Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #18 - The princess bride

+11
artishocking
Natjuh89
morkreb
v8power
Jensie
Тхенекаъ
Debby
graafoto
howlin graveyard
Hank1705
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 13]

276Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 17:16

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wat wel mooi was:

Nacht 2
Ziener: 'ik wil graag de rol van Mini zien!'
Sjamaan: 'ik wil graag de rol van Mini zien!'

Nacht 3
Ziener: 'doe mij de rol van Natjuh maar...'
Sjamaan: 'nu graag de rol van Natjuh...'

xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

277Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 17:23

Debby

Debby
Senior spammer

Eerlijk gezegt dacht ik dat Hank en Natjuh de geliefden waren.
Sedative was gewone burger geworden en Natjuh was t al,dus ongevaarlijk.

Mini,waarvan we idd wisten dat ze jager was,hebben we maar even met rust gelaten.
Ik dacht dat Hank de heks was.

Met dank aan Morkreb die een goeie inkopper gaf waar de wolven vals op voortkonden.

Goed gedaan wolfjes,we hebben helaas onze eigen ketter vermoord.
Maar verder alleen Howlin verloren als wolf.

Thanks to mijn medewolven en de Sjamaan.



Laatst aangepast door Debby op do 11 nov 2010, 17:52; in totaal 1 keer bewerkt

278Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 17:33

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Howlin was toch slechts geconverteerd :p de echte blijven leven, eindelijk eens een potje dat ik heb overleefd, al was het maar net xD

279Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 17:53

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dorien schreef:Wat wel mooi was:

Nacht 2
Ziener: 'ik wil graag de rol van Mini zien!'
Sjamaan: 'ik wil graag de rol van Mini zien!'

Nacht 3
Ziener: 'doe mij de rol van Natjuh maar...'
Sjamaan: 'nu graag de rol van Natjuh...'

xD


ahhahah dat vind ik wel een grappige zet:P

280Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 18:04

Debby

Debby
Senior spammer

Hij was al wolf geworden he,Theneka.

281Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 18:55

artishocking

artishocking
Junior spammer

Natjuh89 schreef:
Dorien schreef:Wat wel mooi was:

Nacht 2
Ziener: 'ik wil graag de rol van Mini zien!'
Sjamaan: 'ik wil graag de rol van Mini zien!'

Nacht 3
Ziener: 'doe mij de rol van Natjuh maar...'
Sjamaan: 'nu graag de rol van Natjuh...'

xD


ahhahah dat vind ik wel een grappige zet:P


Dat was idd heel erg grappig we hebben ons rot gelachen Very Happy

282Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 19:09

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ arti... JAh dat wil ik wel geloven hahahah

283Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 19:36

artishocking

artishocking
Junior spammer

De goedjes en slechtjes waren nooit eerder zo eensgezind als dit potje Very Happy

284Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 19:49

v8power

v8power
Spammer i.o.

whaaaaahhoooooooooooooeee
goed gedaan wolven we hebben gewonnen

285Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 20:01

Gast


Gast

haha geniaal die ziener en sjamaan gewoon 2x achter elkaar xD

gefeliciteerd wolven! Wink

286Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 20:39

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ja de verhouding goed/slecht was nu toch wel wat teveel in het voordeel van de slechtjes denk ik. Als ik ipv beul eene heks erin had gestopt was het denk ik beter geweest. Na ja, blijft toch moeilijk inschatten. Vorige rondes waren de wolven kansloos, nu de burgers behoorlijk ^^

https://weerwolfenco.actieforum.com

287Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 21:00

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ach...de wolven mochten wel weer een keer winnen, na al die slachtpartijtjes in de afgelopen spellen... Laughing

288Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 21:37

Debby

Debby
Senior spammer

Tja,dat heb je als je meteen 2 burgers wegstemt.

We hebben het gewoon goed gespeeld Razz

289Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 21:40

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Jammer dat Mini niet gewoon de burgerblok gevolgd heeft tijdens de stemming.
Maar deze dingen gebeuren nu eenmaal..
De volgende ronde is dus terug voor de burgers Laughing

290Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 21:40

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Met geluk dat wij 2x de verkeerde der uitstemden;)

291Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 21:47

Miejster

Miejster
Senior spammer

Die eerste rondes heb je altijd wel wat geluk nodig. Maar, we hebben gewonnen. Wat een leuk wolventeam hadden we!

PS: Dorien : Thx om dat geflambeer. Ik had nooit gedacht dat dit in je verhaal zou lukken. Laughing

292Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride do 11 nov 2010, 22:06

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

graafoto schreef:
De volgende ronde is dus terug voor de burgers Laughing

tenzij jij wolf bent zeker...?

@Miejster, mij lukt alles!
Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

293Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 12 nov 2010, 08:31

Debby

Debby
Senior spammer

Wat een leuk wolventeam hadden we!

Helemaal mee eens.

294Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 12 nov 2010, 20:00

Gast


Gast

graafoto schreef:Jammer dat Mini niet gewoon de burgerblok gevolgd heeft tijdens de stemming.
Maar deze dingen gebeuren nu eenmaal..
De volgende ronde is dus terug voor de burgers Laughing
hier heb ik een reden voor gegeven graafoto en ik was nie degene die over die stemverandering ging zagen

295Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 12 nov 2010, 20:38

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dat zei graafoto toch ook niet Razz
We hebben met z'n allen in het burgerblok ons best gedaan om je over te halen. Ik was echt zo blij dat je het binnen de tijd had gehaald en des te meer vond ik het erg jammer dat vervolgens degene die expres heel laat z'n stem verandert, zaagt over jouw stem. Maar ik vergeef het hem verder. Ik ben het eens met dat regels, regels zijn alhoewel ik het als spelleider waarschijnlijk anders had opgelost. Met de beschermengel eruit en zonder heks was het een easy overwinning voor de wolven. Met een hele grote ALS was er nog enige hoop geweest bij een gelijke stemming wanneer de wolven er voor zouden hebben gekozen om de jager te pakken. Maar je was al gezien dus die kans was nogal klein Very Happy

296Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 12 nov 2010, 20:50

Debby

Debby
Senior spammer

Degene die heel laat zijn stem veranderde,was wel op tijd om de andere weg te halen.

Enne wij wisten niet dat er geen heks inzat he.
Wij gingen er vanuit van wel.

297Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 12 nov 2010, 21:19

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

morkreb schreef:Dat zei graafoto toch ook niet Razz
We hebben met z'n allen in het burgerblok ons best gedaan om je over te halen. Ik was echt zo blij dat je het binnen de tijd had gehaald en des te meer vond ik het erg jammer dat vervolgens degene die expres heel laat z'n stem verandert, zaagt over jouw stem. Maar ik vergeef het hem verder. Ik ben het eens met dat regels, regels zijn alhoewel ik het als spelleider waarschijnlijk anders had opgelost. Met de beschermengel eruit en zonder heks was het een easy overwinning voor de wolven. Met een hele grote ALS was er nog enige hoop geweest bij een gelijke stemming wanneer de wolven er voor zouden hebben gekozen om de jager te pakken. Maar je was al gezien dus die kans was nogal klein Very Happy

Ohjah, achteraf gezien had je toch gelijk dat je en goede rol had Sad
Sorry morkreb :S

@ Debby: Dat WISTEN wij ook niet hoor Wink

EDIT: Maar wat was Howlin's rol dan eerst? scratch

298Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 12 nov 2010, 22:56

morkreb

morkreb
Junior spammer

Haha, nee sorry Debby, daar ga ik verder niet op in. Wink
En ja dat klopt, ook voor de burgers was het onduidelijk hoeveel "slechten" er nog in het spel zaten nadat de ketter was gepakt. Achteraf gezien misschien vrij logisch, 3 wolven, een geconverteerde en natuurlijk de sjamaan maar toch...
Ik ga er vanuit dat Howlin priester of gewoon burger is geweest.

299Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride vr 12 nov 2010, 23:12

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tijd voor ronde 19?

300Ronde #18 - The princess bride - Pagina 12 Empty Re: Ronde #18 - The princess bride za 13 nov 2010, 00:13

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Na het gezeur van afgelopen ronde heb ik het eerlijk gezegd wel weer even gehad met spelleider-zijn. Als zich nou niemand anders meldt, wil ik wel een sinterklaas-ronde draaien, maar liever iemand anders.
Misschien dat een van de mensen die afgelopen ronde zo goed wisten wat er moest gebeuren dit op zich kunnen nemen? Rolling Eyes Nee dat is een gemene opmerking. Maar komt u maar, ik speel graag mee met een nieuwe ronde.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 13]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum