Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #89 - Een sprookjesachtige verjaardag

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 8]

MonkeyLord

Aankomend spammer
hmmm blijkbaar zijn ze allemaal iets op het spoor... Tachondar

Reivaxx

Spammer i.o.
El Tigre kan vandaag weer niet online komen, maar hij heeft me wel zijn stem doorgegeven.

(als het op deze manier mag natuurlijk)

Tachondar

Doctor

Professioneel spammer
dat is normaal gezien geen probleem en ik zie dat ze tachondar opofferen. hoe jammer :p

El tigre

Poging tot spammer
Reivaxx schreef:El Tigre kan vandaag weer niet online komen, maar hij heeft me wel zijn stem doorgegeven.

(als het op deze manier mag natuurlijk)

Tachondar
Nog net gehaald, maar de stem is duidelijk (reden: iedereen stemt op hem Very Happy )

El tigre

Poging tot spammer
Hank1705 schreef:Pas maar op do, ze willen iedereen eruit die lange verhaaltjes schrijft Surprised
Valt het meer mensen op dat el tigre alleen maar meestemt? Of willen jullie dat niet zien misschien?
Ik heb gwn amper tijd. Dorien zocht nog een speler dus deed ik op het laatst nog mee. Ik heb gwn veel andere dingen te doen en dus niet de tijd om veel na te denken over mijn stem, daarmee stem ik vaak mee.

Hank, jij gokt dus ook gwn, dus zeg niks van de anderen Wink

Tachondar

Spamking/-queen
grote fout voor de burgers, ik had een sterke rol

δόριεν

Spamking/-queen
'Ik heb het!!!!' juichend kwam Tachondar de grote zaal waar iedereen zat te ontbijten in gehold. 'Het is zo simpel...! Waarom hebben we dit niet eerder bedacht?! Wat dom!'
Iedereen staarde hem blanco aan.
'Wat heb je precies?' vroeg DrWho voorzichtig.
'De oplossing natuurlijk! Hoe we eruit komen, het is zo eenvoudig als wat, appeltje eitje! Domdomdomdomdom het ligt zo ontzettend voor de hand!'
'Oké,' zei Reivaxx, een beetje geërgerd. 'Maar wat is die briljante eenvoudige oplossing dan precies?'
'Kom maar mee en ik zal het uitleggen!' Tachondar huppelde ongeduldig van zijn ene voet op zijn andere voet. 'Laat dat eten liggen en kom nou mee!'
Langzaam kwam de een na de ander in beweging, sommigen onwillig, anderen aangestoken door Tachondar wat enthousiaster.
'Waar gaan we heen?' vroeg Den Bever toen Tachondar de zaal alweer uit sprintte.
'Volg me!' klonk er al van ver weg. En dus zette de stoet zich in beweging en volgde Tachondars stemgeluid terwijl die nogmaals uitlegde hoe logisch het eigenlijk was en hoe stom dat ze dit niet eerder hadden gezien.  Bovenaan de wenteltrap naar Grietjes kamer bleef de ridder eindelijk staan en wachtte op de rest. De allerlaatste die hijgend de trap op kwam, was Doroosje. De prinses leek in gedachten verzonken alsof ze zich ergens hard op concentreerde maar op de twee na laatste trede verstapte ze zich op de zoom van haar lange jurk. Ze slaakte een verschrikte gil toen ze achterover in de diepte begon te vallen, graaide in reflex naar iets om haar balans terug te vinden en vond met haar handen de achterkant van Tachondars jas, die op het punt had gestaan de torenkamer binnen te gaan. Voor de ridder wist wat er gebeurde, voelde hij een ferme ruk en struikelde hij naar achter. In een flits zag hij het dodelijk verschrikte gezicht van de prinses naast zich die met haar andere hand de trapleuning had gevonden en hem nog tegen probeerde te houden maar toen begon hij aan de stuiterende afdaling van de 198 stenen treden.

Terwijl het gebonk van Tachondars lichaam dat de trappen af rolde nog afschuwelijk lang doorklonk, stond iedereen boven bevroren van schrik. Toen begon Doroosje - die zelf met haar hoofd naar beneden op de trap lag maar zich nog net vast had weten te houden - te jammeren. 'Ik heb hem vermoord!' stamelde ze. DrWho hielp haar overeind terwijl Reivaxx met twee treden tegelijk (iedereen hield zijn hart vast) de trap af rende. Den Bever en El Tigre volgden hem terwijl de Doctor en Monkeylord de nu hyperventilerende prinses probeerden te kalmeren. Lang bleef het beneden stil en toen klonk El Tigres stem: 'Gebroken nek, morsdood.'

Verslagen keken DrWho, Monkeylord en Doroosje elkaar aan. 'En het ergste is nog wel,' zei Monkeylord met tranen in zijn ogen, 'dat we nu nog niet weten hoe hij ons hieruit ging krijgen.'

Einde van de dag
Tachondar wordt gelynchd, zijn rol was heks
Deze nacht duurt tot vrijdagavond 22:00u

Tachondar

Spamking/-queen
het is duidelijk, de burgers hebben verloren, ik vraag me eigenlijk echt af wat de ziener gedaan heeft deze ronde... slechts één slechtje hebben we gevonden toen ik iedereen met wat geluk meekreeg om Hank uit te schakelen en dan gaat de rest die er nog is van de burgerpartij samen die persoon lynchen

tjah, nu zal ik zwijgen want mijn rol is voorbij in deze ronde

δόριεν

Spamking/-queen
El Tigre, Reivaxx, DrWho, Den Bever en Killerboth. Slechts dit was nog over van het eens kleurrijke gezelschap sprookjeswezens dat Doroosjes verjaardag bijna twee weken terug was gaan vieren. Gezamenlijk zaten ze verslagen bovenaan de wenteltrap naar Grietjes kamer voor zich uit te kijken. Af en toe keek er iemand op en riep opgewonden iets als 'misschien bedoelde tachondar... nee, nee, laat maar, sorry, stom idee'. Tachondars oh zo logische briljante voor de hand liggende plan bedenken was bij gebrek aan beter plan het nieuwe doel van de nacht geworden.

'Hé,' ze Den Bever met een ruk opkijkend. 'Wacht eens even...' Iedereen keek hem verwachtingsvol aan. 'Weten jullie die geschiedenis met Sneeuwwitje een aantal jaar terug nog?' Behalve Doroosje - die in die tijd in slaap was geweest - knikten ze allemaal bevestigend. 'Oh,' zei DrWho opeens. 'Oh!' 'Echt?' zei El Tigre, 'is het zo simpel?' Doroosje keek van de één naar de ander, steeds meer in verwarring. 'Waar hebben jullie het over?' vroeg ze uiteindelijk geërgerd.
'Mooie prinses paar jaar terug, jaloerse stiefmama, wil haar dood, ze eet een appel en sterft schijnbaar maar wordt door een prins, haar ware liefde wakker gekust,' vatte Monkeylord snel samen. 'De dwergen zouden het je beter kunnen vertellen,' voegde Reivaxx eraan toe. 'Essentie is dat ze in een diepe slaap was en weer wakker werd, en...' hij liet een veelbetekenende stilte vallen '...ze komt in die coma terecht door het eten van een rode appel!'
'Oh!' zei nu ook Doroosje. 'Grietje... die avond... appel!'
Opeens was iedereen in één kluwen van rennende benen naar de deuropening van Grietjes kamer aan het hollen. Twee tellen later stonden ze op een kluitje rondom het slapende meisje.
'Wie moet het doen?' vroeg El Tigre.
'Reivaxx lijkt me,' antwoordde Den Bever, 'per slot van rekening is hij de enige aanwezige prins.'
Reivaxx keek van de een naar de ander en toen naar de slapende Grietje. 'Dat is wel zo,' zei hij toen aarzelend, 'maar de geschiedenis zegt duidelijk dat het haar ware liefde moet zijn, en met alle respect voor deze jongedame... niet mijn type.'
'Oh,' klonk het weer uit verschillende monden, teleurgesteld nu.
'We kunnen loten?' opperde Den Bever. Enkele minuten werd het idee serieus overwogen maar toen werd het verworpen omdat ook hier de kans op ware liefde niet enorm groot leek.
'Ik zal het doen,' klonk het opeens vastbesloten. Verwonderd keek iedereen DrWho aan die licht bloosde en zijn blik strak op Grietje gevestigd hield. 'Het is jullie tijdens het feest misschien niet op gevallen,' verklaarde de Doctor, 'maar Grietje en ik heb een kortstondige doch hartstochtelijke ontmoeting in de bezemkast op de tweede verdieping gehad tijdens het feest. Het lijkt misschien wat vroeg en ik durfde mijn gevoelen niet uit te spreken in het bijzijn van die beschermende broer van haar, maar Grietje zou weleens mijn ware kunnen zijn...'
'Aaaaww!' klonk het vertederd van alle kanten.
'Nou, waar wachten we nog op?' riep El Tigre. 'Kus haar!'

DrWho ging voorzichtig naast Grietje zitten en boog voorover.
'Ho!' riep Monkeylord plotseling.
De doctor drukte zijn mond op die van Grietje en kuste haar.
'Wachtwachtwacht, we hebben iets over het hoofd gezien...'
Een oogverblindend licht verscheen rondom DrWho en Grietje.
'Iedereen weet toch dat dit alleen maar werkt..'
Vanaf het bed klonk een luid gekwaak.
'...met prinsessen,' maakte Monkeylord verslagen zijn zin af terwijl iedereen geschokt naar het groene kikkertje dat naast de nog altijd slapende Grietje op het matras zat.

'Doroosje!' riep Den Bever. 'Hij is in een kikker veranderd, je moet hem kussen, jij bent een prinses, verander hem weer terug!'
Doroosje keek hem aan alsof hij gek was geworden. 'Pardon?' vroeg ze geschrokken. 'Allereerst, ik ben dan wel een prinses, maar hij is geen prins,ten tweede... een kikker kussen..?! Iehhl, echt niet!'

'Reivaxx?' klonk opeens Monkeylords ongeruste stem. 'Wat heb je grote oren.'
'Ja mijn jongen,' antwoordde Reivaxx, 'dat is om je beter mee te kunnen horen.'
'Reivaxx?' ging Monkeylord verder, 'wat heb je grote ogen.'
'Ja mijn jongen,' klonk het. 'Dat is om je beter mee te kunnen zien.'
'Reivaxx?' ging Monkeylord, die nu zeer gealarmeerd klonk. 'Wat heb je grote tanden.'
'Ja mijn jongen,' gromde het, 'dat is om je beter mee op te kunnen eten!'
En met een woeste grauw sprong Reivaxx in een grijze veeg van wolvenvacht op Monkeylord die met een kreet in elkaar zakte.

'Prinses, vlucht!' schreeuwde Den Bever die het al op een hollen zette naar de deuropening. Doroosje bleef echter staan, pal voor de deur zodat hij er niet door kon.
'Wat gebeurt er?' vroeg hij verward. 'We moeten vluchten! El Tigre, kom mee!'
'Jij gaat nergens heen,' zei El Tigre, die opeens voor de bever stond en hem een stevige zet gaf zodat die drie meter achteruit vloog, Grietje op een haar na miste maar wel de kikkerdoctor plette.

'Eindelijk!' riep Doroosje triomfantelijk. 'Eindelijkeindelijkeindelijk jullie verdiende loon! Jullie hebben met allemaal in de steek gelaten honderd jaar geleden. Ik was nog niet in dromenland of iedereen lichtte zijn hielen. Maar eindelijk heb ik dan mijn wraak. Weet je waarom ik jullie heb uitgenodigd en de rozenhaag met de hulp van een bevriende heks heb laten groeien? Om jullie één voor één te zien sterven! En Reivaxx en El Tigre hadden gewoon honger, toch jongens?' De prinses lachte kwaadaardig en floot toen hard en lang op haar vingers. Onmiddellijk klonk er een enorm kabaal. Den Bever dook in elkaar toen er dakpannen naar beneden begonnen te kletteren en een gigantische draak dwars door het plafond heen in de torenkamer landde. Reivaxx, El Tigre en Doroosje wierpen nog een laatste blik op Den Bever en klommen toen op de drakenrug. Op een nieuw fluitje sloeg die zijn vleugels uit en zo verdween het drietal aan de horizon terwijl het kasteel verder en verder instortte op Den Bevers hoofd.

EINDE VAN HET SPEL
De wolven winnen, gefeliciteerd!

Starring:
Reivaxx als Schaapswolf in groenteboerkleren
El Tigre als leugenwolf
DrWho als ziener
Monkeylord als medium
Den Bever als beschermengel

Reivaxx

Spammer i.o.
We Are The Champions!!!       

We Are The Champions!!!       

M'n oprechte excuses voor al het liegen hier en in het burgertopic Razz 

Ook wil ik nog even onze fantastische spelleidster Dorien hier bedanken! Dankjewel Dorien voor de leuke ronde Very Happy

El tigre

Poging tot spammer

Leuke ronde dodo (ondanks mijn iets te veel voorkomende afwezigheid. Voor klachten gelieve mijn leerkrachten of het schoolbestuur te contacteren Very Happy )

Tachondar

Spamking/-queen
nu vraag ik mij toch echt af wat de ziener eigenlijk deze ronde bewerkstelligd heeft...

Reivaxx

Spammer i.o.
De hele tijd goedjes gezien, behalve op een bepaald moment Hank (sjamaan) en als laatste ik (als groenteboer ofc) Wink 

Tachondar

Spamking/-queen
de hele tijd goedjes, dan waarom nam hij ze niet op in het burgerblok? Ik heb nooooooooit tekenen gezien van een gezamenlijke burgeractie...

Reivaxx

Spammer i.o.
Ze zaten in het burgerblok hoor Wink  Ik zat daar op het einde ook in en lachte me een deuk toen ze jou wouden pakken, aangezien ik ongeveer wist welke rol je had Razz

Den Bever

Spammer i.o.
laat ik het zo zeggen... DrWho weet niet hoe hij ziener moet zijn!

Tachondar

Spamking/-queen
was hij dan gewoon inactief of is hij nog nooit ziener geweest dan? Ik acht hem normaal wel in staat om die rol goed te vervullen...
Nuja, ik wil hem niet afbreken, maar het leek deze ronde toch echt alsof we zonder burgerbok speelden

Den Bever

Spammer i.o.
Bwa... hij koos er altijd eentje uit die meteen erna werd gelynched door de wolven Razz

Hank1705

Spamking/-queen
Pfft, had ik toch een wolf gezien
Was al bang dat ik beter ziener had kunnen zijn met tach, theneka en reivaxx als heks, cupido en groenteboer Razz

Doctor

Professioneel spammer
We hadden de pech dat iedereen die ik zag de nacht erop stierf door de wolven en mij beschuldigen van een slechte ziener zij is zwak bevertje. Ik had niet gedacht dat reivaxx schaapswolf kon zijn. Ik dacht dat tachondar en tigre slecht waren, dat dacht jij ook. Ach de wolven hebben het beter gespeeld. Ik dacht zelfs al eeuwen dat dorien ons mss in de maling nam en er geen wwolven waren.

Tachondar

Spamking/-queen
niet elke burger werd de nacht gedood drwho, want er waren ook 2 nachten waarin er geen doden vielen. Er zijn rondes geweest waarin de wolven best ook sterker speelden dan dit...

en ik had recent de leiding proberen te nemen om de overtollige burgers achter me te krijgen en gewoon elke dag er iemand uit te stemmen op goed geluk. De eerste keer ging dat heel goed en kreeg ik de sjamaan, en daarna besloot iedereen plots tegen te werken...

Hank1705

Spamking/-queen
Do, hartstikke bedankt voor de verhaaltjes trouwens Very Happy
Was zeker weer een leuke ronde Smile
Ik hoop alleen wel dat er voortaan méér mensen actief mee kunnen doen en zich inleven in een thema, het kost je maar een paar minuutjes extra maar maakt het veel leuker voor de overige deelnemers.

Reivaxx

Spammer i.o.
Tachondar schreef:niet elke burger werd de nacht gedood drwho, want er waren ook 2 nachten waarin er geen doden vielen.
Klopt, we hebben 2x geprobeerd jou te hebben en toen mislukte dat elke keer.

Tachondar schreef:Er zijn rondes geweest waarin de wolven best ook sterker speelden dan dit...
Je hebt ongetwijfeld gelijk, maar je kunt ook best toegeven dat we toch redelijk goed gespeeld hebben ipv de goedjes af te kraken. Dit was m'n 2e ronde en de 1e als wolf, El Tigre (m'n broer, voor diegene die het niet weten) was amper actief door drukte dus ik was hier zowat de enige wolf en toch hebben we het klaargespeeld om te winnen zonder dat mijn naam 1x genoemd is denk ik en El Tigre misschien 2x als ik me niet vergis

Best netjes naar mijn mening Cool

Doctor

Professioneel spammer
wie ik heb gezien:
-1ste nacht: Theneka & Faleria als cupido & huidenwisselaar
-2de nacht: hank als sjamaan
-3de nacht: killerboth als slotenmaker
-4de nacht: Den bever als beschermengel
-5de nacht: Reivaxx als groentenboer/schaapswolf
en daarna was het gedaan.

dus sorry als ik slecht heb gespeeld

Reivaxx

Spammer i.o.
Ik zeg nergens dat je slecht hebt gespeeld, toch?

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum: