Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #99: Reddingsmissie Persephone

+10
Debby
Backslide
graafoto
Natjuh89
Hank1705
Snuffles
Doctor
akaLucas
Stefan003(spel)
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 11]

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

En in jou verhaal zou tegen mij liegen over een gemaskerde wolf hem helpen.. Hoe?
En als je het medium was had je graafoto wel gevraagd naar mij en of hij mij vertrouwde of niet.
Als je het medium was had je na een antwoord gehad te hebben nooit zo moeilijk gedaan om mij verdacht te maken maar geprobeerd om samen te werken met mij.
Dus volgende dag zal jij zeker mijn stem weer krijgen

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Stefan ik houd me alleen maar aan de feiten die mij toekomen.. Dat jij daar anders over denkt moet jii weten. ik maak mij het zelf helemaal niet moeilijk en geef gewoon door wat er speelt..Dat jij daar anders over denkt is helaas niet anders.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"We moeten nog een stukje verder, denk ik!" Snuffles had min of meer de leiding genomen van het gezelschap, ze waren immers nog steeds op een missie om iemand te redden. En niet zomaar iemand. Hank/Odysseus staarde voor zich uit terwijl hij over rotsen klauterde. Hoe was hij in hemelsnaam in deze situatie belandt? Dat dacht hij bij zichzelf terwijl het 'landschap', voor zover daar sprake van was, beetje bij beetje grauwer werd.

Het was inmiddels al enkele dagen geleden. Nadat hij langs de weide met die vreemde ezels en dat gesprek tussen die knul en die vrouw was het al snel anders gelopen. In het eerstvolgende dorpje, een mijl of 14 verder, besloot hij dat het tijd was om te eten en overnachting te zoeken. Bij de eerste herberg waar hij binnenliep, "De Gekapte Laars" was er meteen plaats en was hij gaan eten. Na het eten bleef hij nog even zitten in de gelagkamer, waar uiteindelijk het gesprek met die vreemde man plaatsvond.


"Is deze plek vrij?" vroeg de gekapte man aan Odysseus. Deze knikte, waarop de man ging zitten en naar de waard gebaarde dat hij wilde bestellen. Nadat deze nectarine besteld had (wat een drankje was dat alleen goden konden verdragen), deze een slok had genomen en met een "Ahhhh...." en een boer beëindigde kwam deze tot de reden van zijn bezoek aan Odysseus' tafel. "Zo, Odysseus. Je zult je vast afvragen wat ik hier doe." Deze knikte, en keek de man zwijgend aan. "Nou, laat ik het zo stellen. Jij gaat binnenkort iemand ontmoeten die jou mee wilt hebben op een reddingsmissie. En hoewel je er naar verlangd weer bij je vrouw te zijn zou het zeer onverstandig zijn niet met die missie mee te gaan.

Odysseus keek hem aan terwijl hij vragend zijn wenkbrauwen optrok. "En waarom zou ik naar jou luisteren?" Onder de kap van de man was een grijns zichtbaar voor hij antwoord gaf: "Omdat, lieve Odysseus, ik meer weet van jou dan je ooit zelf zult weten, en het zou niet goed voor je gezondheid zijn als je die missie weigert." En hij liet even een glimp zien van wat zijn linkerhand zou moeten zijn, maar verdacht veel op een haak leek die glinsterde als een vreemd soort metaal. "Ik hoop je zo afdoende overtuigd te hebben. Succes met je missie. Dat ga je nodig hebben." De man stond op en was binnen enkele seconden verdwenen, Odysseus verbijsterd achter latend.
Enkele dagen later was hij inderdaad gevraagd om deel te nemen aan een reddingsmissie, en schoorvoetend terugdenkend aan dit gesprek, had hij inderdaad maar ja gezegd.

"Alles goed, Hank?" vroeg Miejster, "Je lijkt een beetje afwezig. "
"Ja, sorry. Ik moest even terugdenken aan hoe ik in deze situatie terecht was gekomen." en hij schudde zijn hoofd. Miejster keek hem even aan en stond op het punt nog een vraag te stellen, maar zei verder niets. "We moeten uitkijken waar we lopen... " zei Mattio. "Het lijkt erop alsof ieder moment de bodem kan scheuren." Op dat moment liepen ze over de bodem, waar inderdaad hier en daar scheurtjes in zaten waar langzaam stoom vanaf kwam. De enige die hem niet gehoord leek te hebben was Snuffes, die luidkeels voorop liep en iedereen probeerde aan te moedigen en gerust te stellen. "Nog een klein stukje mensen, we zijn er bijna!"

Doctor zag het gevaar al aankomen en probeerde Snuffles nog te waarschuwen: "Kijk uit Snuffles, niet zo hard st-" maar op dat moment werd hij overstemd door een enorm kabaal en dook de groep weg voor een enorme stoomwolk/geiser die vlak voor hun de grond uitkwam. Precies op de plek waar Snuffles net had gestaan.
 "... stampen..." fluisterde Doctor.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Gezien ik betwijfel of ik de nacht overleef (al zou dat ook iets positiefs kunnen zijn.. wie zal het zeggen?) wil ik nog even kwijt dat Stefan wat mij betreft volledig te vertrouwen is voor de burgers, en Natjuh daarentegen kandidaat nummer 1 is om morgen gelyncht te worden. Als zij écht medium is eet ik mijn schoen op. Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 9 17387

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

We weten natuurlijk niet wat de doden vertellen maar Natjuh haar verhaal klopt niet. Dus ze is of slecht of zelfs de dode vertrouwen haar niet en vertellen haar niets.
Maar een Grafdelver zou nooit zijn lijk verraden. Maar een wolf weet wel wie ze hebben vermoord en als de moord niet lukt en er gaat een Grafdelver dood.. Dan weet een wolf wel bijna zeker wie het lijk is..
Dus wees verstandig, stem Natjuh volgende dag

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

PS. Hank is zeker een goede. Dus als 1 van ons sterft, volg dan de overlevende.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

‘Vinden jullie het hier ook wat mistig opeens?’ vroeg Mattio vlak voordat ze hun tent in wilden duiken. ‘En koud ook, kouder dan het eerst was…’ Hij blies in zijn handen en de adem kwam als een wolkje naar buiten.
‘Het zijn al die rottige schimmen die ons sinds gisternacht achtervolgen,’ zei Miejster. ‘Volgens mij komen ze dichterbij.’
Het was waar dat de honderden doden die hun kamp de nacht ervoor hadden omringd sindsdien niet meer weer waren weg gegaan. Het leek zelfs of er meer bij waren gekomen en Miejster had gelijk: hielden ze gisteren nog een gepaste afstand, vandaag waren ze dichtbij genoeg om hun koude mistige adem te voelen. Hoewel ze zich bepaald niet op hun gemak voelden tussen de zwijgende schimmen besloten ze toch maar naar bed te gaan. De rust duurde een uur of twee en toen brak er chaos uit. Het begon ermee dat de tent van Miejster instortte omdat er iemand bovenop viel. Miejster begon te schreeuwen, denkend aan hoe Killerboth en Lucas in hun eigen tent waren vermoord, waarop iedereen tegelijkertijd aan wilde komen rennen om hem te hulp te komen. Maar waar was Miejsters tent? De mist was zo dik geworden dat niemand meer een hand voor ogen kon zien en als kippen zonder kop liep iedereen tegen elkaar op. Van alle kanten klonk ‘au!’ en ‘pas op mijn tenen!’ en ‘grrrr!’ Met name dit laatste kwam de paniek niet tegen goede.
Uiteindelijk was het Stefan die de rust deed weer keren. Hij haalde diep adem, begon te blazen en deed de mist weg waaien. Zoon zijn van de God van de Wind had zo zijn voordelen. Het eerste wat zichtbaar werd waren de schimmen van de doden die zich overal tussen hen in bevonden en zich nu weg begonnen te haasten. Natjuh had een blauw oog. Backslides neus bloedde en Mattio bleek een vergiet op zijn hoofd te hebben gezet in plaats van een helm maar buiten dat leek iedereen in orde.


‘Hé, ik herinner me opeens iets dat Hermes nog zei voordat hij ons alleen liet,’ zei Doctor. ‘Iets dat de invloed van de doden hier misschien sterker zou zijn dan verwacht. Zou dit zijn wat hij bedoelde?’

Einde van de nacht
Jullie hadden wat last van klopgeesten vannacht die alle acties die gedaan werden in de war werden geschopt. Het resultaat is dat er geen doden zijn gevallen.
Het is dag tot 22u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Natjuh89

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Omdat ik niet kan slapen en morgen een lange werkdag heb (ergo: in slaap val zodra ik thuiskom), plaats ik hier vast mijn voorlopige stem op Backslide.

Ik heb geen sterke verdenkingen tegen een van jullie - al ben ik wel bang dat er een hoop rookgordijnen worden opgeworpen. Het enige waarop ik me kan baseren zijn de stemmingen overdag, en daaruit meen ik op te maken dat Backslide en Tachondar steevast als een team opereerden (het lijkt me nog altijd het waarschijnlijkst dat Tachondars rol werd verhuld omdat hij een slechtje was). Backslide stemde trouwens ook als allerlaatste mee op Tachondar toen diens dood onvermijdelijk was geworden, alsof hij wilde afwachten of het tij nog viel te keren. Maar goed, voor laat stemmen zijn veel mogelijke verklaringen, dus ik hou mijn oren open voor het geval Backslide zich wil verdedigen. Smile

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ook ik ga op Natjuh.
De reden is dat ik sinds gisteren over extra informatie beschik die ook Natjuh kan ontvangen, als ze daadwerkelijk medium is (en die 3 van de doden kunnen bevestigen of ontkennen). Natjuh, bestond er een burgerblok, en zo ja/nee waarom wel of niet?
Kun je de vraag correct beantwoorden dan zal ik mijn beschuldigingen intrekken. Zo niet, dan is definitief bevestigd dat je geen medium bent ^_^

Vraag aan do, is dat zwartgedrukte een fancy manier om te zeggen dst er geen doden zijn of is er iets bijzonders gebeurd? Het klinkt namelijk alsof de doden inspraak hebben gehad in de gebeurtenissen van vannacht scratch

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik vind het lastig te stemmen, ik denk dat de stemming vandaag cruciaal gaat zijn, aangezien we nog met z'n 7en zijn. Als we aannemen dat Tachondar grafdelver is, dan zijn er nog geen wolven/hulpjes uit (misschien schaapswolf?) Ik kan zelf het verhaal van Natjuh niet bevestigen/ontkrachten, maar het verhaal van Stefan ook niet. Ik wacht nog even af hoe de rest van de stemmen verlopen.

En Mattio; in het begin ging het eigenlijk vooral tussen Tachondar en Stefan. Stefan wilde wel héél graag iemand eruit stemmen zonder aanleiding, waardoor mijn stem naar Stefan ging.

EDIT: Mattio, ik heb nog even nagedacht, maar er is een nacht met twee moorden geweest, ikzelf heb niemand vermoord en ik heb van niemand anders nog gehoord dat die persoon iemand heeft vermoord (een heks o.i.d.), logischerwijs zou het lijk dus een moord hebben gepleegd, maar dat kan alleen als de grafdelver er uit was. Ik denk dus dat het wel veilig is om aan te nemen dat Tachondar grafdelver was, maar als er een heks is die de welp óf de ooggetuige heeft vermoord, dan is dat wel cruciale informatie. Tot die tijd ga ik er vanuit dat Tachondar grafdelver is.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik zie de welp persoonlijk wel als wolf/hulpje, maar dat is slechts een persoonlijke mening en die van jou kan uiteraard verschillend zijn Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 9 86336

Ik wacht verder rustig Natjuh's reactie af. Als ze echt medium is dan zou het voor haar geen probleem moeten zijn om de vraag te beantwoorden.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Alleen een wolf kan weten wie het lijk is. Een Grafdelver wint als zijn lijk wint en zal dus nooit zijn lijk verraden aan een medium. Daarbij weet je dat graafoto ooggetuigen was en dat hij mij redde in de stemming. Als je twijfelt tussen mij en natjuh zou dat een doorslaggevende rede kunnen zijn om mij te volgen. Het zal je niet teleurstellen als je goed bent.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

.



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op za 31 maa 2018, 11:45; in totaal 1 keer bewerkt

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het is niet zozeer dat ik jou niet vertrouw, het is alleen dat er een minieme kans is dat natjuh toch medium is, hoe onwaarschijnlijk ook. En die informatie waar ik het over heb kan ze alleen krijgen van de dode burgers Wink

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik stem voor nu mee op Natjuh, maar als je het niet erg vindt Stefan twijfel ik nog wel enigszins aan je verhaal. Ik zie niet precies hoe het burgerblok(je) is onstaan namelijk. Meestal is daar wel iets van een ziener voor nodig.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik ben eigenlijk best verloren. Dus ik wacht nog even en ga waarschijnlijk op iemand stemmen waarbij de algemene stemming niet in de war geraakt.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank1705 schreef:Ook ik ga op Natjuh
De reden is dat ik sinds gisteren over extra informatie beschik die ook Natjuh kan ontvangen, als ze daadwerkelijk medium is (en die 3 van de doden kunnen bevestigen of ontkennen). Natjuh, bestond er een burgerblok, en zo ja/nee waarom wel of niet?
Kun je de vraag correct beantwoorden dan zal ik mijn beschuldigingen intrekken. Zo niet, dan is definitief bevestigd dat je geen medium bent ^_^

Vraag aan do, is dat zwartgedrukte een fancy manier om te zeggen dst er geen doden zijn of is er iets bijzonders gebeurd? Het klinkt namelijk alsof de doden inspraak hebben gehad in de gebeurtenissen van vannacht scratch
Hoe jij aan je extra informatie komt hank heb ik geen idee van.. 
Geen ziener / dorpsgek.. er is een blok ontstaan van 3 mensen in het begin van het spel.. maar hier mag door de levenden geen uitspraak over komen wegens verraad

Dorien... hoe zit dat met klopgeesten is er informatie over het spel wat we niet weten???

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik volg t verhaal van Stefan. Mijn excuses dat ik niet zo actief ben maar ben op reis en 4g is hier niet stabiel. Maar ik heb dus vertrouwen in t verhaal van Stefan... natjuh

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Hoe is er een blok van 3 mensen ontstaan dan Natjuh?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Stefan ik heb het over de adelijken.. dit is een blok van 3 personen. Wie die personen zijn mag niks over bekend worden. Na de dood van een adelijke kunnen ze een nieuwe adelijke kiezen die het blok vn 3 goed houd.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Maar mijn nachtdiensts moet nu beginnen.. ik stem mee op backslide

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Sorry Natjuh, verkeerde antwoord.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dapper gebluft Natjuh, chapeau!

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

45 min en dan... Dag dag wolfje

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum