Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Opkomst en Ondergang van de Eikenhoeve.....

+9
Debby
Mattio
Natjuh89
Kauna
morkreb
Tachondar
Den Bever
Doctor
Moustache
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 7]

Moustache

Moustache
Junior spammer

'De oorlog op Chaos is ook afgelopen'', met deze mededeling kwam kauna bij het avondeten.
''Chaos wordt nu een gewone provincie, en alle bewoners krijgen in het vervolg gewoon toegang tot onze eilanden''.
''Ow, en wat houdt dat voor ons in?''
''Niet zo heel veel eigenlijk. 't Zijn echte vechtjassen, maar geen armoezaaiers. Dus als ze hierheen komen zullen ze zichzelf weten te beschermen maar ik denk niet dat ze zullen gaan plunderen, zoals zoveel andere nieuwelingen die we de laatste maanden gezien hebben.//
Sinds de vorige aflevering was al een hele winter voorbij gegaan. En het was goed gegaan met de Eikenhoeve en haar bewoners. Een koe had een kalf gekregen, de moestuin en de akkertjes waren inmiddels weer gezaaid, en honger was ver te zoeken. Comfort was soms nog een beetje behelpen, nog niet iedereen had een echt bed, alhoewel men het idee had dat sommigen dat oplosten door bij elkaar in bed te kruipen en zo van de nood een deugd maakten.....
Van schooiende nieuwelingen waren ze zelf gewaardeerde ingezeten geworden. Om hulp, raad en bijstand waren ze al diverse keren aangezocht.
Op het graf van Morkreb werd iedere dag nog een vers bosje bloemen gelegd (voorzover verkrijgbaar in de winterkou), en ook was er zo onderhand een soort van altaartje gevormd voor kleine offerandes als kaarsjes, alles als dank aan de goden voor de voorspoed.
''Oja, ik heb ook nog een pakje voor jou, van het postkantoor bij de vrije beren, natjuh. Ik zou het nog haast vergeten'', Kauna pakte een pakketje ter grootte van een koektrommel te voorschijn, in ruw bruin pakpapier verpakt en bijelkaar gehouden met goedkoop touw.
''Voor mij? Wat raar, ik ken hier bijna niemand....'', wat helemaal niet waar was, want dankzij haar jacht op langoren en het gulle weggeven van gevangen langoren kende bijna iedereen natjuh wel.
''Ik zal het gauw openmaken, zodat jullie niet zo lang in spanning hoeven te zitten''. Natjuh boog zich over het pakje, maakte het gauw open met haar kerfmes.
Er zat een eenvoudig houten kistje in, waarvan het deksel een beetje leek te klemmen. Natjuh zette wat kracht, opende het deksel, en kreeg een pijltje in haar borst, een vergiftigd pijltje zoals al snel bleek. Ademnood zorgde ervoor dat ze blauw aanliep, en zonder dat ze nog een woord kon uitbrengen viel ze achterover op haar stoel, en overleed.


Natjuh komt te overlijden en was burger met als bijzondere eigenschap ijzeren hein. Nacht 2 begint nu. De nachtrollen kunnen tot dinsdagavond 22.00 uur hun acties uitvoeren.



Laatst aangepast door Moustache op ma 11 jun 2012, 22:40; in totaal 2 keer bewerkt

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

DrWho schreef:ik verander mijn stem op tachondar omdat hij mattio er zonder reden uit wil

ik stemde enkel terug...
sjeees niet gaan overdrijven en conclusies maken die nergens op slaan vanaf dag 1 Rolling Eyes
jammer van Natjuhs dood Sad

Reden van edit: stem uit quote ontvetten



Laatst aangepast door Tachondar op ma 11 jun 2012, 23:35; in totaal 2 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

pfff weer een ronde er snel uit....
Kom op burgers pak ze

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

rip natjuh, nu die leugenwolf nog zoeken

Kauna

Kauna
Junior spammer

En ondanks Tachondars uitleg is hij er niet minder verdacht om geworden. Maar dat kan natuurlijk ook de opzet zijn geweest van de ww!

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Tachondar schreef:
DrWho schreef:ik verander mijn stem op tachondar omdat hij mattio er zonder reden uit wil

ik stemde enkel terug...
sjeees niet gaan overdrijven en conclusies maken die nergens op slaan vanaf dag 1 Rolling Eyes
jammer van Natjuhs dood Sad

Reden van edit: stem uit quote ontvetten

sorry Tach, ik vind het nog steeds geen goede reden. eerder een smoesje

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

DrWho schreef:
Tachondar schreef:
DrWho schreef:ik verander mijn stem op tachondar omdat hij mattio er zonder reden uit wil

ik stemde enkel terug...
sjeees niet gaan overdrijven en conclusies maken die nergens op slaan vanaf dag 1 Rolling Eyes
jammer van Natjuhs dood Sad

Reden van edit: stem uit quote ontvetten

sorry Tach, ik vind het nog steeds geen goede reden. eerder een smoesje

Dát vind ik pas een goede uitvlucht...

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Tachondar schreef:
DrWho schreef:
Tachondar schreef:
DrWho schreef:ik verander mijn stem op tachondar omdat hij mattio er zonder reden uit wil

ik stemde enkel terug...
sjeees niet gaan overdrijven en conclusies maken die nergens op slaan vanaf dag 1 Rolling Eyes
jammer van Natjuhs dood Sad

Reden van edit: stem uit quote ontvetten

sorry Tach, ik vind het nog steeds geen goede reden. eerder een smoesje

Dát vind ik pas een goede uitvlucht...

je hebt gelijk. Tis geen smoes, maar een uitvlucht.

Moustache

Moustache
Junior spammer

'De Drie Rozen is niet meer'', zo meldde Den Bever het bij het avondeten.
''Dat gaat hard'', zei miejster. ''Vorige week Bergzicht en nu de Drie Rozen. Hoe gaat dat nu met onze bescherming?''
Iedereen wist dat deze beide kleine domeinen met hun geestkrijger er voor zorg hadden gedragen dat de Eikenhoeve in relatieve veiligheid had kunnen voortbestaan.
''Maar er bestaat toch de mogelijkheid om een eigen wachttoren te bouwen, waarna de koning zorgt voor bewakers?'', zo meldde kauna.
''Inderdaad, maar weet je wel hoeveel werk dat is?''
''Moet lukken met 8 mensen. Allemaal de schouder eronder....''
En aldus werd beslist. Op de berghelling werd een geschikte plek voor een steengroeve gevonden, en daarna was het stug doorhakken op de rotsblokken. Al snel ontstond er een steile wand, die toch wel erg gevaarlijk leek.
''Moeten we daar geen muurtje bouwen, zodat niemand naar beneden kan vallen?'' vroeg Debby.
''Geen tijd, 't moet sneller'' Gedurende de werkzaamheden waren ze al diverse keren door bergleeuwen gestoord.
Alsof het ongeluk het erom deed. Net toen drwho met een nieuwe kar rotsblokken de toch naar de Eikenhoeve wilde aanvangen, sprong hem een bergleeuw voor de voeten die vervaarlijk begon te brullen. Drwho schrok, verstapte zich, viel van de helling en sleurde de volgeladen kar met zich mee. De val zelf viel nog wel mee, alleen de zware kar die er achteraan kwam was te veel, en verpletterde drwho... In één klap, morsdood.
't Derde graf op de Eikenhoeve......

De wolven eten drwho op. Drwho is de beschermengel. Jullie mogen nu stemmen tot 22.00 uur woensdagavond.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Eerst was het een willekeurige stem, maar nu stem ik met zekerheid op Tachondar. Zijn reactie op de beschuldigingen vind ik nogal overdreven en waarschijnlijk waren de wolven bang dat DrWho iets op het spoor was.

Debby

Debby
Senior spammer

Chips,nu ook nog de beschermengel gedood.
R.I.P Drwho.
We moeten nu echt een wolf pakken,kom op burgers.

Ik kan me wel vinden in de theorie van Mattio.
Tachondar,it is.

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

nu al een stem van mij wegens tijdsgebrek: Tachondar

ik vermoed hetzelfde als Mattio

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik ga mee op Tachondar. Verder heb ik sterk de indruk dat de ww meer info hebben, dit zou kunnen duiden op een sjamaan.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Tachondar. Ben vandag hele dag weg ivm excursie dus tot morgen Opkomst en Ondergang van de Eikenhoeve..... - Pagina 4 953470

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

kom op zeg, wat belachelijk gewoon aangezien dit allemaal uit een grapje begon!

Tachondar de houthakker struikelt en laat zijn water over Mattio vallen

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wow, als ik dit allemaal lees heeft mijn stem niet echt nog veel betekenis. Misschien zijn de eerste stemmers burgers en zien de wolven in dat ze het niet kunnen halen en stemmen ze massaal mee om niet verdacht over te komen. Of misschien zijn de eerste stemmers de wolven en hebben de overige burgers geen idee en stemmen ze mee. Ik heb alleszins nog geen enkel idee en zal dan ook maar meestemmen Tachondar Moest dat 'heiligwater' nog iets uitdoen voor het verhaaltje wil ik zeker mijn stem nog aanpassen... Hopelijk weten we die uitkomst nog tijdig...

Moustache

Moustache
Junior spammer

Tachondar laat een flesje water op mattio vallen, en...... mattio wordt nat.

Alle tot dusver uitgebrachte stemmen worden ongeldig verklaard en de stemming wordt heropend. Indien iedereen voor vanavond 22.00 heeft gestemd wordt de dag alsnog vandaag afgesloten, anders donderdagavond.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Er zijn nu dus 2 opties: Tachondar is priester of hij is ketter, in elk geval geen ww. Ik stem op Den Bever. Ik heb er geen steekhoudende redenen voor.
En dan maar weer eens verder met het verbouwen van graan en planten zodat we hopelijk voldoende te eten blijven houden. hoewel we met deze slinkende groep wat langer met de voorraden kunnen doen.

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

bedankt Kauna! daarom krijg je een tegenstem van me: Kauna

reden: je stemde op mij en je zit volgens mij in het wolvenkamp!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

We weten nu in elk geval dat noch ik, noch mattio weerwolven zijn, al kan mattio nog een hulpje zijn...
maar we moeten dus elders zoeken voor een weerwolf.
Ik stem op Debby
gewoon omdat God mij een naar gevoel heeft gegeven bij haar

Kauna

Kauna
Junior spammer

Den Bever schreef:bedankt Kauna! daarom krijg je een tegenstem van me:

reden: je stemde op mij en je zit volgens mij in het wolvenkamp!
Direct tegenstemmen vind ik altijd hoogst verdacht dus jij zakt zeker niet op mijn lijstje. en ik zit zeker niet in het wwkamp.

@Tachondar: dat hulpje kunnen zijn telt voor jou net zo goed!

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Kauna schreef:
Den Bever schreef:bedankt Kauna! daarom krijg je een tegenstem van me:

reden: je stemde op mij en je zit volgens mij in het wolvenkamp!
Direct tegenstemmen vind ik altijd hoogst verdacht dus jij zakt zeker niet op mijn lijstje. en ik zit zeker niet in het wwkamp.

@Tachondar: dat hulpje kunnen zijn telt voor jou net zo goed!

ik stem tegen omdat ik een stem op een goede speler verdacht van je vind Kauna...

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Tachondar schreef:We weten nu in elk geval dat noch ik, noch mattio weerwolven zijn, al kan mattio nog een hulpje zijn...
maar we moeten dus elders zoeken voor een weerwolf.
Ik stem op Debby
gewoon omdat God mij een naar gevoel heeft gegeven bij haar

dat wil niet zeggen dat je niet slecht bent.. als ketter zijnde zou je ook een wolf nat kunnen gooien zonder dat er iets gebeurd.. Smile

En dan maar weer eens verder met het verbouwen van graan en planten zodat we hopelijk voldoende te eten blijven houden. hoewel we met deze slinkende groep wat langer met de voorraden kunnen doen.
Je lijkt wel een travian'er lol!

Dan val ik maar weer terug op Miejster.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem mee op Kauna. Ze heeft nog al eens gelogen en ik vertrouw die helemaal niet.

Miejster

Miejster
Senior spammer

En Kauna stemde samen met Den Bever (en de leugenwolf?) op Natjuh... Nog een extra reden voor mijn stem

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum