Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #15 Summercamp

+12
Xavyre
roger_ke
Julie
Mattio
karina
Miejster
howlin graveyard
Hank1705
Debby
δόριεν
morkreb
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 11]

201Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp di 05 okt 2010, 23:21

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja leuk kamp was dit.. kom je hier om te genezen van je bronchitis, word je vermoord Sad

en nu kun je dus niet eens meer rustig beschermd worden zonder dat je bodyguards om het leven worden gebracht.

https://weerwolfenco.actieforum.com

202Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp di 05 okt 2010, 23:25

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ja is erg e :s ik ga mijn geld trg vragen wanneer ik thuis kom xD

enne ja wrm staan de rollen er niet?

203Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp di 05 okt 2010, 23:27

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

verhullende wolf?

https://weerwolfenco.actieforum.com

204Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp di 05 okt 2010, 23:29

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Dr bestaat zoiets als een verhullende wolf....

205Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp di 05 okt 2010, 23:29

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Dorien schreef:verhullende wolf?

je was me voor Very Happy

206Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp di 05 okt 2010, 23:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Xavyre schreef:
Dorien schreef:verhullende wolf?

je was me voor Very Happy

cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

207Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp di 05 okt 2010, 23:50

Debby

Debby
Senior spammer

Miejster schreef:
wuhahaha, mijn wraak zal zoet zijn!

Welke wraak?

En weer 2 slechte eruit,dat ruimt lekker op.
Who's next?

208Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp di 05 okt 2010, 23:56

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik vind het echt HEUL FLAUW dat ik eerst voor apostaat wordt uitgemaakt, vervolgens geheel genegeerd wordt en maar als onbekend wordt bestempeld en ik dan ook nog als klap op de vuurpijl slecht ben!!!! Evil or Very Mad

209Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp di 05 okt 2010, 23:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja het is dieptreurig Sad

*bekogelt morkreb troostend met een flinke kluit wolk*

https://weerwolfenco.actieforum.com

210Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 09:52

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Mattio schreef:Stelletje dierenbeulen! Sad
Dan is Mattio waarschijnlijk de verhullende wolf, want morkreb wordt als apostaat bestempeld door sommigen

Miejster was de conversiewolf,
Hank was de leugenwolf

En bij de mogelijke rollen staat dat de drie wolfjes meedoen.

We hebben ze dus alledrie, maar het spelletje is nog niet gedaan.
Dus heeft miejster in de eerste nacht al iemand uitverkoren die vorige nacht de conversie heeft doorgemaakt.

Let's go hunting.

211Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 13:51

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

booeeh?

212Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 13:59

artishocking

artishocking
Junior spammer



*SCHRIK*

213Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 14:38

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Dutske toch

*aait arti*

214Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 14:59

morkreb

morkreb
Junior spammer

me gaat op zoek naar het sneeuwballenwolkballen-kanon Evil or Very Mad

215Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 15:04

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik help wel zoeken Morkreb Smile

*Zoekt mee*

*Vind*

*geeft aan Morkreb*

216Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 15:45

Miejster

Miejster
Senior spammer

offtopic : ik ben hier de draad serieus aan het kwijtraken. Gelukkig ben ik al een tijdje dood en vergeten. Very Happy

217Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 16:34

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Theneka schreef:Ik help wel zoeken Morkreb Smile

*Zoekt mee*

*Vind*

*geeft aan Morkreb*

uh oh,
je wordt bedankt hè!

https://weerwolfenco.actieforum.com

218Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 18:23

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

huh? Wie? wat? waar? wrm?

219Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 18:57

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

lees een bladzijde terug en je weet voor wie morkreb dat wolkenballenkanon nodig had Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

220Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 20:03

Debby

Debby
Senior spammer

offtopic : ik ben hier de draad serieus aan het kwijtraken. Gelukkig ben ik al een tijdje dood en vergeten.

Nee hoor,ben alleen benieuwd naar je wraak.

221Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 22:07

artishocking

artishocking
Junior spammer

De wolven komen eraan.
De bomen kreunen en de bladeren ritselen onheilspellend.
Michiel drukt zich tegen de grond en ziet de dravende poten van de woeste horde vlak langs zich voorbijtrekken.
Heel even lijkt het of het woud zelf de adem inhoudt.

Dan zijn ze voorbij en ze verdwijnen tussen de donkere boomstammen.

Michiel haalt opgelucht adem en wil uit zijn schuilplaats te voorschijn komen.
Net op tijd ziet hij de schaduw, die vlak voor de eikenboom op het pad valt.

Roerloos staat daar een grote wolf midden op het pad, nog geen twee meter van hem vandaan.
Zijn ogen glinsteren rood in het maanlicht.
Hij beweegt zijn brede kop heen en weer, alsof hij iets zoekt, iets ruikt.
Michiel houdt opnieuw zijn adem in en,probeert er niet te zijn.
De wolf onderzoekt met een gloeiende blik het kreupelhout.
Dit is beslist niet de Wendywolf, denkt Michiel.
Deze wolf is zwart als de nacht, enorm groot en hij verspreidt de geur van oeroude rotheid.
Het beest schijnt zijn aanwezigheid te voelen, of hij vermoedt dat er iets in het kreupelhout verborgen zit.
Michiel begint te zweten. Hij moet zichzelf dwingen om het niet uit te schreeuwen van angst.
Als hij dat doet, is hij onherroepelijk verloren.
Opeens spitst de wolf zijn oren en richt zijn kop omhoog.
Vanuit het oosten klinkt het geluid dat Michiel al eerder gehoord heeft.
Het is het geluid van de lokhoorn van de Wolfheks en het komt van ver achter de bossen.
Een langgerekt, klagend geluid. De wolf verliest meteen zijn belangstelling voor het struikgewas.
Hij draait zich om en draaft weg in Oostelijke richting, gehoorzamend aan het teken van de heks.
Dankzij de lokhoorn is Michiel gered.

Terwijl Michiel weer op weg gaat naar het Zilverbos, loopt in het oosten de Wolfheks onrustig te ijsberen door haar huis.
Alle wolven zijn inmiddels teruggekeerd nadat de heks op haar lokhoorn had geblazen.
Ze zitten stilletjes in een hoekje of liggen in de schaduw langs de muren.

Likantropea loopt naar de zwarte ketel en kijkt erin.
Grillige dampen in de vorm van magische tekens stijgen op.
Likantropea tuurt er langdurig naar en probeert de tekens te lezen.

"Nazbaz!" krijst ze en de wolven krimpen ineen onder haar harde stem.
Ze vloekt nog een keer: "Nazbaz! De tekens voorspellen dat er iets gaat gebeuren.
Er is iets op komst, maar ik weet niet wat."
Woest keert ze zich naar de plank waar de fles met de witte nevel op staat.

"Weet jij er soms meer van, geest?" zegt ze tegen de witte nevel.
"Sinds ik jou gevangen heb, word ik door onrustige gevoelens bestookt."
Maar de witte nevel, de levensgeest van Wendy, hangt bewegingloos in haar glazen gevangenis.
Het lijkt wel, of ze alle strijd heeft opgegeven.

"En dan zijn er nog die klote kinderen die ineens in mijn gebied rondlopen!!"krijst Likantropia.
"Ik denk dat ik de wolven maar weer eens loslaat vanavond" en ze lacht hard en akelig.
"Ik kan vast nog wel een zieltje lospeuteren bij die afschuwelijke kinderen'

Ga!!!De wolven vertrekken met de staart tussen de poten..
De heks staart de wolven tevreden na...
Na het brouwen van allerlei akelige drankjes, pakt ze haar lokhoorn en blaast.
De wolven keren terug met een ziel
De heks pakt de wolf bij zijn nekvel,schud de ziel eruit en stop het in een flesje.

Likantropia heeft haar slag geslagen, en de fantasie van het verhaal, en de werkelijkheid lopen door elkaar heen.
Tevreden zet de heks het flesje met de ziel van Xavyre op de plank naast het flesje met de Wendy-ziel

Deze nacht verloor Xavyre zijn leven.
Hij was de ziener.
Het is weer dag
Deze dag duurt tot donderdagavond 2300

222Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 22:16

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Creepy Shocked

(ik begin opeens onze spelleidster te verdenken... hoe was zij op de hoogte van dit verhaal? wat zij vertelt lijkt werkelijkheid te worden...)

(en hé, shit, dat betekent dus dat mijn ziel ook in zo'n flesje gevangen zit. Joris? Jij bent nog veel aardiger dan Michiel, jij komt je kleine zusje ook wel redden toch?)

Xavyre, welkom bij de club!

https://weerwolfenco.actieforum.com

223Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 22:18

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

noooo niet xavvy :s

224Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 22:23

Debby

Debby
Senior spammer

R.I.P moppie.

Mijn stem gaat naar Julie

Vanmiddag sprak zij me aan op msn.
En toen ik wat terugzei,bleef het ineens erg stil.
Volgens mij was ze bang geworden.



Laatst aangepast door Debby op do 07 okt 2010, 06:46; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : iets vergeten)

225Ronde #15 Summercamp - Pagina 9 Empty Re: Ronde #15 Summercamp wo 06 okt 2010, 22:25

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dorien schreef:Creepy Shocked

(ik begin opeens onze spelleidster te verdenken... hoe was zij op de hoogte van dit verhaal? wat zij vertelt lijkt werkelijkheid te worden...)


Suspect I'm just the story teller Suspect

WHOEHAHAHAHAHA

Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum