Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij

+12
Backslide
Kauna
Miejster
Debby
v8power
Natjuh89
Telemachus (killer)
daniel
Stephen
Tachondar
δόριεν
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 24]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

een weerhamster... volgens de hintss.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Je vergat priester

Wat is de groentenboer eigenlijk?
Ik snap het niet goed als ik de rol doorlees

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dat houd in.. als de wolven de groenteboer in de 2de of 3de nacht opeten gaat er een wolf dood is dat niet het geval word de groenteboer na de derde nacht een burger

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ben er uit.. denk ik.. Na alle tips de hebben gelezen en aangezien de dooie mensen ben ik er uit op wie ik moet stemmen...
Mijn stem gaat naar miejster Ik verdenk jou van wolf zijnde... ( ben de hint tegen gekomen..)
Waarom.. Normaal gesproken als jij een burger bent.. Ben je altijd iemand die tips/ hints geeft... En die heb ik bij jou nog helemaal niet gezien...!! Dus vandaar dat ik op je stem..!!
Sorry miejster;)
Ik w8 ook nog ff...

Laatst aangepast door Natjuh89 op za 09 apr 2011, 00:00; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : HEB DE HINT GEZIEN)

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ah
de groentenboer is dus een hapje die vergiftigd is voor hen? XD
zo lijkt het voor mij toch?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Klopt helemaal....

Miejster

Miejster
Senior spammer

Natjuh, dan heb je nog niet goed gezien!

Ik wacht nog effe met mijn stem, ik ben er nog niet helemaal uit...

Kauna

Kauna
Junior spammer

Je hints waren duidelijk Natjuh, goed gespeeld, jammer dat de ww je niet geprobeerd hebben te pakken.
Dan vestigen we nu onze hoop maar op een evt. beul/jager/heks, dat lijken de enigen die nog iets zinnigs kunnen doen.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ miejster.. Heb ik em niet gezien???? Waar staat die dan ongeveer ben weer snel aan het doorlezen

laura

laura
Spammer i.o.

daarom stemde ik op natjuh killerboth, omdat ik dacht dat zij zich voor wou doen als beschermengel terwijl ik de beschermengel was...

erg jammer dat ik er alweer uit ben, RIP mezelf

Gast

Gast

bedankt arti voor het posten van mijn theorie.

Helaas laura! En natjuh, wat een heldendaad, jammer dat ie niet lukte xD Ik zal nog maar even wachten met stemmen, want het laatste wat we kunnen gebruiken is volgens mij nu onenigheid tussen de overgebleven burgers, als mensen de mensen die in mijn ogen toch wel hebben aangetoond goed te zijn besluiten voor iemand anders te gaan, dan vertrouw ik op hun oordeel, hoewel mijn eigen mening in deze duidelijk is.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ djali er zit natuurlijk iets in wat je zegt...
Maar krijgen de wolven dan van te voren te weten wie er dood gaat.. en kunnen ze dan zeggen dat ze het willen verhullen de ja of de neej?

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Natjuh89 schreef:Laatst aangepast door Natjuh89 op za apr 09, 2011 12:00 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : HEB DE HINT GEZIEN)

mag ik de pg weten waar het staat?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ killer...
Als ik het goed begrijp staat ie op pagina 23... Smile

Gast

Gast

Natjuh89 schreef:@ djali er zit natuurlijk iets in wat je zegt...
Maar krijgen de wolven dan van te voren te weten wie er dood gaat.. en kunnen ze dan zeggen dat ze het willen verhullen de ja of de neej?

Hoe bedoel je? met backslide? Ja in de nacht wel ja, want dan kiezen ze er toch zelf voor wie er sterft? En dat is waar mijn theorie op is gebaseerd.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jah jah dat bedoel ik... Maar wat ik me dan afvraag is krijge de wolven de rol te horen voordat het openbaar word gemaakt op het forum.. zodat ze kunnen kiezen of ze het willen verhullen jah of de nee

Gast

Gast

nee, dat krijgen ze zelf pas achteraf te horen. En dat is waarom ik denk dat ze wisten wie ze doodden, en daarom de rol verhulde.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ooooh zo... ok nu snap ik het.. EN dat hij zich maby als sjamaan voordeed... neej nu snap ik em weer Smile

Kauna

Kauna
Junior spammer

Nou die theorie van Djali is leuk maar welke ziener gaat zich bij de ww nu voordoen als sjamaan? Zelf weet ik dat als ik ziener ben, ik heel voorzichtig ben want bij de minste twijfel lig je er anders uit.
En als ik het goed berekend heb, en er een conversiewolf in het spel zit en die de eerste nacht gebeten heeft, dan is er nu weer een weerwolf bij. Voor mij is dus iedereen weer kandidaat en Natjuh met stip, want die ging ineens heel overtuigend burger zijn.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kauna, ik kan je wel volgen in jouw theorie en Natjuh heeft inderdaad wel enkele verdachte moves gemaakt...
Toch wil ik eerder wel eens weten wat daniel allemaal uitspookt... Die zegt zo weinig dat ik niet kan opmaken wat hij is. en aangezien de wolven zeer geslepen spelen, denk ik dat hij er wel eentje zal zijn. En dan de stille kracht die alles wat probeert te ontwijken en uit alle drukte wil blijven...

Daniel

Laatst aangepast door Miejster op za 09 apr 2011, 18:26; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stem ontvet)

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn stem gaat naar Kauna
Natjuh was als Groentenboer al burger,dus snap de theorie dat ze ineens overdreven burger speelt niet volgen.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hmm
Ik vind ook wel dat Daniel plots erg stil is...
Ik volg Gert hier eventjes in. Daniel had wel al onderhand
bepaalde excusen, maar toch is er iets vreemd aan.
daniel

Laatst aangepast door Tachondar op za 09 apr 2011, 20:25; in totaal 2 keer bewerkt

v8power

v8power
Spammer i.o.

vandaag weinig tijd ivm met verjaardag manlief morgen
vanavond feest morgen op verjaardag dus nu alvast mn stem

ik stem daniel

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja ik snap jullie theorie van: stil zijn is verdacht ... maar laura had deze keer ook maar weinig gezegd denk ik? en geen hints laten vallen? en toch was ze een engeltje.....

dus ik ga eventjes wachten en kijken of er reacties komen van natjuh / daniel / ...

Debby

Debby
Senior spammer

Ik stem expres niet Daniël,omdat hij volgens zijn hint erg lief is.
Dit zette mij aan het denken en dacht aan een engel.
De beschermengel is eruit.
Wat is nog meer lief en lijkt op een engel.
Ik kwam uit op die man met die pijlen met hartjes.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 20 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum: