Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 86: De redactie

+6
basserbas
graafoto
Tachondar
faleria
Telemachus (killer)
Den Bever
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

76Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 11:06

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Tachondar schreef:wat een stille ronde, waar zijn basserbas en faleria
hank is ook veel stiller
Nogal wiedes xd (ps sowieso praat ik toch niet zoveel tijdens de ronde? ;o)
Kom terug van vakantie en vertrek donderdag richting delft, dus veel opruimen en schoonmaken, en kamer uitmesten van wat evt meemoet en wat hier kan blijven.. En dan nog rijles tussendoor etc 0_o
Laten we t houden op dagvullend programma Ronde 86: De redactie - Pagina 4 86336

Prima voorstel mous, zal ik dan maar weer op vakantie gaan met de noorderzon om t een beetje waar te laten lijken? Razz
Mochten jullie t vergeten zijn: ik woon in de nop Razz
(nou ja, mijn ouders dan. Officieel ben ik al verhuisd naar delft ondertussen )

77Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 12:09

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

je bent altijd stil, maar nu ben je zo mogelijk NOG stiller, maar goed, misschien ligt het idd aan dat gevuld dagprogramma :p

78Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 12:47

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Zal ik dan maar eens braaf meedoen?

79Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 13:06

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

dag wolje Razz
btw, nu dat we iemand ontslagen hebben, hebben we terug wat geld over, wat zeggen jullie van een klein feestje? Ronde 86: De redactie - Pagina 4 17387 

80Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 15:20

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

scratch Nu ben ik geen penningmeester of iets dergelijks, maar bij ontslag van iemand krijgt de rest toch niet direct extra geld? Razz

Oh wacht, stom. Erfenis natuurlijk. Als goede collega laat hij vast wel een deel na aan zijn werk.

81Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 15:34

faleria

faleria
Aanstormend spammer

'Ik ben wel in voor een feestje,' sprak Faleria en nam een slok van haar wijntje.

82Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 17:05

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

bwa hankje, maak je niet druk, ontslag + geen vergoeding moeten betalen omdat hij gestorven is + nalatenschap + effe eigenaars van het gebouw aangeklaagd wegens 'onveilig'
ik denk dat we wel effe goed zitten, enne btw... jullie krijgen geen opslag hoor, maar wel een goed idee'tje, kzal direct getalletje veranderen op mijn loonbriefje Razz
voor jullie heb ik een feestje georganiseerd en voor faleria een extra vatje wijn Wink 

83Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 17:40

faleria

faleria
Aanstormend spammer

'Je houdt meer geld over omdat je Graafoto niet meer uit hoeft te betalen en dan kun je dat geld gebruiken voor andere dingen, Killerboth en eh...bedankt voor de wijn.
'Proost iedereen!'

84Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 17:48

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Even een gamechanger.

Door een slippertje van jullie spelleider (ik dus Sad ) is een foutje gemaakt bij het dubbeltellen van de burgemeester. Ik zou echter mits instemming van jullie natuurlijk graag besluiten dat door deze fout van mijn kant de burgemeestertitel slechts telt als een onderwerp om over te schrijven, maar dat er geen dubbele stem meer van killerboth uitgaat. De reden dat ik hiervoor zou willen opteren is doordat het leuker lijkt als het wat langer duurt en dat moustache zich ten volste kan inleven in het verhaaltje? (en verder ook omdat ik anders in een zatte bui die stem vergeet te tellen!)

85Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 18:27

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

tjah...
moet de burgemeester eigenlijk niet aangeven dat hij dubbel stemt?

86Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 19:37

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Ik dacht dat ook, allessinds wil ik het simpel houden aangezien ik zoiezo de helft van de tijd dronken student speel

87Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 19:53

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Op het andere forum maakt iemand, meestal de spelleider een lijstje wie op wie gestemd heeft, tijdens de stemming. Dit kan de BM natuurlijk ook doen. Dat telt wat makkelijker aan het einde.

88Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 19:55

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Feestje ben ik wel aan toe! Werd vanmorgen me bed uitgebeld om te gaan werken...Shocked en dat op me vrije dag hahahah:P

89Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 21:02

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het is het beste als de spelleider dit zelf bijhoud, in een apart word document bijvoorbeeld. Dit omdat er soms ook een leugenwolf of om t even wat, waardoor de stemming anders lijkt dan in werkelijkheid is.
Een aantal doet dit ook wel, maar ieder heft zn eigen manier van leiden Wink

90Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 22:06

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Na een nachtje goed slapen werd Natjuh wakker in het noordoosten van de Sahara woestijn. Ze stond op en begroete de plaatselijke Sjamaan van het nomadendorpje waar ze verbleef om een spannend artikel te schrijven over de laatste reis van Brad Pitt. Deze had namelijk onlangs datzelfde dorpje verkend met vrouw en kinderen.

"Goedemorgen Sjamaanman!" Groette Natjuh opgewekt.
"Jabadabadoeeee!!!!" Groette de Sjamaan terug
"jullie zijn toch een vreemd volkje... leer toch ten minste Engels" Zuchtte Natjuh

Vermoeid ging ze Monkeylord opzoeken die in het mannenkwartier moest overnachten.

"Hee luie... Wakker worden, we hebben roddels te zoeken. Al denk ik niet dat ze hier iets anders spreken dan Koeterwaals." Zei ze terwijl ze de bedpan over zijn hoofd leegkapte.
"Wat ben jij weer goed van humeur." Gromde Monkeylord.
"Je zou voor minder. We zitten hier midden in de woestijn...

En zo begonnen ze de dorpsbewoners te ondervragen naar de gewoonten, activiteiten en gedragingen van Brad Pitt tijdens zijn verblijf.

Later die avond zaten ze gezellig aan het kampvuur geroosterde woestijn-geit te eten toen natjuh een steek voelde. "Oh die verdomde muggen!" Al tastend probeerde ze de geniepige steker te vangen. "wacht maar hufter! ik krijg je nog wel te pakken!"

De volgende morgen leefde Natjuh echter niet meer. Doodsoorzaak bleek later een nieuwe vorm van malaria te zijn met versnelde effecten.

"Nou... dan heb ik ten minste iets te melden op kantoor!" Zuchtte Monkeylord.

Natjuh sterft: Ze was de Heks
Het is nu dag beste spelers tot OVERMORGENAVOND 22 uur. Reden: Ik zit op Pukkelpop!

91Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 22:36

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Bever please lees mijn pb'tje ._. Het is vrij dringend xd

92Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 23:06

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Stomme rotwolven...

93Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 14 aug 2013, 23:28

Moustache

Moustache
Junior spammer

Dronten, vandaag, beknopt verslag in moustaches aantekenboekje: Het is rustig. De zomervakantie heeft hier genadeloos toegeslagen. De weinige knipperlichten in de stad knipperen voornamelijk voor Jan-met-de-korte-achternaam. Het is nu nog niet na te gaan of de gemeldde verdwijningen van mensen komen doordat ze op vakantie gegaan zijn zonder het te melden, of dat de geruchten over het nieuwe vampiervirus op waarheid berusten.
De man op de straat weet nergens van, na diverse exemplaren hierover ondervraagd te hebben. Wel klagen enkelen dat ze 's nachts uit de slaap worden gehouden door gehuil in de houtopstanden rondom het stadje. Komende nacht tijd voor een nachtelijke wandeling?
Eerst het café in echter. Honger en dorst en misschien nog wat meer info.

Jammer, nu een goeie eruit. dus 1-1

94Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 00:12

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ow de heks... dat is jammer
we krijgen jullie wel terug!

veel plezier bever op pukkelpop! (let alleen wel op dat je niet zwaargewond thuiskomt na een windhoos zoals vorig jaar)

95Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 09:09

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Dat is al 2 jaar geleden Tachondar en toen ben ik er zonder kleerscheuren vanaf gekomen gelukkig genoeg Very Happy

Ik denk dat de enige verwondingen die mogelijk zijn het resultaat kunnen zijn van een dronken valpartij

96Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 09:12

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Faleria kwam balend binnen. Dit was een terugslag, terwijl ze eerst zo goed gingen. Maar ja, ze werden ook wel naar uithoeken gestuurd.
'Vandaag wil ik graag in Nederland blijven. Ik ga naar Utrecht vandaag en zal daar mensen intervieuwen wat ze ervan vinden dat 'Hoog Catherijne' verdwijnt. Is dat goed, Killerboth? Verder houd ik jou in de gaten, Moustache. Jij hebt iets duisters volgens mij.

97Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 09:22

Moustache

Moustache
Junior spammer

Moustaches aantekenboekje: Het café was vrij gezellig. Er was een dame die wel meer leek te weten, en in haar hotelkamer hebben we één en ander uitgediept. Toen we daar mee klaar waren was de ochtend aangebroken en was ik uitgeput. Eerst ff bijkomen jongens..... Dat uitstapje naar de bossen komt vanavond wel. De dame bleek trouwens niets te weten van het vampiervirus maar des te meer van de loodgrijze malariamug die weer is opgedoken. Misschien iets om daar over te schrijven: malaria terug in Nederland of zoiets?

Als ik het goed begrijp is het nu dag en mogen we stemmen. En dat duurt tot vrijdagaovnd?

98Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 09:46

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank is een slechtje

99Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 10:44

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Tachondar

100Ronde 86: De redactie - Pagina 4 Empty Re: Ronde 86: De redactie do 15 aug 2013, 15:08

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Natjuh89 schreef:Feestje ben ik wel aan toe! Werd vanmorgen me bed uitgebeld om te gaan werken...Shocked en dat op me vrije dag hahahah:P
ocharme xD
maar kom, ik zit ook nog achter mijnen bureau :s 1 kak herexame :'(

voor de rest, bevertje amuseert u! en mijn stem gaat voorlopig uit naar hanky
gewoon omdat tach het de vorige keer ook juist had, maar wil die gvd'ste detective of journalist of wa dan ook eens gaan op zoek gaan naar mijn afkomsten? kwil graag mijn stamboom weten tongue 

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum