Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #99: Reddingsmissie Persephone

+10
Debby
Backslide
graafoto
Natjuh89
Hank1705
Snuffles
Doctor
akaLucas
Stefan003(spel)
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 11]

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Iene miene mutte tien pond Tach Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 2 953470

Is er toevallig een held aanwezig met een nauwkeurige reukzin voor nieren? Neutral

Debby

Debby
Senior spammer

Iedereen beterschap

Ik stem Graafoto.
Waarom? ivm de bacillen! (maar had ook op de andere zieken kunnen stemmen, oftewel random dus)

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:zal morgen eens rustig nalezen en stemmen, wat me wel opvalt: wat moeten we met Persephone's nier? scratch

Ps neem natuurlijk aan dat het niet moet zijn, maar vond het wel een interessante wending Razz
Onderschat nooit het belang van een goedwerkende nier Hank! 

Huishoudelijke mededeling: alle rollen die in het infotopic staan kunnen meedoen deze ronde. De rollen waar discussie over is geweest kunnen naar aanleiding van wat daar is besproken wat zijn aangepast.

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb natuurlijk een grondige studie gemaakt van alle verdachten en ben tot de deskundige verklaring gekomen dat ik nog geen flauw idee heb.
Daarom geef ik mijn stem aan Debby omdat ze op mij stemt pale

akaLucas

akaLucas
Poging tot spammer

In tegenstelling tot graafoto heb ik geen grondige studie gemaakt van de verdachten en ben tot de conclusie gekomen dat ik op tachondar aka Diarmuid ga stemmen.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hmm Lucas, meteen al een tweede stem uitbrengen voor een persoon? Zo zie ik de nieuwkomers graag Razz ! Ik ga dan maar voor Debby om de stemming weer gelijk te trekken

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Die eeuwige gelijke stemmen schiet je helemaal niets mee op. Dan sterft er komende nacht iemand en ben je nog echt niets wijzer.
We zijn helden, waar eens een gok.

Tachondar

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

stefan gaat zelfs tot in deze ronde nog achter mij komen Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 2 17387

Dan verander ik ook mijn stem naar Debby

Miejster

Miejster
Senior spammer

Op dit moment gelijk dus mijn traditionele stem voor de eerste van het rijtje : Killerboth

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Gaat Tach er nu al uit?? Shocked

Even geduld, misschien dat ik mijn stem dan nog wissel...

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Het is voorlopig een gelijkspel en ik ga er vanuit dat niemand kan liegen. Ik stem voorlopig op snuffles Tachondar



Laatst aangepast door Doctor op wo 21 maa 2018, 21:59; in totaal 2 keer bewerkt

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Stefan003(spel) schreef:Die eeuwige gelijke stemmen schiet je helemaal niets mee op. Dan sterft er komende nacht iemand en ben je nog echt niets wijzer.
We zijn helden, waar eens een gok.

Tachondar
Met bepaalde situaties (bijv als er een ziener in zit) schiet je wel degelijk wat mee op Wink

Ik laat de gelijke stemming voor wat het is, en ga in plaats daarvan voor Miejster.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Makkers!
Ik heb graag wat leven in de brouwerij
Ik kies dus voor de knappe deerne Debby

Mijn excuses voor de afgelopen dagen
Ik liep er er maar wat te dolen, maar wat was die wijn me hard bekomen (effe switch gemaakt naar ander personage Cool )
Ik ben een paar dagen uit geweest, maar nu kan ik mijn barstende hoofd alweer recht houden.
Een ding is zeker, zomaar een jonge dame ontvoeren is een NO GO, dus laten we ze bevrijden en samen een feestje brouwen

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Oeioeioei, zou ik dit bijna vergeten... Ik maak liever geen traditie van het vangen van kanaries op de eerste dag...

Mijn stem gaat naar Natjuh, omdat zij als eerste stemde en er zelf nog geen heeft. Smile

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik heb via een ninja edit het weer gelijk gemaakt.

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Doctor schreef:ik heb via een ninja edit het weer gelijk gemaakt.
Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 2 17387

Ik had de kans niet meer. Was bij de opera Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 2 953470

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Snuffles schreef:
Doctor schreef:ik heb via een ninja edit het weer gelijk gemaakt.
Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 2 17387

Ik had de kans niet meer. Was bij de opera Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 2 953470
Operaaaaaaa welke opera?! Sorry ik ben afgeleid, hup Dorien, stemmen tellen en verhaaltje schrijven nu

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het hoeft niet 3 kantjes te zijn hoor (maar mag wel! Very Happy )

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

‘Wie heeft er een idee?’ Vroeg Snuffles. Het was laat op de dag (of dat vermoedde de groep. Je tijdsgevoel bleek snel te verdwijnen zonder zon) en het gezelschap was tot stilstand gekomen voor een brede en snelstromende rivier. Het diepzwarte water zag er giftig en gevaarlijk uit. De kaart die Telemachus bij zich had liet duidelijk zien dat de route verder ging voorbij de rivier maar zover het oog reikte was er geen brug te zien. Wel was er een klein veerbootje dat continu op en neer voer tussen de twee oevers, geboomd door een grijze en zwijgzame man, maar niemand in de groep bleek muntgeld bij zich te hebben om die te betalen. De veerman had één blik geworpen op het papiergeld en de cheques die hem waren aangeboden en had zijn hoofd geschud. Zelfs Telemachus’ gouden kroon bleek niet afdoende. Nu stonden ze dus met z’n allen op een kluitje en staarden moedeloos naar de overkant.

‘We zouden een mooie houten boot kunnen bouwen,’ stelde Hank voor. ‘We verstoppen ons in het ruim zodat het lijkt alsof we de boot hebben achtergelaten als geschenk voor de veerman. Die ruilt dan vast zijn eigen schuitje in voor de mooie nieuwe boot en peddelt ons dan zonder dat ie het zelf door heeft naar de overkant!’ Hank keek enthousiast de groep rond .
‘Als we materiaal hadden om een boot te bouwen,’ merkte Stefan op, ‘dan peddelden we die toch meteen zelf gewoon naar de overkant? Geen veerman nodig. Maar we hebben dus geen boot en ook geen materiaal om er een te bouwen...’ Hank keek teleurgesteld maar moest toegeven dat Stefan een punt had.
‘Ik zou onze wapens kunnen veranderen in enorme donuts,’ opperde Debby. ‘Donuts hebben dezelfde vorm als zwembanden dus misschien drijven ze ook wel?’ Hoewel niemand echt iets tegen haar plan leek te hebben, bleken er geen vrijwilligers te zijn die hun wapens op wilden offeren aan dit experiment dat dus ook werd verworpen. Er viel opnieuw een stilte waarin iedereen peinzend naar het water tuurde. Uiteindelijk sprong Mattio op met een triomfantelijke uitroep. ‘Ik heb het! Heeft er iemand touw?’ Miejster begon direct in zijn bagage te graaien en reikte Mattio kort daarna een flinke klos touw aan. Mattio knoopte een uiteinde vast aan een pijl en schoot die naar de overkant van de rivier waar de pijl zich met een trefzekere knal in een boom boorde. Backslide, die Mattio’s plan inmiddels begreep, wikkelde het touw inmiddels om een stevige tak die op de grond lag, zodat het touw nu strak over de rivier spande. Opnieuw richtte Mattio zijn boog en even later hing het resterende touw zo’n anderhalve meter boven de eerste lijn zodat er nu een eenvoudige touwbrug was. De bagage werd weer op de ruggen gehesen en één voor één staken de helden de rivier over. Er was even een spannend moment bij Debby en Tachondar die hun evenwicht leken te verliezen maar gelukkig wisten ze zich beide nog net op tijd vast te grijpen waardoor uiteindelijk iedereen veilig aan de overkant stond.

Er werd een kamp opgeslagen en een vuur gestookt waarboven kanarie werd gebraden die Snuffles had meegebracht voor het avondeten.

Einde dag 1
Er vallen geen doden
Het nacht tot donderdag 22u
Nachtrollen graag doorgeven voor 20u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zo dat was een drukke dag..
Mooi geschreven do! Mijn complimenten..

Backslide

Backslide
Junior spammer

Dat was inderdaad een nest intense eerste dag, ik blijf erbij dat ik denk dat het beter is om geen dode te hebben de eerste dag. Ook de ziener zal toch niet de eerate dag al vol afgaan op een weerwolf? 
Overigens, bedankt voor het lekkere eten Snuffles! Kanarie, dat is lang geleden!

Debby

Debby
Senior spammer

Donuts Rolling Eyes mmmm

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ik hoop dat Pietje gesmaakt heeft Very Happy

Leuke verhaaltjes so far!

Ben zeer benieuwd naar de deze nacht.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jammy die blaadjes aan de bomen. Beter dan het stukje vlees van kanarie..

akaLucas

akaLucas
Poging tot spammer

Rest In Peace Pietje Sad ik zal je nooit vergeten

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum