Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #67: De uitbraak. (A Real Zombie Tail)

+6
Den Bever
Kauna
Natjuh89
Debby
Tachondar
graafoto
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ja Miejster :p

Debby

Debby
Senior spammer

Ik dacht dat we rollen van anderen mensen niet meer zomaar op het forum zouden gooien?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Vorige ronde is dat ook gebeurt... toen was er ook gezegt dat ieman deen wol fwas... rn bleek dat ook zo tezijn...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hoe je het draait of keert, of je Natjuh nu gelooft of niet. Ik mag openlijk niets zeggen over mijn rol, dus doe ik dit ook niet. Maar als je mij er gaat uitstemmen (en ik vrees dat het nu helaas te laat is) dan gaan jullie alsnog de wolven helpen. Hoe of wat mag ik niet melden, maar je zal het straks wel zien. Door deze zet winnen de wolven. Proficiat wolven. Volgende ronde? Ronde #67: De uitbraak. (A Real Zombie Tail) - Pagina 3 953470
Of het moet zijn dat er toch een belletje gaat rinkelen en jullie eerst de wolven aanpakken voor je mij uitschakeld. Eens kijken wie er durft en wie het doorheeft...

Miejster

Miejster
Senior spammer

De rol van Natjuh is waarschijnlijk zeer duidelijk, dus ben ik overtuigd om anders te stemmen en zo keer ik terug naar Den Bever.
Aan jullie om nu zelf de kans te pakken om te winnen burgers...

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ debby sorry mijn vorige bericht was nog niet klaar... Maar ik weet voor 100 % zeker dat miejster geen priester is.. En de vorige ronde is er ook geroepen dat er 1 wolf was en bleek dat ook zo te zijn...

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Compleet ontdaan door de vreemde actie van Miejster beginnen alle personen op hem te stemmen.
Debby is daar niet zo tevreden mee.
Miejster probeerde net te helpen en jullie proberen hem te vermoorden.
Natjuh haar argumenten zijn echter heel overtuigend, Miejster is een valse persoon.
Snel halen ze een paar stoelen en tafels van voor de deur en duwen Miejster naar buiten, de zombies trekken hem al snel mee en bloed spettert in het rond, de arm van Miejster vliegt naar binnen.
Door dit aanblik schiet Debby wakker als uit een kwade droom.
Ze roept "we moeten hem helpen, hij leeft nog" en ze springt achter Miejster aan naar buiten.

De anderen spurten langs de achterdeur naar het nabij gelegen politiekantoor en zonder problemen kunnen ze zich daar binnen barricaderen aangezien de ramen en deuren voorzien zijn van kogel bestendig glas en er tralies voor de ramen zitten.
Daar zitten ze veilig voor de nacht die duurt tot 13/08 - 22u00

Miejster zijn rol was ketter, hij was door Cupido gekoppeld aan Debby die Cupido was en als bijrol de grafrover was.
Debby en DrWho hebben een gele kanarie verdiend.
Met rollen rondstrooien is niet toegestaan, verwijzen naar de vorige ronde waar ikzelf gokte dat Miejster een slechte was door zijn gedrag is niet in vergelijking met er hier gebeurd is.
Daarom beslis ik om 1 dode terug tot leven te laten komen met een eenvoudige prijsvraag.
Wie deze het eerst juist beantwoord krijgt een nieuwe rol en kan terug meedoen.
Deelnemers zijn Debby en Miejster.

De vraag is:
Hoeveel is 70% van 70

Hier kunnen jullie antwoorden dus niet in mijn pm.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dus qua gedrag mag het wel? Apart...
Als ik had gezegt dat miejster geen priester was kwam het op het zelfde neer, en kwam er ook ketter uit... Want de enige twee die met drankjes kunnen gooien zijn priester en ketter!!...

Kijk maar is naar de vorige ronde... Miejster + v8 zijn toen ook genoemd bij de rol..

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

49?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Tachondar het gaat tussen miejster en debbyt hahaha

Miejster

Miejster
Senior spammer

49? Very Happy

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ow oeps...

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Tachondar is gewonnen dus hij wint niks :p
Miejster is de winnaar.
Alhoewel ik wel dacht dat hij zijn geliefde zou laten winnen.
Miejster is dus terug met een andere rol.

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:Tachondar is gewonnen dus hij wint niks :p
Miejster is de winnaar.
Alhoewel ik wel dacht dat hij zijn geliefde zou laten winnen.
Miejster is dus terug met een andere rol.
Hey its a game... there can only be 1 xD

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

oeps vergeten online te komen, ik had een drukke dag :s

Debby

Debby
Senior spammer

Daar gaat het niet om,maar het is gewoon spelbederf om iemand zijn rol bekend te gaan maken.
Dat haalt heel de spanning uit het spelletje.

Dit is al een aantal keer gebeurd,iedere keer zegt men er iets van.
Maar dit maakt het spel er zo niet leuker op.

Debby

Debby
Senior spammer

49,maar helaas te laat.
Had effe hulp van collega nodig hoor.

Maar kwam al niet meer online,omdat ik het spel nu al niet meer leuk vind.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

niet de site verlaten debby Sad

Debby

Debby
Senior spammer

Volgende spelletje ben ik er wel weer.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ow oké dan, oef
^^

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Even alles op een rijtje zetten dat ik niks fout doe en dan komt het verhaaltje.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Geheel ontdaan door de zelf opoffering van Debby zitten ze nog uit te puffen van hun sprint naar het politiekantoor.
Ineens word er aan de deur gebokt.
Daar zijn de zombies weer schreeuwt Kauna.
Laat mij er in horen ze roepen.
Maar zombies kunnen niet spreken, laat staan roepen... Toch? weet Woogle.
Inderdaad, het is geen zombie dat ze daar aan de deur zien staan, het is Miejster die zich al vechtend tot hier geraakt is.
Hij heeft zelfs de arm van Stefan er af gerukt, er een paar zombies mee neergeslagen voordat de arm uit zijn handen geslipt is en naar het gemeentehuis naar binnen vloog.
Ze openen de deur en laten Miejster binnen maar net als hij naar binnen komt rukt een zombie Miejster aan zijn been.
Natjuh rukt de kokosnoten van Kauna af en slaat er de zombie mee op zijn hoofd, deze verminderd zijn grip zodat Miejster zijn been kan losrukken maar de zombie heeft al snel zijn fout door en grijpt Natjuh in zijn plaats en rukt haar naar buiten waar er al terug enkele tientallen andere zombies aan het verzamelen zijn.
Natjuh is niet meer te redden, ze word al in stukken gereten en vol afgrijns zijn ze getuige van dit bloederig tafereel.
Mijn rol was de... horen ze haar nog roepen maar de rest van haar woorden verstomt in het gegrauw van de zombies die al smekkend haar ingewanden veroveren.
Tachondar zit te trillen in een hoekje, Hank weent terwijl hij naar de laatste restjes van Natjuh zit te kijken.
Kauna gilt uit onmacht en snikt van woede, haar blote boezem gaat snel op en neer in het zelfde ritme van haar versnelde ademhaling.
Woogle kan enkel maar het woord cool uitbrengen, als regelrechte horrorfan is ze al veel erger gewoon maar zo live is toch nog heel iets anders.
DrWho trekt zijn hemd uit en legt die over de naakte schouders van Kauna, zodat ze zich wat zou kunnen bedekken.
Achter DrWho uit de schaduw komt commissaris Migrain te voorschijn, met in zijn linkerhand een vuurwapen en zonder rechterhand !!!
Voor dat de anderen kunnen reageren grijpt de commissaris DrWho en bijt hem in de halsslagader, Den Bever neemt hun magnum, en schiet hem met 1 schot door het hoofd.
DrWho kan niet meer gered worden, hij ligt daar in zijn eigen plas bloed te stuiptrekken.


Deze nacht is Natjuh gedood en haar rol zullen we nooit weten door het gegrauw van de zombies.
DrWho werd ook slachtoffer en zijn rol was de Leugenwolf.

Zo werd het weer dag tot 14/08 - 22u00

Edit... fout van de spelleider... Ik ben net een zombie tegen gekomen die wel kon praten en die zegt mij net dat Natjuh nog wilde zeggen dat ze de ziener was.
Thanks aan de oplettende wolfjes Shocked



Laatst aangepast door graafoto op ma 13 aug 2012, 23:26; in totaal 1 keer bewerkt

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmm, goedje en slechtje eruit. Dat levert niemand voordeel op natuurlijk. Het is dag, dus aangezien ik uit de doden kan herrijzen knal ik opnieuw en opnieuw in dezelfde richting. Den Bever ik vertrouw je nog steeds niet!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik weet het echt niet meer *zucht*

Kauna

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem op Wooglepuff, bij gebrek aan inspiratie maar random Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum