Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag

+9
Telemachus (killer)
Тхенекаъ
Doctor
Tachondar
graafoto
Hank1705
faleria
Reivaxx
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 8]

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

jij hebt gewoon beter gespeeld, dit was ook men eerste ronde met een schaapswolf erin denk ik.
ik vervloek je reivaxx Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 8 829688 

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Niet leuk Sad 

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

nah je hebt gewoon goed gespeeld

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Dank je Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 8 17387 Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 8 1625 

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Dorien schreef:El Tigre, Reivaxx, DrWho, Den Bever en Killerboth. Slechts dit was nog over van het eens kleurrijke gezelschap sprookjeswezens dat Doroosjes verjaardag bijna twee weken terug was gaan vieren.
Echt? ikke? waar da? mijn scherfjes die nog voor de deur lagen misschien? of....

en jup dit was een rampzalige ronde voor de burgers Very Happy zit je in het burgerblok, wist je zeker dat je nog maar 1 dagje te leven had Razz 
& tach, de burgers wisten ook dat hank slecht was want wij hebben dus ook gezamelijk op hem gestemd. (ik zelfs als eerste Razz)
voor de rest vind ik het ook spijtig dat niet iedereen echt actief was, maar zal daar maar over zwijgen xD ... grootste nadeel dervan was Monkey. Die als 'goed' medium direct ons, dode goedjes, kon uithoren en bij het burgerblok geraken.


DrWho schreef: Ik dacht zelfs al eeuwen dat dorien ons mss in de maling nam en er geen wwolven waren.
Very Happy zou zalig geweest zijn Razz

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik sluit me aan bij killerboth, als er iets slordig was dan is het dat monkeylord zich vanaf de nacht dat faleria&theneka stierven bij het burgerblok aan had kunnen sluiten maar eerst niet actief genoeg was om de benodigde informatie te vragen en toen hij die had (killerboth heeft hem verteld dat hij als goeie zich bij den bever of drwho moest melden) niks heeft gedaan met die informatie.

DrWho had inderdaad enorme pech dat zijn blokje steeds weer werd uitgedund. De wolven maakten een fout door tachondar er niet sneller uit te nemen (hij redde zichzelf het leven de eerste nacht, dus dat hij een belangrijke rol had was toen eigenlijk direct wel duidelijk), maar omdat tachondar wachtte met zijn doodsdrankje in te zetten en DrWho ipv hem, Reivaxx zag, werd dit ook opgelost.
Tachondar begon inderdaad random hank te stemmen waar het burgerblok mooi op in kon springen waardoor ze Hank er vrij vlot nadat hij was gezien uit konden spelen zonder DrWho als ziener te verraden.

Het enige wat ik als ziener zelf anders zou hebben gedaan, is El Tigre eerder zien. Zijn stem op graafoto om een gelijkspel te creëren die Hank het leven redde, was nadat Hank sjamaan bleek te zijn toch aardig verdacht. Maar ja, ik keek ernaar met kennis van de rollen dus heb gemakkelijk praten.

Gefeliciteerd wolfjes, goed gespeeld Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

uhu en nu? nieuw spelletje?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik doe sowieso niet mee voorlopig. Heb andere zaken aan mijn hoofd (studie bv) en heb momenteel vooral geen zin.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik doe ook niet mee. Het spijt me voor faleria die met veel enthousiasme en energie is begonnen maar ik vrees dat ww&co zijn beste tijd heeft gehad. Ik mis bij veel te veel deelnemers het spelplezier. Dit is dan ook de laatste keer dat ik hier zomaar inlog (mocht er eens iets zijn, stuur dan een pm, dan zal ik komen kijken. Of zoek me op op skype (Dorien Deodatus), als veel mensen dat doen kunnen we misschien nog eens speedweerwolven, zou leuk zijn). Bedankt iedereen, het is mij jaren een waar genoegen geweest en toen dit forum destijds werd opgericht had ik nooit gedacht dat we zo lang door zouden gaan.

Hank en Miejster, jullie waren er vanaf het begin bij hier en altijd gezellige medespelers (en gevaarlijke tegenstanders Razz ). Bedankt!
Steve en Dylan, bedankt voor het leiden van vele rondes en alles wat jullie aan het forum hebben bij gedragen.

Bedankt allemaal!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:Ik verwacht dat je ditmaal minstens 3 rondes meedoet reivaxx Very Happy
Dat zal moeilijk worden, niet? scratch

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zo niet hé Dorien, er is nog interesse voor het weerwolven spel dus ik blijf door gaan.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

duuuuussssssss, is weerwolven nu dood? want zonder do gaat het niet :s. wel, als iemand op s6 speelt, ik en denbever zijn pas een dual gestart 4 dagen geleden. je vind ons op awildjellyfish

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Dorien stopt
Hank momenteel ook
Tach ook dacht ik

Dus ik denk het wel.. Zo dood als het maar kan Sad 

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Dorien en ik hebben een fikse ruzie gehad maar gaan nu vredig uit elkaar. En ik roep al een halfjaar lang dat het forum dood lijkt en telkens waren er toen nieuwe pogingen om er terug leven in te blazen. Maar altijd fruitloos. Hank heeft het ook altijd 'te druk' zoals hij zelf zegt. En zelfs al was er nu nog een ronde, zou ik niet meer mee doen om persoonlijke redenen. Dus ja, ik ben ook gestopt.

Jullie kunnen natuurlijk nog altijd zelf verder weerwolven. Graafoto, Miejster, (hank), drwho, reivax, faleria, den bever, killerboth en wie nog allemaal. Met wat moeite raken jullie nog altijd aan het minimum voor aantal spelers in een ronde.

Veel plezier, en zo niet, succes met wat je momenteel in je leven probeert te bereiken.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

misschien is het idee van speedweerwolven wat?

kunnen we 1x om de zoveel tijd proberen te organiseren via skype
Gewoon mondeling (kan wat onhandig zijn misschien Very Happy maar denk dat het mogelijk is + 1x om de zoveel tijd hebben de meeste wel een uurtje zeker? ik verwacht dat we zo'n speed ronde wel in een uur kunnen afronden?)

mijn skypenaam is joris_d91 dus voor geïnteresseerden ....
(btw kan wel zijn dat ik er effe niet op kom en moesten jullie iets strn, zet er dan iets bij van WW ofzo want dit is mijn 'echt' profiel waarop ik eigenlijk alleen mijn beste vrienden accepteer ..... maar ben het beu altijd te wisselen tussen mijn profielen en na een tijdje vergeet je dan wie wie is dus ...)

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Kan iemand me uitleggen wat dat speedweerwolven precies is? scratch 

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

speedweerwolven is eigenlijk een rondje weerwolven via chat, dat verloopt redelijk snel. een spel duurt mss een half uur. je kunt het eigenlijk geregeld spelen op Irc. ik deed het geregeld at #wwnl

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oei, dit was niet de bedoeling eigenlijk Shocked
Nu ja, er is een tijd van komen en van gaan..
Ik had nu even geen zin meer in weerwolven, heb in de ruim 3.5 jaar dat we hier weerwolven zo'n 80 rondes gedaan, en dan begint dit forum pas te tellen bij ronde 4 of 5 .. Wink

Voor het geval dat dit wel definitief mocht blijken:Ik wil iedereen hier bedanken voor de fantastische tijd die ik gehad heb, de mensen van travian waar het ooit mee begonnen is, de mensen waarmee ik met veel plezier (en met minder plezier) honderden uurtjes besteed heb aan spammen (of hoe je het wil benoemen Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag - Pagina 8 953470 ) , en vooral natuurlijk alle deelnemers die hier ooit langs zijn gekomen! Ik heb geen moment spijt gehad dat ik met weerwolven in aanraking ben gekomen, dank daarvoor!

Speciale dank aan stefan, die (bijna) nooit meedeed maar er wel altiid voor ons was, bedankt makker! Het ga je goed, gefeliciteerd alvast met over een halfjaar met de bruiloft ofwel het vaderschap, ik weet even niet meer welk van de twee naar ik hoop dat je me dat vergeeft Embarassed

Ik zal in ieder geval elke paar dagen kijken hier, mocht je me nodig hebben voor het een en ander kun je me altijd een pb sturen. Smile schroom niet om te vragen! (zeker als men hier nog een ronde wil doen)

faleria

faleria
Aanstormend spammer

En ineens is het hier bijna gedaan? Sad 

Dorien, mocht je dit nog lezen. Bedankt voor je leuke ronde! Helaas heb ik nooit met je kunnen discussiëren. Maar ja, wie weet, ooit in de toekomst...

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Nou ja, persoonlijk ben ik er nog niet klaar mee hoor, maar als anderen wel stoppen is het wel zo leuk ze te bedanken als ze er nog zijn

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Sorry, ik was een tijdje niet online geweest.

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Hey alle,

Als het forum echt stopt doordat er te weinig mensen zijn zou ik het heel spijtig vinden, maar wel snappen. Ieder van ons heeft pogingen gedaan om meer mensen naar het forum te krijgen, echter was het te vergeeft en kwamen er niet genoeg..

Ik zelf deed idd nooit meer mee. Tot mij grote spijt heb ik voor lange tijd teveel aan mijn hoofd gehad ivm privé redenen waar sommige wel wat van af weten. Dus ik heb ook bijgedragen aan het te kort komen van spelers. Maar mijn rol als Admin heb ik altijd serieus genomen en als er hulp nodig was en ik kon nog wat doen was ik er ook altijd om te helpen.

Het gene wat ik het ergste zou vinden als het forum stopt is dat ik de contact verlies met geweldige mensen met wie ik hier veel lol heb gehad. En ondanks dat ik niet meer mee speelde heb ik toch stiekem bijna elke ronde nog gevolgd en mee gelezen en echt genoten van alles.

Spelers, mod's, etc.. allemaal heel erg bedankt voor de geweldige plezier!!
Voor hen die stoppen: Veel succes verder in je leven en wie weet tot ooit.


En vergis je niet, ik zal blijven kijken eens in de paar dagen.


@ Hank, thnx Smile
Januari wordt ik vader van een dochter en later in het jaar zal ik gaan trouwen Smile

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

gefeliciteerd stefan, mss moeten we gewoon nog een laatste ronde doen? einde ronde 90?

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Thnx DrWho

enne, einde... moet er niet aan denken Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum