Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #13 - Alice in Wolvenland

+13
artishocking
Mattio
Miejster
karina
Sedative Svardskampe
Тхенекаъ
roger_ke
howlin graveyard
Telemachus (killer)
graafoto
Debby
morkreb
δόριεν
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 14 van 15]

326Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland do 16 sep 2010, 23:36

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ai ai aan hoeveel pg knn we ons verwachten? (of wordt het een volledig boekje? Razz )

327Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland do 16 sep 2010, 23:42

karina

karina
Veelbelovend spammer

ohw wow Dorien, weer een echte Dorien story, Jippie cheers


328Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland do 16 sep 2010, 23:49

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hoofdstuk 5 (5? of 6?): De hartenkoningin

Die avond kwamen de kinderen aan bij een enorme tuin vol witte rozen. Overal holde gekke mannetjes heen en weer die hen geen blik waardig keurden. Mannetjes? Toen ze dichterbij kwamen snakte Linda naar adem: 'met je zien moet je zien!' riep ze opgewonden uit. 'Het zijn kaarten!'
Ze had gelijk. Kaarten van alle soorten en kleuren holden chaotisch door elkaar heen en haastten zich bevelen uit te voeren die niet leken te worden gegeven. Het was er doodstil.

Een pad liep dwars door de tuin heen, aan beide kanten omzoomd door een dichte rij bomen met witte rozen eraan. Terwijl de groep verwonderd verder liep, kwamen een paar kaarten (Schoppen) aangelopen met degelijke laarzen aan, petjes op en in hun armen potten rode verf en kwasten. Gezamenlijk begonnen ze de witte rozen rood te verven.
'Pardon,' zei Killerboth beleefd. 'Mag ik vragen wat hier de bedoeling van is?'
De tuinmankaarten keken geschrokken op en fluisterden toen - onbehaaglijk om zich heen kijkend alsof ze bang waren gehoord te worden - 'nou, ziet u, we hadden eigenlijk een stamroos met rode rozen moet planten...' Schoppen 7 keek erbij alsof dit antwoord alles verklaarde.
'En dus...?' vroeg Killerboth.
'Nou,' zei de tuinman ongeduldig. 'Nu hopen we ze gauw nog rood te kunnen verven, voordat de koningin erachter komt en ons...'
'Onthoofd ze!' snerpte een stem door de tuin.
De drie kaarten lieten zich plat op de grond vallen zodat alleen hun rugpatroon nog zichtbaar was.

Een beul kwam aangehold en onthoofdde de drie. Vol afschuw wendden de kinderen hun gezicht af.

'Wie heeft dit gedaan?' brieste een angstaanjagende hartendame die over het grasveld aan kwam marcheren. 'Waarom? Ik wilde rode rozen,' haar stem steeg tot krijs-niveau 'ik wil rode rozeeeeeeeeeee!' Hoe kon dit gebeureeeeeeee?'
'Dat had u beter aan hen kunnen vragen mevrouw de hartenkoningin,' zei Karina bedeesd. Ze wees op de drie onthoofdde schoppen op de grond. 'Wij hebben hier niks mee te maken.'
Miejster begon gemeen te lachen. 'Je vergist je Karina,' zei hij. 'Wij niet, maar hij wel.' Hij wees op Theneka. 'Ziet u mevrouw,' vertelde hij vertrouwelijk aan de briesende koningin. 'Toen wij hier kwamen waren de rozen nog rood maar Theneka heeft ze gauw met typ-exx vol gesmeerd, gewoon om u te pesten! Gemeen hè?'
'Onthoofd hem!' snerpte de koningin.
'Nee nee nee nee nee!' riep Theneka. Hij haalde een flesje water uit zijn zak en gooide het over het hoofd van de dichtstbijzijnde persoon: Mattio. 'Ik ben een onschuldige priester, zie maar, wijwater!'
Er gebeurde niets en Mattio keek Theneka boos aan.
'Onthoofd hem!' gilde hartenkoningin weer.

Met een angstaanjagende *szwoesj!* zwiepte de bijl door de lucht en Theneka's hoofd rolde over de grond.
'Neeeeee,' snikte Julie. 'Rotmens! Hoe kunt u?' Dat laatste was tegen de koningin.
'Onthoofd haar!' *Szwoesj!*
Ook Julie werd van haar hoofd ontdaan.

'Ketter,' een kat verscheen in de lucht naast de dode Theneka. Zijn grijns was haast angstaanjagend.
'Weerwolf,' hij wees met zijn staart naar Julie.

'Hé maar da's niet eerlijk!' riep Killerboth verontwaardigd. 'Zij was de laatste w...'
'Onthoofd hem!' *Szwoesj!*
En zo kwam ook Killerboth om het leven.

'Apostaat,' grijnsde de grijnskat triomfantelijk.

'Dood!' juichten de overgebleven kids. 'We hebben gewoooonnen, we hebben gewooooonnen! holee, holee, holee!'

'En nu wil ik naar huis!' riep Sedative.
'Jaaaaa!' gilden de anderen blij.

Ze klapten twee keer in hun handen (want zo werkt dat nu eenmaal, in Wolvenland) en in een lange rij vlogen ze door de tunnel het konijnenhol uit.
Howlin was er nu niet meer en De ontdekking van de hemel viel doelloos in het gras neer.

EINDE VAN HET SPEL
De burgers winnen!!!


Manmanman wat heb ik me zitten verbijten vandaag xD 'zullen we op killer stemmen?' 'neeee, sedative!' 'mattio! mattio! mattio!' 'ik blijf bij theneka...' 'ja maar die is toch ketter, wij willen wolf!'
Ging maar door Razz
En toch gewonnen. Hihi, ik ben trots op jullie.

Rollen:
Theneka - Ketter, geliefde van:
Julie - conversiewolf
Killerboth - apostaat

___

De burgers mogen zelf een grote wie is de mol-ontmaskering doen!

cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

329Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland do 16 sep 2010, 23:54

Debby

Debby
Senior spammer

Hahahahahaha,geweldig dit.

Wat draaide die Julie zich in alle bochten zeg.
En wat is die Theneka goed met hints weggeven.
Heb verschikkelijk gelachen.

Burgerblok we waren weer geweldig.
Special thanks to Miejster en Arti,die ook Julie niet vertrouwden.
En daardoor niemand zijn stem op Theneka veranderde.
Maar goed ook,want ik had de geconverteerde geweest,naar wat ik heb gehoord.



Laatst aangepast door Debby op vr 17 sep 2010, 00:16; in totaal 2 keer bewerkt

330Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland do 16 sep 2010, 23:56

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Debby schreef:
Maar goed ook,want ik had de geconverteerde geweest,naar wat ik heb gehoord.
euh hoe weet je dat?

331Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland do 16 sep 2010, 23:58

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

en wat jammer dat theneka met msn-weerwolven liet doorschemeren geliefde van Julie te zijn Sad

maar ik moet zeggen, was errug voor de burgertjes deze keer! Miejster, geweldig, wat heerlijk directief allemaal (Hoi Killer, wij vertrouwen jou niet, wat ga je doen om daar verandering in te brengen?)

xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

332Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:00

Debby

Debby
Senior spammer

euh hoe weet je dat?

Wink

333Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:03

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh enne, morkreb, nu toch overtuigd van de sekseneutraalheid van mijn gebruik van het woordje 'ie'? Wink
no clue this time

https://weerwolfenco.actieforum.com

334Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:05

morkreb

morkreb
Junior spammer

Naja, het zal allemaal wel, mag iemand mij die mol is uitleggen....
Hoe kunnen er nou overdag 3 dooien zijn zonder priester of beul krachten scratch

- Miejster - Ziener
- Debby - Stalker
- Artishocking - Burger
- Karina - Priester
- Morkreb - heks
- Mattio - burger

- Killerboth - apostaat
- Julie - conversiewolf en geliefde
- Theneka - ketter en geliefde

- Linda (?)
- Sedative (?)
- Bluzz (?)
- Graafoto (?)

- Howlin - Beul
- Roger - Wolf
- Xavyre - Verhullende Wolf

335Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:05

karina

karina
Veelbelovend spammer

Yeah goed gedaan. En zo rap! Applaus voor ons cheers



336Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:06

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dorien schreef:oh enne, morkreb, nu toch overtuigd van de sekseneutraalheid van mijn gebruik van het woordje 'ie'? Wink
no clue this time
Ja ik ben opnieuw verbaasd over jouw spelleider kunsten Very Happy

337Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:06

Debby

Debby
Senior spammer

en wat jammer dat theneka met msn-weerwolven liet doorschemeren geliefde van Julie te zijn

Jaja Theneka,sommige mensen zijn blond en niet dom.
En hebben gewoon een goed geheugen.

338Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:07

Debby

Debby
Senior spammer

Naja, het zal allemaal wel, mag iemand mij die mol is uitleggen....
Hoe kunnen er nou overdag 3 dooien zijn zonder priester of beul krachten

Daar zat ik ook over na te denken en was de rollen al aan het teruglezen,maar kom er ook niet uit.

339Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:10

Miejster

Miejster
Senior spammer

Okido beste wolfjes, ik was de ziener!

Dit was een zeer leuke ronde. Snel een burgerblok, snel 2 wolven eruit, snel burgerblok even in pauze want priester of ketter... , en dan de 1000 mails naar iedereen of bijna iedereen. Gelukkig had ik onmiddellijk door dat er iets niet klopte bij Julie en toen ik doorhad dat ze geliefden waren en ze beiden in alle richtingen wrongen wist ik dat er iets mis was. Dan dankzij het burgerblok met Debby, Arti, Karina en sinds enkele uren ook Morkreb de juiste keuze gemaakt!

Mooi!

340Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:16

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Debby schreef:
Naja, het zal allemaal wel, mag iemand mij die mol is uitleggen....
Hoe kunnen er nou overdag 3 dooien zijn zonder priester of beul krachten

Daar zat ik ook over na te denken en was de rollen al aan het teruglezen,maar kom er ook niet uit.

De hulpjes sterven wanneer de laatste weerwolf dood was. Jullie lynchten Theneka: Julies geliefde. Hierdoor stierf Julie. Kilerboth was hulpje, maar er was geen weerwolf meer over dus stierf hij ook.

https://weerwolfenco.actieforum.com

341Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:16

karina

karina
Veelbelovend spammer

@ Gert: Jij ook bedankt> ik vond je een zeer goede ziener en leider van het burgerblok.

342Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja applausje voor Gert inderdaad cheers
goed gedaan!

https://weerwolfenco.actieforum.com

343Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:19

Debby

Debby
Senior spammer

De hulpjes sterven wanneer de laatste weerwolf dood was. Jullie lynchten Theneka: Julies geliefde. Hierdoor stierf Julie. Kilerboth was hulpje, maar er was geen weerwolf meer over dus stierf hij ook.

Oh oke,dat wist ik niet.
Dat heb ik in mijn ronde dus anders gedaan.

344Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 00:21

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Oh? Oké. Zo staat het wel in de spelregels.
vind ik eigenlijk wel logisch ook eigenlijk. Anders zijn de huljes niet echt hulpjes maar gewoon rollen op zich die toevallig aan dezelfde kant als de wolven staan.

https://weerwolfenco.actieforum.com

345Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 07:21

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

morkreb schreef:Naja, het zal allemaal wel, mag iemand mij die mol is uitleggen....
Hoe kunnen er nou overdag 3 dooien zijn zonder priester of beul krachten scratch

- Miejster - Ziener
- Debby - Stalker
- Artishocking - Burger
- Karina - Priester
- Morkreb - heks
- Mattio - burger

- Killerboth - apostaat
- Julie - conversiewolf en geliefde
- Theneka - ketter en geliefde

- Linda (?)
- Sedative (?)
- Bluzz (?)
- Graafoto Medium

- Howlin - Beul
- Roger - Wolf
- Xavyre - Verhullende Wolf

346Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 07:41

Julie

Julie
Aankomend spammer

Nou, het is me niet meer gelukt om jullie te overtuigen, maar vond het een leuk potje Smile Volgende keer wil ik winnen!

347Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 08:42

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

Dorien schreef:en wat jammer dat theneka met msn-weerwolven liet doorschemeren geliefde van Julie te zijn Sad

maar ik moet zeggen, was errug voor de burgertjes deze keer! Miejster, geweldig, wat heerlijk directief allemaal (Hoi Killer, wij vertrouwen jou niet, wat ga je doen om daar verandering in te brengen?)

xD

Goh, dat viel ook niet op Very Happy Handig als je ook eens een blik krijgt in t burgerblok als je dood bent Wink Leek wel hints daar...

348Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 08:46

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

killerboth schreef:
Debby schreef:
Maar goed ook,want ik had de geconverteerde geweest,naar wat ik heb gehoord.
euh hoe weet je dat?

Niet zo moeilijk als je ergens leest dat ik rl de geliefde van Deb ben.. als t spel gespeelt is mag ik toch aangeven wat mijn gedachtegang was toch ^^

349Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 13:35

artishocking

artishocking
Junior spammer

@Julie...je hebt een dappere strijd gestreden, maar we hadden je door..
Gaaf potje was dit.
Iedereen bedankt en met name de burgers uit het blok met wie ik heb samen gespeeld. Very Happy

350Ronde #13 - Alice in Wolvenland - Pagina 14 Empty Re: Ronde #13 - Alice in Wolvenland vr 17 sep 2010, 17:40

Miejster

Miejster
Senior spammer

Graag gedaan El! Very Happy

Ik zag inderdaad ook niet onmiddellijk een betere keuze dan Theneka (en dus Julie). Goed geprobeerd Julie en dat voor je eerste keer! Veelbelovend debuut zeggen ze dan. Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 14 van 15]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum