Jup, ik ben heel erg stil, ik kwam er gister achter dat ik as. dinsdag al tentamen heb, dus moet ff flink blokken.
Maargoed, ik ben blij dat ik niet tussen de Dijen van Debby ben geëindigt, en ik hoop dat ik deze dag niet alsnog de dood vind, gezien ik zo'n lieve rol heb.
Maar nu terzake:
Ik volg het topic met spanning, en ik ben het met Dorien eens, dat de plotsklaps grote hoeveelheid stemmen voor Steven, ter bescherming van Kauna inderdaad verdacht is. Maar ik vind haar gedrag nog niet echt verdacht, ondanks haar grove fout (en ook die van natjuh) om op mij te stemmen. Gezien ik nooit zo van het andere volgen ben, en meer van het gebruiken van mijn eigen intuïtie stem ik op v8 die zich verdacht op de achtergrond begeeft, redelijk wat post, maar toch weinig inhoud te melden heeft.
Wijziging:
Na alles nog even goed te hebben doorgekeken, ga ik toch voor
debby. Niet dat V8 van mijn verdachtenlijst af is, maar meer omdat de argumenten die ik net voor de stem op V8 gebruikte net wat meer gelden voor Debby. (verdacht op de achtergrond begeeft, redelijk wat post, maar toch weinig inhoud te melden heeft.)