Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag

+9
Telemachus (killer)
Тхенекаъ
Doctor
Tachondar
graafoto
Hank1705
faleria
Reivaxx
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 8]

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Aangezien ik er van uit ga dat Doroosje ongetwijfeld onschuldig is... Kwestie van toch maar niemand dood te maken.



Laatst aangepast door Theneka op wo 25 sep 2013, 12:36; in totaal 1 keer bewerkt

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

'Eend op Vlaamse wijze' lijkt me lekker voor het volgende maal. Theneka

faleria

faleria
Aanstormend spammer

'Dat klinkt heel wolfs, Prins Reivaxx,' sprak Faleria luid.

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Ik bedoelde voor het feestmaal natuurlijk. Het schijnt een lekkernij te zijn!

('T is mijn 1e keer, reken me niet af op deze versprekingen Embarassed )

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Al die liefde hier voor mij. Ik zal maar voor Tachondar gaan, dan blijft het even Smile

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dit loopt helemaal uit de hand hier, beginnen mijn gasten elkaar nou op te eten? Leuke verjaardag dit! Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

faleria

faleria
Aanstormend spammer

'Geen excuus. Ik vind het niet kunnen, Prins Reivaxx. Ik zal dan zeker niet mee-eten mocht het zover komen,' sprak Faleria.

OC. Reivaxx, dat heet discussiëren. Ik reken je nergens op af. Maar jij geeft mij nu een reden om daar op in te gaan. Very Happy 

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hank zakte in een hoekje ineen, "Dit had een feest moeten worden, en nu ben ik tussen een stel kannibalen beland.." mompelde hij, niet wetende dat Doroosje in een andere hoek precies hetzelfde deed.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ps, el tigre deed ook mee toch? Very Happy

El tigre


Poging tot spammer

Jup, ik deed op het laatste nog mee! Net op tijd online om te stemmen Smile

Ff random iemand om op tijd te zijn... faleria , heeft veel gepost Very Happy

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het eerste wat de ex-feestgangers deden toen de zon eindelijk over de horizon kwam kruipen, was een paar uur slapen. Het kasteel beschikte gelukkig nog over een riante hoeveelheid slaapkamers van de tijd dat er nog een hele hofhouding gehuisvest was geweest. Grietje werd met een plechtig gevoel voor traditie in de bovenste torenkamer neer gelegd waar Doroosje de eeuw ervoor had gelegen (bed werd wel even verschoond natuurlijk, wat er nu op lag, was antiek). Toen ze aan het begin van de middag wakker werden en hadden ontbeten, werden de aanwezigen in tweeën opgedeeld: de ene helft zou onder leiding van ridder Tachondar (die immers verstand had van hak- en snijwerk) gaan proberen de rozenhaag te doorbreken terwijl de andere helft onder leiding van Doroosje (die per slot van rekening de enige expert was op het gebied van wakker worden uit een betoverde slaap) zich met Grietje bezig zou houden. De enige die zich afzijdig hield was de dronken bever die laveloos in een hoekje luid snurkend bijna even vast leek te slapen als Grietje.

'Drie, twee, één, beuk!' riep Tachondar. Op zijn uitgesproken bevel begon een groepje sprookjesfiguren die een paar meter van de rozenhaag die zich rond de poort had gewikkeld stonden, te rennen. Samen omklemden ze de stormram die ze in één van de wapenkamers hadden gevonden. Dichter en dichter naderden ze de haag tot ze er met een doffe dreun tegenaan knalden. Even leek het erop dat de ranken het zouden begeven, maar toen veerden ze terug en de hele groep stuiterde terug en viel in een slordige hoop van ledematen een paar meter verderop neer.

'Niet getreurd,' zei Tachondar, weinig ontmoedigd. 'Plan B: vuur!' Olie werd aangesleept en over de ranken gegooid. El Tigre en DrWho kwamen voorzichtig naderbij met fakkels en wierpen die naar voren waarna ze gauw weer terugdeinsden. Een steekvlam schoot de lucht in en de lucht vulde zich met de geur van brandend rozenhout. Een gejuich ging op tussen de sprookjesfiguren toen ze de ranken zagen verkolen en verwaaien. 'Ik ga de rest vertellen dat we eruit kunnen!' riep El Tigre opgewonden en hij wilde al weg sprinten toen DrWho's geschrokken 'nee hè!' hem tegen hield. El Tigre draaide zich om en moest machteloos toe zien hoe verse, groene ranken in razend tempo uit de grond schoten en hun verbrandde metgezellen vervingen.

Toen de groep na drie uur tevergeefs werken terugkeerde naar de torenkamer om te zien hoe het de rest verging met Grietje troffen ze een vreemd tafereel aan. Grietje lag nog even bewegingsloos als eerst op het bed met aan haar linkerzijde Doroosje die knalrood aangelopen op een tuba stond te blazen. Aan de rechterkant stond prins Reivaxx met een triangel bijna in Grietjes oor uit alle macht te spelen terwijl Hank bekersvol water over haar gezicht uitgoot. Faleria kietelde ondertussen met een veertje tussen Grietjes tenen en Graafoto schudde haar om de paar minuten flink door elkaar.

's Avonds kwam de groep moe en terneergeslagen bijeen. Ondanks al hun werk, waren ze nog niks opgeschoten. Grietje sliep en de rozen beletten hen het kasteel te verlaten.

Einde van de eerste dag
Er wordt niemand gelynchd
Den Bever vindt een gele kanarie
Deze nacht eindigt donderdag om 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 3 629639 

Niemand dood, hoera, jullie mogen stemmen tot vrijdagavond 22:00u

Zal maar stoppen met de verhaaltjes, dat scheelt jullie weer leestijd...

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 3 304463  en had me nog wel zo verheugd op een verhaaltje

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dan ben je de enige zo te zien, 24 uur lang geen enkele post? Sorry maar als dit spelletje mensen zo weinig interesseert, ga ik er die moeite niet insteken.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik heb school dusja,

random stem, faleria

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het was nacht, we moesten slapen Laughing 
Maar ik vermoed dat zelfs de wolven niets geschreven hebben aangezien er niemand gestorven is en dan is het inderdaad frustrerend.

Ik hoop dat ten minste de ziener iemand gezien heeft...

Ik blijf op MonkeyLord gaan, zonder enige duidelijke reden maar ik weet dat hij soms wel eens vergeet te stemmen dus waarom niet.

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Nou ja...ik verheugde mij ook op de verhaaltjes, maar ben de hele dag weggeweest. Dus kon ik niet posten. Nu ga ik ook naar bed; dus zal morgen ergens op de dag iets in elkaar zetten. Ik hoop wel dat de anderen wat meer neerzetten dan Tachondar en Graafoto doen.

En...ik wil genuanceerde stemmen zien en geen random stemmen.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Speciaal voor Hank en Faleria dan:

Een kasteel in een nacht waarin er flink wordt gefeest is één ding. Een kasteel in het daglicht is een ander ding. Maar een kasteel in het holst van de nacht terwijl alle uitgangen geblokkeerd zijn en je je ervan bewust bent dat er lieden aanwezig zijn die kwaad in de zin hebben, dat is een verschrikkelijk ding.
Die nacht gilde de wind door de schoorsteen, leek elk luik te klapperen in zijn sponningen en kraakten de deuren vervaarlijk. De sprookjeswezens lagen klappertandend in hun bed, luisterend naar de geluiden van de nacht. Toen er rond een uur of drie ook nog eens een gigantisch onweer losbarstte, had zelfs faleria - die normaal gesproken toch niet gauw bang was - het niet meer en rende gillend naar DrWho's bed.'Ik ben bang voor onweer!' jammerde ze. DrWho,altijd bereid om te helpen, sloeg het dekbed voor haar terug en het vampiersmeisje dook onder de dekens. Het eendje dat klappersnavelend en met wit weggetrokken veren op haar schouder had zitten bibberen, kwam ook mee. Nog geen vijf minuten later verscheen een wat gegeneerde Repelsteeltje om te vragen of hij er alsjeblieft ook bij mocht en even later verscheen Hank ook. Het begon aardig knus te worden in dat ene bed en toen ook Doroosje, Reivaxx, Tachondar, El Tigre, Monkeylord, killerboth en Den Bever nachtelijke asiel kwamen aanvragen, voelde iedereen zich eindelijk veilig. Alleen Hank klaagde af en toe nog zachtjes dat hij hoopte dat Grietje zich niet eenzaam voelde zo alleen boven in die torenkamer maar Doroosje bezwoer hem dat ze zich de afgelopen honderd jaar geen seconde eenzaam had gevoerd en toen was ook hij weer gerustgesteld.

De volgende ochtend kwam iedereen moe het bed uit gerold en vervoegde de groep zich samen met de rest van de voormalig feestgangers in de grote zaal voor een goed ontbijt. Na onheil van de afgelopen dag en het noodweer van de vorige nacht had iedereen last van een beklemmend gevoel, alsof het niet anders kon dan dat er iets vreselijk was gebeurd. Maar die ochtend deden zich geen bijzonderheden voor en algauw keerde iedereen weer terug naar de twee voornaamste activiteiten: Grietje wekken en de rozen vernielen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Arme Grietje. Maar hoera voor de gastvrijheid van DrWho :p

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Grmbl ik herinner me niets meer van gisterenavond *grijpt opnieuw naar de fles*
Iemand schopte anders gisteren wel behoorlijk in dat druk bed... Wacht maar tot ik de schuldige vind! Al vermoed ik Graafoto. Want hoe dan ook is het niet zijn gewoonte om op dezelfde te blijven stemmen.
*drinkt een teugje van zijn whiskey en valt in slaap in een hoopje rozenblaadjes*

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Omdat alle inspanningen van gisteren tot niets leidden besloot Hank zich tot Killerboth te wenden.
Hij verhief zijn stem en zei: "Killerboth, jij bent de chemicus hier. Kun jij niet íéts maken wat mijn lieve zuster wakker kan maken?
Of iets als onkruidverdelger om de rozen te bestrijden? Want jij bent van ons allemaal toch wel diegene die daar het meeste verstand zou moeten hebben! Waarom heb je zelf niet zoiets voorgesteld eigenlijk?"

Killerboth leek even van zijn stuk gebracht en deed een poging tot reactie, maar alles wat er uit kwam was een stotterend "Ma-ma-maar..." alvorens zijn stemgeluid gereduceerd werd tot nul.
Hank vervolgde: "Dat ik je hier nu vraag om ons te helpen wil niet zeggen dat ik je niet meer verdenk, Killerboth, maar het is in ons aller belang, in mijn belang als broer zijnde van Grietje dat Grietje hier weer wakker wordt, maar ook zeker in ons aller belang daar het er op lijkt dat de rozenhaag sterk verbonden is met de betoverde slaap van Grietje. Help ons chemicus, tenzij je zelf andere belangen hebt!"



Laatst aangepast door Hank1705 op vr 27 sep 2013, 16:18; in totaal 1 keer bewerkt

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Ma ma maar ... chemicus? Hank, nu ook niet teveel verwachten e, alchemie is mijn bijberoepje. Van nature pruts ik graag en vind ik altijd nieuwe speeltjes uit. Maar sinds ik hier uiteindelijk toch verveeld van geraakte, heb ik mijn speelgebied uitgebreid. Jammer genoeg kan ik grietje dus niet helpen. Ik kan het proberen, maar daarvoor zou ik eerst de oorzaak moeten weten, zodat ik zeker niks verkeerds doe. verder lijkt het mij hier sterk op magie, niks anders in de wereld kan dit zo snel en effectief uitvoeren. En ook deze gave ligt buiten mijn kennis.
Ik kan wel proberen enkele mengseltjes te maken die kunnen ontploffen en voor een BANG zorgen. Maar ik vrees dat ze effectiever zullen zijn tegen stenen dan een muur rozen.
Wat ik wel kan doen zal ik jullie nu eens snel zeggen. Jaren geleden, toen ik nog jong was en mijn bunkertje aan het bouwen was, heb ik een veiligheidsslot uitgevonden die zelfs de beste slotenmakers in het koninkrijk niet open kregen. Hierna heb ik er smeden op gezet en hun laten zwoegen om het eruit te kloppen maar ook dit mislukte. Nadien heb ik het gevraagd aan een mede kluizenaar die al decennia aan het stoefen is met zijn wondermiddel dat alles kan laten oplossen, maar dit liep er gewoon in straaltjes vanaf. Dus ben ik maar tot het besluit gekomen dat niemand, maar dan ook niemand dit slot kan openkrijgen buiten ik.
Gelukkig voor jullie heb ik net zo'n slot mee en als jullie dit verkiezen kan ik dit misschien op de deur van het torenkamertje, waar Grietje ligt te slapen, installeren? Is ze zeker veilig voor mensen met kwade bedoelingen en kunnen wij ons concentreren op de rozen? Doroosje zelf lijkt mij eerlijk, dus we kunnen Grietje misschien aan haar toevertrouwen? Haar expertise is toch slapen Razz misschien weet zij dan ook wel het beste hoe je terug moet ontwaken?

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

(sorry Dorien, ik zat zo hard ergens anders te spammen dat ik vergat hier iets neer te schrijven Embarassed
/me gaat op z'n knieën, 1000-maal vergeving gevraagd)


Prins Reivaxx vraagt zich af waarom Graafoto over wolven begint... Misschien is ie er zelf één en wil ie zo de aandacht afleiden? scratch

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ondanks dat het druk was in het bed bij Dr Who; had Faleria toch nog behoorlijk kunnen slapen. Ze bedankte hem dan ook toen ze op waren.

In de grote zaal aangekomen luisterde ze naar de diverse discussies en beschuldigingen.
Ze wendde zich tot Hank. 'Hank, waarom beschuldig je nu diegene waarvan jij denkt dat die je zusje kan redden en...,' nu keek ze toch wel een beetje bezorgd. '...wat als jijzelf haar in hebt laten slapen. Jij was de hele tijd bij haar in de buurt.'
Faleria schrok zelf van haar beschuldiging. Had ze dat nu echt gedacht EN hardop gezegd?

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Lekker gezellig hier, maar waarom moet hank zo negatief zijn?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum