Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #99: Reddingsmissie Persephone

+10
Debby
Backslide
graafoto
Natjuh89
Hank1705
Snuffles
Doctor
akaLucas
Stefan003(spel)
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 11]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hoppa goed bezig.. !! Geen doden in de nacht zoals ik het graag zie..

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn stem gaat naar Mattio, vanwege zijn irritante gezang.
Sorry, last van mijn hormonen Smile

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik weet niet wie er 's nachts bezig is, maar ik ben je dankbaar! Ik ben er nog niet helemaal uit over wie ik ga stemmen, wordt nu toch wel tijd denk ik dat we iemand eruit stemmen. Stefan of Tachondar denk ik, gezien de vorige stemmingen? Maar van beiden heb ik nog geen idee wat hun rollen zijn.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik ga ervan uit dat Stefan eerlijk is voor nu over zijn belangrijke nachtrol.

Voor nu zet ik mijn stem op Hank (ik ga hier gewoon op gevoel af, en zie wel of er nog een betere optie komt vandaag)

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik denk hier en daar wat rollen te kunnen achterhalen, maar ergens zeker van ben ik niet.
Op mij stemmen gaat je in ieder geval niet verder helpen Tachondar, dus tenzij anderen nog informatie kunnen inbrengen denk ik dat ik mijn stem voor vandaag weet.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Debby schreef:Mijn stem gaat naar Mattio, vanwege zijn irritante gezang.
Sorry, last van mijn hormonen Smile

Een zeer toepasselijke bandnaam voor deze ronde... Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 6 86336

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry drukke dag.. debby
Omdat ze last van haar hormonen heeft kunnen vrouwen levensgevaarlijk zijn

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ik zie logica in wat mijn voorgangers zeggen, dus mijn brein gebied mij te stemmen op Tachondar.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zie geen reden waarom niet...
Tachondar

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik ben zeker niet overtuigd van Tachondar's schuld, maar we moeten op een gegeven moment wel met actie komen ja... Tachondar it is

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien zit vast in een rijdende trein, wat zo ongeveer hetzelfde is als vastzitten in een stilstaande trein met meer verandering van buitendecor en uitzicht op aankomst. Vandaar een verhaaltje van mij. Klachten over het verhaal graag aan het adres van onze spelleider.

=====

Op het monotone ritme van 'Ik heb een potje met vet' trok het reisgezelschap verder door de oneindige saaiheid van hun grijze omgeving. Het duurde niet lang voor de helden niet eens meer doorhadden dat ze aan het zingen waren, maar echt zingen kon je het al snel ook niet meer noemen. Het had meer weg van ritmisch gemompel, af en toe onderbroken door een kuchje en een gezamenlijk 'gezondheid' voor het deuntje weer werd ingezet.

Snuffles was de eerste die ophield met zingen, en niet lang daarna begonnen meer van de helden te beseffen dat het ook een mogelijkheid was om gewoon hun mond te houden. Debby was de laatste die ophield, tot haar eigen schaamte, omdat ze kortgeleden nog over het lied geklaagd had.

'We kunnen een spelletje spelen,' zei Mattio. 'We doen wie de meeste...' Hij dacht even na. 'Wie de meeste huidaandoeningen kan opnoemen.'
Algauw bleek dat geen van de helden ook maar één huidaandoening kon noemen, omdat ze, als helden, fysiologisch onfeilbaar waren. Maar omdat praten een stuk aantrekkelijker leek dan elkaar doodzwijgen, besloot Tachondar gewoon van onderwerp te wisselen.
'Die hond,' zei hij. 'Zou het kunnen dat hij ons niet zag omdat honden zwart-wit zien, en alles hier grijs is?'
'Honden zien niet zwart-wit,' zei Natjuh.
'Jawel, dat heb ik gezien op Discovery Kids,' viel Stefan Tachondar bij.
'Ze kunnen sommige kleuren zien,' zei Backslide.
'Ze zien zwart-wit!' riep Tachondar drie keer achter elkaar, alsof hij het voor elk van de drie koppen van het beest wilde benadrukken.
Het duurde niet snel of de stemming in de groep was volledig omgeslagen. Iedereen schreeuwde door elkaar en waar woorden geen uitkomst boden, deden vuisten dat wel. Toen het grijze stof was neergedaald, lag het lichaam van Tachondar levenloos op de grond. Zijn nek was, hoe toepasselijk, op drie plekken gebroken, en zijn ogen waren eruit gewipt en aan hun zenuwen aan elkaar geknoopt langs zijn neus.

Einde van de vierde dag. Tachondar laat het leven. Maar wat zijn rol was...? Dat zal Dorien jullie vertellen.
Begin van de vierde nacht. Die duurt tot... Ook dat zal Dorien jullie vertellen! Spelers met nachtrollen mogen hun acties aan mij doorgeven, al zou dat natuurlijk wel een beetje dom van ze zijn.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Volgensmij ben ik vergeten iets vetgedrukt te zetten scratch

Chips bounce

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wie er dood was... dat blijft nog even een verrassing! Wat ik wel wil vertellen is dat het nacht is tot 22u!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

En ik ben nu pas thuis... Vergeten te stemmen

Backslide

Backslide
Junior spammer

Wie er dood was... dat blijft nog even een verrassing!
Verhullende wolf? Of moet ik nu nog een uur in spanning blijven zitten?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik houd niet van verassingen.. Dat is nooit goed..

Debby

Debby
Senior spammer

Een verhulling op de dag?

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Oh de spanning... En de speculaties

Hmm, speculaasjes...... In plaats van kanaries... En blaadjes...

Misschien even een antipsychoticummetje voordat ik echt gek wordt...

Maar wat nu?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Doctor schreef:En ik ben nu pas thuis... Vergeten te stemmen
Foei  Evil or Very Mad

Ik zal ook weer even wat dichter erop zitten met reminders sturen! Wie helpt mij daaraan herinneren? Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 6 953470

https://weerwolfenco.actieforum.com

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

100 procent zeker is het natuurlijk niet, maar ik ga er voor de goede stemming maar van uit dat dit betekent dat Tachondar een van de slechtjes was! Very Happy Hij was dan ofwel zelf de Verhullende wolf, of zat met hen in het kamp.

Miejster

Miejster
Senior spammer

"tachondar laat het leven" gevolgd door "wie er dood was blijft nog een verrassing"? Nope, deze snap ik niet direct...

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dat was me nog niet eens opgevallen. Typfoutje van Dorien of is er iets anders gaande? Moeten we vrezen voor ons leven? Neutral

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Wreek mij

Debby

Debby
Senior spammer

scratch

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Waarom jou wreken als we niet eens weten wat je bent confused

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum