Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 88 De belegerden

+7
Hank1705
Telemachus (killer)
Miejster
Tachondar
basserbas
graafoto
faleria
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

76Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 21:36

Gast


Gast

killerboth schreef:Heb expres niet op hem gestemd want hij hint naar groentenboer te zijn denk ik XD beetje vingerdik eerop gelegd XD maar kan hem niet 'zien' dusja was op bevestiging aan't wachten :-S

Nu effe op gsm mo morgeavond miss trg thuis kan dus stemmen dan denk ik
Djali schreef:
Ik denk dat ik Tachs hint heb begrepen en zal die voor nu maar heel heel even vertrouwen, maar ik hou je in de gaten!
hahaha, ik heb dus finaal over killers bericht heen gelezen want ik ben heel kritisch al tachs berichten na gaan lezen op zoek naar de hint en wat ie zou betekenen Razz te lang niet gespeeld denk ik...

77Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 21:42

Gast


Gast

wooglepuff schreef:Ik ga mee op [bHank[/b] ( sorry dat ik zo weinig actief ben , het 5de jaar is lastiger dan ik dacht 0-0 werk , werk , werk .....
wooglepuff schreef:Ik zie dat de meerdere stemmen naar [bHank[/b] gaan , weten jullie iets meer ? Als hank inderdaad een goed persoon is als hij beweert , dan weet ik wie mijn volgend stempersoon zal zijn ...
wooglepuff schreef:Sorry hank voor je dood , maar ik heb nu wel een idee wie er slecht is ...
wooglepuff schreef:Tja djali mijn reden is dat ik enorm veel schoolwerk heb ( die ik echt niet verwachte ) en ik dus niet zoveel tijd heb om alles te gaan lezen . Mijn rol kan je ook uitzoeken als ik nu zeg dat 1 bericht hier in dit topic vrij ironisch is / was xp ik heb ermee zitten lachen . XD
Hierbij al woogles berichten, zoek de hint, ik zie hem niet... scratch

Wel opvallend: woogle stemt 2x achtereen hank - die goed blijkt te zijn - en kondigt soort van aan op wie ze stemt als hank goed blijkt te zijn. Nu is ie goed en ligt op tach stemmen voor de hand, en is ze nergens te bekennen... En maakt Miejster per ongeluk een stemfout door hank neer te zeggen ipv tach, of is hier een wolvenblokje elkaar de hand boven het hoofd aan het houden...? Ik heb nog een kwartier om mijn stem aan te passen en tachs lot te bezegelen en ga daar even heel goed over na denken.

78Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 21:59

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik stem op basserbas

79Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 22:01

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Djali is denk dat je nog zou kunnen verschieten hoe goed ik ben , het is niet slim om iedereen tegen mij op te proberen zetten want ik ben vrij belangrijk voor de burgers

80Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 22:06

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Laat ons het zo zeggen djali ik wist nog niet dat hank goed was moest ik nog achter komen , je kan niet van de eerste keer alles weten he ? Of wel soms ?

81Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 22:08

Gast


Gast

Nee maar ik vind het wel opvallend dat je aankondigde te weten wie slecht was toen je op hank stemde, en dan nu voor basserbas te gaan Razz Maar het is goed, ik heb besloten tach in ieder geval deze stemronde te geloven dat hij groenteboer is. Overigens beschuldig ik je niet, ik probeer alleen een beetje een discussie hier op gang te brengen want het is hier maar een stille bedoening, en de beste manier om mensen aan de praat te krijgen, is doorgaans door een beetje te provoceren Smile

82Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 22:14

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Al gauw werd er weer een intense strijd geleverd. Denen probeerden over de muur te komen. Aan één kant stond Basserbas, Duke of Scotland. Hij lette even niet op en een Deen kon over de muur klimmen. Voordat Basserbas kon reageren kreeg hij een zwaard door zijn lichaam gedreven. Hij klapte op de binnenplaats en was op slag dood.
De anderen konden pas reageren toen voor de derde achtereenvolgende dag de Denen verdreven werden. Voor de zekerheid keek baron Miejster in de spullen van Basserbas. Hij vond daar een bebloed mes.
De andere baronnen en baronessen begonnen in een razernij op Basserbas in te schoppen en in plaats van hem te begraven werd hij over de muur gegooid, waar hij als voedsel voor de roofdieren diende.

Basserbas was een wolf

Het is nu nacht tot maandag 16 september 22.00 uur.

Killerboth heeft een gele kanarie gekregen wegens niet stemmen.

83Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 22:16

Gast


Gast

Oké nice Very Happy Very Happy Very Happy Eerste wolf eruit, op naar de volgende... ik zal je maar op je woord geloven dan woogle Razz

84Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 23:10

Miejster

Miejster
Senior spammer

Miejster schreef:Meestemmen op de heks en er een belangrijke goede uitspelen is duidelijk : Hank
Sorry, weekendje weggeweest en blijkbaar nog niet goed wakker, ik bedoelde Tachondar natuurlijk

85Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 23:11

Miejster

Miejster
Senior spammer

Maar wolfje eruit is super natuurlijk!

86Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden zo 15 sep 2013, 23:27

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ieps :s kanarie :s srry had verwacht vroeger trg thuis te zijn dus niet via gsm online geweest ... maar was beetje uitgelope

wolfje eruit is toch al goe ^^ en tach dan groentenboer? of niet? xD

87Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 00:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hoera, wolf eruit!
Ik denk dat ik een beetje mijn voetsteun heb beveiligd nu iedereen mijn duidelijke hints doorheeft (killer en djali) al weet ik neit of killer en do zelf ook goed zijn natuurlijk...

tjah Killer, al weten we beide net zo goed wat mijn rol is, het lijkt me niet zo mooi om dat toch voor iedereen hier zomaar publiekelijk te zeggen...

@ Faleria, je ziet wat voor discussies hier kunnen oplopen. Dorien is echt de grootste speler daarin. Stel je nu eens een hele hoop discussies door elkaar door met een stuk of 12 personen die volgens Doriens wijze spelen en dan kom je bij de weerwolven van wakkerdam van 2 jaar geleden xD

88Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 06:31

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Leuk! Bring it on, Dorien!

89Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 15:00

Gast


Gast

Ja we hebben onze beste tijd wel een beetje gehad hier hè Razz Ik droom nog altijd stiekem van een comeback van alle grote weerwolvers der aarde die hier in het verleden ook al hebben rondgedwaald, black knight, artishocking, Karina, Roel, Mini, xJeroen, Howlin, Daniel, Roger, bluzz, AxeT, Jensie... en dan met z'n allen weer een echt goeie ronde spelen met veeeel spelers :p

90Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 16:06

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zelfs van die lijst namen ken ik maar de helft ook Sad

91Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 16:36

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

@Do buy reunie Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 17387

92Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 16:44

Gast


Gast

Ik wil wel maar ik weet niet hoe dat te regelen, heb zo'n jaar terug al eens een mail rondgestuurd en alle geregistreerde leden die langer dan een jaar niet online waren geweest en gezegd dat het me super leuk om weer een soort reünieronde te houden met iedereen. Daar reageerden destijds alleen killerboth, theneka en ik geloof nog één iemand op. De meesten hebben ook een e-mailadres dat ze enkel voor dit soort fora gebruiken en waarvan ze de mail dus ook niet checken.

93Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 17:04

Gast


Gast

Maarre... back to business: wolfjes doden, vernietigen, vergruizelen, vermorzelen, verpulveren verpletteren, afmaken, decimeren, kapotmaken, kraken, liquideren, moeren, mollen, ruïneren, slopen, stukmaken, te gronde richten, uitroeien, verbouwen, verdelgen, verminken, vernielen, verwoesten en vooral ook wegvagen Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 829688

94Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 17:19

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ik ben benieuwd als wij tegen elkaar spelen, Dorien.
Ik ben ook een ontzettende discussieerder. Very Happy 
Maar dan moet je inderdaad wel mensen hebben waartegen je kunt discussiëren.

95Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 17:35

Gast


Gast

Ik wil gerust met je discussiëren hoor, ik heb namelijk het idee dat jij heel goed weet wie de wolven zijn maar het ons niet wilt vertellen! Vrouwe Faleria heult met de vijand... Mad Wat heb je daarop te zeggen?

96Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 17:50

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Tja, Djali. Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet. Very Happy 

97Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 18:11

Miejster

Miejster
Senior spammer

Had Dorien niet iedereen gedefriend, konden we nog een reunie spelen...Laughing Laughing Laughing 

98Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 22:17

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Vroeg in de avond is iedereen weer behandeld en wordt er nagepraat over de doden. Zou Basserbas de enige moordenaar zijn of zouden er nog meer zijn en zo ja, wie??

De vermoeidheid sloeg echter snel toe en al gauw lag iedereen weer op één oor.
De nacht verliep echter niet rustig.
De volgende ochtend stond iedereen op, behalve Wooglepuff. Zij was gewurgd in haar slaap.

Wooglepuff was de ziener.

Het is nu dag en de stemdeadline is tot: Dinsdag 17 sptember 22.00 uur.

Ik hoop dat er dit keer fel gediscussieerd zal gaan worden.

99Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 22:24

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Pff spijtig , hier gaat de verdachte Wink

100Ronde 88 De belegerden - Pagina 4 Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 16 sep 2013, 23:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

niet goed :/
ik hoop dat woogle een sterk burgerblok heeft kunnen neerzetten, want ondanks dat we 1 wolf hebben gepakt, heb ik persoonlijk eerlijk gezegd geen enkel idee wie wat zou kunnen zijn ><

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum