Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 88 De belegerden

+7
Hank1705
Telemachus (killer)
Miejster
Tachondar
basserbas
graafoto
faleria
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 6]

126Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 18 sep 2013, 12:44

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik dnek het wel? ziener krijgt alleen geen extra rollen te horen, maar welp is toch geen extra rol, maar een gewone 'slechte' rol?

btw.... we zaten hier precies wel met een hongerig welpje ze Very Happy heeft meer mensjes opgevreten dan de wolfjes Very Happy

127Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 18 sep 2013, 13:00

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Een welp is een wolf in wording. Dus in de eerste vier nachten wordt deze gezien als een burger. Zo heb ik het geinterpreteerd. Toen Wooglepuff naar de rol van Djali vroeg heb ik wel bij gezegd dat er iets met die burger was.

128Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 18 sep 2013, 13:30

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Faleria heeft mij om raad gevraagd betreft de nacht waarin Woogle vermoord werd, de wolven aten woogle maar was beschermd door de beschermengel.
De welp had Woogle haar rol echter ook net die nacht goed geraden en Faleria was even de kluts kwijt hierdoor.

Ik heb gezegd dat de rolbeschrijving letterlijk moet genomen worden.
De beschermengel help tegen aanvallen door de wolven.
De welp is geen wolf dus Woogle moest dood...

Wat betreft de rolverdeling waren er inderdaad te veel slechtjes in deze ronde en was de ronde snel gespeeld.
Maar al bij al een leuke en goede eerste geleide spelronde door Faleria, wat betreft de rolverdeling... ik heb zelf in het begin die fout ook gemaakt dus dat is normaal denk ik maar voor de rest een foutloze ronde...
Ik ben fan van Faleria als spelleider... Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 829688 

129Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 18 sep 2013, 13:44

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

okay is goed, dan snap ik het meteen Very Happy. het was een enorm goeie ronde

130Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 18 sep 2013, 14:28

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Thanks guys! Very Happy 
Jullie ook bedankt voor een leuke ronde!

131Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 18 sep 2013, 15:25

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Vind ik ook hoor, goed gedaan! Smile Die rolverdeling blijft altijd gewoon lastig.

https://weerwolfenco.actieforum.com

132Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 18 sep 2013, 21:50

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

jup faleria, het was een heel goede ronde! ^^

Ik schrik dat het al gedaan is sinds gisteravond! :O
Ik heb vergeten te melden dat ik in Kortrijk zat, ik ga daar nu beginnen studeren aan de hoge school west-vlaanderen ^^ Ik had vandaag kennismakingsdag en was gisteravond al naar mijn kot gegaan dus had niet online kunnen komen.

Ik kon wel al raden dat Dorien welp was, dat zei ik nog tegen Killer, want ik hoorde dat de welp me heeft proberen op te eten een aangezien dorien en killer de enigen waren die lieten merken dat ze mijn hints doorhadden was mijn vermoeden rap gemaakt. En zoals ik daarna tegen killer zei, zou Do vast wel snel doorhebben dat ik dan dus geconverteerd was ^^

133Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 18 sep 2013, 22:44

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Dank je, Tachondar.
Dat van die welp dacht ik achteraf dat ik dat misschien niet had moeten zeggen. Volgende keer zal ik dat alleen maar doen als diegene die aangevallen wordt, bij de goedjes hoort. Nu wisten de wolfjes dat er een welp aan zat te komen.

134Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden do 19 sep 2013, 00:17

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hoe bedoel je, niet zeggen? als je iemand probeert te eten maar het mislukt, zal die persoon dat altijd horen toch?

135Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden do 19 sep 2013, 00:23

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Officieel is dat de regel ja, maar het nadeel is dan inderdaad wel dat de wolven weten dat er een welp in zit en dat ze daar rekening mee gaan houden

https://weerwolfenco.actieforum.com

136Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden do 19 sep 2013, 00:26

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

zkr geen commentaar hoor, gewoon nieuwsgierig xD
hoort een sjamaan en ziener niet altijd alles over een speler waarvan hij de rol opvraagt?
buiten een extra rol? (en zelfs daarbij denk ik dat er altijd wordt gezegd of hij al dan niet cupido is)

maar jah, uiteindelijk is de beslissing voor de spelleider/leidster e Wink 

(btw, over dat welpjesgedoe; de wolfjes wisten van in het begin dat er nog 2 slechte inzaten in het spel, dus we waren al van in het begin voorzichtig om zeker die niet op te eten en liefst ook niet te bijten ofzo)

137Ronde 88 De belegerden - Pagina 6 Empty Re: Ronde 88 De belegerden do 19 sep 2013, 00:30

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hm, eigenlijk leuker als dat een verrassing blijft voor de wolfjes denk ik. Kunnen ze zichzelf nog in de staart bijten (*pictures*).

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum