Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #15 Summercamp

+12
Xavyre
roger_ke
Julie
Mattio
karina
Miejster
howlin graveyard
Hank1705
Debby
δόριεν
morkreb
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 11]

26Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 29 sep 2010, 22:29

artishocking

artishocking
Junior spammer

's Avonds is er een groot kampvuur.
De kampleidster speelt gitaar, en Morkreb speelt op zijn mondharmonica.
Debby komt aanlopen, samen met Julie met een mand met Marshmellows en stokken om ze aan te prikken.
"Yeah, Marshmallows" roept Miejster, en begint ze aan de stokjes te rijgen.
"Ik heb dat nog nooit op",Zegt Dorien met opgetrokken neus, alsof ze het vies vind.
Wacht maar eens even, Miejster houd een stokje in het vuur en na een tijdje geeft hij de marshmallow aan Dorien.
Ze proeft voorzichtig...mmmmmmm...heerlijk, met smaak eet ze verder.
"Niet zo gulzig Dorien, straks verbrand je je mond nog", zegt Graafoto, "He,dat doet me denken aan een verhaal over Wolfskruid."
He ja, leuk een verhaal, en iedereen neemt plaats op de grote stronken die bij het vuur liggen.

"Het gaat over een broer en een zus, die logeren bij hun tante die ver van de stad woont.
Het lijkt een beetje op de plek waar wij nu zijn.
Op een dag gaan ze samen op ontdekking uit en komen bij een groot veld vol bloemen...
Hier begint ons verhaal", zegt Graafoto mysterieus.

"Oh, kijk!" roept Wendy.
Michiel kijkt om zich heen. De boerderij van tante Daantje is niet meer te zien. Die ligt daarginds achter de heuvels waar ze overheen zijn getrokken.
Nog nooit zijn ze zo ver geweest.
"Wat een mooie bloemen!" roept Wendy en ze holt uitgelaten het veld in en verdwijnt in het hoge gras.
"Wendy, blijf hier!" roept Michiel. "Je weet wat tante Daantje gezegd heeft; we mogen niet van het pad af. Er kunnen slangen in de velden zitten."

Maar zijn zusje hoort hem niet meer. Ze hurkt neer tussen de bloemen die verleidelijk ruiken en haar vriendelijk lijken aan te kijken.
De meeste bloemen hebben een diepe kelk en goudgele meeldraden. Tussen de knikkende stelen van de bloemen ziet Wendy opeens iets bijzonders.
Het is een klein groen kruidje.
Het kruidje heeft een vreemde vorm. De kleine blaadjes lijken op oren en een spits snuitje, zodat het kruidje eruitziet als een piepklein hondenkopje.
Dat is grappig! denkt Wendy. Terwijl ze ernaar kijkt, krijgt ze zomaar het idee dat dit kruidje wel eens naar toffee kan smaken.
En nu dringt zelfs de geur van caramel haar neus binnen.
Michiel komt intussen door het veld naar haar toegestapt. Vlug trekt Wendy het kruidje uit de grond en stopt het in haar mond.

"Wendy, laat dat!" roept Michiel en hij stormt op haar af.
Maar dan deinst hij met een kreet terug, want waar Wendy zojuist nog zat, staat nu een grijze wolf.
Onbeweeglijk staat hij daar, de brede kop laag boven de grond. In zijn ogen brandt een rood vuur-

'Bedtijd Jong en lui!! Roept de kampleidster, morgen het vervolg op het verhaal'.

Aaaaaaaaaah, wat flauw roept iedereen in koor, maar lachend staan ze op en lopen naar hun huisjes.


Dit is het einde van de 1e moordloze nacht.
Het is nu dag
De dag duurt tot donderavond 22.00

27Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 29 sep 2010, 22:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

uhh Arti, hoe oud ben ik eigenlijk? ik voel me nu een kleuter cheers

en wat een spannend verhaal! hoop dat ik geen nachtmerries krijg..
waar is m'n broer nou heen? naar wie moet ik anders toe als ik niet kan slapen of enge dromen heb?

https://weerwolfenco.actieforum.com

28Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 29 sep 2010, 22:44

artishocking

artishocking
Junior spammer

Je zit met Julie en Debby in 1 huisje...die passen wel op je.

En jullie zijn voor de gelegenheid allemaal kinderen...leuk toch... What a Face

29Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 29 sep 2010, 22:47

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oooh oké, dan voel ik me wel veilig denk ik.
En anders heb ik mijn knuffel-aap nog altijd om bij uit te huilen.

*knuffelt*

https://weerwolfenco.actieforum.com

30Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 29 sep 2010, 23:09

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Slaap lekker allemaal! Geen nachtmerries en morgen vroeg weer op!! Very Happy

31Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 29 sep 2010, 23:12

Debby

Debby
Senior spammer

Jaja,lekker slapen na dat verhaal van Graafoto.
Dat zal best lukken Evil or Very Mad

32Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 29 sep 2010, 23:21

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dorien schreef:m3!!! cheers
Ik voel me totaal niet aangesproken Embarassed

33Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 29 sep 2010, 23:23

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

niet?

https://weerwolfenco.actieforum.com

34Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 29 sep 2010, 23:43

Miejster

Miejster
Senior spammer

Zelfde taktiek als always, guys!

Wie hebben we nog niet gehoord? Killerboth, Graafoto en Theneka. Iene miene mutte, Graafoto

35Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 29 sep 2010, 23:46

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Oh ja, we moeten stemmen..

ik ga voor ??? want theneka doet niet meer mee

Waarom?
a) we lijken er een sport van te maken hem de eerste ronde al eruit te gooien, laten we die traditie in ere houden
b) laatste keer (twee keren zelfs?) bleek ie nog een slechterik te zijn ook - mooi meegenomen
c) ik heb werkelijk geen idee
d) ik heb hem nog niet gezien of gehoord, liever een inactievelingetje eruit dan iemand anders



Laatst aangepast door Dorien op do 30 sep 2010, 15:35; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

36Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 29 sep 2010, 23:55

morkreb

morkreb
Junior spammer

Nah, dan ga ik voor Dorien, dat vind ik zielig voor Theneka Shocked

37Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 00:01

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

dan vervolledig ik het iene-miene-lijstje: killerboth

38Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 00:02

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hallo, ik heb al bronchitis hoor, dan ga je me niet toch ook nog eruit stemmen... Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

39Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 00:25

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

euh... ik spreek Theneka nu net op msn en hij reageert super verbaasd want hij heeft zich nooit ingeschreven voor ronde #15, ik zie hem inderdaad ook niet zichzelf inschrijven, maar hij staat toch in de lijst..
Theneka doet niet mee dus!

Ik weet nog niet naar wie ik mijn stem ga wijzigen..

https://weerwolfenco.actieforum.com

40Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 04:17

Debby

Debby
Senior spammer

Nah ja,tegen mij zei hij dat hij zich in zou schrijven.
Lekker vaag weer dan.

41Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 07:14

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Misschien heeft hij een tovercomputer als ik.
Ik heb gisteren een bericht geschreven, op versturen geklikt maar mijn bericht is nergens te bekennen.
En dit is al twee maal gebeurd.
killerboth ik stem op jou omdat, ik weet niet waarom eigenlijk Surprised



Laatst aangepast door graafoto op do 30 sep 2010, 22:02; in totaal 1 keer bewerkt

42Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 07:48

artishocking

artishocking
Junior spammer

Debby schreef:Nah ja,tegen mij zei hij dat hij zich in zou schrijven.
Lekker vaag weer dan.

Ja ik kon hem op de lijst zetten...najaaaa zeg.

Kampleidster:

"Jongens en meisjes, Theneka is opgehaald door zijn mama.
Zijn witte konijn is overleden, en hij had te veel heimwee."

43Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 07:58

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Even logica van de 1e orde..

M3
in het verhaal Michiel en Wendy (omgekeerde M)
teveel M`s das te toevallig... moet een reden hebben daarom....

morkreb

44Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 08:12

morkreb

morkreb
Junior spammer

scratch
Ja vandaar dat jouw nummer over een drietal K's gaat zeker?
En dan nog over logica durven te spreken ook! Wink

45Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 08:14

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Ach ik moet toch iets verzinnen in ronde 1 Very Happy

46Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 09:26

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

graafoto schreef:Misschien heeft hij een tovercomputer als ik.
Ik heb gisteren een bericht geschreven, op versturen geklikt maar mijn bericht is nergens te bekennen.
En dit is al twee maal gebeurd.

Heb ik ook al vaker gehad.. gebeurt af en toe wanneer iemand tegelijkertijd met jou post.

https://weerwolfenco.actieforum.com

47Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 11:56

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:M
Ik heb gisteren een bericht geschreven, op versturen geklikt maar mijn bericht is nergens te bekennen.

Heb ik ook al enkele keren gehad. Je stemt en de dag erna kijk je even en er staat niks op...

48Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 13:17

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

why me?? why meeeeeee???????
ik ben onschuldig :'( (srry jonges (/meisjes) maar verjaardagsfeestje + kick off enz dus was eventjes teveel weg voor hier iets te knn plaatsen xD)

en ik wou normaal gezien op miejster stemmen nu (aangezien hij al een paar keer een 'goede' rol gekregen heeft is de kans groot dat hij nu trg 'slecht' is en hij is een 'gevaarlijk' iemand
maar als ik dat doe ben ik wrs dood :s dus ik stem op ..........morkreb

(keuze tss : dorien (maar dat is mijn 'lieve' zusje dus daar stem ik toch nog niet op e Razz
graafoto (maar daar stemt miejster op dus als hij inderdaad wolf is, dan is graaf dit wrs niet)
thekena (speelt niet meer mee)
morkreb .......... geen reden xD

49Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 15:36

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

uhh.. theneka zegt in weerwolf-meeting-topic dat ie ziener is... als dat zo is zijn de burgertjes wel flink in het nadeel nu hè :s

https://weerwolfenco.actieforum.com

50Ronde #15 Summercamp - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15 Summercamp do 30 sep 2010, 15:46

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik hield het juist geheim om het spannend te houden.
Ik vind het een beetje matig dat hij zijn rol verraad als hij toch niet meespeelt.... Evil or Very Mad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum