Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #15 Summercamp

+12
Xavyre
roger_ke
Julie
Mattio
karina
Miejster
howlin graveyard
Hank1705
Debby
δόριεν
morkreb
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 11]

226Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 22:31

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

dat klonk mij als een gemeen lachje :s en doet mij twijfelen of ik je wel moet geloven :s ....


en ja hoor zusje zal je zeker proberen te redden (maare..... moet je er eerst wel voor doden e xD)

ah enne edit: mijn stem gaat dan ook naar julie

227Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 22:47

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

ik zou het echt niet weten zo zonder ziener
want er heeft een conversie plaatsgevonden

volgens mij zijn debby en julie grote kanshebbers, maar vooraleer ik definitief stem wil ik nog enkele uurtjes bedenktijd

228Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 23:06

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Ik stem ook op julie.

229Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 23:34

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

jullie weten duidelijk meer. dus volg ik: julie

230Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 23:44

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

231Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 07 okt 2010, 06:45

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,Debby is erg snel,ik weet t.
Maar Debby ging naar bed en heeft sinds gistermiddag geen computer meer tot haar beschikking op het werk.
En ik ben zeker van mijn zaak.

232Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 07 okt 2010, 09:16

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer



woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... wolkjes hier kom ik Very Happy

233Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 07 okt 2010, 17:58

Debby

Debby
Senior spammer

woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... wolkjes hier kom ik

Verkeerde afslag genomen? Razz

234Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 07 okt 2010, 21:15

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Lolz. Arme wolkjes :p

235Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 07 okt 2010, 22:01

artishocking

artishocking
Junior spammer

Michiel loopt door het woud, nog altijd op zoek naar zijn zusje wendy..
Pltseling kraakt het kreupelhout.
Michiel schrikt, en ziet 2 vrouwen met een aantal kinderen het bos uit komen.

"Hoi, Ik ben Arti, dit is Mini, en dit zijn de kinderen van het zomerkamp...of wat er nog van over is" mompelt ze er achteraan.
"Ik ben Michiel, en ik ben op zoek naar mn zusje, Likantropia en haar wolven, hebben haar gevangen genomen"
"Wij zijn ook op zoek naar die heks, wij denken dat ze onze kinderen ook gevangen houdt."
Samen met Michiel vervolgen ze hun pad op zoek naar Likantropia.

Nazbaz!" vloekt de Wolfheks woedend in haar huis in het oosten.
"Ik vertrouw de beelden in de ketel voor geen cent. Er is beslist iets op komst vannacht."
Ze praat meer tegen zichzelf dan tegen de wolven die om haar heen kruipen.
"Ik moet zekerheid hebben." Ze loopt naar de deur en gooit die open.
Maanlicht stroomt wit en koud naar binnen.
"Vort jullie!" krijst ze tegen de wolven.
"Ga op zoek naar wat mij bedreigt. En wat je ook tegenkomt, verscheur het!"
Heel dichtbij is idd een dreiging aanwezig.
Michiel en de zomerkampers naderen het huisje vd heks.

Plotseling...

"Wendy!" gilt Michiel en draait zich snel om. Maar het is niet Wendy die achter hem staat.
Het is de wolf waarin Wendy veranderd is. Het beest gromt dreigend.
De ogen zijn rood als bloed en kijken Michiel strak aan.

"Wendy, ik ben het," zegt Michiel zacht. "Wendy, ik kom je redden."
Maar het is Wendy niet..het is JULIE!!
Julie is een wolf!!!!

De wolf gromt. Dan springt hij.

"Nee!" gilt Michiel.
In een reflexbeweging trekt hij het zilveren mes uit zijn riem en stoot het afwerend voor zich uit.
Maanlicht weerkaatst op het lemmet. De wolf jankt, als het mes hem midden in de borst treft.
Rood bloed druppelt over het zilveren handvat en de wolf valt met een smak op de grond.
Michiel staart wezenloos voor zich uit.
Het zilveren mes ligt naast zijn voeten op de grond, rood van het bloed van de wolf.
Michiel wil het mes niet meer aanraken. Opnieuw verscheurt wolvengehuil de nachtelijke stilte.
De rest van de wolventroep is nog steeds op pad. Misschien weten ze dat hij de wolf heeft gedood.
Er is geen tijd te verliezen.
Zwart afgetekend in het maanlicht staat het huis daar.
Achter een boogvormig raam, danst het licht van een flakkerende kaars.
Michiels hart begint sneller te kloppen.
In dat scheefgezakte huis houdt de Wolfheks de levensgeesten gevangen.

In zijn hand heeft hij een zakje zilverzand.
De dwerg heeft hem het zakje zand gegeven om de heks te verslaan.
Likantropia ziet Michiel staan.

"Mijn ketel had gelijk. Er was iets op komst. Jij! Maar weet jij wat je bent? Jij bent wolvenvoer!"
Bij die woorden grijpt ze de kromme hoorn van de wand en blaast er luid op.
Uit de lokhoorn stijgt een langgerekte, klagende klank op. De lokroep van de wolventroep.
De roep wordt in de verte onmiddellijk beantwoord door een koor van wolvenstemmen.
Ze komen eraan, de wolven.
Michiel haalt snel het zakje met zilverzand uit zijn broekzak tevoorschijn.
De Wolfheks blaast nog een keer op haar lokhoorn en laat hem dan zakken.
Ze grijnst haar wolventanden bloot.
Michiel springt op hetzelfde moment naar voren en werpt de inhoud van het zakje midden in haar gezicht.

De Wolfheks krijst. Zilverzand dringt haar mond, haar neus en haar ogen binnen.
De heks lost op en een inktzwarte rookwolk.

Snel grist Michiel de flesjes van de plank en rent naar buiten naar de Kampleidsters die met de kinderen in de struiken zitten te wachten.
"Snel weg hier!!
Ze maken zich snel uit de voeten.

"Ik zal jullie redden.Nu is alles in orde."
Hij haalt de dichtgeknoopte zakdoek uit zijn broekzak te voorschijn.
De witte blaadjes van het ontwolfingskruid zien er nog mooi uit.
Voorzichtig trekt Michiel de kurk uit de flesjes en laat het ontwolfingskruid in de opening vallen.

De blaadjes worden opgenomen in de werveling van de nevel.
Dan stijgt er een verblindend witte wolk uit de fles op.
Met een klap barst het glas uit elkaar.
De wolk omhult Michiel als een lichtgevende mist.
Als de mist optrekt, ziet Michiel gestaltes voor zich zitten.
Armen, benen, gezichten....

Alle kinderen van het zomerkamp én Wendy staan in levende lijve voor Michiel en de kampleidsters.

Het is een vreugdevol weerzien.
Zo is alles toch nog goed gekomen.

Dit is het einde van het verhaal
Met de laatste wolf Julie was het verhaaltje uit.

Het complete verhaal waarvan ik delen heb gebruikt, is hier te vinden, voor een ieder die het nog eens wil lezen.

http://www.beleven.org/verhaal/in_de_macht_van_de_wolfheks


De burgertjes hebben gewonnen!!!!NIPT. Smile



Laatst aangepast door artishocking op vr 08 okt 2010, 07:35; in totaal 1 keer bewerkt

236Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 07 okt 2010, 22:29

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Foei Julie, Foei Razz

237Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 07 okt 2010, 22:39

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

allez, nu ben ik niet meer mee

de wolven zijn nog niet allemaal dood he, ik verander vannacht van welpje in weerwolf en kan beginnen moorden.
Er is dus nog één wolf vannacht: ikke

238Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 00:09

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahaha, tja howlin, ik ben het dit keer eens met onze spelleidster Very Happy
Maar, het duurt ook wel veel te lang voordat jij als welp opgroeid.... Evil or Very Mad Razz
Gefeliciteerd burgers.

239Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 07:41

artishocking

artishocking
Junior spammer

howlin graveyard schreef:allez, nu ben ik niet meer mee

de wolven zijn nog niet allemaal dood he, ik verander vannacht van welpje in weerwolf en kan beginnen moorden.
Er is dus nog één wolf vannacht: ikke



Het vorige potje hadden we een soortgelijke discussie.
Gaat het spel nog door na de laatste wolf?
Julie stierf op de dag, in de daar op volgende nacht zou de welp volwassen worden.

Ik zou zeggen : we gaan door.
Maar...

Je identiteit was bekend bij de burgers.
Het spel had dus hooguit 1 dag langer geduurd.
Misschien toch maar tijd voor een nieuwe ronde???
EN een nieuwe spelleider????

240Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 07:48

Debby

Debby
Senior spammer

allez, nu ben ik niet meer mee

de wolven zijn nog niet allemaal dood he, ik verander vannacht van welpje in weerwolf en kan beginnen moorden.
Er is dus nog één wolf vannacht: ikke

Wat een verrassing Twisted Evil

241Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 08:40

Julie

Julie
Aankomend spammer

roger_ke schreef:Foei Julie, Foei Razz

Alsof je dat van de eerste nacht af aan nog niet wist Razz

242Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 08:41

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ellen, bedankt voor de leuke ronde.

Van mijn kant wel even een bedenking (die ik al enkele keren vermeld heb eigenlijk) : voor mij wordt het echt te druk met allemaal die verschillende rollen. Ik zo veel liever een beperking van die rollen hebben tot een 15-tal. Ik kon deze ronde eigenlijk niet meer mee. Als ik alleen ben met dit gevoel, dan is dit natuurlijk geen probleem en doen we zo voort. Maar dan zal ik eerst eens alle rollen moeten lezen voor ik nog eens zal deelnemen anders heeft dat weinig zin. Rolling Eyes
Tijdens deze ronde heb ik meermaals gedacht: hoe kan dit nou en dat ligt enkel aan het feit dat ik die rollen niet ken.
Zeker een conversie dat niet doorgaat. En de eerste nacht werd Dorien beschermd... hoe wisten jullie dat Dorien ging vermoord worden? Als dat een gok was van de heks was dit een straffe gok!

243Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 08:57

Julie

Julie
Aankomend spammer

Miejster schreef:Ellen, bedankt voor de leuke ronde.

Van mijn kant wel even een bedenking (die ik al enkele keren vermeld heb eigenlijk) : voor mij wordt het echt te druk met allemaal die verschillende rollen. Ik zo veel liever een beperking van die rollen hebben tot een 15-tal. Ik kon deze ronde eigenlijk niet meer mee. Als ik alleen ben met dit gevoel, dan is dit natuurlijk geen probleem en doen we zo voort. Maar dan zal ik eerst eens alle rollen moeten lezen voor ik nog eens zal deelnemen anders heeft dat weinig zin. Rolling Eyes
Tijdens deze ronde heb ik meermaals gedacht: hoe kan dit nou en dat ligt enkel aan het feit dat ik die rollen niet ken.
Zeker een conversie dat niet doorgaat. En de eerste nacht werd Dorien beschermd... hoe wisten jullie dat Dorien ging vermoord worden? Als dat een gok was van de heks was dit een straffe gok!

Ik ben het met je eens. Ik begin hier net en er zijn momenten dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Er gebeurd dan weer iets waardoor je eerst nog 3 rollen door moet gaan lezen en dan nog snap je de helft niet.

244Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 10:02

Debby

Debby
Senior spammer

Ellen, bedankt voor de leuke ronde.

Van mijn kant wel even een bedenking (die ik al enkele keren vermeld heb eigenlijk) : voor mij wordt het echt te druk met allemaal die verschillende rollen. Ik zo veel liever een beperking van die rollen hebben tot een 15-tal. Ik kon deze ronde eigenlijk niet meer mee. Als ik alleen ben met dit gevoel, dan is dit natuurlijk geen probleem en doen we zo voort. Maar dan zal ik eerst eens alle rollen moeten lezen voor ik nog eens zal deelnemen anders heeft dat weinig zin.
Tijdens deze ronde heb ik meermaals gedacht: hoe kan dit nou en dat ligt enkel aan het feit dat ik die rollen niet ken.
Zeker een conversie dat niet doorgaat. En de eerste nacht werd Dorien beschermd... hoe wisten jullie dat Dorien ging vermoord worden? Als dat een gok was van de heks was dit een straffe gok!

Ik kan hier wel enige uitleg over geven,aangezien de dingen de heks betrof en ik deze was.
De conversie kon niet doorgaan omdat we in dit spel ipv geliefden,zielsverwanten hebben gehad.
De zielsverwanten kunnen geen van tweeën worden geconverteerd.
Vandaar dat de conversie niet doorging.

Dorien werd door mij beschermd idd.
De heks krijgt aan het einde van de nacht te horen welke speler de wolven willen lynchen.
De heks moet dan een besluit nemen of zij deze wil beschermen of niet.
Het was een grote gok,omdat we niet wisten welke rol Dorien had.
Maar we hadden het vemoeden dat zij bij ons zou horen.

Daarna heb ik mijn doodsdrankje (wat arti,de frisdrank noemde)ingezet op Hank1705.
Deze was beschermt door de apostaat,maar deze bleek alleen af te kunnen schermen tegen zien en de bescherming van de beschermengel op te kunnen heffen.
Hier zat even een miscommunicatie,vandaar dat Hank later alsnog doodging aan de frisdrank (doodsdrankje)

245Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 10:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik vond al dat er een nare bijsmaak aanzat... bounce

Maar kan iemand even de rollen op een rijtje zetten + evt. bijwerkingen?
(Zielsverwanten, en evt. geliefden mochten die er zijn?)

246Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 11:23

morkreb

morkreb
Junior spammer

Killerboth -jager
Debby - heks en zielsverwant
Xaxyre - ziener en zielsverwant
Miejster - conversie wolf
Roger_ke - beul
Morkreb - apostaat
Mattio - weerhamster
Dorien - priester
Graafoto - beschermengel
Hank1705 - leugen wolf
Howlin Graveyard - welp
Julie - verhullende wolf

volgens mij Embarassed
Ik vind overigens dat de nieuwe rollen dit potje best wel mee vielen. weerhamster en welp zijn niet de lastigste rollen. Ik vind het alleen jammer dat er nooit is aangegeven dat er ook zielsverwanten mee deden, maar foutje moet kunnen Razz Al met al toch de ww's weer dik verloren, eigenlijk omdat de conversie niet door ging. Anders was het nog spannend geweest.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! cheers



Laatst aangepast door artishocking op vr 08 okt 2010, 13:18; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : rol toegevoegd.)

247Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 13:26

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het was ook stomtoevallig dat er uitgerekend een zielsverwant gekozen werd voor de conversie.
Anders had het anders af kunnen lopen...en dan was er ook nog de welp.
Dan waren er ineens weer 2 wolfjes geweest.
De weerhamster en zielsverwanten zorgden weer voor een beetje evenwicht aan de burger kant.

Ik heb geprobeerd met wat andere rollen het niet zo voorspelbaar te laten verlopen.
Nu zijn alsnog de burgertjes winnaar, maar het was niet zo'n slachtpartij als de vorige rondes.

Met de ''normale'' rollen, hebben de ervaren spelers zo door wie wie is.
En aangezien de burgers altijd in de meerderheid zijn aan het begin van het spel...blijft het dus een wolvenslachting.

Het enige waar ik spijt van had, is dat ik de dorpsgek mee liet spelen.
Die mag iedere oneven nacht 3 rollen zien...maar weet niet wie er bij die rol hoort.
Dit werkt alleen als je met een hele grote groep speelt...
Anders hebben de burgers al na een paar dagen uitgevogeld wie welke rol heeft.

Gelukkig kon ik de rol van dorpsgek vervangen door die van de ziener (tnx Xav)...en werd het evenwicht hersteld.

Al met al, vond ik deze ronde een wat eerlijkere strijd dan de vorige rondes.

248Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 14:31

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

anyway, het zij zo Sad

wil weer een keer een spannende ronde Smile

249Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 14:34

Debby

Debby
Senior spammer

Ik vond dorpsgek eigenlijk een heerlijke rol,

nacht 1 rollen opgevraagt van :

miesjter, morkreb, hank

ohw wat had ik feest toen ik de 3 rollen doorkreeg ^^

kusje
Xav

250Ronde #15 Summercamp - Pagina 10 Empty Re: Ronde #15 Summercamp vr 08 okt 2010, 15:26

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

dat verklaard een hoop hihi Laughing

dat maakt het een stuk makkelijker voor de burgers Embarassed

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum