Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 86: De redactie

+6
basserbas
graafoto
Tachondar
faleria
Telemachus (killer)
Den Bever
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 6]

51Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 11 aug 2013, 08:16

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem op tachondar .
Vandaag trouwens op terugreis, dus voor mij voor de rest vd dag een media blackout.

52Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 11 aug 2013, 08:26

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Nog voordat Faleria de deur uitliep sprak ze:
'Wel, mijn stem gaat naar Moustache ik vind het heel verdacht dat hij bewust niet stemt voor een BM en dan nog eens onze nieuwe BM een mes in zijn rug steekt door er nu wel op te stemmen. Btw Graafoto, paaseieren uitdelen?! Hoe kom je daarbij? Volgens mij heeft Killerboth niets uitgedeeld.'

Vandaag ook minder online, mocht er nog iemand met mij willen discussiëren.
Dungeons & Dragons aan het spelen vanmiddag. Very Happy

53Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 11 aug 2013, 11:18

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Ook ik ga voor Tachondar.

Beetje druk weekend hier, dus ook niet zoveel online.

54Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 11 aug 2013, 11:22

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

falaria, ik denk dat dit het begin kan zijn van een prachtige samenwerking :Pof ben je ook uit op promotie e? beetje komen slijmen bij de nieuwen baas xD
al bij al kan het mij eigenlijk niet schelen :Ddus doe maar voort en kzal is zien of ik een kleine bonus voor jou kan schieten xD

en graafje, je bent tijdelijk gespaard ... aangezien ik niet wil dat de eerste dag direct nutteloos wordt, zal ik mijn stem veranderen, moustache, sorry man, je was een goede roddelaar, maar tegenwoordig lever je nog maar weinig kwaliteitswerkjes en gaan we je moeten laten 'gaan'. (steek het niet op mij, maar op de medejournalisten, ze verbruiken zoveel dat we wel iemand moesten ontslaan)

(ps: dit is nog onder voorbehoud, moest je mij een lekker sappige en geloofwaardige roddel kunnen verkopen voor de dag om is, dan zal ik er nog eens over nadenken xD ga dervoor moustachke)

55Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 11 aug 2013, 22:36

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Als het nog kan Tachondar

56Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie zo 11 aug 2013, 22:57

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Sorry Monkey! Te laat!

Verhaaltjestijd:

"Nou nou jongens... dat is niet echt vet wat jullie vandaag hebben afgeleverd!" Reclameerde Killerboth.
"Tja, Jammer dat er iedereen heelhuids terug is gekomen van zijn persbezoekjes!" vertelde Monkeylord, "Dan zouden we nog eens wat sensatie hebben!"

"Volgelspotten aan de Kust of Eekhoorntjesbrood plukken is niet echt roddelpers hé Tachondar" spotte Faleria.

"oké! ik stel het volgende voor voor de volgende editie: Graaf, Monkey en Tachondar trekken richting het amazonewoud en stellen een artikeltje op rond de meest hallucinogene planten en dieren die ze kunnen vinden. Natjuh, Hank en Basserbas gaan op verkenning in Zuid afrika en gaan een duik nemen met witte tijgerhaaien. En Ikzelf, Faleria en Moustache vertrekken naar Zuid Spanje om de benidorm bastards te gaan uithoren." stelde Killerboth voor.

"Maar baas... kan ik niet op het bureau blijven zitten?" vroeg Monkeylord bedeesd.
"Nee Monkey, je was vanmorgen al te laat op kantoor. Als straf kan je nu lekker mee op expeditie..." vertelde Moustache.

Goedenacht iedereen! tot morgen omstreeks 22:00! Nachtrollen worden actief! Indien er problemen zijn met de blokken... Gelieve dit even te melden!

57Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie ma 12 aug 2013, 23:03

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Sorry Jongens! Ben weer lekker laat... en vandaag jammer genoeg geen verhaaltje (maar morgen een dubbellang verhaaltje!)

"Ik ben nog steeds aan het wachten op jullie ellenlange artikels jongens! komop!" protesteerde Killerboth. " De volgende die niets inlevert die smijt ik door het raam naar beneden!"

Er stierf Vannacht niemand! Klaar voor de volgende Dagcyclus tot morgen 22:00

58Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 09:36

Moustache

Moustache
Junior spammer

Even een update hoever we nu staan? is het de hele nacht echt stil geweest?

Als ik het goed begrepen heb mogen we weer stemmen?Tachondar (en ikzelf) worden gered door Monkeylord. Heel erg bedankt.
hmmm, bij nalezen blijkt de stem van monkeylord niet te tellen, en aangezien killerboth als burgemeester dubbel mag stemmen, zou ik nu dood moeten zijn. Toch even natellen.....

59Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 12:44

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Graafoto is een wolf, daar heb ik mijn bronnen voor

60Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 14:52

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Moustache schreef:Even een update hoever we nu staan? is het de hele nacht echt stil geweest?

Als ik het goed begrepen heb mogen we weer stemmen?Tachondar (en ikzelf) worden gered door Monkeylord. Heel erg bedankt.
hmmm, bij nalezen blijkt de stem van monkeylord niet te tellen, en aangezien killerboth als burgemeester dubbel mag stemmen, zou ik nu dood moeten zijn. Toch even natellen.....
blijkbaar xD das ook ni normaal (oke ik moet er nog een beetje aan wennen op hier dagelijk is op te komen maar toch xD zo stil)
en jup, dacht ik ook, srry moustachke, no hard feelings Razz (iemand moet u gered emme zkr?)


en tach? zeker?
kzal nog effe niet stemmen en er vandenavond nog is proberen op te komen zi xD

61Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 15:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

jup, Graafoto is 100% zeker een wolf, stem op hem en dan zullen jullie (de burgers) zien dat ik namens het blok spreek en iedereen kan vast wel al raden hoe ik aan die informatie komt. (hij/zij vertelt me toch dat het absoluut is^^)

62Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 15:34

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ga mee op graafoto
Ik geloof tachondar dan ook voor de 100% Kom op burgers we kunnen het!! We gaan die wolven eens een lesje leren!!

63Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 15:34

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Ik stem mee op Graafoto

64Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 15:46

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ik ga ook mee op Graafoto. Ik vertrouw Tachondar.

65Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 16:09

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Graafoto it is, Tach weet duidelijk meer.

66Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 16:41

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Lol, ik ben populair.
Hmmm ik blijf op Killerboth stemmen.

Lijkt me toch raar dat er niemand sterft, hopelijk word ik dan ook door onzichtbare krachten beschermd.

67Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 19:09

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

sorry graafje

en die journalist(e) die aan zo'n betrouwbare relatie komt, zou ik die eens mogen vragen een check te doen van mij? Razz
zo beetje feit te weten welke stamboom ik wel niet heb, of ik toevallig geen hertog of verre afstammeling van een koninklijke familie ben e Razz da zou pas een roddel zijn xD

68Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 21:12

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

graafoto it is. Helaas maar waar.

69Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 23:09

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Het was een kille zomeravond op de redactie. Killerboth zat echter rustig achter Den Bevers Directeurszetel te genieten van zijn zogenoemde promotie. Hij genoot van een goede whiskey (single malt uit 1977) en ontbood zijn persoonlijke assistent Monkeylord om Graafoto te halen.

"Ja chef, u had me geroepen?" vroeg Graafoto bedeesd.

"Ja beste rakker. Je schrijfkunsten zijn voortreffelijk. Je artikels zijn geniaal! Echt inspirerend voor de jongere journalisten."

"Bedankt chef..." Mompelde Graaf opgelucht.

"Allessinds moet ik jammer genoeg vaststellen dat er weinig roddelpers in je actuele verslagen terug te vinden is. En dat kan niet getolereerd worden." Gromde Killerboth.

"Tja... de mensen verdienen toch de waarheid! En als zelfs de lokale kranten het al niet meer goed doen..." retourneerde Graaf.

"Je hebt gelijk... maar je weet wat ze zeggen... De zaken gaan jammer genoeg voor! En met instemming van Den Bever en een anonieme stemming van de collega's is bepaald dat jij de zwakste schakel in dit bedrijf bent! Om die redenen zullen we je natuurlijk moeten ontslaan!"

"Wat? Serieeeeuuus?!" Brulde Graafoto die een verwoede en woeste uitval deed naar Killerboth.

"Beheers je man!" Sneerde Killerboth.

"Nooooooit!!!!" Riep Graaf uit.

Voordat Graaf verdere repliek kon geven voelde hij een gewichtsloze toestand over zich heen dalen gevolgd door een harde klap en duisternis.

"Ik zei toch dat de volgende die niets indiende het raam uit vloog. En van de val ga je trouwens niet dood hé graafie... wel van het plotselinge stoppen!" Schaterde Killerboth. "Dan zal ik maar even mijn onderdanen even opdrachten geven om uit te voeren tegen morgen." rondde hij zijn schizofrene bui af.

Het is nu Nacht tot morgenavond 22:00! Graafoto Sterft, hij was wolf

Slaapzacht

70Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 23:15

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

^^
Eerste wolf ligt eruit ^^

71Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 23:29

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Jullie stelletje dierenbeulen Mad 

72Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie di 13 aug 2013, 23:45

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Joehoe een wolfje...

73Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 00:36

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wat een stille ronde, waar zijn basserbas en faleria
hank is ook veel stiller

74Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 08:08

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Jeej, een wolfje!
Btw, Tachondar. Zo spelen jullie dat toch? In één post jullie stem uiten? Ik moet nog wennen aan dat spelen. Op het schrijversforum waar ik weerwolven speel, spelen we vanuit ander karakter. Ik ga nu gewoon mee met jullie stijl van spelen.
Btw. Ik vind ook nog steeds Moustache verdacht. Nu ook, weer niet gestemd, volgens mij. Why?

75Ronde 86: De redactie - Pagina 3 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 10:45

Moustache

Moustache
Junior spammer

weet nog steeds niet of ik dood ben danwel levend. Den bever laat 't maar zo'n beetje in het midden. Zit nog steeds niet in het ritme trouwens. Tegen de tijd dat ik inlog is er steeds net een stemronde geweest of een nieuwe onduidelijkheid gerezen.

Overigens prima dat er een wolf uit is. Dat doet me trouwens denken aan die wolf in Luttelgeest die vanuit de karpaten hier naar toe gekomen is en zoals iedereen weet liggen de karpaten in de buurt van transylvanië waar die andere bekende bijter (niet Hannibal Lecter) vandaan komt. Zullen we eens een stukje in de lucht gooien over dat die luttelgeestse wolf besmet was met het vampirismevirus, mensen heeft gebeten en dat de noordoostpolder nu geteisterd wordt door onverklaarbare verdwijningen en zo? 't is maar een voorstel, maar ik heb gehoord dat we de waarheid wat meer los moeten laten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum