Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #15 Summercamp

+12
Xavyre
roger_ke
Julie
Mattio
karina
Miejster
howlin graveyard
Hank1705
Debby
δόριεν
morkreb
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 11]

51Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 15:54

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

tja, ik kan alle betreffende berichtjes wel verwijderen, maar aangezien ik het dan wel weet en de rest niet, is dat misschien niet helemaal eerlijk..

https://weerwolfenco.actieforum.com

52Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 16:03

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Maak een van de burgers ziener en haal Dorien weg. Smile

Waarom? Omdat je vorige ronde tegen mij loog en ik beloofd heb op je te stemmen als je dat zou doen! Cool

53Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 16:05

artishocking

artishocking
Junior spammer

Its out in the open Smile

Debby had hem gesproken en hij zei dat hij mee zou spelen.
Dus ik heb hem in de lijst gezet en een rol gegeven.

Voortaan zal ik wachten tot ik bericht heb van de persoon zelf, want dit is wel een beetje jammer.

De burgers hebben nog genoeg kansen dit te winnen, net als de wolven.
Dus jammer van de ziener maar niets aan te doen.

54Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 16:09

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Sorry, maar spelen zonder ziener is op voorhand een geweldige handicap... De ziener is noodzakelijk voor het vormen van een fatsoenlijk blok... Kan niet iemand met een gewone rol de rol van ziener overnemen?

55Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 16:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja inderdaad, want dit is voor de burgers echt heel moeilijk nu :s kan zich geen blok vormen, niemand weet wie te vertrouwen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

56Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 16:28

artishocking

artishocking
Junior spammer

Goed, ik heb een idee...maar je vind het vast niet erg als ik dat voor me houd.... Wink
Laten we zeggen dat ik iets met je voorstel ga doen.

57Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 16:31

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Yeah ik word ziener! Very Happy

58Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 16:33

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wie weet Rolling Eyes

59Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 16:48

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

of een conversieburger cheers die mag iemand bijten (bijtende burger? sure) en die persoon verandert dan na 2 dagen in een ziener cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

60Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 16:54

artishocking

artishocking
Junior spammer

Nu heb je de boel weer veraden Dorien!! lol!

61Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 16:57

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Een burger met hondsdolheid? Vind ik wat ver gaan hoor... Rolling Eyes

62Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 17:20

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ach, ik ben toch ingeënt.. Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

63Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 17:53

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik stem op graafoto, waarom? nog steeds niet van gehoord Shocked

64Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 18:37

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik heb nog maar 8 stemmen...en degenen waar op gestemd is hebben allemaal 2 stemmen Rolling Eyes

Julie, Debby, Dorien en Hank1705 gaan jullie hier verandering in brengen???

65Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 18:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja hoor, ik heb nog anderhalf uur toch, komt goed =)

https://weerwolfenco.actieforum.com

66Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 20:11

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

SOA-burger of zo?

67Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 20:18

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ook ik stem Graafoto omdat die tot nu toe in alle toonsoorten en talen zwijgt.

https://weerwolfenco.actieforum.com

68Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 20:32

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik heb iets over een toverpc gelezen of zo Wink
naja, ff iets anders tussendoor dan maar want terwijl dorien ons wat probeert duidelijk te maken heb ik het idee dat het al lang geregeld was.

Dorpsgek:
Eigenschappen: De dorpsgek kan elke oneven nacht de rollen van drie spelers vragen aan de spelleider. De rollen worden hem dan verteld in willekeurige volgorde. Hij ziet geen extra rollen.
Tijd van actie: nacht

Is die eerste oneven nacht, de moordloze of de eerste effectieve nacht? scratch
En hoe kan je nou naar 3 spelers vragen welke vervolgens willekeurig zijn? Dus ik geef 3 namen op en dan krijg ik 3 andere willekeurige namen of zo? scratch

69Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 20:36

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nee Wink

stel, ik ben dorpsgek, ik vraag aan Arti:
morkreb, Miejster, Graafoto

vervolgens krijg ik als antwoord:
ziener, weerwolf, burger

dan is die volgorde dus willekeurig en is het niet zo dat dat morkreb ziener is, miejster weerwolf en graafoto burger. Ik weet dan dus dat jij óf ziener, óf weerwolf, óf burger bent =)

https://weerwolfenco.actieforum.com

70Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 20:37

Julie

Julie
Aankomend spammer

morkreb schreef:Ik heb iets over een toverpc gelezen of zo Wink
naja, ff iets anders tussendoor dan maar want terwijl dorien ons wat probeert duidelijk te maken heb ik het idee dat het al lang geregeld was.

Dorpsgek:
Eigenschappen: De dorpsgek kan elke oneven nacht de rollen van drie spelers vragen aan de spelleider. De rollen worden hem dan verteld in willekeurige volgorde. Hij ziet geen extra rollen.
Tijd van actie: nacht

Is die eerste oneven nacht, de moordloze of de eerste effectieve nacht? scratch
En hoe kan je nou naar 3 spelers vragen welke vervolgens willekeurig zijn? Dus ik geef 3 namen op en dan krijg ik 3 andere willekeurige namen of zo? scratch

Zoals ik t lees krijg je de 3 rollen van de door jou gekozen mensen te horen, ma weet niet wie van hen welke rol heeft.

Zoals altijd heb ik weer eens geen idee in deze nacht. Dus denk dat ik maar meega met iedereen en stem op Graafoto
Waarom? Omdat ik niet wil dat niemand dood gaat! Smile

71Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 20:39

morkreb

morkreb
Junior spammer

Aha, ja tis maar hoe je het leest.
En die eerste nacht?
Dat maakt de dorpsgek trouwens echt een hele vette rol, daar moet je pas mee bluffen Very Happy

72Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 20:49

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ga voor Debby
waarom?
omdat volgens ellen debby nog niet heeft gestemd Rolling Eyes

73Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 21:00

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik weet niet of Debby op tijd online kan komen.
Ze heeft mij eerder op de avond doorgegeven dat haar stem naar Morkreb

74Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 21:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

nou ja, dan heeft iedereen gestemd toch?
maarja mijn stem blijft staan dit keer Wink

75Ronde #15 Summercamp - Pagina 3 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 21:06

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ben nog op tijd,maar Ellen heeft al gezegd op wie ik zou stemmen.
Deze stem blijft dus staan.

Tja,ook ik heb wel eens andere bezigheden Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum