Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 93: Doctor Who's Wonderlijke reis door de tijd.

+8
Hank1705
Miejster
Doctor
Backslide
Mattio
Tachondar
graafoto
stefan003
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

Koenbus


Beginnend spammer

Dit belooft het grootste feest van het decennium te worden, ik heb lang niet zon goed nieuws gehoord als de vernietiging van de aarde! Ik kijk uit naar het vuurwerk!

Van mij mag Graafoto zijn kattekwaat verdedigen Wink

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

De nieuwkomer krijgt van mij meteen zijn eerste stem ooit Very Happy Koenbus

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Om de stand gelijk te houden ga ik dan maar voor Tachondar
Ps: Dr Who op netflix begint maar van Seizoen 5

Djali

Djali
Spammer i.o.

Dan ga ik voor Debby, geen doden is zo’n eerste dag bijna altijd beter dan wel een dode

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Geen tijd druk druk druk, stiekem op de wc op werk
mattio

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Vrienden, kom terug naar het centrum. We gaan zo het einde van de aarde missen. Hey, waarom wordt het hier zoveel warmer en Debby waar ben je???

Cassaaaandraaaaa, wat doe je nu? Probeer je ons allemaal te doden?

Wel dan is er maar een ding dat we kunnen doen. Zet de temperatuur eens hoger mannen en doe al dat leuke water maar weg. Cassandra mag lekker uitdrogen.

Kijk iedereen dit was Lady Cassandra O'Brien, de laatste mens in het universum en een schande voor het ras. Dag Cassandra, we verlaten je en dankzij jou hebben we alles gemist.


Iedereen terug in de TARDIS, we gaan vertrekken. Waar willen jullie heen?

Is iedereen binnen? Laten we eens tellen. Daar is Debby en Djalek, miejster, mattio en koenbus. Backslide, Hank en Tachondar zijn al binnen. Heeft er iemand Graafoto gezien? Hij was in de bovenste observatorium. In de bovenste observatorium waar de zonnefilters als eerste zijn verdwenen...

eeeuhm wel heeft iemand zin in een zongedroogde Graafoto?




Dit is het einde van dag 1 en Graafoto is gelyncht. Zijn rol was ziener

De nacht duurt tot 22.00

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Well fuck. Ziener out en er zit wss een leugenwolf in Sad
Niet wat ik hoopte te lezen na een dag werken

Rip graaf

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow... tijd om even al die rollen te gaan lezen.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

D'oh

Koenbus


Beginnend spammer

Slecht begin, maar nu weten we wel waar we aan toe zijn. De leugenwolf gaat geen tweede keer de stemmen beinvloeden als het aan mij ligt.

Djali

Djali
Spammer i.o.

Hooo die zag ik niet aankomen... Shocked Leugenachtig wolfje in ons midden dus, in ieder geval weten we dat nu. Rust zacht graaf, je dood zal gewroken worden!

Weten we zeker dat Debby wel weer is ingestapt zojuist? Ik heb dacht ik geen stem van haar gezien of moet ik beter kijken?

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Dat klopt. Debby heeft een gele kanarie

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

OMG meteen van de eerste keer de ziener...
Is de leugenwolf hier de enige verklaring voor, of zijn er nog rollen die iets konden uitspoken?

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb blijkbaar de stemming gemist, dacht dat we de moordloze nacht net hadden gehad en vandaag moesten stemmen.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Zonde Debby :/

En bij mijn weten niet Tach, bij andere rollen zou er bij gezegd worden dat het iets anders was. Hier werd "gelyncht". Enige passende rol is dan leugenwolf bij mijn weten..

Djali

Djali
Spammer i.o.

De enige andere uitleg die ik kan bedenken is dat er een beul meespeelt die graaf heeft vermoord. Volgens mij hoeft dat niet apart te worden vermeld. Maar geen enkele beul zou zo dom zijn om direct op de eerste dag zijn kracht als wilde gok in te zetten lijkt me, dus leugenwolf vind ik het voor de hand liggende scenario hier

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Die heb ik inderdaad langs zien komen, maar zoals ik het las wordt dan vermeld dat het door de beul gebeurd (die zelf dus wel anoniem blijft). Enfin, zeker weten doen we nu alleen dat de ziener eruit is .. en das nie goe!

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik weet dat jullie je down voelen om de dood van Graafoto, maar Graa was een helderziende en hij wist al wat er ging gebeuren. Hij is toch meegekomen. Hij heeft gezien wat hij wou zien. en is gestorven samen met de aarde die hij zo graag zag.

Dus hup we gaan verder.

Het volgende doel is Manhattan. Wie wil er in de jaren 30 naar een Broadway show gaan?

Je kan de effecten zijn van de financiele depressie en de muziek in zwarte Wall Street.

Jullie mogen even rond kijken in de Tardis. Er zijn verschillende kamers. Er is een zwembad, verschillende klerenkasten, een sauna, squashpleintjes, tennisvelden, 21 golf holes, mini golf holes, een voetbalveldje, een dwergplaneet, een leuke bar, een KFC, een kernreactor, een cinema en nog redelijk wat.

Blijf gewoon van de centrum console af, daarmee stuur ik en activeer ik de defensiesystemen. Je mag wel de koffieapparaat erbij gebruiken.

En meteen sprint iedereen rond. Tot Tachondar een koffie probeert te maken met de materiedestabilisator. Hij blaast per ongeluk zichzelf en Mattio op.

Wel labels lezen is blijkbaar moeilijk...

Einde van de nacht, Tachondar is opgegeten door de wolven. Hij was de jager en neemt Mattio mee de dood in. Mattio was de beul.
De dag gaat door tot 22 uur. Hup burgertjes, er zijn nu al 3 van jullie gestorven.

Koenbus


Beginnend spammer

Dit is pijnlijk..

Aangezien ik denk dat het het slimst is om de dag zo veel mogelijk te gebruiken en discussie op gang te laten komen stem ik alvast op djalek .



Laatst aangepast door Koenbus op di 05 dec 2017, 10:33; in totaal 2 keer bewerkt

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Zo zeg, dat gaat snel. Dit wordt de kortste ronde ooit 0_o

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wow... zo gaat het hard natuurlijk. We gaan ons dringend moeten organiseren maar zonder ziener is dit wel moeilijk.

Koen, goed plan maar kan je ook hard maken waarom je om djalek stemt? Of is het random? (Voila , discussie geopend).

Ikzelf heb geen bruikbare info maar ik ben een goeie en er zijn er dit dit weten...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tachondar schreef:Zo zeg, dat gaat snel. Dit wordt de kortste ronde ooit 0_o
Dead man talking? :-)

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Miejster schreef:
Tachondar schreef:Zo zeg, dat gaat snel. Dit wordt de kortste ronde ooit 0_o
Dead man talking? :-)

Ja al dat timehoppen op die tardis zorgt ervoor dat ik nog kan praten en ergens misschien leef? xD

btw, sorry aan mattio dat ik op hem gokte, zijn spel is helaas ook al gedaan nu. Vorige ronde gokte ik ook al op hem en toen was dat
een mooie dood, was hij er ook al snel uit. Ik word jouw vloek op dit forum mattio, lol

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Klopt het spiritueel beide van de TARDIS geeft je eventjes

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn gevoel denkt Hank



Laatst aangepast door Debby op di 05 dec 2017, 09:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum