Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 93: Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd.

+8
Hank1705
Miejster
Doctor
Backslide
Mattio
Tachondar
graafoto
stefan003
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oke. Ik vermoed dat ik wel eens de meest bruikbare informatie heb die ik op dit moment kan hebben. Bij twijfel tussen debby en koenbus maakt het statistisch gezien niet uit scratch

Gezien zijn enthousiasme ga ik toch voor koenbus



Laatst aangepast door Hank1705 op di 05 dec 2017, 12:57; in totaal 2 keer bewerkt

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Eenieder die enig ww ervaring kan oproepen weet nu wel wat wel aan de hand is, maar it's up to you Wink

Miejster

Miejster
Senior spammer

Koenbus stemde op onze ziener in de eerste ronde en de leugenwolf zorgde voor de doorslag. Ik denk niet dat het verstandig zou zijn om als 2de wolf direct te gaan stemmen op Graaf... volgens mijn vermoeden blijft Koenbus dan toch minder verdacht? Maar als je info hebt Hank en je nomineert er meteen 2... Ik wacht nog even af voor een stem uit te brengen.

Miejster

Miejster
Senior spammer

ow, k heb hem...

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ja shit zeg dit gaat hard.. niet goed. Wat ik me afvraag: is het toeval dat de ziener er direct uitging of konden ze op de een of andere manier weten wat graafs rol was? Misschien een sjamaan+wolf combinatie?

Koen ik hoor graag van je waarom je mij verdenkt. Ik denk dat er een flinke kans is dat jij zelf goed bent (leugenwolf ben je immers zeker niet) maar dat ík goed ben, weet ik 100% zeker en volgens mij staan we nu al 3-0 achter op de slechtjes en kunnen we ons geen fouten veroorloven. Als de dood van graaf geen toevalstreffer is geweest, was er dus gedurende de dag overleg tussen de slechtjes. Debby is in dit scenario dus goed aangezien zij er niet was.
Blijft over: backslide, hank en miejster.

Die eerste is vrij stil. Het is niet veel maar ik moet toch iets dus ik ga nu voor [b]backslide[b].



Laatst aangepast door Djalek op ma 04 dec 2017, 23:40; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem nog even ontvet om nog na te kunnen denken)

Djali

Djali
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:Oke. Ik vermoed dat ik wel eens de meest bruikbare informatie heb die ik op dit moment kan hebben. Bij twijfel tussen debby en koenbus maakt het statistisch gezien niet uit scratch

Gezien zijn enthousiasme ga ik toch voor [b]koenbus/b]

Oh wacht dit lees ik nu pas... nou ga ik weer twijfelen. Kun je iets duidelijker zijn hank of is dit alles wat je kunt zeggen?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Nu ja, ik zou letterlijk m'n rol etc kunnen zeggen.. maar dat zou je zo kunnen achterhalen.

Koenbus


Beginnend spammer

Ik denk dat ik genoeg heb gehoord om Hanks rol te weten en daarmee is hij naar mij bewezen als burger. De reden dat ik op Djalek stem is niet perse omdat ik denk dat jij slecht bent, maar meer omdat ik van bepaalde mensen denk te weten dat ze burger zijn.
Djalek en Backslide zijn daardoor mijn hoofdverdachten, maar niet de enige verdachten.

Edit: Djalek stemt op Backslide en daarmee is mijn theorie een soort van onderworpen. Desalniettemin denk ik dat er onder die twee wel een wolf bevindt.

Edit2: Daarnaast Hank, ben ik bewezen geen leugenwolf en daarmee statistich gezien het minst waarschijnlijk wolf Smile

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik heb alle rollen nu 3x nagelezen en snap Hanks rol nog steeds niet Embarassed Eerst maar eens een nachtje over slapen dan voor ik overhaaste beslissingen neem.

Debby

Debby
Senior spammer

Het kan maar 1 ding betekenen als Hank zegt dat het niet uitmaakt of hij Koenbus of mij stemt. Maar het zijn wel burgers minder. Dan is het meteen klaar. Ik heb mijn stem op Hank verwijderd.

Debby

Debby
Senior spammer

Ik denk backslide

Miejster

Miejster
Senior spammer

Een koppel gaat uiteraard zelf voor de overwinning, normaal dat ze mekaar niet nomineren. Maar de kans is statistisch toch al redelijk groot dat het om een 'gemengd' koppel zou gaan. Koenbus blijf ik safe vinden, van Debby weten we nog helemaal niets.
Ik stem nog steeds niet want bij een gemengd koppel gaat er idd een burger uit, maar moeten we daar rekening mee houden, want die gaan zelf als koppel voor een overwinning. Is dat wat Hank wil zeggen? Hopelijk nog iets meer duidelijkheid hierover voor ik een stem uitbreng.

Djali

Djali
Spammer i.o.

Nou, het kwartje is bij mij ook gevallen hoor xD Sorry Hank dat duurde onnodig lang. Een gemengd koppel speelt tegen de burgers dus als daar sprake van is dan moeten ze eruit. Maar mochten ze nou wel goed zijn dan verliezen we twee burgers en is het spel volgens mij klaar... Daarom volg ik toch maar mijn eerste impuls en stem op ... toch maar Debby



Laatst aangepast door Djalek op di 05 dec 2017, 21:58; in totaal 1 keer bewerkt

Koenbus


Beginnend spammer

We zijn het erover eens dat ik geen leugenwolf ben, maar Debby kan ook geen leugenwolf zijn. Debby was inactief de eerste dag, en de leugenwolf was niet inactief. Als wij allebei geen leugenwolf maar alleen de 2e slechte rol kunnen zijn, wordt het ineens statistisch aantrekkelijk om allebei burger te zijn.

Ik verander mijn stem ook naar Backslide . Als djalek geen leugenwolf is hebben we hiermee genoeg stemmen op 1 target. Voor de zekerheid raad ik nog minstens 1 extra persoon aan mee te stemmen Wink

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ben het er inderdaad mee eens dat Koenbus geen leugenwolf is en waarschijnlijk geen slechte. Debby kan wel de leugenwolf zijn, maar dat zou wel een vreemde manier van spelen zijn door een kanarie te halen maar dan toch een stem uit te brengen in het geheim. Mijn idee was ook niet dat ze de leugenwolf is, maar misschien wel een gewone wolf?

Ik zou dan willen stemmen voor Debby, maar dat heeft weinig zin aangezien Koenbus wel al een stem kreeg en Debby niet. Dan stem ik voor Koenbus, een burger, maar in een goed-slecht koppel met Debby.



Laatst aangepast door Miejster op di 05 dec 2017, 16:52; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Ik geloof Debby niet meteen, maar Koenbus lijkt me zeker een burger... even taktisch nadenken)

Koenbus


Beginnend spammer

Ik denk dat we onze tweede wolf gevonden hebben Smile

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik ga mee voor Koenbus, ookal vertrouw ik hem wel. Maar ik heb zo m'n twijfels bij Debby.
Waarom krijg ik zoveel stemmen though, die snap ik niet helemaal..



Laatst aangepast door Backslide op di 05 dec 2017, 12:41; in totaal 2 keer bewerkt

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Och hemel, wat een bloedbad in de eerste dag en nacht... En iedereen lijkt door te hebben hoe het zit maar ik snap er niets van. Geluk bij een ongeluk dan maar dat ik niet meer hoef te stemmen ('bedankt', Tachondar Laughing )...

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oke. Even hardop nadenken/analyseren.
Van alle mensen die nog in leven zijn (6) zijn er 4 goed en 2 slecht, en 2 daarvan ook gekoppeld.
Van 1 persoon weet ik zeker de rol (en dat ben ik zelf Ronde 93: Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd.  - Pagina 3 953470 ). Van Koen staat vast dat deze geen leugenwolf is (tenzij er 2 in zitten, maar dat zie ik zelfs onze doc niet doen Razz), van Debby is het zeer onwaarschijnlijk dat ze er een is ivm kanarie.
Dat is een heleboel onzekerheid, maar wat wel zeker is, is dat wij burgers er nu een slechtje uit moeten werken anders is het haast gedaan met ons (speciale rollen daargelaten)

Voorlopig laat ik nog even mijn stem staan, de dag is nog lang Smile
Miejster schreef:
Ikzelf heb geen bruikbare info maar ik ben een goeie en er zijn er dit dit weten...

Wel hoop ik dat je deze wilt toelichten Miejster! Het klinkt namelijk alsof het meervoud is, en ik vraag me nu hard af hoe scratch

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ben ermee bezig Hank... maar voorzichtigheid is geboden in zo een vreemde situatie! Als je weet welke rol Graaf was en als je weet wat die doet (deed) dan kom je misschien op het juiste pad om te weten wat ik bedoel.

Koenbus


Beginnend spammer

Hank, op dit moment stem je een koppel eruit waarvan je zeker weet dat 1 persoon goed is. Stel dat we beiden goed zijn (en dat zijn we), dan hebben de wolven na deze lynch gewonnen. Als je Backslide lyncht heb je vrijwel gegarandeerd een wolf eruit. Het koppel stemt daarop en een goed/slecht koppel wil ook de wolf eruit in dit stadium. Dan is het de volgende dag 2 vs 2 en is er afhankelijk van de 4e persoon zijn rol een mogelijkheid om te winnen van een goed/slecht koppel.

Op deze manier heb je gegarandeerd verloren. Ik raad je aan om je stem te herzien.

Debby

Debby
Senior spammer

Er is geen  sprake van een goed/slecht koppel maar van een goed/goed koppel. Heel goed want als je ons na de ziener ook nog kwijtraakt is het spel gespeeld.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik heb zojuist mijn stem op Koenbus weggehaald, wat misschien een tikkeltje dom is aangezien het nu 3-2 staat en het dus mijn eigen kop kan kosten.
Er zijn nu twee kampen, het ene kamp wil het stelletje eruit hebben en het andere kamp wil mij er blijkbaar uit hebben.
Nu is het zo dat als er inderdaad een goed-goed koppel is ontstaan, het spel zo goed als gespeeld is zodra deze er uit is. Een wolf heeft dan zeker ook baat bij als deze zo snel mogelijk worden uitgeschakeld zou ik zeggen? Vandaar dat ik het zelf niet helemaal aan durf om zowel Koenbus als Debby eruit te stemmen, maar dit lijkt mij Miejster alleen maar verdacht maken.
Ergens twijfel ik ook nog sterk aan de alliantie van Djalek, maargoed. Ik heb zelf verder ook geen informatie om op af te gaan.
Mocht dit inderdaad mijn laatste dag zijn, dan wens ik iedereen nog een heel fijn potje. Mijn zegen hebben jullie!



Laatst aangepast door Backslide op di 05 dec 2017, 21:52; in totaal 1 keer bewerkt

Koenbus


Beginnend spammer

Ik kan me hierin vinden, aangezien ik zelf in de richting backslide/miejster zit. Ik wil wel eerst 1 a 2 stemmen van mij af hebben voor ik overstem aangezien Backslide als leugenwolf nog steeds op mij kan staan.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik verander mijn stem naar Djalek. Een van de redenen is omdat ze ná Koen heeft gestemd de eerste dag, en dus makkelijk (theoretisch gezien) een slachtoffer heeft kunnen uitkiezen als eventuele leugenwolf.



Laatst aangepast door Hank1705 op di 05 dec 2017, 17:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum