Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #67: De uitbraak. (A Real Zombie Tail)

+6
Den Bever
Kauna
Natjuh89
Debby
Tachondar
graafoto
10 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

8 Augustus 2012,
Op deze mooie zomerdag krijgen 8 personen een perkament aangeboden in hun brievenbus.

Wij gaan trouwen!

Wij zullen elkaar op 10 Augustus 2012 het jawoord geven om 12.00u in het gemeentehuis te Wakkerdam.
Wij zouden het bijzonder waarderen als u hierbij aanwezig kunt zijn en de rest van de dag met ons wilt vieren. Wij verwachten u om 11.00 uur bij het ouderlijk huis van de bruid, waarvandaan we zullen vertrekken.
Om deze heugelijke dag te leiden zoeken we nog een ceremoniemeester (Burgemeester rol)

Stemmen kan tot 09/08 - 22h00

Van wie dat dit bericht komt of wie er gaat trouwen staat nergens vermeld.
Hopend dat ze snel antwoord zullen krijgen op hun vragen besluiten ze om eervol te stemmen voor een ceremoniemeester.

Ronde #67: De uitbraak. (A Real Zombie Tail) Perkament

Rollen worden nu verdeeld, veel speelgenot.
Mogelijke rollen zijn:
Ziener:
De ziener kan elke nacht aan de spelleider de rol van een speler opvragen. Indien hij niet wordt vermoordt, krijg hij deze rol aan het begin van de dag te horen. De ziener krijgt echter geen extra rollen te zien (geliefde, adellijke, zielsverwanten of ijzeren hein).
Tijd van actie: nacht

Priester:
De priester bezit een klein flesje heiligwater. Hij kan dit flesje uitgieten over een zelfgekozen speler. Als deze speler een weerwolf of de heks is zal deze speler doodgaan, anders gebeurt er niets. Dit doet hij overdag, en dus kan iedereen zien dat hij de priester is.
Het flesje heiligwater werkt enkel op de heks en weerwolven en niet op andere slechte personages/hulpjes.
Het flesje heiligwater werkt niet op een geconverteerd zandmannetje.
Het flesje heiligwater werkt niet op de ketter.
De priester mag zelf in het speltopic de moord schrijven, maar het word om bovenstaande redenen geapprecieerd dat dit stukje een open einde krijgt.
Het wordt ook op prijs gesteld als de priester de spelleider via pm waarschuwt voor zijn actie opdat deze er zo snel mogelijk op kan reageren.
Tijd van actie: de dag.

Jager:
De jager heeft de kracht dat hij op het moment van overlijden 2 andere speler mee zijn graf in mag nemen. De jager moet aan het begin van het spel deze lotgenoot doorgeven aan de spelleider, doch mag dit op elk moment van het spel - tot aan zijn dood - wijzigen.
Tijd van actie: dag/nacht


Beschermengel:
De beschermengel heeft de kracht om elke nacht een speler te kiezen die ze 's nachts wil beschermen - ook zichzelf. Deze naam moet ze overdag doorgeven aan de spelleider. Deze gave kan elke dag ingezet worden om een speler te beschermen. Indien de wolven een beschermde speler willen opeten, gebeurt er niks en wordt er die nacht dus niet gemoordt. De beschermengel mag iemand slechts 3x beschermen en de beschermengel mag niet 2 nachten achter elkaar dezelfde persoon beschermen. Wanneer de sjamaan een beschermeling opvraagt, mislukt het visioen.
Tijd van actie: nacht


Heks:
De heks bezit twee drankjes: een dodelijk gif en een levensdrankje. Beide drankjes mogen in verschillende nachten eenmalig worden ingezet.
De heks krijgt van de spelleider te horen wie er die nacht is geluncht (alleen de naam, niet de rol) en de heks kan dan besluiten deze persoon tot leven te wekken.
De heks kan besluiten 's nachts eigenhandig een moord te plegen.
Tijd van actie: nacht


Secretaris:
Deze speler krijgt te horen wanneer er veranderingen hebben plaats genomen in de stemming. Dat wil zeggen dat als de gokker zijn kracht heeft gebruikt, als een adellijke stem doorslaggevend dubbel heeft geteld, of als de leugenwolf zijn stem veranderd heeft, krijgt hij te horen: 'Er is gesjoemeld met de stemming'.
Hij krijgt niet te horen hoe de stemming veranderd is.
Ook als de stem van de gokker of leugenwolf niet doorslaggevend is, krijgt de secretaris te horen dat er gesjoemeld is.
Tijd van actie: na de stemming.


Weerhamster:
De weerhamster kan niet vermoord worden door de weerwolven. Hier staat tegenover dat de weerhamster zal sterven door het visioen van de ziener
De sjamaan en de dorpsgek zien de weerhamster als burger


Conversie wolf:
Deze weerwolf heeft de mogelijkheid om een speler te bijten. Na 2 nachten, zal deze persoon dan in een weerwolf veranderen en zich bij het kamp van de weerwolven aansluiten. Dit gebeurt ook wanneer de conversiewolf sterft vóórdat de conversie plaatsvindt.
Wanneer een speler met speciale rol wordt geconverteerd, verliest hij die kracht.
Tijd van actie: nacht


Leugen wolf:
De leugen wolf kan in het geheim een andere stem doorgeven aan de spelleider dan dat hij openbaar aan de rest kenbaar maakt. Deze gave kan elke dag gebruikt worden.
Tijd van actie: nacht


Sjamaan:
De sjamaan kan net als de ziener elke nacht een visioen krijgen van een zelfgekozen speler en zo diens rol te weten komen.
De sjamaan heeft geen toegang tot het weerwolvenboard en kent de weerwolven dus niet.
De sjamaan ziet de weerhamster als gewone burger.
De sjamaan ziet geen extra rollen.
Tijd van actie: nacht


Grafrover:
De grafrover kan het graf van een gelyncht persoon roven. Hij neemt dan de rol van deze persoon over. Hij neemt ook de alliantie van deze persoon aan.
Indien de gestorven persoon zijn rol al eens gebruikt had kan de grafrover deze toch opnieuw gebruiken. Indien hij de rol van een weerwolf overneemt kent hij dus ook de weerwolven. Niemand weet wanneer en welke rol de grafrover overneemt en wanneer hij sterft, wordt alleen vermeld dat hij grafrover was – niet welke rol hij heeft aangenomen.
Tijd van actie: Nacht

Ketter:
De ketter heeft net als de priester een flesje heiligwater. Dit heiligwater is echter nep, en het zal niet werken, niet op weerwolven en niet op de heks. De ketter gebruikt zijn heiligwater overdag zodat iedereen het kan zien. De spelers weten dan niet of hij de ketter of de priester is.
Ook overleeft de ketter het heiligwater van de priester.
De ketter kan maar éénmalig zijn heiligwater gebruiken.
De ketter mag zelf in het speltopic de actie schrijven.
Het wordt ook op prijs gesteld als de ketter de spelleider via pm waarschuwt voor zijn actie opdat deze er zo snel mogelijk op kan reageren.
Tijd van actie: dag


Cupido:
Deze speler kan 2 willekeurige spelers verliefd op elkaar laten worden en op die manier hun lot aan elkaar koppelen. Sterft de 1, dan sterft de ander ook automatisch. Deze rol kan 1-malig ingezet worden, hierna speelt Cupido mee als een gewone burger (hij wordt door de ziener wel als Cupido gezien).
Cupido kan zichzelf ook aan een ander koppelen.
Tijd van actie: eenmalig aan het begin van het spel


Burgemeester:
De burgemeester is de enige rol die vanaf het begin van het spel bekend is, daar hij door de andere spelers wordt gekozen op dag één. Wanneer er sprake is van gelijke stemmen, zal de stem van de burgemeester de doorslag geven. Als de burgemeester sterft – hetzij door een lynchpartij, hetzij door een moord – mag hij zelf een plaatsvervanger uitkiezen.
De burgemeester kan er de eerste stemronde niet uitgestemd worden.
De burgemeester kan dus zowel goed als slecht zijn.
Tijd van actie: dag

+1 geheime rol die niet in de lijst staat

In sommige rol beschrijvingen is er een kleine aanpassing gebeurd, dus lees aub je rol goed na.
Sommige personen kunnen een dubbele rol hebben.


Deelnemers:
Tachondar
DrWho
Den Bever
Wooglepuff
Miejster
Kauna
Debby
Natjuh
Hank

Burgemeester verkiezing
Persoon Heeft gestemd voor Tijdstip
Tachondar Den Bever 09/08- 11u57
DrWho Den Bever 09/08- 21u25
Den Bever
Wooglepuff Den Bever 09/08-20u17
Miejster Den Bever 09/08-19u34
Kauna Den Bever 09/08- 14u06
Debby
Natjuh Den Bever 09/08- 9u49
Hank Den Bever 09/08- 13u28

Den Bever is verkozen tot Burgemeester.
Den Bever en Debby hebben zelf NIET gestemd dus krijgen hiervoor een waarschuwing.


De 1e nacht is niemand gestorven.

Nu is het terug stemming tot 12/08- 01u00

1e stemronde (dag 1)
21u09
Persoon Heeft gestemd op Tijdstip
TachondarMiejster 13u28
DrWho
Den BeverMiejster 13u43
Wooglepuff Miejster
Miejster Den Bever 21u34
Kauna Miejster 21u02
Debby
Natjuh Miejster 12u35
Hank Miejster 16u05

Met 6 stemmen is Miejster er uit gestemd.
Miejster was gekoppeld aan Debby.

Miejster Ketter
Debby Cupido Grafrover

Nu is het terug nacht tot 13/08 - 22u00

Natjuh Ziener
DrWho Leugenwolf

Dag tot 14/08 - 22u00

Verloop 2e dag
Persoon Heeft gestemd op Tijdstip
Tachondar Kauna 01u04
Den Bever
Wooglepuff
Miejster Den Bever 23u09
Kauna Wooglepuff 12u10
Hank Wooglepuff08u30

Wooglepuff Heks
Den Bever Sjamaan/Burgemeester wegens 2e gele kanarie Ronde #67: De uitbraak. (A Real Zombie Tail) 629639

Terug nacht tot 15/08 - 22u00



Laatst aangepast door graafoto op di 14 aug 2012, 23:22; in totaal 14 keer bewerkt (Reden : Update)

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zo, zeer netjes en ordelijk Graaf ^^
Ik kijk er echt naar uit als ik zie dat je er opnieuw klaar voor bent om moeite in te steken Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Leuk begin,heb er zin in.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

leuk!! kijk er naar uit;)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Waarom heeft iedereen een blauwe naam :S Ik wil mijn mooie rooie kleur weer terug Smile

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, lees ff de omschrijving. Er is een beetje geklungeld :-(

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

ach voor een keertje stel ik mezelf kandidaat als mogelijk, potentieel burgemeester^^

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

leuk zombie's Very Happy

Miejster

Miejster
Senior spammer

Natjuh89 schreef:Waarom heeft iedereen een blauwe naam :S Ik wil mijn mooie rooie kleur weer terug Smile
Dat heb ik gedaan, ik vond het zo een rompslomp om steeds te moeten gaan zoeken in de groepen om de mods aan te passen. Voor mij is dit eenvoudiger. Maar als je wil zet ik dan iedereen in het rood. xD

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Iedereen kan zich nu opgeven als Burgemeester en de stemming gaat nu ook van start.
Als je even kijkt naar de rol omschrijving van de Burgemeester
zie je dat er een kleine aanpassing is
waarmee het interessanter word
om burgemeester te worden.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Weinig kandidaten voor het burgemeesterschap blijkbaar. De vorige keer dat ik kandidaat was, ben ik meteen uitgeteld. Nu kan dit blijkbaar niet in de nieuwe rollen. Maar ik ga toch passen voor deze functie. Den bever, jij mag van mij burgemeester zijn!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik vote voor den bever

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

een klein diertje als ik heeft geen ambitie om burgemeester te zijn. AL weet ik neit wie ik kan vertrouwen, gun ik
het onze nieuwste lid toch ook maar eens
den bever voor burgemeester

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

den bever burgemeester
zoveel keus is er niet Razz

(t is je van harte gegund hoor bever Wink )

Kauna

Kauna
Junior spammer

ik ben ook voor den Bever

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hank1705 schreef:den bever burgemeester
zoveel keus is er niet Razz

(t is je van harte gegund hoor bever Wink )
Ik wist zelfs niet dat je mee deed.
Ik zal vlug eens kijken voor een rol en je doorsturen.
Damn, geheel mijn planning in de war Shocked
Komt in orde hoor Hank
Give me 5min.

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

proficiat met je overzichtelijke aanpak graafoto!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

haha, een kleine failtje graaf, maar we lachen ermee ^^

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik had eigenlijk als eerste al gestemd op Den bever, maar t stond niet in tvet. Dus Den bever

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ollie voor burgemeester dus, go Bever

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

den bever veel keuze is er niet he :p had het vandaag al tegen graaf gezecht maar staat nog niet in de lijst dus schrijf ik het nog eens he :s graaf is een beetje ziek dus ik denk dat het voor morgenvroeg zal zijn de uitkomst enzo ...

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Neen hoor, de uitslag is toch bekend, Den Bever is de Burgemeester.
Het is nu nacht tot 10/08- 22u00
Verhaaltje komt morgen want ik ben zoals Woogle het zegt een beetje te ziek.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Beterschap Graaf! Smile
En geen probleem hoor, ik heb nu alsnog een rol dus ik ga mn best doen Wink

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

volgens mij probeert Graaf zich al meer in te leven in de rol als zombie Razz

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Iedereen is unaniem, Den Bever word de Ceremoniemeester .
Aangezien niemand weet wie er in hemelsnaam in het huwelijksbootje stapt besluiten ze dan maar rechtstreeks naar het gemeentehuis te gaan.
De mannen hebben hun beste pak aangetrokken.
Debby heeft haar mooiste galakleed aan maar de andere dames vinden dat ze er mooier uitzien in traditionele kledij.
Kauna houd van Africa, en dat is duidelijk te zien aangezien ze enkel in een strooien rokje en kokosnoten als bh tevoorschijn komt.
Natjuh is van plan om de muziek te verzorgen want ze heeft haar didgeridoo alvast meegenomen, en bewapend met een boomerang stoomt ze zich klaar voor haar verre reis naar Australie.
Wooglepuff is dan weer grote fan van het andere continent en vooral de oorspronkelijke inwoners daar van.
Uit dierenhuiden gestikte kledij en een veer op haar hoofd was haar feestkledij.
Jammer dat haar paard niet binnen mag op het feestje.

Het is 12u00 als ze toekomen aan het gemeentehuis, maar net als ze binnen willen stappen schuift de maan voor de zon, plotsklaps is het donker.
Een Eclips maar er was helemaal geen eclips voorspeld voor vandaag.
Geheel Wakkerdam is omhuld door duisternis.
In de verte horen ze de buurthonden janken en direct krijgen ze een raar gevoel in hun buik, het gevoel dat dit niet normaal is en iets op til is.
Mensen komen uit hun huizen geslenterd en komen naar hen toe.
Hank merkte op dat de Moustache die nu op hen afkomt normaal gezien 2 armen had in plaats van 1 en dat hij er echt niet goed uitziet.
Dorien heeft er ook al beter uitgezien merkt Debby op.
Normaal had ze toch zo geen grote beetwonde in haar arm hé bevestigde DrWho.

Ik heb dit al eens gezien in een film zegt Den Bever, dat zijn vampieren.
Neen, Zombies zegt Tachondar, en die krijg je enkel dood door op hun hoofd te schieten.
Natjuh gooit haar boomerang naar het hoofd van Dorien maar gooit er meters naast, en de boomerang komt ook niet terug.
Made in China zeker?
Laten we vlug naar binnen vluchten en daar wachten tot het weer licht word zegt Wooglepuff.
Ze rennen het gemeentehuis binnen en wachten daar tot deze Nacht/eclips afgelopen is.


De nachtrollen kunnen hun stem doorgeven tot 22h00.
Via pm of in hun forum.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum