Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij

+12
Backslide
Kauna
Miejster
Debby
v8power
Natjuh89
Telemachus (killer)
daniel
Stephen
Tachondar
δόριεν
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 24]

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik heb geen tips voor dat soort auto's, ligt wat ruim boven mijn budget en behoefte. Succes met alles.

artishocking

artishocking
Junior spammer

De invallende nacht verdrong langzaam het licht en iedereen zat bij een groot houtvuur.
Niemand nam het Debby kwalijk wat er met Stephen was gebeurd..het was een ongeluk geweest en niet meer dan dat.
Natjuh voelde zich op en bepaalde manier schuldig omdat zij degene was die het reisje had bedacht.
Iedereen vond dat dat onzin was, Natjuh was er niet eens bij, dus wat kon zij er aan doen?
Backslide probeerde de groep op te beuren en had een taart gebakken die in de keuken stond af te koelen.
Hij stond op om de taart te gaan halen uit de keuken...de rest bleef in stilte achter.

Plotseling werd de stilte onderbroken door een gil in het donker
Natjuh sprong op...en keek de rest aan.
Hank reageerde als eerste uit de apatische toestand waarin iedereen verkeerde.
1 voor 1 stond iedereen op, en voorzichtig liepen ze in de richting van het gegil....hun zaklampen vooruit gestoken.
Het enige wat ze aantroffen in het licht van de zaklampen was een hand die het bord nog vasthield.
De taart lag in stukken op de grond..en wat was dat daar? Zilveren haren?
Geschokt keek iedereen elkaar aan..

De nacht maakt langzaam plaats voor de dag.
Verslagen en in de war kroop iedereen bij elkaar in een slaapzak om het vuur.
Backslide verloor zijn leven...zijn rol zullen we niet te weten komen.
De dag duurt tot donderdag 23.00

Kauna

Kauna
Junior spammer

Oh nee, niet weer zo'n vakantie met enge beesten en drama's.
We moeten er echt iets aan gaan doen.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Leuk geschreven opnieuw
Zijn we jammer genoeg weer ene kwijt
Ben ik nog wel zo nieuwsgierig naar elk zijn rol XD
*kruipt dichter tegen de anderen aan met zijn slaapzak*
Mijn eerste spel is eng Sad

XD

Gast

Gast

idd kauna, dit begint angstaanjagend veel op traditie te lijken.. bah

Debby

Debby
Senior spammer

Hmm,betekend dit dat de verhullende wolf eruit is?
Lijkt er wel op he.

Zullen we voorzichtig feestvieren burgers,want zo te zien staan we voor. Very Happy

Gast

Gast

het is nacht debby, dus verhullende wolf lijkt mij wl heel sterk.. hoewel het natuurlijk goed nieuws zou zijn als de wolfjes elkaar beginnen op te eten ipv ons

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Tjah dit is minder..
Wel jmmr dat we niet kunnen weten welke rol er dood is..

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

eerder dat de verhullende wolf gewoon wolf is geworden .....toch nog steeds een hatelijke wolf ....

v8power

v8power
Spammer i.o.

dit lijkt me niet goed eigenlijk voor de burgers verhullende wolf zal wel niet zn eigen wolfjes opeten lijkt me
wel jammer dat we nu de rol niet weten....

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

idd jammer ..... mar morge trg dag dus laten we goed kiezen

Gast

Gast

Hmpf, omdat ik geen betere theorie heb, stem ik op []hank --> stem aangepast Wink[/b]. Het ging gisteren even tegelijk op tussen haar en Stephen, maar uiteindelijk werd Stephen eruit gestemd, wellicht was dit wolvenvriendjespolitiek? De kans dat de wolven Stephens rol nog niet wisten is aanzienlijk.

Laatst aangepast door Djali op do 07 apr 2011, 21:02; in totaal 1 keer bewerkt

laura

laura
Spammer i.o.

nachtbraken!!!! trouwens wel jammer dat je nu niet weet wie hij was...

Kauna

Kauna
Junior spammer

Djali en Natjuh lijken me redelijk burger als ik de aanwijzingen goed begrepen heb tenminste (wat voor mijn doen heel bijzonder is). Dan blijft er nog genoeg keus over.
Ik ga voor Daniel gezien hij erg stil is.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ga met je mee kauna.. Daniel is heel erg stil.. EN moet er daarom maar uit !!!!!!

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem op Hank. Waarom? Geen idee... gewoon weinig tijd deze dagen Very Happy

daniel

Aankomend spammer

Jup, ik ben heel erg stil, ik kwam er gister achter dat ik as. dinsdag al tentamen heb, dus moet ff flink blokken. Sad
Maargoed, ik ben blij dat ik niet tussen de Dijen van Debby ben geëindigt, en ik hoop dat ik deze dag niet alsnog de dood vind, gezien ik zo'n lieve rol heb.

Maar nu terzake:
Ik volg het topic met spanning, en ik ben het met Dorien eens, dat de plotsklaps grote hoeveelheid stemmen voor Steven, ter bescherming van Kauna inderdaad verdacht is. Maar ik vind haar gedrag nog niet echt verdacht, ondanks haar grove fout (en ook die van natjuh) om op mij te stemmen. Gezien ik nooit zo van het andere volgen ben, en meer van het gebruiken van mijn eigen intuïtie stem ik op v8 die zich verdacht op de achtergrond begeeft, redelijk wat post, maar toch weinig inhoud te melden heeft.

Wijziging:
Na alles nog even goed te hebben doorgekeken, ga ik toch voor debby. Niet dat V8 van mijn verdachtenlijst af is, maar meer omdat de argumenten die ik net voor de stem op V8 gebruikte net wat meer gelden voor Debby. (verdacht op de achtergrond begeeft, redelijk wat post, maar toch weinig inhoud te melden heeft.)

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

aangepast (A)

Laatst aangepast door Hank1705 op do 07 apr 2011, 21:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast

Gast

hé zeg, ik heb toch een theorie!
(en was mijn hint niet duidelijk genoeg soms? /me verplaatst wat verdenkingen naar hank)

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

hint? welke hint?! Suspect

me gaat topic nog maar een keer lezen Rolling Eyes

Gast

Gast

Laughing

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

woops, Huge FAIL aan mijn kant Embarassed

dit heilige boontje heeft de hint gevonden Smile

Gast

Gast

heilig of schijnheilig? ^^ maar vooruit

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

houd het maar op dat eerste Wink

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank toch hoe kan je nou zon grote fout maken dat je de hint niet eens gezien hebt Razz

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum: