onder hem plotseling begon te schudden en hij wist dat er nu elk moment een metershoge steekvlam de lucht in kon schieten om hem te flamberen. 'Help!!!' krijste hij, terwijl hij nu tot aan z'n knieën weg was gezakt.
Sedative rende op hem af en begon paniekerig aan zijn armen te trekken in een nutteloze poging hem weg te krijgen. Het lukte niet. Natuurlijk niet.
Er klonk nog één keer geschreeuw, de harde Woesh! van vuur en Sedative en Hank waren niet meer.

Natjuh, Mini, Theneka, Debby, Xavyre en Miejster keken elkaar verslagen aan.
Nou ja, verslagen? Eigenlijk keken alleen de eerste twee erg verslagen, de andere vier leken eerlijk gezegd nogal vrolijk.

'En dat was Hank,' zei Miejster blij.
'En dat was Sedative,' voegde Debby toe.
'En dat was Mini,' verklaarde Theneka.
'En dat was Natjuh,' meldde Xavyre

'Ehh... wat bedoelen jullie?' vroeg Mini een beetje ongemakkelijk. 'Natjuh en ik staan hier gewoon hoor, met ons is niks mis.'
'Nu nog niet nee,' zei Debby. 'Maar straks wel hoor, dat beloof ik je.'
'Waar heb je het over?' snauwde Natjuh, terwijl ze langzaam achteruit schuifelde, weg bij de drie.
'Eigenlijk...' vertelde Theneka. 'Eigenlijk willen wij Boterbloem helemaal dood hebben, en willen wij prins Humperdinck helemaal niet op de Guilderaanse troon hebben. Stiekem komen wij zelf namelijk uit dit land en zijn wij geïnfiltreerde spionnen die als doel hadden deze oorlog te voorkomen. Vanaf het moment dat de opdracht van start ging, hebben wij achter de schermen lopen stoken waardoor al die doden vielen. Nu zijn we in de meerderheid en kunnen we het wel vertellen. Jullie zullen het toch nooit aan iemand verklappen...'
Woesh! Geflambeerde Mini.
Woesh! Geflambeerde Natjuh.

Tevreden liepen Debby, Miejster, Xavyre en Theneka weg uit het Vuurmoeras, recht naar de soldaten die daar stonden, klaar om hen op te vangen en naar de hoofdstad te brengen om hen rijkelijk te belonen voor het tot een goed einde brengen van hun opdracht.

EINDE VAN HET SPEL
De wolven winnen: gefeliciteerd!
Hank wordt vermoord, hij was groenteboer
Sedative was zijn geliefde, hij was beul


Overige rollen:
Mini - jager
Natjuh - gewone burger
Debby - conversiewolf
Theneka - wolf
Miejster - leugenwolf
Xavyre - sjamaan

https://weerwolfenco.actieforum.com

270Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:55

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

MWAHAHAHAHAHAHA Twisted Evil

271Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:57

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Mad Crying or Very sad Sad

Nou gefeliciteerd wolven

272Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 16:59

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

zie je wel natjuh, de rest waren allemaal slecht Sad

blij dat de conclusies in ieder geval juist getrokken waren, helaas waren we net iets te laat met slechte rollen eruit te stemmen Crying or Very sad

Gefeliciteerd Wolfjes, verdiend gewonnen Smile

Ik dacht goed begonnen, ziener, beul & groenteboer bij elkaar (ik was gezien, en toen werd mijn geliefde Sedative ook toegevoegd aan het blok met toestemming van Graaf (de ziener). Helaas. Het mocht niet zo zijn Sad

Hulde aan de spelleidsters, mooi verhaal bij mekaar getypt cheers Ik heb echt genoten Smile


(volgende ronde Robin Hood ofzo? Razz )

273Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 17:01

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ HANK
jah klopt je heb gelijk Smile

274Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 17:02

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

wat dacht je van WO ? :p of koude oorlog? :p

275Ronde #18 - The princess bride - Pagina 11 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 17:10

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

JAh dorien mooi verhaal Very Happy

Op naar het volgende potje:D cheers lol!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum