Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #99: Reddingsmissie Persephone

+10
Debby
Backslide
graafoto
Natjuh89
Hank1705
Snuffles
Doctor
akaLucas
Stefan003(spel)
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 11]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Steffan je bent een beetje laat.. Het sloot al om 22.00

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Er vallen geen doden 
Deze nacht eindigt om 22u


Jullie krijgen vanavond een extra verhaaltje!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Backslide

Backslide
Junior spammer

Maar betekent dit dat er met de stemmen is geknoeid? Of heeft Stefan een kanarietje? Wel cruciaal om te weten lijkt me

akaLucas

akaLucas
Poging tot spammer

Knoeien met stemmen?!? Ik dacht dat we in Griekenland waren!

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Er is niet geknoeid met de stemmen. Ik weet met zekerheid dat iedereen eerlijk is en ik heb een gedachte wie ze de vorige nacht probeerden te eten. Stefan was gewoon te laat.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Idd stefan was te laat met stemmen.. Dat is een feit wat zeker is.. en had gemeld moet worden in het topic om verwarring te voorkomen..

Dat jij het met zekerheid kan zeggen kunnen we aannemen wat je rol is. Maar ja wie spreekt de waarheid kan me nog een vorig potje herinneren dat er toch iemand heel goed gespeeld heeft en niet bleek wat hij was te zijn..

En hoe zeker ben je van je gedachte kan je hier meer over vertellen of niet?
Want de weerwolven kunnen iedereen eten die ze maar willen..

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Natjuh89 schreef:Idd stefan was te laat met stemmen.. Dat is een feit wat zeker is.. en had gemeld moet worden in het topic om verwarring te voorkomen..

Dat jij het met zekerheid kan zeggen kunnen we aannemen wat je rol is. Maar ja wie spreekt de waarheid kan me nog een vorig potje herinneren dat er toch iemand heel goed gespeeld heeft en niet bleek wat hij was te zijn..

En hoe zeker ben je van je gedachte kan je hier meer over vertellen of niet?
Want de weerwolven kunnen iedereen eten die ze maar willen..

Daar waren er meerdere van xD

Ik heb geen flauw idee van iemands rol zo ver

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik kan met zekerheid zeggen dat niemand liegt. Want ik ben een trojaan, trojanen weten wanneer mensen liegen. We hebben de wijsheid van de jaren achter ons.

Wie ze probeerden te doden ben ik niet zeker van, maar ik heb een idee.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Doctor schreef:Ik kan met zekerheid zeggen dat niemand liegt. Want ik ben een trojaan, trojanen weten wanneer mensen liegen. We hebben de wijsheid van de jaren achter ons.

Wie ze probeerden te doden ben ik niet zeker van, maar ik heb een idee.

Het enige wat ik hier wel van weet en in de geschiedenis heb gehad is het paard van troje ( of hoe je het ook schrijft..)
Dus nee sorry daar vertrouw ik echt niet op.. Neutral Dat maakt me wel een beetje bang..! affraid  Want de trojanen hebben zich toen door een list van de grieken ze laten veroveren..

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Toen was ik al dood, dus dat telt niet.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Doc, misschien weet jij toevallig of we deze ronde ook met dubbele rollen spelen of niet? Het is maar een vraagje?

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Dacht al dat ik niet mee geteld zou worden hoopte alleen geen kanarie te krijgen. Griep werkt niet echt mee waardoor ik nog niets heb gelezen en niet op de hoogte ben, sorry.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Aiii klinkt ernstig stefan....

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ja het is een goede griep.. Zelfs de hond is ziek geworden

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Backslide, geen idee. Ik hoop van wel.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Zowel Mattio als Stefan had inderdaad niet gestemd. Wederom kanaries voor het avondeten dus, foei! Beterschap Stefan!

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Op de derde dag van hun queeste was de groep nog steeds compleet en waren ze ook nog geen al te grote gevaren tegen gekomen. Het maakte hen in eerste instantie optimistisch. Die onderwereld was misschien helemaal zo gek nog niet. Meren van bloed en driekoppige monsters? Nergens te zien dus vast ontsprongen aan folklore en bijgeloof. Het enige wat de groep toch wel op de zenuwen bleef werken waren de doden zelf. Waar ze ook liepen, waarheen ze ook keken: overal zweefden de schimmen van overledenen rond, zwijgend en mistroostig. Gelukkig waren de schimmige gezichten tot nu toe iedere keer van onbekenden geweest maar eenieder vreesde het moment dat hij iemand zou herkennen tussen de doden.
Toch werd ook de omgeving zelf langzamerhand duisterder en aan het eind van de derde dag kwam de groep aan in een naargeestig landschap. Die nacht besloten ze de tentjes nog dichter op elkaar te zetten dan anders en zodra het avondeten was genuttigd (er waren nog twee kanaries tevoorschijn gekomen uit de proviandzakken), verdween iedereen behalve de nachtwacht snel in zijn of haar slaapzak. De eerste voorzichtige snurkjes klonken net op toen de rust wreed verstoord werd door een afschuwelijk gekrijs en gekerm.
‘Wat was dát??’ Mattio kwam lijkbleek zijn tent uit zetten, gevolgd door Backslide en Tachondar met wie hij de tent deelde. ‘Is dat iemand van ons?’ Snel telde hij de slaperige hoofden die her en der uit tentdoeken staken maar niemand leek te ontbreken.
‘Zo te horen is het niet één iemand,’ zei Miejster die ook wat wit was weg getrokken. ‘Misschien moeten we erheen om te kijken wat er aan de hand is?’
‘Dat heeft geen zin,’ zei Telemachus. De koningszoon had zijn kaart erbij gepakt en bekeek die nu, zijn ogen toegeknepen om de letters te ontcijferen in het schemerduister. ‘Volgens mij weet ik wat het is, we zijn in de buurt van de kerkers van de Tartaros waar mensen gestraft worden die een slecht leven hebben geleid. Ik vrees dat we aan het geschreeuw moeten leren wennen, er is niets wat we voor ze kunnen doen…’
‘Dat is afschuwelijk,’ mompelde Natjuh en ze huiverde toen een nieuwe kreet de nacht doorkliefde. ‘Hoe kunnen we nu slapen met dit op de achtergrond?’
‘Oordopjes?’ opperde Graafoto terwijl hij triomfantelijk twee pluizige bolletjes wax tevoorschijn toverde. ‘Eerste wat ik heb ingepakt voor deze missie, voor het geval we ‘s nachts last zouden hebben van klopgeesten. Komen ze toch mooi van pas.’ Graaf stopte zijn oren vol en trok toen met een tevreden zucht zijn hoofd weer de tent in. ‘Wát een rust…’ klonk het nog van binnen.

De rest keek elkaar aarzelend aan maar besloot toch ook maar terug de slaapzak in te duiken. ‘Het lijkt me beter als we vannacht allemaal in onze tent blijven,’ zei AkaLucas terwijl hij over Telemachus’ schouder meekeek op de kaart. ‘Wát je ook hoort. We weten niet wat er buiten het kamp allemaal is en kunnen dat maar beter niet in midden in de nacht uit gaan zoeken.’ De rest stemde ermee in zijn advies op te volgen en algauw waren alle tenten weer dicht geritst. Ondanks het aanhoudende gegil dat wel overal om het kamp heen leek te klinken, dommelde de één na de ander toch in slaap. Rond half 3 werd iedereen wakker van een extra luide kreet die veel dichterbij leek te klinken dan alle andere tot nu toe. Sommige van de helden meenden zelfs woorden te kunnen verstaan ‘nee alsjeblieft!’ en ‘help!’ Maar indachtig de waarschuwing van AkaLucas bleven ze allemaal waar ze waren. Voor de doden in de Tartaros konden ze immers niks meer betekenen en al helemaal niet ongewapend in in pyjama.
Hadden ze dat maar niet gedaan. Of had Lucas maar niet gesproken. De volgende ochtend was Snuffles de eerste die opstond en haar geschrokken kreet ‘alarm!!!!’ wekte in enkele seconden het hele kamp. De één na de ander rolde de tent uit met speren, zwaarden en in één geval een stokbrood (Debby sliep nog half) in de hand. De tent van Telemachus en AkaLucas was aan flarden gescheurd. Hele bloederige flarden. Van de lichamen van de twee krijgers was niet veel meer over maar toen Backslide naar adem hapte en wees zag iedereen het: twee schimmen stonden gearmd aan de rand van het kampement en staarden met lege ogen in hun richting.

Einde van de nacht
Telemachus/ killer sterft, zijn rol was Cupido/priester
AkaLucas sterft aan een gebroken hart, zijn rol was yeti
Deze dag duurt tot zondagavond 22:0p



Laatst aangepast door δόριεν op za 24 maa 2018, 22:53; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oeiii dat is niet best.. Rip Killer en Akalucas..

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Oh boe... Dit hadden we kunnen missen als kiespijn...

Maar gaaf verhaal!

Miejster

Miejster
Senior spammer

3de dag en nog steeds geen enkel idee... dan maar de 3de uit het lijstje : Snuffles
Als er toch nog hints komen en een beter idee dan pas ik wel nog aan hoor!

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

δόριεν schreef:Zowel Mattio als Stefan had inderdaad niet gestemd. Wederom kanaries voor het avondeten dus, foei! Beterschap Stefan!

Sorry Do (en de rest), ik had een heel erg drukke week. Maar die is nu voorbij, dus ben ik er weer 100% bij! Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 4 953470

EDIT: O ik had het forum openstaan en had het laatste verhaaltje niet gezien! Jammer, het ging zo lang goed... Neutral



Laatst aangepast door Mattio op zo 25 maa 2018, 11:10; in totaal 1 keer bewerkt

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ahh, nee Sad
Rip Killer en Lucas, dan gok ik dat Lucas de reden was dat er geen dode was de 1e nacht, al kunnen dat nog andere redenen zijn natuurlijk.

Bij gebrek aan informatie ga ik ditmaal voor Natjuh

Debby

Debby
Senior spammer

Shit, het ging zo goed.
Ik stem Stefan, random vanwege de bacillen.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

neeeeeeee
Lucaaaaaaaaaas, je eerste ronde en al meteen dood Sad

Ik ga mee op Stefan

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Tachondar, omdat hij zo agressief doet.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum