Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh!

+7
Kauna
v8power
Natjuh89
graafoto
Debby
Miejster
Tachondar
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 22:43

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ze liep naar de reling en snoof de avondgeur op. De dag liep ten einde en bracht een onrustgevend voorgevoel.
Debby was de kapitein van haar eigen groepje piraten, maar dan wel met één doel. Zinkende piratenschepen kwamen ze te hulp, lijken van piraten werden gezocht en aan familieleden uitgegeven, piraten in nood werden gered, maar moesten dan wegens het redden van hun leven minstens één jaar aan boord blijven om te helpen werken.
Als er één uitgesproken wet op deze oceaan bestond, dan was het wel deze: 'Vertrouw niemand en plaats jezelf eerst.'
Debby was de eerste die deze wet had gebroken, maar werd er wel voor gerespecteerd. Wie normaal gezien niet volgens deze wet leefde, was te goed om een piraat te zijn. En toch was Debby de enige uitzondering daarop, omdat ze de piraten hoop gaf. De meesten die bij haar kwamen werken voor een jaar, bleven daarna veel langer. Als ze dan al verlieten, vergrootten ze haar nobele reputatie. De Doodsbewaardster van de Zee noemden ze haar, en soms zelfs Davy Jones' vrouw. Mogelijk de enige keer dat een piraat de naam van Davy Jones uitsprak zonder rillingen over zijn lichaam te krijgen.
Deze avond was niet anders dan andere. Ze reisde langs de Canarische stroom op weg naar een klein onontdekt eilandje, waar ze meestal nieuwe mannen voor haar bemanning vond. Het lag centraal in de grote Equatoriale stroom.
'De wind draait zeer ongunstig, Lady Debs,' zei haar eerste stuurman. 'We moeten de zeilen reven.'
Ze keek hem niet aan en sloot haar ogen. Zo kon ze haar beter op andere zintuigen concentreren. 'Graafoto, wat heb ik je geleerd?'
'Om niet op de huidige wind een koers te bepalen. We gebruiken de neus om de lucht te ruiken om zo te bepalen of er warme of koude lucht in de atmosfeer hangt. We gebruiken de tong om te proeven wat voor smaken de wind meebrengt, om te bepalen wat voor reikwijdte deze wind heeft, een lichte nasmaak van het vasteland of enkele de zilte zout uit het water. We gebruiken de oren om te horen wat er in de wolken omgaat.'
'Precies. Deze wind zal niet lang aanhouden, dus we dobberen gewoon eventjes verder.'
Graafoto schuifelde. 'U weet dat ik voorheen bij de Waarzeggerspiraten voer. Ik heb daar heel wat meer geleerd over 'voorgevoelen'. En ik ben er vast en zeker dat u ook een verontrustend voorgevoel heeft. Het dunkt mij dat we deze koers niet moeten aanhouden.'
Debby keerde zich om en sloeg Graaf op de wang. 'Akkoord, er ligt iets verontrustend op deze koers, maar keert een piraat daarom zijn rug? Knoop dit goed in je oren: mijn schip is geen vrij oord waar je geweld kunt ontduiken. We blijven piraten en die zetten door! Mogelijk zijn we wat rustiek geworden, maar wat ons ook tegenhoud, we breken er doorheen en vechten!'
Graafoto knikte en wilde net terugkeren naar de roerganger toen de uitkijk in het kraaiennest riep: 'Schip op Zuidzuidwest!'
'Geef de roerganger bevel om gewoon rechtdoor te varen, Stuurman Graafoto,' beval Debby.
'Aiai, Lady Debs.'
Ze hoopte dat het niet op vechten zou uitkomen en staarde naar het schip dat dichter en dichter kwam. Het werd duidelijk dat hij hun koers op hen afstelde en na een halfuurtje kon ze de naam 'Adelaar' van de boeg aflezen. Ze kon mannen aan boord zien, klaar met enterhaken, en er werden kanonnen gericht.
'Laad de kanonnen!' riep Lady Debs. 'De anderen staan klaar om iedereen die per enterhaak komt neer te knallen!'
'AI AI LADY DEBS' klonk het in koor.
Net toen de zon onderging, kwamen ze parallel van elkaar en openden het vuur. Ze liepen beiden evenveel schade op, wat de strijd onbeslist hield. De schepen knalden tegen elkaar en de enterhaken vlogen door de lucht. Enkelen werden neergeschoten, maar ze bereikten het dek.
Een man sprong zonder enterhaak aan boord en sloeg iedereen met klauwen neer. Debby zag, net na haar tegenstander te doden, dat de man een hele arm vol haar had. Zijn ogen priemden zich op haar, en zijn kogel doorboorde haar bestaan. Ze was recht in het hart getroffen en viel over de reling. Toen de man overtuigt was van Lady Debs' dood, nam hij al haar fortuinlijkheden en liet de rest van de piraten in schaamte achter toen ze vertrokken.
'NIET STAAN LANTERFANTEN, GA DIE LEKKEN DICHTER!' brulde Graafoto terwijl hij een lelijke jaap in zijn arm dichtdrukte. Hij zwoer zijn wraak te hebben wegens het oneervol vermoorden van de meest gerespecteerde vrouw ter zee.

Dag 1 eindigt met Debbys dood. Ze was de medium.
Nacht 1 gaat in tot morgenavond 22.00 uur.

27Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 22:48

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik had toch gezegd dat Debby goed was.
Owee gij ongelovige.

28Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 23:08

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Rip Debby Sad

29Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 23:15

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:Ik had toch gezegd dat Debby goed was.
Owee gij ongelovige.
Een medium is een neutrale rol, die kan kiezen met wie die de info deelt!

30Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 23:17

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:Komaan mensen, Miejster is wolf.
Debby is goed, we willen Debby er zeker niet uit.
Je weet blijkbaar zoveel? Ik stemde trouwens op Den Bever en NIET op Debby. Een speler die meteen weet welke rollen 2 spelers hebben na een moordloze nacht... leg maar eens uit welke burger dit zou zijn beste leugenwolf!

31Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 26 jul 2012, 23:55

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

genieten we wat van het verhaaltje? lol

32Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! vr 27 jul 2012, 00:56

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Yar, het ziet ernaar uit dat graafoto veel te veel intel heeft

33Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! vr 27 jul 2012, 01:52

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb geleerd om agressief te spelen en dat je zo meer los krijgt dan passief toe te kijken, ik denk nog steeds dat Miejster een wolfje is en iedereen weet dat Debby als Medium voor de burgers zou kiezen en niet voor de wolfjes.
En Den Bever, als je denkt dat ik intel heb... ben jij een medewolfje en weet je daarmee dat ik goed zit met Miejster?
Ik hou je in het
Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 34_oog

34Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! vr 27 jul 2012, 16:09

Kauna

Kauna
Junior spammer

En waar heb je dat ineens geleerd? Ik vind het nogal verdacht!

35Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! vr 27 jul 2012, 16:38

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

waarschijnlijk gewoon uit eerdere rondes Kauna's Razz

36Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! vr 27 jul 2012, 17:14

Debby

Debby
Senior spammer

Damn,geeneens kunnen stemmen en nu ben ik alweer dood.

Bedankt mensen.
Nu kan ik jullie lekker niet meer tot hulp zijn,eigen schuld.

37Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! vr 27 jul 2012, 17:23

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lijkt wel alsof de mediums in mijn spellen altijd het eerst dood gaan :/

38Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! vr 27 jul 2012, 18:52

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Kauna schreef:En waar heb je dat ineens geleerd? Ik vind het nogal verdacht!
Zoals ik al gezegd heb speel ik nu veel op weerwolven.be en ik heb daar al aardig wat geleerd betreft psychologie.
Als je mij niet vertrouwt stem er mij dan de volgende ronde maar uit maar ik kan enkel maar zeggen dat je het zal beklagen want je zult mij nog nodig hebben.

39Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! vr 27 jul 2012, 19:15

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:
Kauna schreef:En waar heb je dat ineens geleerd? Ik vind het nogal verdacht!
Zoals ik al gezegd heb speel ik nu veel op weerwolven.be en ik heb daar al aardig wat geleerd betreft psychologie.
Als je mij niet vertrouwt stem er mij dan de volgende ronde maar uit maar ik kan enkel maar zeggen dat je het zal beklagen want je zult mij nog nodig hebben.

Ik begrijp je reactie volledig, maar dit heeft niets met psychologie te maken. Denk nu aub eens na : als iedereen op een ander stemt dan is er geen dode, MAAR de leugenwolf verandert zijn stem DUS er valt een burger dood.
Ik heb persoonlijk al als weerwolf gespeeld op die manier (dus meestemmen) MAAR al meer als burger op deze manier gespeeld. Dus daar gaat jouw theorie

Over dit spelletje nu. Je kan zeggen wat je wil! Psychologie of iets ander, als je na de moordloze nacht meteen weet dat ik een wolf ben EN dat Debbie goed is, dan wil ik echt wel weten welke rol jij bent... Dat heet eerder helderziendheid en dat bestaat helaas niet echt, anders had je euromillions al 123x gewonnen en had je geen tijd meer voor ons. Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 86336

Nu ja, het heeft alles om een leuk rondje te worden en ik ben benieuwd wie welke rol heeft ondertussen.

40Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! vr 27 jul 2012, 22:03

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Daar is het mij dan ook om te doen, een leuk spelletje spelen en leuke discussies veroorzaken.
Wie welke rol heeft weet ik niet zeker maar wel dat er de eerste ronde altijd een burger uitgestemd word.
Dus ja ik ben helderziend als ik weet dat het dit maal weer zo is.
Dat jij zo in de verdediging vliegt om je rol als wolf weg te stoppen zegt mij ook al veel.
Best jammer dat ik nooit meedoe met Euromillions, moet ik toch eens proberen.

41Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! vr 27 jul 2012, 22:40

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Die nacht nog raakte Graafoto met slechts vijftien bemanningsleden van de veertig terug aan land. Het schip hadden ze dan toch moeten achterlaten, maar ze hadden een klein bootje aan boord gehad.
Het nieuws over de dood van Lady Debs verspreide zich snel over zee en er ontstond een zekere 'eensgezindheid' tussen alle piraten, wat zeer ongehoord is. Jongere piraten kregen de droom om naam op zee te maken door deze 'Wolfpiraat' - zoals hij werd genoemd nadat Graafoto zijn verhaal in een kroeg had gedaan - op te sporen en zelf te doden.
Dit leverde vele problemen op voor kapitein Miejster. Hij droeg geen traditionele piratenhoed, maar een wolvenmuts geschonken door enkele Latijns-Amerikanen. Ze noemden zichzelf de 'Hoods', afgeleid van Robin Hood die van de rijken stal om de armen te helpen. Miejster was onder het gewone arme en slavenvolk in Latijns-Amerika zeer graag gezien wegens zijn zelfde acties. Alle rijke handelaars in de Caraïbische zee maakten geld door slaven, en hij zocht hun schepen op en bevrijdde ze of stal hun fortuin, hield een percent voor zichzelf en deelde de rest onder de armen uit. Er zat een groot triestig verhaal over Miejster ouders en jeugdjaren die ervoor hadden gezorgd dat hij dit deed. Lady Debs had zelfs altijd vol lof over hem gesproken. Toch lachten de gewone piraten hem uit, al bewees Miejster vaak genoeg dat zijn bemanning ook kon vechten.
Toen hij wist dat Graafoto de reden was dat hij de beruchte 'wolfpiraat' was geworden, kwamen ze tegenover elkaar te staan, maar er kwam een grote discussie van. Zoals velen hadden gehoopt, geen gevecht op leven en dood.
Ondertussen sloeg de 'Wolfpiraat' die nacht ook zijn slag ter land op Martinique. Een eilandje van de Antillen waar veel piraten te vinden waren. Hij roofde hun fortuinen en vermoorde er met zijn crew op los. Een normale piratendaad, al was het zeer cru.

Einde van nacht 1
niemand sterft
Dag 2 gaat in tot morgenavond 22.00 uur
Het verhaaltje komt dan waarschijnlijk later oftewel niet, want mijn ouders zijn 20 jaar getrouwd en we gaan op restaurant eens goed gaan eten ^^

42Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 10:20

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Nu komt mijn wraak, voor de dood van de meest gerespecteerde vrouw van de zee.
Miejster.
Ik heb voorheen al duidelijk gemaakt waarom denk ik, en dan nog dat stomme hoedje Shocked
Als je geen wolf zou zijn, eet ik jouw hoed op.

43Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 10:43

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Dit is geen stem terug! Maar ik ga Graafoto's redenering volgen en op Miejster stemmen.

Als graaf gelijk heeft weten we meteen aan welke kant hij staat (laten we hopen niet ten koste van nog een burger!)

44Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 11:03

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:
Als je geen wolf zou zijn, eet ik jouw hoed op.
Smakelijk!

Ik blijf ook bij mijn theorie : Graafoto

45Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 12:25

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem op den bever, want die lijkt iets te weten. okay, ik heb geen idee, dus random

46Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 13:21

Kauna

Kauna
Junior spammer

Erg prettig dat er vannacht niemand uitgegaan is. Op wie zouden de ww gestemd hebben en die kon of zichzelf beschermen of werd door iemand beschermd! Gezien de woeste piraterijacties zal dat wel tussen Graafoto en Miejster gegaan zijn?
Ik stem mee op Den Bever.

47Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 13:41

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

kauna volledig random... weet niet wie er goed of slecht is



Laatst aangepast door Natjuh89 op zo 29 jul 2012, 15:33; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Nieuwe stem)

48Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 15:06

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik hoop dat miester gelijk heeft
graafotodan maar
heeft hij geen gelijk dan is er weer wat duidelijk

49Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 16:02

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik vraag mij af hoe sommigen zo blind kunnen zijn.
Als jullie er mij uitstemmen dan zijn de wolfjes al zo goed als gewonnen.
Ik vraag mij eigenlijk af waar de ziener blijft, ik val volgens mij genoeg op om gezien te worden maar toch is dit nog niet gebeurd.
AUB ziener zie mij ...

50Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 2 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! za 28 jul 2012, 18:56

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik zal miester Maar geloven en stem dus mee op graafoto
Als ie geen gelijk heeft is het duidelijk denk ik .

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum