Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag

+9
Telemachus (killer)
Тхенекаъ
Doctor
Tachondar
graafoto
Hank1705
faleria
Reivaxx
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 8]

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

neeee! ik zal mij wreken
mijn scherven zo scherp als messen, wee diegene die mij opraapt
vingers aan flarden, bloed in het rond
o wee diegene die geen sporen wil nalaten

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

ik ga stemmen op Tachondar!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Monkeylord

zoals ik al zei, graafoto, reivax en monkey daar zat iets achter

graafoto is er al uit, en ik ben benieuwd naar monkey

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

wie zit er eigenlijk nog in?

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Meestal steken ze de nieuwe mensen bij de wolven omdat ze al ervaring hebben...Reivaxx



Laatst aangepast door MonkeyLord op di 01 okt 2013, 22:04; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typ foutje)

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik ga mee op Tachondar

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

@DrWho : volgens mij is het zo

Graafoto/Repelsteentje
MonkeyLord
Killerboth, Kluizenaar & Alchemist
Faleria, het vampiermeisje
Den Bever
DrWho
Tachondar, de Ridder
Theneka, het Arme Lelijke Niet-Eendje
Hank van Grietje
Reivaxx, de prins
El Tigre

Als ik iemand vergeten ben, zeg het maar Wink 

MonkeyLord schreef:Meestal steken ze de nieuwe mensen bij de volgen omdat ze al ervaring hebben...
Wat bedoel je precies? Ik snap het niet goed scratch 

Ik blijf bij m'n stem van vorige keer : Monkeylord



Laatst aangepast door Reivaxx op do 03 okt 2013, 14:52; in totaal 1 keer bewerkt

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

hmm waarom maak je er een gelijk spel van reivaxx? nu moet el tigre de tiebreaker beslissen of monkeylord zijn stem aanpassen.

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

MonkeyLord schreef:Meestal steken ze de nieuwe mensen bij de volgen omdat ze al ervaring hebben...Reivaxx
Reivaxx schreef:
Wat bedoel je precies? Ik snap het niet goed scratch 

Ik blijf bij m'n stem van vorige keer :]Monkeylord[/b]


ik schreef:
Had een typ foutje sorry ! Ik sukkel geweldig met het type als ik moe ben.

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

En wat was de typfout dan Monkeylord?

@DrWho : ik ging ervan uit dat el tigre de stemming nog ging beslissen, maar er is mij gisteren verteld dat hij niet meer voor de deadline kon stemmen Sad 

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wij hadden een klein probleempje hier met mensen zonder sleutels die zichzelf hadden buitengesloten en daarom bij mij moesten overnachten om niet buiten gesloten te worden Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 6 953470 Excuus, ga nu schrijven!

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Reivaxx schreef:
@DrWho : ik ging ervan uit dat el tigre de stemming nog ging beslissen, maar er is mij gisteren verteld dat hij niet meer voor de deadline kon stemmen Sad 
Als El Tigre aan jou zijn stem doorgeeft, mag jij die weer aan mij doorgeven of zelf posten hè.

Zouden jullie geen quotes met daarin vetgedrukte stemmen willen plaatsen??? Maakt het tellen erg onoverzichtelijk voor mij.

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hoe uitgedund was het eens zo luisterrijke gezelschap dat aan Doroosjes uitnodiging gehoor had gegeven! Het eendje, de alchemist, het vampiersmeisje, Repelsteeltje... allemaal waren ze gestorven en velen van hen nog op gruwelijke wijze ook. De waarheid die de overgebleven sprookjeswezens zo lang mogelijk niet hadden willen accepteren, viel nu niet langer te ontkennen: degene die deze betovering op zijn geweten had, was niet van plan iemand in leven te laten. Erger nog, het leek er verdacht veel op dat de boosdoeners zich onder hen bevonden! Wantrouwig keken de enkele dagen eerder nog opgewekt zingende lieden zich aan. Het 'hé ho!' van de dwergen was stil gevallen, de gelaarsde kat liep somber op slippertjes, prins Reivaxx' kroon was al in geen dagen gepoetst en El Tigre was die ochtend bij het zien van killerboths resten van schrik in één klap in een albinotijger veranderd. De tijger had zich daarna op een kamertje opgesloten en hoe er ook op de deur werd gebonsd door de rest om hem er weer uit te krijgen, hij weigerde de deur nog open te doen.

De prins speelde een spelletje schaak met Monkeylord en de twee vlogen elkaar in de haren toen één van beiden per ongeluk een stuk van de ander omstootte. DrWho en Den Bever moesten letterlijk tussen beiden komen en de twee weer uit elkaar trekken.

Die dag besloten ze ook weer terug te keren naar hun pogingen om Grietje te wekken. Nu Hank niet meer in de buurt was om steeds maar de pogingen stop te leggen ('ze loopt nog gehoorbeschadiging op!' 'voorzichtig met dat water, straks verdrinkt ze nog!' 'Schudt haar nou niet zo door elkaar jongens, we hebben er niks aan als ze wakker wordt met een gebroken nek'). Vooral over die laatste waarschuwingen was de rest het niet eens: ze hadden er heel veel aan als Grietje wakker werd met een gebroken nek, dan konden ze hier tenminste eindelijk weg.

Beneden ging ridder Tachondar ondertussen onvermoeibaar verder met zijn pogingen de rozenhaag te vernietigen.

Einde van de dag
Gelijkspel, niemand sterft
Deze dag eindigt vanavond om 22:00u tenzij de nachtrollen dat niet redden doordat het zo kort is.
El Tigre heeft een gele kanarie


Vermoordt eens iemand jullie, deze verhaaltjes zijn saai Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Rekken, uitstellen, verlengen, uiteindelijk sterft iedereen door een gecombineerde aanval van kanaries en uitputting, behalve grietje want die is aan het uitslapen. Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 6 17387
*voorspelling*

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Reivaxx schreef:En wat was de typfout dan Monkeylord?


volg was als Wolf bedoelt

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

wat meer onduidelijk is, is denk ik dat je 'ze' zegt, en daarmee ervaren mensen die wolf zijn bedoelt, maar het klonk alsof je met 'ze' de nieuwe mensen bedoelde.

Mag ik er echter wel even voor de minstens 100e keer op wijzen dat ik de rollen random verdeel...?

https://weerwolfenco.actieforum.com

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik zie het ook nog gebeuren, morgen 3 doden door kanaries Very Happy

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Dorien schreef:
Als El Tigre aan jou zijn stem doorgeeft, mag jij die weer aan mij doorgeven of zelf posten hè.
Kon ik niet raden Wink 

Dorien schreef:Zouden jullie geen quotes met daarin vetgedrukte stemmen willen plaatsen??? Maakt het tellen erg onoverzichtelijk voor mij.
Ik doe alleen dingen als ze vriendelijk gevraagd worden Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 6 953470 

MonkeyLord schreef:


volg was als Wolf bedoelt
Ah oké zo.. Maar zie hieronder :

Dorien schreef:Mag ik er echter wel even voor de minstens 100e keer op wijzen dat ik de rollen random verdeel...?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Het was midden in de nacht, alleen de volle maan verlichtte de anders zwarte nacht. In verschillende kamers met de deuren op slot en vergrendeld lagen de overgebleven sprookjesfiguren. Sommige slapend, andere wakend. Omdat die nacht niemand wilde avonturen beleefde en zij allen in hun bed bleven liggen, is het nu niet interessant om over de belevenissen (namelijk geen) van deze nacht te vertellen. Hierom zullen wij voor vannacht eens een kijkje nemen in het hoofd van onze nog overgebleven spelers, wat denken zij vanonder hun dekbed?

Het 128.475e schaapje springt over het hek... het 128.476e schaapje springt over het hek... het 177...nee hè, uhh, het 128.478e schaapje springt over het hek? Rotschapen, eentje over het hek en ze volgen allemaal. Welk genie heeft ooit bedacht om schapen te tellen voor het slapengaan, het werkt niet, niente, nada, noppes, geen resultaat, ben klaarwakker. Zou die appel die we bij Grietje vonden nog ergens liggen? Misschien dat als ik er een héél klein hapje van neem... nah dan ben ik straks 100 jaar onder zeil da's ook niks. *Diepe zucht* 1 schaapje springt over het hek, het 2e schaapje springt over het hek...

Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 6 Q19189img1

Ik moet wakker blijven. Ik. Moet. Wakker. Blijven. Blijf wakker!!!  Misschien moet ik mezelf eens knijpen...? AU! Dat doet zeer. Pff, ik ben in ieder geval weer wakker. Ik kan ook mijn bed uitkomen en door de kamer gaan lopen om wakker te blijven of zo. Aan de andere kant, straks trek ik de moordenaars dan juist aan? Nee, beter in bed blijven dus. Maar wel wakker! Ik laat mij niet ongemerkt oppeuzelen, oh nee, echt niet! Heb ik dat keukenmes nu nog wel bij de hand? Ha, gelukkig, daar is ie, onder mijn kussen. Kom maar op, ik ben klaar voor jullie. En wakker. En klaar. Wakker. Klaarwakke...wawakkerzzzz....

Ze houdt wel van me, ze houdt niet van me, ze houdt wel van me, ze houdt niet van me, ze houdt wel van me, ze houdt niet van me, ze houdt wel van me, ze houdt niet van me, ze houdt wel van me, ze houdt niet van me, ze houdt wel van me, ze houdt niet van me, ze houdt wel van me, ze houdt niet van me, ze houdt wel van me, ze houdt niet van me, ze houdt wel van me, ze houdt niet van me.

Mmm ik heb zin in iets te eten. Een broodje kebab of zo. Of eend, jammer dat de eend al op is, die was me toch lekker! Zal ik eruit komen en een snack gaan zoeken? Meh, ik lig te lekker hier. Wachten tot het ontbijt dan maar. Al dat nachtelijke ge-eet, ligt eigenlijk ook maar zwaar op de maag. Misschien eet ik morgennacht Doroosje wel, die ziet er lekker sappig uit, maar nu niet, nu ga ik lekker slapen. Laat die mafketel in de kamer hiernaast maar z'n best doen om wakker te blijven en mij te betrappen. Alsof ik zo gemakkelijk in de val loop! Ik kan het ruiken wanneer iemand slaapt of wakker is.



Einde van de nacht
Iedereen blijft leven
Jullie mogen stemmen tot donderdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Van wie was die straal? Very Happy Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 6 829688

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem weer op tachondar, omdat hij waarschijnlijk een wolf is.

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Tachondar zal en moet sterven... dat wolfje

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ben helemaal geen wolf, maar het lijkt me duidelijk wie de wolven hier nu wel zijn... nogal duidelijk volgen op elkaar. Subtiel jongens

DrWho

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Tach, ik denk dat iedereen al ongeveer weet wie wie is.

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Mijn stem gaat ook naar Tachondar

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum