Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #99: Reddingsmissie Persephone

+10
Debby
Backslide
graafoto
Natjuh89
Hank1705
Snuffles
Doctor
akaLucas
Stefan003(spel)
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 11]

akaLucas

akaLucas
Poging tot spammer

Een leven zonder mijn lieveling is geen leven waard om te leven!

akaLucas

akaLucas
Poging tot spammer

Als god van de geneeskunde kan ik alles genezen, behalve mijn eigen gebroken hart Crying or Very sad Crying or Very sad

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

De geneeskunde maakt dat je langer sterft.

Sad


Bij een gebrek aan beter weten doe ik veilig en stem ik op Backslide.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hmm een Yeti? Moeten we nu ook bang zijn voor een Orc?
Ik ga mee op Stefan, ik weet niet maar hij wil graag Tachondar er graag uitwerken zonder dat ik daarvoor nog echt duidelijke argumenten heb gehoord.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmm lastig dit allemaal.. Ik ga maar random voor hank

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Tach om de stemmen wat gelijker te brengen.
Jullie krijgen spijt als ik sterf..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ik zal een hint geven, je hebt mij nodig in de nacht..

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Het is nu 3 stemmen stefan en 2 stemmen tachondar

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Stefan003(spel) schreef:Ik zal een hint geven, je hebt mij nodig in de nacht..
Een wolf heb je ook nodig in de nacht of anders heb je geen spel.
Ik zal het toch gelijk trekken omdat ik nog twijfel Tachondar.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Mattio! Sorry jongens ik probeerde de hele tijd online te komen maar zit bij een verjaardag... Embarassed

Debby

Debby
Senior spammer

Huh, stem je nu op jezelf?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Haha dat is inderdaad wel bijzonder. Ik zal hem mee rekenen Mattio.

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

‘Ik heb een poooootje met vet, al op de taaaaafel gezet,’ galmde een stem over de doodse woestenij van de onderwereld. ‘Ik heb een potje potje potje potje vehehet al op de taaafel gezet, dit is het zestiende couplet. Ik heb een pooooootje met vet!’ Het was Mattio die luid zingend voort wandelde. Sinds de dood van Telemachus en AkaLucas had er de hele dag een grafstemming gehangen totdat Mattio had besloten het gezelschap weer wat heldenmoed in te zingen. Tot nu toe met matige resultaten.
‘Nog één noot,’ gromde Debby, ‘en je bent zo meteen zelf een potje met vet.’
Graafoto, die net op het punt had gestaan om Mattio bij te vallen, deed verschrikt zijn mond weer dicht.
‘Ik waardeer het initiatief Mattio, maar misschien moeten we iets anders proberen dan zingen?’ stelde Miejster diplomatiek voor. ‘Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is…’ Hij keek om zich heen en zuchtte. ‘Grijs.’
‘De rotsen?’ opperde Snuffles.
‘De doden?’ zei Stefan.
‘De grond?’ dit was Debby.
‘De lucht?’ ook Backslide deed een poging.
‘De kringen onder Tachondars ogen?’ probeerde Doctor.
‘Doctors haar?’ vroeg Tachondar liefjes.
‘Mijn humeur?’ mopperde Graafoto.
Er viel een stilte waarin iedereen Miejster vragend aankeek. ‘Het antwoord was ‘alles’’, zei die en hij zuchtte opnieuw. ‘Wat een deprimerende plek is dit. Misschien is het toch tijd voor het zeventiende couplet Mattio. Of wil iemand anders nog?’
Natjuh snakte plotseling naar adem. ‘Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het heeft drie koppen en verschrikkelijk veel tanden!’ Ze wees in de verte. ‘Wat is dát?’
Een reusachtige hond met drie vervaarlijke koppen sjokte daar langs. Het beest hief even één kop op en snuffelde bedachtzaam in hun richting maar blijkbaar had het geen honger of roken ze niet eetbaar want hij liep door zonder ze hierna nog een blik waardig te keuren.
‘Zou dat het monster kunnen zijn dat Telemachus en AkaLucas vannacht te grazen heeft genomen?’ vroeg Hank zich af. Daar wist niemand een antwoord op en opnieuw viel er een stilte terwijl ze voort liepen, richting de Tartaros, op weg naar de hulpbehoevende Persephone.

‘Ik heb een poooootje met vet…’


Einde van de dag
Er vallen geen doden
Het is nacht tot 22u


Miejster was de allereerste stemmer en we kunnen allemaal een voorbeeld aan hem nemen Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 5 571163



Laatst aangepast door δόριεν op ma 26 maa 2018, 00:34; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : vogelkooitje open gemaakt)

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Stefan, onthou dat ik je gered heb dus kil de wolven deze nacht hé.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Miejster schreef:3de dag en nog steeds geen enkel idee... dan maar de 3de uit het lijstje : Snuffles
Als er toch nog hints komen en een beter idee dan pas ik wel nog aan hoor!

Kanarie? Dont think so!

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Miejster schreef:
Miejster schreef:3de dag en nog steeds geen enkel idee... dan maar de 3de uit het lijstje : Snuffles
Als er toch nog hints komen en een beter idee dan pas ik wel nog aan hoor!

Kanarie? Dont think so!
Embarassed Mea culpa, geef die kanarie maar weer hier dan  Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik stemde idd op mezelf. Leek me de enige sportieve stem als ik dan toch na sluitingstijd nog het stemhokje in zou sluipen. Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 5 953470

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hmm. Op deze manier nemen we geen enkele wolf te grazen natuurlijk

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Dankje graafoto!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Tachondar schreef:Hmm. Op deze manier nemen we geen enkele wolf te grazen natuurlijk
Ik hoop maar dat er achter de schermen flink gewerkt wordt aan een burgerblok!

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Al of de taaaaaafel gezet!!!

Nou ja, in ieder geval niet per ongeluk een burger eruit gestemd. Ik ga eens hints zoeken voor morgen... Als is dat misschien nog een beetje vroeg?

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik heb alles eens grondig teruggelezen en op een rijtje gezet en denk dat ik enig vermoeden heb. Eerst maar het ochtendgloren en het verhaaltje afwachten. Smile

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Geen doden vannacht
Morgenochtend volgt een verhaaltje
Het is dag tot 22u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Laat ik, na deze heuglijke dageraad, voor de verandering dan maar eens de stemming openen met een stem op Tachondar. Very Happy

Miejster

Miejster
Senior spammer

Zo gaat het goed burgers, maar vervelend ook wel want zowel dag en nacht geen info extra... Nog steeds geen enkel idee, dus dan maar de 4de in de rij : Tachondar

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum