Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij

+12
Backslide
Kauna
Miejster
Debby
v8power
Natjuh89
Telemachus (killer)
daniel
Stephen
Tachondar
δόριεν
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 17 van 24]

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

dacht ik ook maar ik zie geen hints van geliefden ofzo ....

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik weet het niet de hint die ik denk op te pakken blijkt ook niet te kloppen
natjuh is eerst beschermengel dan weer gewone burger met de hint over groente vraag het me beetje af allemaal nu
en daniel is gewoon niet veel aanwezig
ik blijf gewoon mn gevoel volgen

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik snap best dat ik mij verdacht heb gemaat om en burger te zijn.. Maar als je de spelregels leest Staat er bij.. als de groenteboer word gegeten in nacht 2 of nacht 3 dat er een wolf uit gaat.. Helaas hebben ze mij niet gegeten in de 2de of derde nacht... dus gaat er geen wolf uit... Ik heb de hint van een beschermengel gegeven.. om mij zo te laten op eten door de wolven dat er een wolf uit ging... Maar helaas ginng er in de derde nacht de echte beschermengel er uit.. Jullie kunnen mij geloven of niet.. Maar mochten jullie mij er uit stemmen dan kan je zien dat ik een burger ben...

morkreb

morkreb
Junior spammer

whaha, ik zie, ik zie, wat jullie niet zien en het zijn 3 wolfjes Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 17 17387

Gast

Gast

goed, we zijn nog met 9 spelers over, waarvan waarschijnlijk tenminste 4 slecht, dat betekent dat de burgers in het slechtste geval nu al verloren hebben, en in het beste geval nog een kans maken MITS WE EENSGEZIND STEMMEN. Ik zie nu al 3 kandidaten langskomen... daniel, natjuh en kauna. Dit gaat niet werken!
We moeten eensgezind stemmen om een meerderheid te behalen, en ik ga nu maar open kaart spelen en jullie vertellen dat het nogal onverstandig zou zijn om daniel eruit te stemmen, omdat jullie dan in één dag twee burgers verliezen. Cupido's pijlen hebben niet gemist. Ikzelf ben 's nachts tegen de wolven beschermd, en daarom wordt er nu gebruik gemaakt van het wantrouwen jegens Daniel om via hem mij kwijt te spelen, en dat dat 2 vliegen in één klap zijn is natuurlijk al helemaal prettig.

Ik stem op Kauna, en hoop dat ieder die zich burger noemt dat ook zal doen.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

snap een deeltje van je punt van daniel ni ...
is daniel zelf nie het kleine cupido'tje? dan is hij nu burger maar zullen er geen 2 personen sterven
maarja het is wel nog een burger dus die valt (tijdelijk, zolang ik geloof dat het een burgertje is) af

Gast

Gast

Daniel is cupido en heeft ons gekoppeld, als hij sterft dan sterf ik.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

aaah
cupido kan zichzelf koppelen? Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 17 829688
en ik dacht dat jij zo trouw was aan thekena do? Suspect

Gast

Gast

Daniels schuld Rolling Eyes kan ik ook niks aan doen. Maar cupido kan zichzelf koppelen ja, en aangezien het nu wrs 4-5 staat qua goed-slecht verdeling, denk ik niet dat de burgers het zich kunnen veroorloven ons te verliezen...

daniel

Aankomend spammer

Mijn stem gaat naar Kauna, al vind ik tachondar ook wel erg verdacht.
Maargoed, mij stemmen is sowieso niet verstandig, als ik er nu uit ga is t denk ik verloren voor de burgers.
Het enige argument om op mij te stemmen is dat ik zo stil zou zijn, maar het gaat er niet om hoeveel berichten iemand post, maar hoe inhoudelijk zijn berichten zijn. Ik post misschien niet heel veel berichten, maar de meeste berichten van mij zijn wel langer, en met een mijn inziens goede inhoudelijke onderbouwing van mijn stem.

Ik hoop maar dat mijn medeburgers zo slim zijn om door de wolvenpropaganda om mij eruit te krijgen heen te bijten.

Wat ik me trouwens ook afvraag is waarom Djali nog niet op Kauna heeft gestemd, 1 voor 10 heeft ze immers nog een bericht laten posten, met waarom ze op Kauna wou stemmen, maar die stem is nu nog steeds niet uitgebracht.
Is daar een reden voor Djali?

Edit:
Ow Djali heeft ons romantisch samenzijn al bekend gemaakt. Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 17 129977

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ daniel kijk maar is boven aan de pagina daar staat haar stem...

Ik stem op kauna Vandaag druk druk.. vanwege verjaardag met me pa....

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ze stemt toch op kauna?

btw hoe zeker zijn jullie dat kauna een 'slechte' is?

Gast

Gast

Ja schat, ik vond dat de tijd nu daar was om naar buiten te treden.

Gast

Gast

mijn theorie over kauna was duidelijk toch natjuh?
en ze stemt vervolgens op jou.. iemand die duidelijk zichzelf in gevaar heeft gebracht om de burgers te helpen, dat vind ik enkel verdachtmakender.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:Mijn stem gaat naar Kauna
Natjuh was als Groentenboer al burger,dus snap de theorie dat ze ineens overdreven burger speelt niet volgen.

Misschien is zij geconverteerd? Zou wel eens een sterke zet kunnen zijn van die wolven.

Laatst aangepast door Miejster op za 09 apr 2011, 14:07; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stem van Djali ontvetten)

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

k mag ik eens een lijstje vragen van onze verliefd koppeltje e?
van verdacht / slecht --> niet verdacht / goed
van de overige spelers

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ben er niet heel zeker van... Maar djali heeft een goed argument en daar ga ik op mee...

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ miejster je moet ff je qoute ontvetten Wink

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ja maar de argumenten zijn meer in de zin van:
er wordt nu op 3 mensen gestemd
en als we haar en daniel mogen geloven zijn er 2 daarvan verdacht en daarom stemt ze maar op kauna?

en hoe moet het nu moest kauna een goede burger zijn? dan verliezen we zelfs het voordeel van de DAG stemming (nu burger verliezen, volgende avond miss trg een burger? --> burgers in de minderheid)
daarom dat ik graag een lijstje zou willen zien ...

maar voorlopig zal ik meegaan
KAUNA

Gast

Gast

(@miejster, even mijn quote ontvetten ajb Wink )

dat zou in theorie kunnen ja... maar in mijn ogen heeft kauna zich al op meerdere gebieden verdacht gemaakt nu, en als natjuh geconverteerd blijkt te zijn, dan maakt dat kauna niet minder wolf.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik zal je ff een lijstje geven met de mensen die meedoen en de mensen die dood zijn..!

kauna
Stephen Sjamaan
v8
Killerboth
Hank Priester
Miejster
Tachondar
Debby
Backslide Niet te weten wat hij is..
Daniël
Natjuh
Djali
Laura Beschermengel

Gast

Gast

een lijstje? wat voor lijstje wil je zien? van redenen om kauna te wantrouwen?
a) het ging tussen haar en Stephen en zij werd gered (de wolven hoefden daar nog niet noodzakelijkerwijs te weten dat Stephen sjamaan was)
b) een verhulde goede stemde op haar, en volgens mijn eerdere theorie kan dit niet anders dan de ziener zijn geweest, de nacht na zijn stem op haar werd hij om het leven gebracht
c) iederéén kan geconverteerd zijn, dus waarom nu zomaar iemand aanwijzen die dat mogelijkerwijs zou kunnen zijn? Dat vind ik meer een vorm van verwarring zaaien dan een poging een schuldige aan te wijzen

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ djali
Ik kan je verzekeren dat ik niet geconverteerd ben...

Gast

Gast

tja, dat kan iedereen natuurlijk, maar vooralsnog geloof ik je, juist omdat kauna je aanwijst.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mjah, mijn stem op Daniel lijkt dus kompleet achterhaald. Ik zal deze dan vanavond ook verwijderen en aanpassen naar een andere stem. Maar gewoon volgen op Kauna lijkt me ook verdacht, plots stemt iedereen op haar. Ik neem even de tijd (en de zon deze namiddag) om eens te bezinnen over een gefundeerde goede stem. Tot straks!

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 17 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum: