Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 93: Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd.

+8
Hank1705
Miejster
Doctor
Backslide
Mattio
Tachondar
graafoto
stefan003
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

Djali

Djali
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:Excuses daarvoor Sad

Overigens geloof ik niet dat het koppel het uiteindelijk gered had tegen 2 wolven, volgensmij mag je namelijk maar beperkt dezelfde persoon beschermen/opsluiten, dus uiteindelijk zouden de wolfjes de geliefden de baas zijn.


Volgende ronde weer een traumacentrum? Ik kan wel wat verwerkingshulp gebruiken Ronde 93: Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd.  - Pagina 5 629639

Ik denk niet dat iemand je dit zal kwalijk nemen hank.. Wij hadden erg veel geluk met hoe de boel ervoor stond en hebben daar vervolgens ook keihard misbruik van gemaakt..

Verder waren wij er redelijk zeker van dat er een heks in zat die vannacht een van ons zou doden of slachtoffer redden waardoor we in een lynchpartij alsnog in de minderheid zouden zijn. Daarom het gevoel dat in een alles of niets situatie zaten.

En traumacentrum vind ik een leuk idee Very Happy

Koen: nogmaals van harte welkom hier! Ik hoop dat je niet bent afgeschrokken door de bloederige ontknoping. Wij kennen elkaar allemaal maar in zo’n nieuwe groep is het veel lastiger je medespelers in te schatten. Desondanks lukte je dat (voor ons alarmerend) goed. Netjes!

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

En: dankjewel doctor voor deze tijdreis!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Debby

Debby
Senior spammer

Thanks doc

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum