Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 86: De redactie

+6
basserbas
graafoto
Tachondar
faleria
Telemachus (killer)
Den Bever
10 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 6]

1Ronde 86: De redactie Empty Ronde 86: De redactie wo 07 aug 2013, 20:08

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Het was een wisselvallige zomeravond ergens in de Benelux. Op het moment dat dit verhaal begint zit de hoofdredacteur van een kleinschalig roddelblad diep na te denken in zijn klein maar gezellig kantoortje. Den Bever was zijn naam.

Het lastige taakje wat hem nu voorgeschoteld werd door het overkoepelende consortium, dat enkel bekend staat voor derderangs roddelbladen, kon naar zijn mening enkel opgelost worden door een pure democratische stemming. Eén van zijn 8 reporters/loopjongens en -meisjes, maakt namelijk kans op promotie.  

Laat in de avond besluit hij daarom in een gezellig café (ja weeral zuipen!) een samenkomst te beleggen met alle medewerkers. Hij legt hun de situatie uit en natuurlijk kwam er ook aan bod waar de reporters de komende weken aan zouden werken. Zo passeerden onderwerpen als de echtscheiding tussen Astrid en John de revue alsook de laatste geboortes in de koningshuizen.

"Maar laten we nu overgaan tot de promotiestemming. Deze persoon zal een aanzienlijke bonus krijgen en ook het recht tot een extra stem indien er een gelijk aantal stemmen is! Jullie mogen nu campagne voeren en morgenavond zullen de stemmen geteld worden!", zei Den Bever.

Journalisten van dienst:
Graafoto
MonkeyLord
Tachondar
Natjuh
Hank
Basserbas
Killerboth
Faleria
Moustache

Alvast veel succes allemaal! Stemmen voor burgemeester gaat nu in tot morgenavond 22:00! Verder  zal deze stemronde gevolgd worden door een moordloze nacht!

Tot morgen, en veel speelplezier! (rollen worden nu toegestuurd)



Laatst aangepast door Den Bever op wo 07 aug 2013, 21:09; in totaal 1 keer bewerkt

2Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 07 aug 2013, 20:21

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Ik wil die promotie, ik vind dat die mij rechtmatig toekomt
ik ben altijd actief en heb mij goed ingezet voor het blad *kuch* ... nuja, toch als ik er ben * kuchje*
hmmm... misschien ook niet Very Happy

3Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 07 aug 2013, 20:31

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Faleria keek naar Killerboth toen hij aangaf de promotie te willen.
'Wel, Killerbot,' sprak ze. 'Waarom komt ie JOU toe? Ik ben net zo actief en zet mij ook goed in voor het blad. Je spreekt trouwens in verleden tijd. Vreemd.'

4Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 07 aug 2013, 21:27

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Everyone, quiet down. The master is here... For only I will earn that promotion!' ^^

5Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 07 aug 2013, 21:47

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Lol, ok...
De allereerste keer dat ik dit meemaak.
3 burgemeester kandidaten.
Maar wees eerlijk, als er 1 iemand is die de burgemeester hoed verdiend dat ik het toch wel ben.
Wil je duidelijke taal?
Stem voor Graafoto

6Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 07 aug 2013, 22:09

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Mijn stem gaat uiteraard naar mijzelf. Voornamelijk omdat mijn leidinggevende kunsten zo geweldig zijn.

7Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie wo 07 aug 2013, 22:14

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Faleria keek naar Graafoto. 'Oh, maar ik ben geen kandidaat, nog niet. Ik wilde alleen weten waarom Killerboth zo bijzonder is, opdat hij die promotie moet krijgen. Wel, Killerboth. Ik ben benieuwd naar je antwoord. Wat heb jij concreet gedaan, waarom jij die promotie verdiend.'

8Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 13:09

faleria

faleria
Aanstormend spammer

'Ik hoop dat er nog wel een reactie komt. Vanavond moeten we gestemd hebben en ik weet nog steeds niet op wie.' Rolling Eyes   

9Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 15:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

waar zijn de andere spelers 0_o

10Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 15:56

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Op mijn eigen stemmen vind ik zo ijdel dus ik stem op de 2e beste.
Tachondar

11Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 15:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tachondar schreef:waar zijn de andere spelers 0_o
MonkeyLord zit schuin over mij op de kappersstoel.
Verdacht dat hij zijn vachtje laat wegknippen ?

12Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 16:21

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Faleria trok een wenkbrauw op bij de stem van Graafoto. 'Stem je niet eens op jezelf als je een BM kandidaat bent? Hmm, vreemd.'
Het werd hoe langer hoe gekker.

Btw. Ik heb toch ook al spelers online gezien die nog niets hebben gezegd. Why are they silent?

13Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 16:33

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Faleria'ke kzal u daar is sebiet op antwoorden zi Razz

zoals iedereen wel weet (bijna niemand dus xD) ben ik er altijd, als er luid genoeg geroepen word dat er mensen te kort zijn. Rolling Eyes En buiten dat, denk ik dat ik een van de eerste spelers moet zijn op die forum die nog meedoet .... dus beetje voorang geven aan de seniors? Razz
hmmm nee schrap da maar, klein foutje... ben er redelijk zeker van dat hanky & graafje enz er voor mij waren, maar dat zijn fervente roddelaars/WW'ers :Pperfect voor dat roddelbladje om te blijven schrijven en dus geen promotie mogen krijgen Razz

mja, oké moeilijk publiek,
maar als je wilt dat ik koekjes ga bakken, stem op mij!

oh en btw, ik zal de slechte roddels eruit filteren en afschieten zodat alleen nog maar de lekkerste en sappigste roddels overblijven Wink 



faleria schreef:
Btw. Ik heb toch ook al spelers online gezien die nog niets hebben gezegd. Why are they silent?
jah, ik heb dat vroeger ook gedaan, ben al zo'n 3 - 4? jaar hier op dat forum maar maar 1 jaar'tje echt actief. Dan beetje vergeten en pas toen ik werd teruggeroepen weer wat gespeeld, terug wat in de vergeetput geraakt en dan zo af en toe is komen spieken of er nog gespeeld werd xD

14Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 17:19

faleria

faleria
Aanstormend spammer

*Denk, denk denk*
'Wel, je weet het leuk te brengen en als je nu nog beloofd dat je je in de toekomst net zo inzet zoals je nu al doet; krijg jij mijn stem, Killerboth

Ha, ha. Dat Faleria'ke deed het 'em. Very Happy 

15Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 18:03

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

YEEEY Ronde 86: De redactie 17387 

en nu nog is op mijneige stemme zi Razz

killerboth for burgie!


en srry falaria, mo na deze ronde doek zkr de volgende weer nimeer mee :s kem herexame dan wrs (20 & 21) en kwil daarna nog is weggaan me vriende dusja... mo daarna zal ik mijn best doen Wink 

16Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 18:32

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

jongens het is nog geen nacht ^^ dus nachtrollen kunnen vanaf 10 uur ongeveer beginnen met doorsturen ^^

17Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 19:11

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

faleria schreef:Faleria trok een wenkbrauw op bij de stem van Graafoto. 'Stem je niet eens op jezelf als je een BM kandidaat bent? Hmm, vreemd.'
Ik vertrouw nooit spelers die op zichzelf stemmen.
Beter geen stem dan een eigen stem

18Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 19:18

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik was een dagje weg Wink
Mag toch als je op vakantie bent? Razz

graafoto trouwens. Als iemand promotie verdiend ist de fotograaf.

19Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 19:44

faleria

faleria
Aanstormend spammer

'Tuurlijk, Hank. als je op vakantie bent mag je best een dagje weg hoor! Very Happy
Als je het maar niet te vaak doet. Laughing   

@Killerboth. Wat bedoelde je nu met die volgende ronde? toch niet de dag- of de nachtronde, I hope and by the way: 20 en 21 augustus ben ik in Engeland. Kan ik ook niet meedoen met een ronde. en...succes met je herexamen!!!

@Graafoto. Grappig. Ik zit op een forum waarbij als je je verkiesbaar stelt als BM dan wordt het verdacht gevonden als je NIET op jezelf stemt. Very Happy

20Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 22:45

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

We gaan niet door tot er genoeg politieke moed is om dit gelijkspel te doorbreken! komop jongens!

(dus opternieuw een beetje doordoen! ik zie trouwens ook dat moustache nog niet online is geweest!)

21Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 22:52

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hea, heb ik dan echt maar 2 stemmen? (van mezelf en van iemand anders die dat wonder boven wonder toch doet)

Mezelf



Laatst aangepast door Tachondar op vr 09 aug 2013, 00:05; in totaal 1 keer bewerkt

22Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie do 08 aug 2013, 23:11

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

jongens even de stemmen int vetgedrukt zetten! de spelleider is dronken en vermoeid! allessinds nog wachtende op moustache tot morgenavond!

23Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 09 aug 2013, 00:23

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

faleria schreef:
@Killerboth. Wat bedoelde je nu met die volgende ronde? toch niet de dag- of de nachtronde, I hope and by the way: 20 en 21 augustus ben ik in Engeland. Kan ik ook niet meedoen met een ronde. en...succes met je herexamen!!!
nene, echt de volgende 'nieuwe' ronde (ronde 87 dus?)

en btw, ik weet niet of het nog wordt toegepast, maar wij hadden op dit forum de gele kanaries tot leven geroepen (en een half jaartje gelede waren ze hier zeker nog)
echt venijnige beestjes, als je te weinig tijd hebt om ze te voeieren dan pikken ze je dood affraid 
en nu effe serieus xD
als je vergeet te stemmen, krijg je een kanarie
--> 1x is niet erg
--> 2de keer, dan ben je dood

wist niet of je dit al wist dusja...

24Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 09 aug 2013, 00:40

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Onderschat die kanaries nooit! Allessinds komt er morgenavond een verhaaltje en dan begint tevens de moordloze nacht! *neemt een preventieve dafalgan*

25Ronde 86: De redactie Empty Re: Ronde 86: De redactie vr 09 aug 2013, 05:21

Moustache

Moustache
Junior spammer

Hey jongens, ik ben net terug van dat interview in Amsterdam, en je raadt nooit wat er onderweg gebeurde.... de trein had vertraging. Echt bar en boos daar in Nederland.....
Maar aangezien ik tegen de burgemeester ben zal ik er ook niet op stemmen. Uiteraard wel in de tweede ronde.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 6]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum