Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh!

+7
Kauna
v8power
Natjuh89
graafoto
Debby
Miejster
Tachondar
11 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 4]

1Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 24 jul 2012, 21:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

15e eeuw - Atlantis

Hij kwam de hoek om en bleef staan. Zijn blik viel op de lange kade vol majestueuze galeien. Tevreden inhaleerde hij van zijn sigaar en ademde de rook uit. Enkele minuten bleef hij zo staan, overwegend welk schip hij zou nemen. Uiteindelijk viel zijn oog op 'De Adelaar'. Met grote stappen liep hij op het schip af en sprong aan boord. Een dronken matroos keek hem aan, maar nog voor hij iets kon zeggen, had de vreemde man zijn keel gebroken. Vol genot nam hij een lange teug uit de fles rum van de matroos.
Hij bevrijde zijn arm, dat op de poot van een wolf leek met grote gevaarlijke klauwen. De reden dat hij een gemuteerde wolvenarm had, kwam door de vreemde experimenten op het verborgen eiland Atlantis. Hij ging het schip naar binnen en slachtte iedereen af met zijn klauwen. Enkel de kapitein gaf hij een kogel door het hoofd.
Daarna liet hij zijn bemanning aan boord komen; een groep mannen die voor de gemeenschap van Atlantis anoniem wenste te blijven.
De vlag werd gehesen: een schedel op een zwarte achtergrond, met twee gekruiste wolvenpoten in de plaats van botten. De piraten, die zichzelf de 'Klauwarmen' noemden, vaarden de haven uit op zoek naar schatten.

In de Atlantische zee werden die nacht een hele hoop zeelieden gestoord door een onrustwekkend gevoel.

Deelnemers:
Natjuh
V8power
Den Bever
Graafoto
DrWho
Miejster
Wooglepuff
Kauna
Debby

2Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 24 jul 2012, 21:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Kan er iemand mij alle rechten geven?

3Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 24 jul 2012, 22:15

Miejster

Miejster
Senior spammer

als ik het goed heb is alles in orde nu met de mods. Kan iedereen nakijken of dit klopt?

4Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 24 jul 2012, 22:48

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

nee ik heb gebruikersgroepen niet

5Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 24 jul 2012, 23:47

Miejster

Miejster
Senior spammer

En nu?

6Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 25 jul 2012, 08:51

Debby

Debby
Senior spammer

Hier klopt het.

7Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 25 jul 2012, 09:29

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik laat het even weten aan Woogle dat het begonnen is cheers

8Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 25 jul 2012, 12:57

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik aan v8power hihi

9Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 25 jul 2012, 13:01

v8power

v8power
Spammer i.o.

hallo mensen het is weer een tijdje geleden
ik heb er zin in

10Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 25 jul 2012, 21:58

Kauna

Kauna
Junior spammer

Zo eindelijk weer eens op een schip!

11Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 25 jul 2012, 22:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Goed, moordeloze nacht eindigt om 23.00 uur, dus binnen 7 minutjes is de moordloze nacht over Razz
Dag 1 duurt tot morgenavond om 22.00 uur

sorry maar nu geen verhaaltje, was vanmiddag 30 km naar en dan 30 km van Zeebrugge voor een speciale maritieme dokter
en daarna was het bbq de hele avond :p

12Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 25 jul 2012, 23:51

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Den Bever heeft op mij gestemd op die andere forum, nu krijgt hij van mij een stem terug.
Wraak? neen, gerechtigheid Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! 86336



Laatst aangepast door graafoto op do 26 jul 2012, 10:36; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : De vis geeft gebeten)

13Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 25 jul 2012, 23:55

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Dan stem ik op kauna

14Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 00:22

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ik stem graafoto

15Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 00:26

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naardebbievolledig random

16Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 00:38

Miejster

Miejster
Senior spammer

Gespreid stemmen lijkt me gevaarlijk. Als er een leugenwolf inzit dan is er een burger uit, daarna een nacht en weer een burger weg. Dan wordt het meteen heel moeilijk met zo weinig. Ik ga dus effe een zware gok doen en hopelijk hebben we meteen een slechte : Den Bever

17Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 08:31

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Debbie dan maar

Reden: de stand gelijk zetten... want ik vermoed dat er wat slechts aan de hand is met graafoto en miejster

18Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 10:31

Kauna

Kauna
Junior spammer

[B] natjuh[b] omdat er op haar nog niet gestemd is.

19Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 10:38

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb op een ander forum geleerd dat je best een stem laat vallen, als er dan personen zijn die je klakkeloos volgen dat net een slecht teken is.
Die test heb ik nu net uitgevoerd en Miejster is in die val gelopen.
Miejster, jij bent een wolfje, geef maar toe silent

20Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 17:43

Miejster

Miejster
Senior spammer

Het gaat me enkel om het feit dat er veel in de eerste ronde gestemd wordt zodat iedereen 1 stem heeft. Als er een leugenwolf bij is, dan slaat die toe en heb je 1 burger minder.Daarna is het nacht en sterft weer een burger. Dus als iedereen steeds op een ander stemt dan sterven er 2 burgers na een dag en nacht. Is dat dan beter? Kijk maar eens naar de rondes waar dit gebeurde. Meestal wonnen de wolven toen.

Stel nu dat ik ziener ben en al een wolf heb gezien, dan stem ik toch ook gewoon mee als er al een stem op die persoon staat...

Stel nu dat jij de leugenwolf bent, dan kan je nu die stem op Den Bever toch nog doen zonder dat iemand dit ziet... dus mij meteen nomineren als wolf? Ik laat gewoon mijn stem staan, voor mij maakt het niet uit.

21Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 17:49

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

kauna zorg voor 'vette' stem aub, anders moet ik het afkeuren...

22Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 18:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Miejster schreef:Het gaat me enkel om het feit dat er veel in de eerste ronde gestemd wordt zodat iedereen 1 stem heeft. Als er een leugenwolf bij is, dan slaat die toe en heb je 1 burger minder.Daarna is het nacht en sterft weer een burger. Dus als iedereen steeds op een ander stemt dan sterven er 2 burgers na een dag en nacht. Is dat dan beter? Kijk maar eens naar de rondes waar dit gebeurde. Meestal wonnen de wolven toen.

Stel nu dat ik ziener ben en al een wolf heb gezien, dan stem ik toch ook gewoon mee als er al een stem op die persoon staat...

Stel nu dat jij de leugenwolf bent, dan kan je nu die stem op Den Bever toch nog doen zonder dat iemand dit ziet... dus mij meteen nomineren als wolf? Ik laat gewoon mijn stem staan, voor mij maakt het niet uit.
Ja, ja...
Wat als je nu een wolfje was en nu u er probeert uit te praten.
Wolf !!!

23Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 19:12

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik volg op miejster omdat de logica van graafoto toch steek houdt en omdat debbie er anders uit ligt

24Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 19:46

Kauna

Kauna
Junior spammer

Tachondar schreef:kauna zorg voor 'vette' stem aub, anders moet ik het afkeuren...
Heel flauw, je ziet toch dat ik een poging heb gedaan Crying or Very sad
Ik doe mee omdat ik weet dat er in de vakantie weinig mensen zijn maar ook ik ben op vakantie en niet zo heel veel online.
Ik doe nog een poging en anders kun je me er direct uitschrijven.
Overigens vertrouw ik Miejster wel, dus stem ik op debby

25Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 20:29

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Komaan mensen, Miejster is wolf.
Debby is goed, we willen Debby er zeker niet uit.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 4]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum