Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #67: De uitbraak. (A Real Zombie Tail)

+6
Den Bever
Kauna
Natjuh89
Debby
Tachondar
graafoto
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

Kauna

Kauna
Junior spammer

Een zeer goede en een zeer slechte eruit. Zou er dan geen engel inzitten of heeft die een nachtje geslapen? De dood van de leugenwolf zou door de heks kunnen zijn. De ziener heeft maar één ding doorgegeven en dat is dat Miejster ketter was maar die heeft een nieuwe rol. Daar moeten we het dus nu mee doen. De leugenwolf is eruit dus als we gelijk stemmen gebeurt er niks maar komen we ook niets te weten en slachten de ww ons in de nacht één voor één af dus ik ga meestemmen. Ik stem Wooglepuff.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Rustig dagje Shocked

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Daar zitten ze dan, samen in het politiekantoor, naast het lijk van de oude commissaris en DrWho.
Den Bever heeft nu teveel gezien, hij bekent dat hij de oorzaak zou kunnen zijn voor al deze ellende.
Als Sjamaan zijnde werkte hij aan een toestel waardoor het constant volle maan zou kunnen worden, waardoor zijn weerwolf vriendjes altijd zouden kunnen buiten komen en de wereld zou overheerst worden door zijn super ras.
Onder de naam Project La Luna was hij er aan begonnen en onlangs was hij er bijna zeker van dat hij eindelijk juist zat volgens zijn onderzoeksresultaten.
Maar hij had de machine niet aangezet, maar alles wijst er op dat het zijn machine is die dit alles veroorzaakt.
De zombies moeten een bijverschijnsel zijn van deze, maar hoe dit kon was zelfs voor zo'n slimme man als Den Bever zelfs een raadsel.
Wooglepuff werd woedend "jij hebt dit gemaakt, jij hebt die godverdomde zombies gemaakt, jij hebt ons 1 voor 1 zitten uitmoorden en dat allemaal voor een paar weerwolven.
En nu voelt je jezelf schuldig omdat de zombies ons opeten maar had je experiment gelukt dan waren het geen zombies maar weerwolven die ons 1 voor 1 zouden verscheuren en nu zit je hier een beetje schijnheilig te doen."
Ze neemt haar pijl en boog en terwijl ze haar schot wil lossen probeert Hank haar nog tegen te houden waardoor haar pijl niet dwars door het hoofd van Den Bever gaat maar in zijn linker arm.
Den bever neemt als reactie hierop zijn vuurwapen en schiet zonder te verpinken een kogel door de hersenpan van Wooglepuff.
Wat een heks zegt hij.
Miejster vliegt als een bezetene op Den Bever en al rollend op de vloer en al vechtend gaat er nog een schot af.
Miejster staat recht, hij hangt helemaal vol van het bloed maar dit is niet van hem maar van De Bever.
Nu moeten ze naar het huis van Den Bever zien te geraken om die machine af te zetten.

Wooglepuff was de Heks
Den Bever heeft 2x niet gestemd dus sterft wegens inactiviteit en hij was Sjamaan.


Nu is het de derde nacht tot 15/08 - 22u00



Laatst aangepast door graafoto op di 14 aug 2012, 23:38; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Verhaal)

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Na mijn dood ben ik er zo goed als zeker van dat de wolven gaan winnen. :S maar ja goed jullie keuze he

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wow, spannend zo seg... nog steeds geen idee waar die wolf zit, maar mijn gok op Den Bever bleek toch meteen juist te zitten.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

*zucht* het wordt beroerd

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Weer een goede en een slechte.. sorry Woogle Crying or Very sad
Wie wordt de nieuwe burgemeester?

Kauna

Kauna
Junior spammer

De sjamaan eruit is goed. En gelukkig heeft Woogle wel haar slechte drankje gebruikt op een ww.

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

xD jullie gaan tog goed zorgen voor mijn paard he ? :p

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

tuurlijk, paardenvlees is zeer gezond ^^

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha!

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ma how zech ;0 xd

Miejster

Miejster
Senior spammer

wooglepuff schreef:Na mijn dood ben ik er zo goed als zeker van dat de wolven gaan winnen. :S maar ja goed jullie keuze he
Hehhe, ik ben nog niet zo zeker dat ze gaan winnen...

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Na zo lang samen opgesloten te zitten terwijl de zombies buiten proberen om binnen te dringen besluiten ze om een dagje pauze te nemen vordat ze naar het huis van de Bever trekken.
Met alle wapens die ze konden vinden verzameld, met zelfs een echte bazooka sluiten ze zich op in de cellen en slapen daar tot de volgende ochtend.
De volgende dag worden ze daar wakker en gaan ze verder nadenken wie ze nu tussen de zombies zullen gooien om te kunnen ontnappen.

Er vallen geen doden.
Nu is het dag, Stemmen kan tot 16/08 - 22u00

Miejster

Miejster
Senior spammer

Lijkt me eenvoudig nu : Kauna

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik snap niet hoe je tot die conclusie komt maar het maakt het voor mij ook duidelijk: Miejster

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow wolfje bijt van zich af... Kijk naar de vorige stemronde en het is toch duidelijk?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ga ook voor Miejster

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

er zit nog steeds iets eigenaardigs rond Kauna's profiel

Kauna

Kauna
Junior spammer

Met mijn profiel is niets mis hoor! Sad

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

tssk, vast niet

Miejster

Miejster
Senior spammer

ok, de rollen zijn gezet... Kauna en Hank de weerwolfachtigen tegen Tach en ik, de burgers. Moge de besten winnen!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

go burgers!!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

2 tegen 2...
Gelijkstand.
De nacht gaat nu in tot 22u00 :p

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

euhm

mag ik even iets opmerken... aangezien ik de burgemeester was, zou ik toch die rol kunnen overdragen aan iemand die ik wil, waardoor nu het gelijkspel in het voordeel van de wolven zou uitdraaien?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum