Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 88 De belegerden

+7
Hank1705
Telemachus (killer)
Miejster
Tachondar
basserbas
graafoto
faleria
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

26Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 18:12

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Oei, oei...
Zijn de wolven al in gang geschoten en spelen ze op een gelijke stemming of is het toevallig?
Djali vertrouw ik deze ronde om 1 of andere onverklaarbare redenen.
Dus nu is het aan Hank om mijn vertrouwen te winnen...

27Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 19:55

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

ik heb echt geen flauw idee op wie ik moet stemmen... mss best awachten en op iemand stemmen dat toch geen nut zou hebben... Graafoto

28Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 20:29

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik ga mee op Hank ( sorry dat ik zo weinig actief ben , het 5de jaar is lastiger dan ik dacht 0-0 werk , werk , werk .....

29Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 21:18

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dan wordt mij geen andere keuze gelaten dan voor Djali te gaan.

30Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 22:20

faleria

faleria
Aanstormend spammer

'Ze komen,' gilde Lord Monkey.
Iedereen rende naar buiten, naar de muur.
En inderdaad. Een eindje verder kwam het Deense leger in actie. De slingers werden in stelling gebracht en de eerste steenblokken ramden de kasteelmuren. Het dreunde oorverdovend. Overal stof en gillende mensen. Er werd door elkaar gelopen op de binnenplaats. De mannen op de muren hielden alle hoeken in de gaten.
Tijdens de aanval van de rotsblokken (de muren hielden wonderwel) renden, het leken wel honderden, Denen met ladders in de richting van de muur. Er was geen slotgracht; dus konden ze rechtstreeks door naar de kasteelmuren. De eerste ladders werden er tegenaan gezet en de Denen renden één voor één naar boven.
'Kookt de pek al,' schreeuwde Lord Nothingham. Emmers werden doorgegeven en bovenaan de muren naar beneden gekieperd. Denen vielen gillend de ladders af; maar ze kwamen onafgebroken. Diegenen die niet naar beneden werden geduwd, of geraakt door een pijlenregen; werden overhoop gestoken door het handjevol baronnen bovenop de muur.
Na een intense strijd die uren duurde, viel de schemering in en de Denen namen de benen.
Opgelucht haalde iedereen adem. Niemand leek dodelijk gewond te zijn. De binnenplaats lag bezaaid met dode Denen en helaas een aantal van de vorige bewoners van het kasteel.
Uithijgend zaten ze bij Djali de chirurgijn. Zij verzorgde de oppervlakkige wonden en ondertussen
bespraken ze hun tacktiek. Ze waren verbaasd dat de Denen gevlucht waren; maar aan de andere kant in het donker kon er ook niet gevochten worden.

De nacht viel en iedereen legde zich te rusten; nu ja, iedereen. Er waren een aantal die twijfelden. Waar waren ze nu helemaal mee bezig. De koning had toch getekend en hij vocht nu om te laten weten dat er niet met hem te sollen viel. Daar was toch ook iets voor te zeggen?

Het is nu nacht tot Donderdag 12 september 22.00 uur.
Een gele kanarie fladderde door een spleet het kasteel binnen en landde op de schouder van Graaf Oto.

31Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 22:45

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

oké, niemand dood, tijd voor de nachtrollen

Tachondar verveelde zich opnieuw. Kon hij maar terug naar huis en met zijn familie in zijn groententuintje gaan werken. Maar nee, hier moest hij die stomme koning John maar weer eens helpen tegenhouden...

32Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 22:59

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

[[Het was mijn bedoeling mijn eerste stem te ontvetten nadat ik mijn stem had veranderd, het internet viel helaas weg, dus vandaar dat ik twee stemmen had staan. Zie dat faleria gewoon mijn tweede stem heeft gerekend, dus hoop dat het zo opgelost is Smile]]

33Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 23:26

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik dacht dat ik gestemd had op Hank maar zie nu dat ik de naam niet in het dik gezet heb,
Klotte gsm Mad 

34Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden do 12 sep 2013, 01:09

Gast


Gast

Geen leugenwolf die van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt dus... Mooi zo :-)

35Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden do 12 sep 2013, 06:46

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Oh, Graafoto. Ik dacht dat je nog wachtte met stemmen om Hank de gelegenheid te geven om nog te reageren. Dat begreep ik namelijk uit je post.

36Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden do 12 sep 2013, 12:59

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Neen, maar het is mijn schuld, ik had mijn post maar moeten nalezen.

37Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden do 12 sep 2013, 22:36

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Na lang te hebben nagedacht stonden er een paar op. Zo zachtjes mogelijk slopen ze de zaal uit, waar iedereen diep in slaap was. Fluisterend overlegden ze en kwamen tot een besluit.
Zo zacht ze konden slopen ze weer terug naar de zaal en liepen op Graaf Oto af. Ze zagen in hem toch een grote bedreiging voor de koning.
Terwijl de één een hand op de mond van Graaf Oto legde, stak de ander toe. Het ging allemaal zo snel; Graaf Oto is niet eens wakker geworden.
De volgende morgen werd iedereen wakker. In een hoekje lag het stoffelijk overschot van de arme Graaf.
Met verbijstering keek men elkaar aan. Was er een verrader in hun midden. Een koningsgezinde?

De stemdeadline duurt tot vrijdag 13 september 22.00 uur.

Graafoto was de Grafdelver.

38Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden do 12 sep 2013, 22:44

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

hmmm of ik heb al te lang geen WW meer gespeeld of de wolfjes zijn niet zo goed bezig Very Happy 
grafdelver is toch geen goeie e? die maakt een lijkje die gewoon iedereen begin te vermoorden en zij 2 moeten dan als enigste overblijven om te winnen? (veel te lang geleden)

maar dit is dus eigelijk redelijk goed voor ons?... ja toch e? xD

39Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden do 12 sep 2013, 23:44

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dat is idd zeer goed voor ons! djali, zomaar...

40Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 08:23

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Lol, ik had het hier thuis nog gezegd.
De eerste nacht ben ik dood.
Toch eens proberen om de lotto nummers voor deze avond te voorspellen.

Ik zie een felle lichtbundel, ik heb schrik om er heen te gaan maar het licht trekt mij aan.
Tot ziens

Ik weet niet of iemand mijn tip gezien heeft?
Mijn foto is Dr. Frankenstein die lijken opgroef.

41Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 09:36

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

hmmm kweet nog niet op wie ik zou moeten stemme, voorlopig dus maar willekeurig op .... Hank
(kan verandere Razz)

& graafje, schonen tip Razz doordenkertje maar khad er niet echt op gelet Very Happy

42Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 14:09

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik had er ook niet op gelet graaf, maar was we slim gedaan

ik ga voor Hank zoals gewoonlijk

43Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 14:12

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

yey kem nen volger derbij :Pzulle ze het toch niet over mij moete zeggen nu Very Happy


(btw, kzal vandenavond & van't weekend ni veel online knn kome :s beetje plannen gemaakt, dus hanky, srry maar ik denk dat mijn stem op jou blijft staan)

44Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 15:23

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem willekeurig op Tachondar

45Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 17:02

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

T zou zonde zijn als jullie de verkeerde keuze maken. Ik kan extra tijd geven aan de ziener.
Ik stem op wooglepuff

46Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 20:33

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Er mag gediscussieerd worden hoor?
Het valt mij vaak op dat er één post geplaatst wordt met een stem, maar er mag wat mij betreft best wel wat feller gediscussieerd worden, wat mij betreft.

47Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 21:18

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:T zou zonde zijn als jullie de verkeerde keuze maken. Ik kan extra tijd geven aan de ziener.
Ik stem op wooglepuff
Verrrrrdraaid nog aan toe! Zie ik daar nu zomaar een der krijgsmaagden staan? Nota Bene een die zich te hooggeplaatst voelt om een woord tot ons heldhaftigen te richten. Stelt u zelf eens voor?
U bent toch geen Deen, dat u nog geen woord tot ons gericht heeft?

voor de onnozelaars onder ons; nee, dit heb ik niet tegen mezelf.

48Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 21:27

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik zie dat de meerdere stemmen naar Hank gaan , weten jullie iets meer ? Als hank inderdaad een goed persoon is als hij beweert , dan weet ik wie mijn volgend stempersoon zal zijn ...

49Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 21:51

Gast


Gast

Probeer te stemmen maar pc heeft kuren, lees vetgedrukt: tachondar, uitleg volgt zodra pc meewerkt maar is bijna tien uur

50Ronde 88 De belegerden - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 De belegerden vr 13 sep 2013, 21:53

Gast


Gast

Het spijt me hank, ik kan je niet meer redden. Ik wilde tachondar stemmen voor een gelijkspel omdat hij zonder ook maar een reden te geven killer volgt en zichzelf daarom in mijn ogen erg verdacht maakt, maar zie nu dat woogle zonder om uitleg te vragen vrolijk meestemt. Hebben we nu al een slecht blokje in woogle, killer en tach gevonden? Hanks dood zal het uitwijzen maar als hij goed blijkt te zijn, lijkt het me redelijk duidelijk.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum