Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag

+9
Telemachus (killer)
Тхенекаъ
Doctor
Tachondar
graafoto
Hank1705
faleria
Reivaxx
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 8]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Pas maar op do, ze willen iedereen eruit die lange verhaaltjes schrijft Surprised
Valt het meer mensen op dat el tigre alleen maar meestemt? Of willen jullie dat niet zien misschien?



Laatst aangepast door Hank1705 op zo 29 sep 2013, 19:45; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stem aangepast)

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

voor ik het vergeet stem ik mee op hank

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

da deed bijna iedereen vorige ronde

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:Pas maar op do, ze willen iedereen eruit die lange verhaaltjes schrijft Surprised
Valt het meer mensen op dat el tigre alleen maar meestemt? Of willen jullie dat niet zien misschien?
Hij is echt niet de enige hoor Razz 

(Bijna) iedereen stemt op Hank, maar mijn gevoel zegt toch iets anders... Monkeylord

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik weet niet wat die verdekselde aap jou heeft aangedaan, maar blijf tot nu toe bij mijn punt.
je mag wel je gevoel uitleggen? of gewoon ...?

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Ik zie gewoon niet echt waarom iedereen op Hank stemt.. Maar zal wel aan mij liggen Razz 

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het is een gok, aangezien we nog geen enkele slechte hebben gehad, maar hank lijkt niet echt in de verdediging te gaan dus ik heb goede hoop

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Als het gewoon een gok is, kan ik het me nog wel inbeelden dat je Hank kiest. Maar als ik me niet vergis, staat het mathematisch al vast en dan kon ik door op iemand anders te stemmen nog wat reacties uitlokken misschien Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Wat kan ik ter verdediging inbrengen dan?
Jullie stemmen massaal gokkend op mij, al voor de tweede dag op rij, maar omdat er de vorige dag geen slechte uitging moet ik wel slecht zijn. Heeft niemand door hoe stom die redenatie is? "oh er is een stem op hank, laat ik ook maar hank stemmen!" en "oh er zijn al twee stemmen op hank, laat ik ook maar hank stemmen!" lekker makkelijk dit..

En over el tigre, ik had het niet alleen over de vorige stemronde...

Sorry dat ik het zeg trouwens, maar ik haal geen plezier meer uit dat passieve meestemmen, bijna niemand geeft argumentatie dus hoe moet ik me daar in hemelsnaam tegen verdedigen?!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Btw tach het heeft bij mij nooit uitgemaakt of ik me nu verdedigde of niet, of ik nu ziener wolf of neutrale rol was..
Ik verander trouwens mijn stem naar monkeylord, mocht t nog iets uitmaken..
Als jullie toch random gokken kies dan de volgende keer liever een meestemmer dan iemand die zelf durft te stemmen Wink

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

maar wat als we gelijk hebben hank?

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

uhu, wat als jij slecht bent?

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Dan heb je een slechte gedood Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 5 829688 

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Jongens het spijt me, heb van 10 tot 19 buiten op een filmset gestaan waarvan het grootste deel in een t-shirtje, we waren 5 uur uitgelopen dus toen ik thuiskwam, moest ik als een idioot een groepsopdracht in orde gaan brengen voor morgen dus ik ben kapot, voel een flinke griep opkomen en wil alleen maar mijn bed in. Verhaaltje volgt morgen zo snel mogelijk.

Einde van de dag
De burgers lynchen Hank, zijn rol was sjamaan
Het is nacht tot maandagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Dus hank was slecht, maar jammer genoeg maar een hulpje.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

goed, dat is onze eerste slechtje

misschien moeten we nu eens een meestemmer eruit knikkeren, eentje dan van de laatste 3 meestemmers ofzo...

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

tegenstemmer: reivaxx
laatste meestemmers: Monkey / DrWho / El tigre

kweetniet, ik denk dat ik eerder reivaxx om een beetje extra uitleg wil vragen bij zijn gevoel over Monkey

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

er zit duidelijk iets vreemds achter graafoto's rol, maar monkey heeft blijkbaar ook veel stemmen al gehad, waaronder van reivax en graafoto. Misschien is het goed om één van die 3 te grazen te nemen.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Tachondar schreef:er zit duidelijk iets vreemds achter graafoto's rol.
Dat sowieso, hij is dood Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 5 17387 

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Gaat het al beter Do? Smile

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nou dit weekend was een beetje teveel van het goede, voel me aardig beroerd. Helaas kan ik het me niet echt veroorloven nu in m'n bed te gaan liggen. Verhaaltje ga ik nu ook niet doen, zal zo wel een extra lange schrijven.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Zoals al gezegd stond het al vast dat Hank de meeste stemmen ging hebben, dus ik probeerde nog iets te weten te komen door op iemand anders te stemmen. Als ik niet had willen opvallen, had ik denk ik wel gewoon met de meerderheid meegestemd Wink  Waarom Monkeylord dan? Eerlijk gezegd, pure gok Rolling Eyes 

Maar mooi dat er een slechtje uit is, blijkbaar lag het toch aan mij dat ik het niet zag Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 5 829688 

er is btw nog zo'n rolletje die kan kijken wat ik ben als je twijfels hebt Razz 

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Terwijl het kasteel in diepe rust was, was killerboth op een kamertje in de diepste gewelven druk in de weer met poedertjes en stofjes. Op een vuurtje stond een flesje met daarin een mysterieus neonroze drankje te borrelen waaruit vage dampen van anijs en kattenpoep opstegen. Omdat Killers mengsels nogal eens de neiging hadden in zijn gezicht te ontploffen en hij dan soms nog dagen met rechtopstaand worteloranje haar of verschroeide wenkbrauwen rondliep, was dit een optie die hij tot het laatst had uitgesteld, maar na theneka en faleria's brute dood, moest er iets gebeuren.
'Pi maal a,' mompelde het miskende genie voor zich uit, 'gedeeld door de wortel van 85... een vleugje citroengras,  7 maal traag linksom omroeren, één maal vlug rechtsom omroeren, naar smaak zout toevoegen...' De alchemist stak zijn linkerpink in zijn rechteroor en zijn rechterwijsvinger in zijn linkeroor, en begon toen al neuriënd op één been een pentagram over de grond te hinkelen.
'Hasjkelnarsalsk, ariwejrks, asleriows wierposijkr!
grianwefzdfnsa olikiander verinald
icsglakshindari gorgeleoniako parskls!'(*zie voor vertaling onderaan)
Er klonk een luide knal en een paddestoelvormig wolkje verscheen boven het borrelende flesje. Tevreden rook killer er even aan, kurkte het flesje en doofde het vuur. 'Nu op naar dat arme meiske,' mompelde hij opgewekt in zichzelf.

De kluizenaar/alchemist stapte de donkere gang in, en begon de lange wenteltrap naar boven te bestijgen. Na zevenenveertig treden hield hij plots stil. 'Is daar iemand?' riep hij omhoog. Het bleef angstvallig stil. Vreemd, hij dacht toch dat hij een geluidje had gehoord, gegromd of zo. Killerboth begon verder te lopen tot de laatste traptrede en zette zich toen richting de deur van de torenkamer. Hij stak zijn hand uit om de deur te openen toen hij van achteren werd vastgegrepen.

'Wie hebben we hier?' siste een stem? 'Een alchemist 's nachts aan de wandel? Met een drankje in zijn hand? Dat kan nooit wat goeds betekenen!'
'Maar... maar...' stamelde Killerboth geschrokken. 'Het is om Grietje wakker te maken, dan kunnen we hier weg!'
'Weg? En hoe werkt dat drankje dan precies? Laat eens zien!' Killerboth werd stevig in een houdgreep genomen terwijl een poot het flesje uit die van hem griste en ontkurkte. Daarna werd het naar zijn mond gebracht.
'Stop!' gilde Killerboth, tegenstribbelend. 'Je kunt het alleen drinken als je slaapt! Als ik het drankje correct heb bereid en ik zou het nu drinken, dan verander ik in een sprekende theepot!'
'Hmm,' klonk het bedachtzaam. 'Interessant! En als je een fout hebt gemaakt en het het verkeerde drankje is. Wat gebeurt er dan met jou of het slapende meisje als zij het zou drinken?'
'Hoopje as...' stotterde Killerboth.
'Even testen dus!'
En voor de arme kluizenaar wist wat hem overkwam, werd het ontkurkte flesje aan zijn lippen gezet en voelde hij de naar jägermeister smakende drank naar binnen glijden.

Een ijzig gevoel trok door Killerboth en de wereld wervelde een poosje om hem heen. Toen die weer tot stilstand kwam, merkte hij tot zijn opluchting dat hij geen hoopje as was, maar tot zijn ontsteltenis dat hij als hij scheel keek, in plaats van een neus een gebloemde tuit tussen zijn ogen zag.
'Een theepot dus,' klonk het achter hem. 'Ik moet je complimenteren: je zou prachtig staan in mijn woonkamer. Maar helaas hebben we er hier in het kasteel al één, dus je bent overbodig. En aardewerk is zo glad...' Killerboth voelde de greep op zijn oor verslappen. 'Oeps,' was het laatste wat de alchemist/kluizenaar/theepot hoorde, voor hij de grond in duizelingwekkende vaart op zich af zag komen en in duizenden scherven uiteen spatte op de grond.
____________________________________
*)vrij vertaald:
linkerpink in rechteroor
armen in de knoop
maak dat dit drankje iemand doet ontwaken
en haar niet verandert in een ashoop


Einde van de nacht
Killerboth wordt vermoord
Zijn rol was slotenmaker
Jullie mogen tot dinsdagavond 22:00u stemmen

https://weerwolfenco.actieforum.com

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Weer een burger... ons geluk moet nu toch echt keren.

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

*facepalm* Ik snap de hint nu pas...

Maar goed, goedjes weer met 1 minder Sad  'T wordt tijd daar eens verandering in te brengen Evil or Very Mad 

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum