Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #99: Reddingsmissie Persephone

+10
Debby
Backslide
graafoto
Natjuh89
Hank1705
Snuffles
Doctor
akaLucas
Stefan003(spel)
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 11]

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Doctor want ik hou me er buiten.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

‘Kijk!’ Schreeuwde Backslide terwijl hij in de verte wees. Iedereen volgde zijn vinger en er ging een opgewonden gepraat op in de groep. ‘Zou dat..?!’ ‘Denken jullie...?’ ‘Dat moet wel...’
Een enorme poort van zwarte steen doemde op in de schemerige verte. Het gevaarte straalde zo’n kracht en duisternis uit dat iedeeeen onwillekeurig huiverde. ‘De poort van de Tartaros.’ Hank sprak uit wat iedereen dacht. ‘We zijn vlakbij nu. Alleen nog binnen komen en Persephone uit de klauwen van die Hades redden. Ik dacht zelf dat we misschien een enorme houten driekoppige hond konden bouwen, je weet wel, als eerbetoon aan Hades, en dan...’ Doctor kapte hem af. ‘Misschien kan ik de poort openblazen?’ ‘En iedereen meteen op de hoogte stellen dat we eraan komen?’ Vroeg Stefan smalend. ‘Ik heb een beter idee: ik kan mezelf zo klein maken als ik wil. Ik krimp tot ik door het sleutelgat kan en maak de poort van binnen uit open. Zo houden we ons ‘bezoek’ nog even een verrassing.’
Miejster, Backslide, Doctor, Hank en Mattio knikten enthousiast. Dit plan zou wel ens kunnen werken! Alleen Natjuh was bleek weg getrokken en staarde met grote ogen naar de duistere poort. ‘Ik weet het niet hoor mannen,’ stamelde ze. ‘Het ziet er nogal ongastvrij uit... misschien kunnen we beter omdraaien.’ Er viel een ongemakkelijke stilte waarin iedereen Natjuh ongelovig, vijandig haast aankeek. ‘Ben je bang?’ Vroeg Mattio uiteindelijk. ‘Nee nee,’ mompelde Natjuh. ‘We hebben gewoon nog geen plan, dat is alles. Misschien kunnen we beter eerst terugtrekken en nog wat vergaderen en zo.’ Ze keek hulpeloos om zich heen op zoek naar medestanders maar vond die niet.
‘Wat ben jij nou voor held?’ Vroeg Miejster verontwaardigd. Natjuh begon langzaam achteruit te lopen, weg van de poort, maar de rest volgde haar en sloot haar in. ‘Je bent de titel van held niet waardig,’ zei Backslide dreigend terwijl hij zijn zwaard trok. ‘Je bent een schande voor onze beroepsgroep.’ Stefans hand sloot zich om een mes. ‘Overdrijven jullie jiet wat jongens?’ Vroeg Doctor. Maar zijn woorden kwamen te laat. Hank had opeens zijn enorme boog vast en een pijl plantte zich in Natjuhs hart.

Einde van de dag
Natjuh wordt gelyncht
Haar rol was verhullende wolf
Het is nacht tot 2200u


Over de klopgeesten: hoe dit precies werkt heb ik bewust een beetje vaag gehouden maar dit was inderdaad een interventie van de doden.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Surprised ik ben heel benieuwd naar wat er in het dodentopic allemaal gebeurd dan (toevallig niet een echt medium aanwezig die ons dit kan vertellen? Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 10 17387 )

Gaaf verhaal, ben blij dat we de eerste wolf eruit hebben kunnen halen Very Happy
Nu naar de volgende, gemaskerde wolf, we komen eraan >=)

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik vertrouwde wel in hank, medium en grafrover zijn bijna nooit in dezelfde ronde.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

En toch koos je om niet met ons mee te stemmen? Wink
Misschien dat mensen ons nu iets meer vertrouwen..

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

He jammer dit..! Ben ik iedergeval wel blij dat iedereen mee ging om het lijk er uit te halen Twisted Evil Dat scheelde wel heel veel.. Alleen jammer dat mijn verhaal niet gelooft werd Crying or Very sad

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Kijk, dat maakt het verhaal al een stuk begrijpelijker. Smile Ik had over het stukje in de omschrijving heen gelezen dat de wolven wel te weten krijgen welke rol ze hebben verhuld. Tach moet dus toch de Grafdelver zijn geweest. We gaan lekker! Very Happy

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik wist gewoon niet zeker welke kant de juiste was. Ik volg deze ronde niet mee. Ik heb mijn taak deze ronde redelijk vroeg gedaan. Want ik was/ben zeker dat er geen leugenwolf is/was.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Stefan kromp en kromp en kromp tot hij de grootte had van een sprinkhaan. ‘Kan iemand me misschien even optillen?’ Zijn stem klonk hoog en pieperig. Doctor bukte zich en nam de mini-halfgod tussen duim en wijsvinger. ‘Zachtjes!’ Tjilpte die benauwd, ‘niet zo knijpen, ik krijg geen lucht, hellup!’ De Doctor zette Stefan heel voorzichtig op zijn hand en hield die tegen het sleutelgat van de enorme poort zodat Stefan erin kon klauteren en door het gat verdween. Minutenlang gebeurde er niets terwijl iedereen verwachtingsvol naar de poort bleef kijken. Toen klonk er geknars en ging één van de deuren op een kiertje. Stefan, weer zijn normale lengte, gluurde om de hoek en siste: ‘opschieten, allemaal naar binnen!’ Één voor één glipten de helden door de poort die weer achter hen sloot. Ze waren in de Tartaros, huis van Hades, hart van de Onderwereld.

‘Persephone, here we come!’ grijnsde Mattio overmoedig.

Einde van de nacht
Er vallen geen doden
Het is dag tot maandag 22u

https://weerwolfenco.actieforum.com

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik zweef tussen verbazing en vreugde: alweer geen dode vannacht! Maar ik snap er wel steeds minder en minder van...

Hoe dan ook stem ik vandaag weer vroeg, want mijn verdenking ligt al een tijdje klaar: van iedereen heb ik inmiddels goede vermoedens, maar er is er maar eentje van wie ik geen hoogte krijg en dat is [bMiejster[/b].



Laatst aangepast door Mattio op ma 02 apr 2018, 21:40; in totaal 1 keer bewerkt

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik krijg vooral geen verbinding en heb eigenlijk wat weinig tijd. K ben op reis...

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

zo'n moordlustige "helden"

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik had eigenlijk gehoopt wat meer stemmen te zien vandaag, maar ik heb zelf de informatie niet dus ga ik voor Mattio

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik weet niet veel over vannacht, maar wel dat Backslide opgesloten zou hebben gezeten.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem op mattio.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik stem mee op mattio, want hij had niet op natjuh gestemd. Maar ik weet het eigenlijk niet.



Laatst aangepast door Doctor op ma 02 apr 2018, 21:54; in totaal 1 keer bewerkt

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hank, ik denk dat ik jou dan mag bedanken voor het uitblijven van doden vannacht. Ik wist de rol van jou en die van Stefan kan ik ook gokken. Nadat Natjuh er uit was verdenk ik geen van jullie twee, maar ik denk dat de wolf jouw rol ook wist. Waarschijnlijk durfde hij het daarom niet aan op één van jullie te stemmen (aangezien er een best grote kans is dat je je rol als beschermende kracht in zet?) en heeft hij geprobeerd de tanden in mij te zetten.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ik denk dat een wolf wel op mij of Hank zou gaan omdat wij het grootste risico zijn.
Ik weet het niet maar verdenk backslide ervan wolf te zijn ivm opgesloten gezeten te hebben en geen dode gevallen

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Heb ik mijn rol dan nóg niet duidelijk genoeg gehint?! Neutral Het zit zelfs in mijn afbeelding... Laughing

Het is waar dat ik niet meestemde op Natjuh, maar op het moment dat ik stemde, had ik nog geen enkele aanleiding om op haar te stemmen, en was ik er nog verre van overtuigd dat Tachondar daadwerkelijk de Grafdelver was.

Om het vege lijf te redden verander ik mijn stem naar Backslide. Sorry Back, ik begin je langzaamaan te vertrouwen maar moet nu toch op je stemmen.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik vertrouw hank, dus backslide

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Laten we wel zijn mensen, we weten backslide zijn rol niet. Maar hij zat opgesloten en er was geen dode. Ik acht de kans klein dat hij het slachtoffer was omdat ik mijzelf en Hank als eerder doelwit zie.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hele slechte keuze Doc, ik snap de gedachtegang van Hank maar hij maakt wel een cruciale fout hier.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Zeg dan op z'n minst wie ik mee moet nemen m'n graf in?

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Mattio schreef:Heb ik mijn rol dan nóg niet duidelijk genoeg gehint?! Neutral Het zit zelfs in mijn afbeelding... Laughing .

Een wolf met een mens in ze bek? Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 10 17387 Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 10 86336

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Backslide schreef:Zeg dan op z'n minst wie ik mee moet nemen m'n graf in?

Als dit waar is hoop ik dat je de wolf met je mee neemt. Dan ben je de held van de ronde!
En hank en ik zijn overduidelijk goed, dus heel veel spelers om te gokken heb je niet.
Wie vertrouw je het minst..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum