Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 88 De belegerden

+7
Hank1705
Telemachus (killer)
Miejster
Tachondar
basserbas
graafoto
faleria
11 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 6]

1Ronde 88 De belegerden Empty Ronde 88 De belegerden ma 09 sep 2013, 08:51

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Eind van de zomer 1215 AD. Engeland.
De wrede King John is verslagen door een handjevol baronnen en heeft het Magna Carta getekend. Dat houdt in dat hij nog wel koning mag zijn; maar zijn macht is danig ingeperkt.
King John laat het daarbij echter niet zitten en sluit een verbond met Denemarken. Het Deense leger moet er voor zorgen dat King John weer zijn 'onderdanen' onder de duim krijgt.
Het handjevol baronnen, dat eerder de koning verslagen heeft, hoort het gerucht en besluiten weer bij elkaar te komen. Ze reizen stad en land af om elkaar te vinden.

Nu is het de bedoeling dat jullie de baronnen zijn en elkaar gaan zoeken en vinden. Dus schrijf een stukje waarin je jezelf voorstelt en naar een bepaald dorp rijdt. De volgende neemt het dan over en ontmoet die persoon uit de post ervoor; stelt zichzelf voor en dan gaan ze samen zoeken enz. enz.

Ik ga nu de rollen verdelen.
Nu is de moordloze nacht en die duurt tot dinsdag 10 september 22.00 uur

Ik ben heel streng. Een deadline is een deadline en mocht iemand dan niet gestemd hebben krijgt diegene een gele kanarie. 2 van die vogels betekent uitgeschreven uit de ronde.
Maar...mocht iemand tijdig, mits een PM of in de ronde, zeggen dat hij of zij niet voor die tijd kan stemmen, dan zal ik de deadline verschuiven.

Deelnemers zijn:
- Miejster- Djali - Djali - Hank
- Graafoto - X/ gele kanarie - VERMOORD GRAFDELVER
- Monkeylord - Graafoto - Hank -Tachondar
- Basserbas - Djali - X/gele kanarie - GELYNCHED WOLF
- Tachondar - DrWho - Hank - DrWho - Basserbas
- Killerboth - Hank - Hank - X/gele kanarie
- Hank1705 - Killerboth - Djali - GELYNCHED HEKS
- DrWho - Basserbas - Tachondar - Tachondar
- Wooglepuff - Hank - Hank - Basserbas - VERMOORD ZIENER
- Djali - Hank - Tachondar - Basserbas



Laatst aangepast door faleria op ma 16 sep 2013, 22:20; in totaal 6 keer bewerkt

2Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 09 sep 2013, 09:09

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hé, dag barones Faleria, hoe gaat het er mee?
Ik ben geen baron maar een Graaf, ... Graaf Oto de graaf van Vlaanderen.
Ik reis nu door naar Jutland, zin om mee te gaan?



3Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 09 sep 2013, 09:34

faleria

faleria
Aanstormend spammer

'Goedemorgen, Graaf Oto. Heb je het ook gehoord van King John? Hij heeft een Deens leger op poten gezet en probeert ons nu met harde hand te gaan regeren! Dat mag niet gebeuren. We moeten de anderen zoeken om hem tegen te houden. Ik ga zeker met je mee!'

Mededeling: Ik heb alle rollen verdeeld en kan het burgerblok en het dodenforum beheren. Maar het wolvenblok niet. Is dat van belang? Ik kan ook niemand in de blokken indelen.

Btw. Kan niemand meer in de blokken?

4Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 09 sep 2013, 11:16

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Wacht maar, ik ben basserbas, Duke of Scotland. Uit mijn naam zal ik ons Schotten bevrijden van de tirannie van Engeland!
Momenteel ben ik onderweg naar Falkirk, en zal daar omstreeks 21:00 uur vanavond aankomen. Wij zien u spoedig!

5Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 09 sep 2013, 12:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Graaf, was Vlaanderen niet van Frankrijk? 0_o

Lord Nottingham meldt zich bij de anderen. 'Tijd om te vechten, hahaa!'

6Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 09 sep 2013, 15:26

Gast


Gast

Waar gehakt wordt, vallen ledematen. Mijn naam is Djali en ik ben chirurgijn. Het zou mij een eer en professioneel genoegen zijn mij bij jullie aan te sluiten om jullie mannen wanneer nodig op te lappen na de strijd.

7Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 09 sep 2013, 18:58

Miejster

Miejster
Senior spammer

Baron Miejster kwam de hele bende tegen en besloot om het gezelschap te volgen, de Denen zouden en moesten in de pan gehakt worden. We reden allen samen naar het Kasteel van Rode om de Rode Ridder te ontmoeten.

8Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 09 sep 2013, 20:50

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

My lady faleria, ik heb groot respect voor uw inzicht, deel uw visie en sluit mij terug aan bij jullie!
hmmpff die elendige koning, naar de Denen lopen? die zwakke takken, we zullen ze eens iets laten reuken!
Baron huppeldepup zal hier dusdanig voor zorgen, laat ze maar afkomen.

Nu nog wachten op Monkey, the lazy one...
Hanky, waarschijnlijk zit die weer achter de meisjes te lopen
en wooglye zit nu een vreugde dansje te doen bij het vooruitzicht op een bloederig gevecht.... of heeft enorme last van hanky nu Razz
benieuwd wie er eerst zal zijn

let's go to my castle in york, and feast!

9Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 09 sep 2013, 21:00

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Faleria, als je probleempjes hebt kan Djali het beste helpen, het is haar forum.

10Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 09 sep 2013, 21:14

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Het is allemaal weer opgelost, dankzij, Miesjter. Very Happy 

'Baron Huppeldepup, laten we inderdaad naar jouw kasteel gaan en van daaruit een plan bedenken,' sprak Faleria.
'We moesten een strategisch goed gelegen kasteel zien te veroveren.'

11Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden ma 09 sep 2013, 22:15

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Baron Hank van Draftotingalop, het spijt mij ten zeerste dat u tot uw ongenoegen hier moest verblijven totdat ik u met mijn aanwezigheid zou verblijden. Als het u welbevalt zal ik niet lastigvallen met wat ik zou kunnen; dat zult u zelf mogen aanschouwen mocht het zover komen. Mijn reden tot mijn verlate komst is niets anders dan enige vrouwelijke aandacht; niets meer hoeft u te weten en niets meer zult u weten.
Dan zal ik nu toeluisteren, daar u allen vast een bijzonder amusante conversatie heeft kunnen voeren wijlen mijn afwezigheid.

12Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden di 10 sep 2013, 12:47

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ooooh ideaaaaal verhaal xDDDDD.

Nadat hij de Tardis had verborgen, wandelde de Dokter rustig rond. "Okay, okay... er is hier iets mis, er is iets enorm mis. Ik moet dit onderzoeken. Dit gaat leuk worden. Geronimoooo!!!" Meteen loopt hij terug naar de Tardis om zich te verkleden. "Wel noem me maar Sir Smith, ik hou van avontuur."

13Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden di 10 sep 2013, 22:20

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ze kwamen allen tesaam in het kasteel van Baron Huppeldepup.
Graaf Oto had een kaart bij zich en hing deze tegen de wand tijdens een uitgebreid diner.
Er werd besloten om het kasteel te Rochester te veroveren; om zodoende de koning en zijn leger te storen. Vanuit dat kasteel kon namelijk gemakkelijk wapens en manschappen over het land verdeeld worden. Het lag lekker centraal.

Zo gezegd zo gedaan. Het hele stel ging per paard in de richting van het kasteel.

Daar aangekomen ging de verovering vrij gemakkelijk. Er waren maar weinig manschappen aanwezig en wie er waren, konden het wel vinden met het idee van de baronnen.

Niet veel later arriveerde het leger van de koning en de koning zelf. Zij vestigde zich niet ver van het kasteel en begonnen hun kamp op te slaan. Grote slingers werden in stelling gebracht en enorme stenen werden er naar toe gerold.

Chirurgijn Djali had zich geposteerd in een kleine inham, binnen in het kasteel. Zij was er klaar voor om de gewonden op te vangen en te verzorgen.

Lord Nottingham en the Dutch of Scotland stonden over een kaart gebogen en buiten op de muur stonden Baron Miejster, Graaf Oto en Lord Monkey. Zenuwachtig sloegen ze alles gade. Wat zou hen te wachten staan? Zo'n man of twintig tegen een overmacht aan Denen.

Nu mogen jullie stemmen. Deadline: [b]woensdag 11 september[/b.] 22.00 uur.



Laatst aangepast door faleria op di 10 sep 2013, 23:08; in totaal 1 keer bewerkt

14Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden di 10 sep 2013, 22:25

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Deadline 22u00?

15Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden di 10 sep 2013, 22:45

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stel voor, mijn beste heer killerboth, dat u nu eens het voortouw neemt in het strijdplan, in plaats van in het gebruikelijke feestplan. U zult, met uwen creativiteit, ongetwijfeld iets onaangenaams voor den Denen uit uwen hogen hoed tevoorschijn kunnen goochelen.

16Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden di 10 sep 2013, 23:08

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Sorry! Inderdaad 22.00 uur de deadline morgen.

17Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden di 10 sep 2013, 23:17

Gast


Gast

Heeft Heer Hank behoefte aan een tongoperatie? Uwen tongval klinkt mij vreemd in de oren en ik kan me wel een ziekte of 3,4 indenken waar deze een symptoom van zou kunnen zijn... Of probeert u om de hete brij heen te draaien, is het een poging tot achterkamertjespolitiek, praat u ons naar de oren of voelt u zich gewoon te goed voor ons? Ik hou u in de gaten met pas geslepen chirurgijnsmes in de hand.

18Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden di 10 sep 2013, 23:52

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Tachondar staarde de rest aan, zoals DrWho, en wist niet wat te doen en verveelde zich een beetje. Misschien dat een nieuw stenenspel hem wel kon helpen, maar hij besloot toen maar wat gezonde groenten te eten om op krachten te komen.

19Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 00:08

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Maar natuurlijk mijn heer Hank
plannetjes en trucjes,magie en verdoemenis, klaar tot uwer beschikking. vraagt en ik zal draaien, zwieren, gieren en schaterlachen met alle ellende die we die verdomste denen zullen doen beleven.
Wie heeft er ooit beweert dat oorlog fair en vol flair moest zijn? 't zijn alleen de dwazen die recht op de speren aflopen.
Wat verkiest u? waarmee kan ik u verlekkeren? ziet u ze graag sukkelen? lijden? slijmen? afdruipen?

misschien een beetje vergif? of anders een kleine sabotage? natuurlijk mogen we enkele weldoordachte listen ook niet vergeten? of misschien meer iets dat op magie lijkt? een grote bang met een rookwolkje en de vijand als kiekes hier en daar uiteenzienstuiven? of een val?
OOOH het is zo schoon om zo'n ingenieuze plannetje uit te broeden
wie helpt mij? wie is er slim en listig genoeg om mij ter hulp te kunnen staan?
wie vind het niet erg om mensen te zien lijden met het oog op het goede?
wie vind het niet erg enkelen te martelen en aan de duimen te draaien met als doel ons te redden?

20Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 00:57

Miejster

Miejster
Senior spammer

Djali, een chirurgijn kan makkelijk wat gif mengen en de boel belazeren. Baron Miejster defrienden doe je niet ongestraft! Laughing 

21Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 02:59

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Den chirurgijn Djali is een grote kwakzalver! Hij probeerde mijn been te verbinden terwijl dit geheel niet nodig was!

22Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 09:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik heb geen tongoperatie nodig, dank u zeer. Wat u misschien als symptoom voor een ziekte beschouwd is bij ons gewoon om dat als een kwestie van opvoeding te benoemen. Heeft u nimmer gehoord van dialect of uwen ouderlijken tongval? Ik voel mij zeer gekrenkt dat u mij om mijn tongval zo één agressief betoog toespeelt. Dat de heer killerboth u dan direct agressief bijvalt doet mijn vermoedens voor een samenzwering toch sterk rijzen. U bent toch niet op de hand van de Denen?
En u zult toch moeten begrijpen heer killerboth dat men op de vooravond van een strijd niet reeds moet beginnen over feestjes; dat werkt ongeluk in de hand heb ik van horen zeggen.

23Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 10:11

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

oh echt? dat is nu eens totaal anders dan mijn troepen. Laat die jongens nog eens feesten en zich amuseren, de komende dagen gaan ze zich door de modder en het bloed moeten heenwroeten. geen verblijdende gedachten tenzij je echt van moord den doodslag houd. Je kan links en rechts menig vriend en vijand elkaar te lijf zien gaan, hakken en houwen, slaan en bijten, naar de keel zien grijpen. Soms is het onderscheid tussen vriend en vijand dan niet echt meer duidelijk, tenzij je er je koppie kan bijhouden en eens kan nadenken. Laat die arme stakkers die daar een bloederige veldslag moeten uitvechten zich nog eens amuseren en hun nieuwe strijdmakkers leren kennen. Laat ze met elkanders omgaan en misschien herkennen ze dan hun kompanen straks wel weer en het heetst van de strijd. Laat ze banden smeden en misschien denken ze niet alleen meer aan hun eigen leven maar ook aan dat van hun nieuwe makker.
Bovendien, zullen ze snel uit hun roes worden wakkergeschud als ze het vijandelijke leger zien. Maar misschien zijn ze nog een beetje verdoofd en lijkt de pijn van een steekwonde of een afgehouwen ledemaat wel niet zo erg en blijven ze doorvechten in plaats van ervandoor te gaan. Helemaal niet goed voor hun moraal zou je niet denken?

En neen, ik vind dat chirurgiemadammetje daar ook niet alles. Een vrouw met kennis over het menselijke lichaam en geneeskunde in deze tijd ? dat is toch onbestaande. Maar laten we haar eerst eens nader bestuderen. Misschien is ze wel helemaal geen dokter, maar mengt ze brouwseltjes en zalfjes die je pijn kunnen afnemen of je kracht vergroten. Helemaal niet wat een dokter hoort te doen, maar wel zeer behulpzaam op het slachtveld. maar dokter? nee, een hekske dat misschien? of anders enen charlatan die gaat profiteren en de doden bepikken? laat tijd het uitwijzen

24Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 12:49

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Man man een saaie boel hier, ik had actie verwacht. Ach ik zal ma zitteb staten naar basserbas

25Ronde 88 De belegerden Empty Re: Ronde 88 De belegerden wo 11 sep 2013, 13:38

Gast


Gast

Een charlatan? Een heks?? Een kwakzalver??? Nu moet u eens even goed luisteren mijne heren! Ik weet dat ik als vrouw met deze roeping enige eeuwen (663 jaren om exact te zijn) voorloop op wat u heren bereid bent te accepteren, maar ik heb een uitstekend cv (jawel, ik kan ook lezen en schrijven. Een kunst die niet - zoals velen beweren - door den duivel ingefluisterd wordt, maar men verkrijgt door lang en hard te studeren) en vele referenties die gaarne voor mijn kundigheid zouden pleiten, vermits zij niet inmiddels overleden waren.

En basserbas, gezien het feit dat u niet in staat bleek mij als vrouw te herkennen, durf ik er ten zeerste aan te twijfelen of u een verwonding aan uwen eigen been wel zult herkennen voor wat het is: een wonde. Het is een kleine snee maar een ontsteking ligt op de loer. Ik raad u aan mij mijn gang te laten gaan of u zult de komende dagen niet strijden maar koortsig en ijlend op uw bed liggen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 6]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum