Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #99: Reddingsmissie Persephone

+10
Debby
Backslide
graafoto
Natjuh89
Hank1705
Snuffles
Doctor
akaLucas
Stefan003(spel)
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 11]

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Sorry backslide, ik weet niet wat jou en mattio rollen zijn. Hank maakte een goed punt en is betrouwbaar. Dus ik volgde in zijn redenering. Als wat je zegt juist is, neem dan mee op wie je stemde.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Backslide schreef:Hele slechte keuze Doc, ik snap de gedachtegang van Hank  maar hij maakt wel een cruciale fout hier.

Ik weet verder ook niets van je buiten dat je opgesloten zat vannacht. Dan was je of de wolf, of het slachtoffer, of er is iets anders gebeurd. En gezien het aantal spelers is het dan nog het waarschijnlijkst om van wolf uit te gaan.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Stefan003(spel) schreef:
Mattio schreef:Heb ik mijn rol dan nóg niet duidelijk genoeg gehint?! Neutral Het zit zelfs in mijn afbeelding... Laughing .

Een wolf met een mens in ze bek? Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 11 17387 Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 11 86336

bounce

Backslide

Backslide
Junior spammer

Einde van de dag
Backslide wordt gelyncht
Zijn rol was..... Gemaskerde wolf!
Hiermee is de ronde ten einde, gefeliciteerd burgers met de overwinning!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 11 17387

High five stefan Very Happy
(En de overige burgers Very Happy)

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Wiiiiii.

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ik wist 't Evil or Very Mad

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dus toch! Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 11 829688

Volgt er nog een rondeoverzicht? Dat vind ik altijd heel leuk om te lezen. Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 11 953470

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik wacht rustig af tot Do weer verschijnt, ik neem aan dat er iets tussen is gekomen en dat het slotverhaal en rondeoverzicht vanzelf komt Smile

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Hank1705 schreef:Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 11 17387

High five stefan Very Happy
(En de overige burgers Very Happy)

Lekker! Goed gespeeld iedereen.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ah neej boe!!!!  Sad

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Om eerlijk te zijn heb je deels je eigen glazen ingegooid natjuh Razz
Als jullie niet nagenoeg openlijk de aanval hadden geopend op snuffles waten we jullie minder snel op het spoor gekomen.

Wel ben ik trouwens benieuwd naar de rollen van jullie, Mattio en Miejster! Ik neem aan dat Mattio dan de echte jager is, maar geen idee wat er dan voor Miejster overblijft.

Zelf was ik valse engel (zie 2e post, in dit topic 1e letter van 1e 10 woorden), en stefan de slotenmaker Smile

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hmm, dan zat ik er naast. Ik dacht dat Stefan de gokker was en jij dan de slotenmaker

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik was de wijze hamster

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

miejster was onze apostaat..

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank1705 schreef:Om eerlijk te zijn heb je deels je eigen glazen ingegooid natjuh Razz
Als jullie niet nagenoeg openlijk de aanval hadden geopend op snuffles waten we jullie minder snel op het spoor gekomen.

Wel ben ik trouwens benieuwd naar de rollen van jullie, Mattio en Miejster! Ik neem aan dat Mattio dan de echte jager is, maar geen idee wat er dan voor Miejster overblijft.

Zelf was ik valse engel (zie 2e post, in dit topic 1e letter van 1e 10 woorden), en stefan de slotenmaker Smile
Ja klopt ik wilde het er op gokken om het te proberen als medium.. Maar ik moet wel zeggen dat er na mijn idee te snel contact wordt gezocht. Zonder dat er iets duidelijk is . of heb ik de hinten heel erg gemist..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

We hadden geen idee wie wie was, jullie hebben je eigen gewoon verdacht gemaakt en daar hadden we erg geluk mee.
Ik had contact met graafoto nadat hij mij redde. En na zijn dood zocht ik contact met Hank. Dit was een grote gok maar ik was er van overtuigd dat hij goed was en dat ik hem nodig had.
Goed gegokt Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 11 829688

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Begrijp.me niet verkeerd hoor en gaat me ook zeker niet omdat wij verloren hebben.. Maar volgens mij en als ik de regels na lees is het niet toegestaan om contact op te nemen.. mits je zeker bent van een rol door een hint...  En door het redden van om een gelijk spel te maken vind ik geen duidelijke hint..

Backslide

Backslide
Junior spammer

Op pagina 7 heeft Dorien aangegeven dat pm'en wel is toegestaan, mits het niet helrmaaal random is.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

okeej idd die heb ik ff gemist  lol!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Je mag wel bluffen en mensen om de tuin leiden via pm, heb ik al heel vaak meegemaakt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ja als je hun rol weet via hinten en dat je dan bluft.. Dat begrijp ik nog

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum