Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh!

+7
Kauna
v8power
Natjuh89
graafoto
Debby
Miejster
Tachondar
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 19:05

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Pfff, je zal het toch altijd zien dat diegene die de waarheid zegt nooit geloofd word.
Weer een overwinning voor de wolfjes dus.
Mad

52Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 19:28

Kauna

Kauna
Junior spammer

Met een emmer vol zeewater loop ik over het dek te praten met Miejster. Helaas struikel ik en de emmer valt over hem heen.......

53Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 19:53

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik stem er voor de stemming uit te stellen tot de uitslag van Kauna zijn actie bekend is...

54Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 00:18

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kauna haar actie!

55Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 08:25

Kauna

Kauna
Junior spammer

Haha, dat schijnt bij tijd en wijle ineens weer op te duiken. Maar ik had wel graag willen weten wat de uitslag van mijn actie was.

56Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 13:32

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Niet veel later bezat Graafoto een nieuw schip en vervulde het werk van Lady Debs. Hij werd nu de 'Profeet op Zee' genoemd.
Later kwam hij Kauna tegen op zee. Ze waren oude bekenden van elkaar en hadden beiden ooit op hetzelfde schip gewerkt van de 'Waarzeggerkapitein'.
Sinds enkele maanden was Kauna een kaper geworden. Een piraat die zijn job nog steeds uitvoert, maar dan met de steun van het land. Ze konden de vuile werkjes opknappen en het verdiende goed. Ze droeg een authentieke witte pruik zoals alle rijke mannen in Engeland droegen. Het was niet iets dat ze graag droeg, maar het was nu eenmaal in de mode en een verplichting.
Haar huidige taak was om de piraat Miejster van de Hoods een halt toe te roepen met zijn grote overvallen op handelsschepen en marineschepen. Haar taak was gezegend door de bisschop van Engeland, die haar een flesje heilig water als een talisman had gegeven voor haar voorspoed. Een zoveelste bewijs van de corruptie van de katholieke kerk, want wat Miejster deed was eigenlijk goed. Alhoewel... nadat Kauna Miejster een eindje langer schaduwde, bleek dat hij de baas speelde over alle gebieden waar hij geld gaf. Toegegeven, zei Kauna, hij deelt hen geld uit, maar hij is een regelrechte tiran die alles neemt wat hij maar wilt. En altijd gebruikt hij hetzelfde uitvlucht: 'Mijn percentage van vergoeding.'
Toen Kauna en haar bemanning aan boord kropen van de Hoods, goot ze het heilig water over Miejster heen en het bleek dat hij niet enkel een wolvenhoedje droeg, maar dat ook van karakter was. Hij was aangetast door de 'Wolfpiraat' van Atlantis en veranderde met de volle maan in een weerwolf. Veel weerstand bood hij niet vanwege het heilig water. Met een laatste luide gejank viel hij dood neer. De volgende dag inde Kauna blij haar bedrag van de Engelse Koning.

Miejster was conversiewolf en stierf door het heilige water.
We beginnen met te herstemmen tot vanavond 23.00 uur.

57Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 13:56

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

ik zet resoluut in op V8power!

ik hoop dat mn medeburgers mee gaan in deze stemming^^

58Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 14:00

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Natuurlijk V8Power, We all know your not good V8 Twisted Evil

59Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 15:05

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ben wel dood, maar over de theorie van Graaf nog 1 opmerking : Ik heb al meer als burger op deze manier gestemd dan als wolf. Jouw theorie klopt dus helemaal niet, just a lucky shot.

Maar de wolven zullen wel winnen, ik maak me geen zorgen.

60Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 15:36

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Moeilijk... Kauna is dus goed..! Maar waarom v8 nu in een ker zo verdacht is snap ik ook niet... Mijn stem gaat naar DrWho volledig Random



Laatst aangepast door Natjuh89 op zo 29 jul 2012, 19:12; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stem veranderd)

61Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 15:42

v8power

v8power
Spammer i.o.

begrijp jullie beredenering en stemmen
ook ik wilde het spel openbreken en dat is gelukt we hebben er een wolf uit dankzij de actie van kauna
was graaf eerst gesneuvelt dan hadden we ook geweten dat miester wolf was...


62Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 16:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Natjuh89 schreef:Moeilijk... Kauna is dus goed..! Maar waarom v8 nu in een keer zo verdacht is snap ik ook niet... Mijn stem gaat naar DrWho volledig Random
Ik had jouw naam ook al doorgegeven aan de ziener als mogelijke verdachte, doordat je nu niet mee stemt met ons maak je jezelf alleen nog meer verdacht.

@Miejster:
Ik wist niet zeker dat je een wolfje was tot je ineens jezelf verdedigde op een manier wat je ineens wel verdacht maakte.
Je hebt de anderen wel kunnen overtuigen van mijn ongelijk maar gelukkig heeft de ziener intussen mij wel gezien en hebben we zo de schade kunnen beperken.

Dat de wolfjes nu nog zullen winnen is onbestaande, de ketter ligt er bijna uit en Natjuh zal dan wel je mede wolfje zijn.
Game over Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 933317



Laatst aangepast door graafoto op zo 29 jul 2012, 19:53; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Bolt weggehaald)

63Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 18:15

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Graafoto heeft nu wel bewezen dat hij goed is dus ik stem met hem mee op V8

64Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 19:15

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

v8power omdat je zo zeker weet graaf......hoop niet dat er nu een burger aangaat

65Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 20:18

Kauna

Kauna
Junior spammer

We kunnen er inderdaad vanuit gaan dat Graafoto goed is maar waar ineens V8 vnadaan komt is ook mij een raadsel. Er is geen nieuwe nacht geweest sinds de vorige stemming. Maar gezien die stemming ga ik toch maar gewoon mee V8

66Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 23:13

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Eén der meest gehate piraten door het gewone volk was V8power en haar crew. Wanneer ze aanlegde met haar schip de 'Leedverlossing' stelde ze zich altijd voor als kapitein V8, de verlosser van de miserie en het leed die de inwoners van de aangelegde plaats ondergingen. Ironisch genoeg zat hier ook geen leugen in, maar wel een zeer gemeen addertje onder het gras. Ze verloste iedereen uit hun leed door hen uit te moorden. Om wat ze in het leven na hadden gelaten moesten ze zich daarna ook niet bekommeren, want de 'Verlossers' zouden er goed zorg voor dragen. Alles werd automatisch toch verpatst naar buskruit en rum.
Op één dezer dagen kwam V8 de haven van Tenerife binnenvaren. Haar piratenvlag had ze naar beneden gehaald, zodat de mensen meestal niet bang waren om het schip te benaderen. Nu kwam er desondanks niemand het schip bewonderen. Meer nog, het eerste dorp was al vernield, uitgebrand en uitgemoord. Slechts één schip lag er ook ongehavend in de haven. Ze noemde de Adelaar. Er kwam net een grote groep mensen terug, allemaal voorzien van bivakmutsen, maskers of gezichtsverf zodat ze onherkenbaar waren. Hun kapitein kwam achter hen. Arrogant keek deze op, nam een lange teug uit zijn fles rum en smeet deze fles tegen V8's schip. Woedend sprong ze van haar schip en trok een zwaard. Ze daagde hem uit tot een tweeduel. Toen de kapitein naar voren kwam en zijn andere arm uit zijn gewaad bracht, zag ze de wolvenarm. Toch liet ze zich niet afschrikken. Ze wist hoeveel buit de 'Wolfkapitein' de voorbije dagen al had gemaakt en die gedachte gaf haar moed. Het gevecht duurde niet lang. Zijn lange wolvenklauwen, scherper dan staal, sneden zo door het zwaard en troffen haar vitale organen. Daarna voerde hij zijn eigen bemanning aan om V8's angstige mannen te vermoorden.

Einde van Dag 2. V8power sterft. Haar rol was de ketter.
Nacht 2 duurt tot morgenavond 22.00 uur.

67Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 23:39

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

goed gedaan graaf...! de ketter de uit...

68Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! zo 29 jul 2012, 23:40

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Nu de volgende hé, wie gaan we deze nacht eens zien tongue

69Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! ma 30 jul 2012, 00:57

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

als je wilt mag je mij zien :p

70Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! ma 30 jul 2012, 22:31

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Kauna's overwinning op Miejster was groot nieuws. Helaas had ze zo ook haarzelf bekend gemaakt bij de beruchte 'wolfpiraat'. Hij hield een oor open voor iedereen dat tips kon geven over haar locatie. Hij had enkele havens van Engeland aangedaan zoals Milford in Wales, Teesport bij de Oostkust, Portsmouth aan de zuidkust, Edinburgh in Schotland en Liverpool aan de Westkust. Hij had het zelfs gedurfd om Waterford te Ierland binnen te varen om aan inlichtingen te winnen, maar daarna had hij teveel aandacht op zichzelf getrokken en had moeten vluchten van wel twintig marineschepen. Hij had daarna nog Duinkerke en Rotterdam snel bezocht, maar besloot zich erbij neer te leggen dat Kauna zich niet in wateren dichtbij huis bevond.
s' Nachts bereikte in Jamestown, de kolonie van Engeland, het nieuws Kauna en haar piraten dat de wolfpiraat grote paniek zaaide in de Noordzee. Dit hoorde ze van DrWho, een kaper in dienst van Spanje. nadat hij haar had gepest met het nieuws, zeilde hij uit naar de oceaan, waar hij bij toeval op 'De Adelaar' stootte. DrWho had een reputatie als verrader. Zo laag was hij zelfs als piraat gezonken, dat hij kaper had moeten worden om zichzelf te beschermen. Er waren tientallen piraten die DrWho het mes op de keel wilden zetten, maar met zijn verbond met Spanje was dat veel te riskant. De wolfpiraat leek zich daar niets van aan te trekken toen DrWho daarmee dreigde. Het gevecht op zee kwam in zijn nadeel en toen de wolfpiraat de trekker van zijn pistool overhaalde om te schieten, schreeuwde DrWho wanhopig: 'Mijn leven sparen voor die van Kauna!'
De wolfpiraat was geïnteresseerd. Hij kwam haar locatie te weten en wilde haar zo snel bereiken dat hij DrWho zelfs levend liet wegkomen, schip en bemanning nog zeewaardig. Hij keerde angstig haastig naar de haven van Barcelona.
Kauna werd niet veel later door de wolfpiraat in Jamestown van haar leven ontdaan. Hetzelfde lot volgde haar bemanning, schip en de hele stad van Jamestown. Haar hoofd werd op een torenhoge piek geplaatst als waarschuwing voor de andere piraten.

Einde van nacht 2. Kauna was de priester.
Dag 3 duurt tot morgenavond 22.00 uur.

71Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! ma 30 jul 2012, 22:36

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

rip kauna.... goed gehandeld met je drankje!!

72Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! ma 30 jul 2012, 23:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik had gedacht dat je iemand anders ging kiezen wolfje, maar dat wil zeggen dat de strijd nu tussen ons verder gaat.

73Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 31 jul 2012, 17:19

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wordt er nog gestemd of ga ik het moeten verlengen? 0_o

74Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 31 jul 2012, 18:03

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem op natjuh


nog steeds random omdat ik geen idee heb

75Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 3 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 31 jul 2012, 18:23

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Den Bever Weet niet wie ik moet stemmen kan niet wachten op graaf.. gaan zo met de hond naar dierenarts voor een spuitje

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum