Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ronde # 59 - luxe piratenavontuur

+10
v8power
morkreb
Natjuh89
Moustache
Backslide
Kauna
graafoto
Tachondar
Mattio
Telemachus (killer)
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 10]

1ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 05 apr 2012, 15:50

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer


Beste aanwezigen, jullie hebben uitgekozen om deel te nemen aan deze wonderbaarlijke avonturenreis. Deze eenmalige gebeurtenis begint met een luxe cruise schip dat ons naar Hawaii zal brengen, hier zullen we 1 dagje aan wal gaan en kunnen jullie je allemaal naar hartenwens uitleven. (of voor de zwakkelingen onder jullie, een dutje kunnen doen).
Hierna begint pas het echte avontuur, we gaan namelijk met een echt piratenschip pirat , dat volgens de legende vervloekt is, een ritje maken naar de Caraïbische zee. Tijdens deze reis mogen jullie zelf eens het leven van de piraten proberen te ondervinden. *Yaaarghh* pirat
De eindbestemming van dit schip is een eilandje dat jullie allemaal wel bekend in de oren zal klinken, Tortga!!! Hier gaan we een schijngevecht uitvoeren met een 2de piratenschip waarna we zullen aanmeren en jullie allemaal veilig en wel met het vliegtuig naar huis brengen.


Veel succes en mag dit een onvergetelijk avontuur worden!

onderstaande zijn de uitgekozenen om deel te nemen aan dit avontuur:

  • tachondar
  • drwho
  • hanky
  • mattio
  • graafoto
  • morkreb
  • kauna
  • backslide
  • nathjuh
  • V8power
  • moustache
  • wooglepuff


ps: dit is de moordloze nacht --> deze eindigt morgenavond... dus geen zorgen en geniet van de cruise naar Hawaï!

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Leuk thema! Kun je ontzettend veel mee in de verhalen. Very Happy

Killerboth: succes en een behouden vaart aan iedereen!

(Ik hoop dat de loopplank mij bespaard blijft! pale )

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik hoop het :s want mijn fantasie laat het de laatste dagen ferm afweten.... (wrs misvormd door al dat werk xD)

btw: nu zitten jullie nog 'veilig' op het luxe schip, daar is geen loopplank xD

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hawai naar caraïbische zee is wel ver, zelfs langs het Panamakanaal Razz

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

zeg... laat mij eens dromen xD (het is een piratenschipje met 5dubbele turbo xD op een dagje of 3 moeten we er zijn xD)

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lol, als student uit een maritieme school kan ik na je laatste reactie het niet laten daarop iets te zeggen :p

1. een schip heeft geen 'turbo' maar vaart enkel door zijn schroef. Er zijn ook schepen met 2 schroeven, maar als je dan
voor 5 dubbel wilt gaan, neem dan 5 schroeven ^^ (al zuig je dan waarschijnlijk zoveel water onder het schip vandaan
dat er een vaccuum onder de romp wordt gecreëerd en het schip onder water wordt getrokken.)

2. de snelheid van de gemiddelde cruiseschepen bedraagt rond de 20 knopen (dat is een goede snelheid). Als je die vb uit rotterdam laat vertrekken, zijn ze in drie dagen net aan de kust van portugal fzo, en jij wilt dan in 3 dagen vanaf hawai tot in de caraïbische zee raken? :O

3. Ervan uitgaande dat het schip dus 5 schroeven heeft, en waarschijnlijk meer snelheid kunt maken (neem dus bij 2 schroeven 20 knopen, dan ongeveer bij 5 schroeven 55 knopen) dan raak je er in 3 dagen nog niet, maar je gaat al veel sneller.

4. Om door het Panamakanaal te gaan moet je op voorhand dat vragen aan de havencontroleposten (Port Control). Pas om de bepaalde tijd kunnen er een reeks schepen door het kanaal worden geloodst langs al de sluizen, dus je kunt er niet zomaar door wanneer je wilt. En erdoor gaan neemt ook wel een hele dag, misschien meer.

5. Een schip met 5 schroeven is ontzettend breed, dat raakt niet eens in het Panamakanaal :p

Maar ach, ik laat je wel dromen, het is voor de fun :p
Misschien dat ik je er in 3 dagen kan krijgen als je mij kapitein laat worden ^^

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

het is een godverdomst vervloekt piratenschip... da VLIEGT!!!! xD
(oke nu gaat de fantasie misschien een beetje te snel xD)

dank u voor de les meester tachondar!

ik zal erover nadenken om je stuurman te maken, maar kapitein da ben ik Razz

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

De vliegende Hollander, die kan zelfs onder water (volgens de film :p)

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

voila zi daar heeft tachondarke niks meer op te zegge e xD

maar voorlopig zitten jullie nog op dat traag, log, saai cruise schip
dus neem u nog een pintje (of nen cocktail ofzo) en rust wat uit

10ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 05 apr 2012, 21:24

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik heb nog een aanrader voor je killerboth,
er bestaat een Anime (japanse zwart-wit getekende verhalen die ze 'animated' maken) (ik weiger het woord 'tekenfilm' daaraan te geven) dat One Piece heet. Het gaat ook over piraten, ben zelf nog maar begonnen met kijken, het is nogal een dom begin,
maar misschien vind je het ook wel wat.

11ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 05 apr 2012, 22:35

Kauna

Kauna
Junior spammer

dat klinkt heel aanlokkelijk: ik vind het een dom begin maar misschien vind jij het wat. ronde # 59 - luxe piratenavontuur 829688
Wat mij betreft kan alles hoor, in 3 dagen van hawaii naar de caribbean, prachtig! Als er vooral maar veel zon is.

12ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 05 apr 2012, 22:38

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ja eigelijk wel xD daarmee zou je echt veel mensen knn lokken om dernaar te beginnen kijken xD

13ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur do 05 apr 2012, 23:17

Backslide

Backslide
Junior spammer

Tachondar, wat zeur jij nou over schroeven? Roeien zullen we!

14ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 00:28

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Backslide schreef:Tachondar, wat zeur jij nou over schroeven? Roeien zullen we!

Ga jij een cruiseschip zo groot als de Titanic maar voortroeien als je wil,
ik zit wel met de zweep achter je aan Razz

15ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 00:32

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

maar zo groot als de titanic? nu onderschatte het wel een beetje e xD tis zeker nog groter
dus begin maar te roeien anders is tees het einde van de reis voor jullie

16ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 01:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

*whapslash*
kom op backslide!

17ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 06:55

Moustache

Moustache
Junior spammer

hey, terug naar de Cariben. Kan me herinneren dat we daar al een keer eerder zijn geweest, dat we graafoto en kauna (denk ik) lieten trouwen en op een paradijslijk eiland afzetten. Misschien dat we hun (of hun nakomelingen) nog tegen komem.....

Maar eerst dat panama-kanaal. Hoorde dat het daar spookt, en dat de piranha's elke dag feest hebben.....

18ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 08:52

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Moustache, dan weet ik niet wat voor boeken jij leest. Dat kanaal is het drukst bevaarde stukje van de planeet! (Op de tap van mijn stamkroeg op de hoek na dan...)

Ik zie erg uit naar de Cariben! Lekker zonnen op het achtersteven terwijl jullie - landrobben! - het hele dek schrobben. Cool

19ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 10:26

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

maar de caraiben is nog niet voor direct hoor xD nu nog effe op het cruiseschip morgen op Hawai en pas daarna met het piratenschip naar de caraiben
(dan moet ik nog effe een stuurman en bootsman aanduiden die de leiding nemen over jullie zodat we daar geraken... en jullie natuurlijk laten afzien, want zoals eerder gezegd, jullie gaan ervaren wat piraten deden zovele jaren geleden xD)

20ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 12:40

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Mattio schreef:Moustache, dan weet ik niet wat voor boeken jij leest. Dat kanaal is het drukst bevaarde stukje van de planeet! (Op de tap van mijn stamkroeg op de hoek na dan...)

Ik zie erg uit naar de Cariben! Lekker zonnen op het achtersteven terwijl jullie - landrobben! - het hele dek schrobben. Cool

Eigenlijk is het Engelse Kanaal (voor de Belgische kust en nabij Calais in frankrijk)
het drukst bevaren ter wereld :p
Panama-kanaal deelt de 2e plaats met het Suez-kanaal ^^
(ben ik lekker een betweter Razz )

21ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 13:57

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Natjuh is ook weer present Very Happy

22ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 14:02

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

nog nen roeier derbij xD

23ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 16:15

Moustache

Moustache
Junior spammer

mwao, fantasie moet zich niet laten inperken door zoiets triviaals als realiteit en feiten. Wat dat betreft zou ik zo door kunnen gaan voor de moderne politicus nieuwe stijl die de fact-free-politics beoefent....
't Maakt niet meer uit of je feiten kloppen en of je de waarheid vertelt, zolang de kiezers slikken wat je ze door de strot wilt drukken is er niets aan het handje....

24ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 17:00

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ja dag, ga lekker zelf roeien, ik ga de kanonnen wel vast "inspecteren"

25ronde # 59 - luxe piratenavontuur Empty Re: ronde # 59 - luxe piratenavontuur vr 06 apr 2012, 17:13

v8power

v8power
Spammer i.o.

leuk thema piraten
altijd al piraat willen zijn

hawai klinkt goed en roeien klinkt een stuk minder
ik ga dan ook lekker genieten en verder niks zolang er geen schip wat we kunnen enteren

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 10]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum