Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Opkomst en Ondergang van de Eikenhoeve.....

+9
Debby
Mattio
Natjuh89
Kauna
morkreb
Tachondar
Den Bever
Doctor
Moustache
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 7]

Miejster

Miejster
Senior spammer

Rare mensen Kauna en Tach... het is nacht en jullie gaan planten en hout kappen... normaal werken wolfjes alleen 's nachts. Smile
Baaj de weej, ik ben aan het slapen!

Kauna

Kauna
Junior spammer

Je weet maar nooit wanneer je eruit gewerkt wordt, ik neem het zekere voor het onzekere. Omkomen van honger vind ik geen optie.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Maestro schreef:Ok, ik kon er wel op deze keer. Kunnen Mattio en Mous even kijken of alles in orde is? Hopelijk is het in orde nu

Alles in orde bij mij. Smile Ik zie de boards niet meer. Smile

@Moustache: Ik heb een zwaard? scratch

Moustache

Moustache
Junior spammer

Enkele dagen later was er al een zekere routine ontstaan. Drwho, tachondar, miejster en den Bever waren druk geweest met het herstellen van de gebouwen en de omheiningen. In de directe omgeving hadden ze (verdekt in het struikgewas) de ingang tot een ijzermijn gevonden, dus ook de smederij brandde volop om iedereen van een fatsoenlijk zwaard of bijl te voorzien. Brandstof werd van de turfstekerij gehaald.
Natjuh had maar voor twee dingen oog: hank en Wervelwind. Hank vanwege zijn kookkunsten, die met de dag beter werden, en Wervelwind het paard. Hier reed ze in volle vaart mee de vlakte over, contacten leggen met de marktkooplui van naburige domeinen.
Naburige domeinen waren er ook, grote en kleine, springlevende en morsdode. Tegen de berg aangeplakt een verlaten domein, de Drie Rozen, maar nog wel een geestkrijger als bewaker, dus vanuit de bergen kwamen er weinig beesten naar de Eikenhoeve. Iets verderop het domein bergzicht, ook al zo goed als verlaten. En pal naar het noorden het domein van de Vrije Beren, met marktplaats. Maar dan weer zonder bewakers, want de bewoners waren zelf allemaal erg ervaren vechters en jagers.
Kauna hield zich bezig met de tuin en de velden, terwijl mattio zich een hoop pijlen gesneden had van de struiken, voor zover dag mogelijk was, en druk aan het oefenen was''.
Morkreb en Debby hadden de omgeving uitgeplozen op sporen, zaden en andere zaken die ze konden gebruiken. Een man met een rugzak wenkte hen.
''Hee, kom 'ns hier.'' Gebaarde hij hen. ''Jullie zijn die gasten van de academie die op de Eikenhoeve zijn komen wonen?''
''Ja, ik ben morkreb, en dit is onze genezer/herbalist, Debby'' zei Morkreb. ''Kunnen we u ergens mee helpen?''
''Nou, eigenlijk niet, maar ik ga ervandoor, naar de goudvelden op Desertion. Ik heb een bootovertocht geregeld en vertrek voorgoed. Hier hebben jullie de sleutel van mijn huis, daar, 100 meter verderop, met die groene stenen muren. Zorg er goed voor. Alles wat jullie vinden mogen jullie gebruiken. En de bomen ook''
''Gaat u dan weg?'' vroeg Debby. ''Er is hier toch eigenlijk genoeg te eten?''
''Ja inderdaad, maar 't wordt tijd om verder te gaan. Alle oude bekenden zijn dood of vertrokken, mijn vrouw is twee jaar geleden tijdens de epidemie gestorven, mijn kinderen zijn naar het leger van de koning vertrokken in de strijd op Chaos. Er is eigenlijk niets meer wat me hier vasthoudt. De naam is Syntheca, trouwens. Zeg dat jullie namens mij komen, en je krijgt misschien nog wat korting bij de Vrije Beren''.
''Nou, heel erg bedankt en Tabée dan maar''
En zo kregen de nieuwe bewoners van de Eikenhoeve de beschikking over het bos van Syntheca, ruim 200 fikse bomen, voor Esert en omgeving een behoorlijke rijkdom.

Nog even om het voor iedereen duidelijk te maken: we zijn begonnen met een moordloze/lynchloze dag, die gisteravond afliep. De eerste nacht mag er al wel gemoord worden door de wolven. De tijd in het verhaal loopt niet synchroon met de tijd van het spel.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Moustache schreef:
Nog even om het voor iedereen duidelijk te maken: we zijn begonnen met een moordloze/lynchloze dag, die gisteravond afliep. De eerste nacht mag er al wel gemoord worden door de wolven. De tijd in het verhaal loopt niet synchroon met de tijd van het spel.

Maar als de wolven zich onsterfelijk populair willen maken, laten ze dat moorden achterwege. Very Happy

Moustache

Moustache
Junior spammer

'Waarom zijn er eigenlijk geen eiken op de Eikenhoeve?'' Vroeg den Bever zich af. Sinds de samenvoeging met de bedoening van Syntheca begon de Eikenhoeve inmiddels een respectabele onderneming te worden.
''De vorige bewoner heeft al het eikenhout verkocht, zodat hij er medicijnen van kon kopen'' wist drwho. ''Niet dat het hem veel geholpen heeft, want overleden is hij toch.''
''Eikenhout is ook wel 5 keer zo duur als alle andere houtsoorten. Maar je hebt gelijk, bomen zijn in deze omgeving al schaars, maar Eiken al helemaal. ''
''Ik heb er één gezien op mijn tochten met Wervelwind. Er staat er één in een tuin bij een vervallen huis aan het meer bij Arcadia'' Natjuh deed ook een duit in het zakje.
''Mooi, dan rusten we morgen een expeditie uit om een ent van deze boom te halen. Vrijwilligers?''
Natjuh, tachonder, morkreb en Den Bever boden zich aan als vrijwilliger.
Over de steile helling van de heuvels rondom Bergzicht trokken ze een dag later richting Arcadia. ''De grote weg is makkelijker, maar ook veel langer'' zei Natjuh.
Een dichte zeemist kwam plots opzetten. ''We kunnen beter teruggaan, want we zien geen hand voor ogen. Zitten we trouwens zo dicht bij zee?''
''Ja, achter Arcadia is een kunstmatig strandmeer, en dan begint de zee al. Maar we zijn er gauw hoor, omdraaien hoeft helemaal niet''.
''Help'' Riep Morkreb opeens. Hij was achtergebleven omdat hij een vreemd spoor gezien had, maar opeens dook er een donkere gedaante uit de mist op: een Troll. Met zijn knuppel haalde hij uit en sloeg Morkreb met één slag van zijn sokken, voordat hij kon reageren. Gelukkig hadden de anderen hun nieuwe zwaarden gepakt bij de eerste schreeuw van Morkreb. Gedrieën vielen ze de Troll aan, en wisten hem geleidelijk aan stukken te hakken. Morkreb lag rochelend en kreunend op de grond, en kon nog net zien dat de troll dood neerviel, voordat hijzelf voor de laatste keer de ogen sloot......

Einde van nacht 1. De wolven vermoorden Morkreb. Morkreb was de ziener. Dag 2 begint nu.
Stemmen kan tot morgenavond 22.00 uur.

Debby

Debby
Senior spammer

Damn,dat is een heel slecht begin.

R.I.P Morkreb,we zullen je wreken.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Idd een slecht begin. pale

RIP Morkreb! Je zult daarboven snel gezelschap krijgen van een wolf. Very Happy

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

RIP morkreb!

op wolvenjacht jongens!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

R.I.P morkreb, echt jammer dat het meteen de ziener is Sad

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

we zitten echt fel in de penarie zo zonder ziener...

ik ga maar eens wolven vallen maken.

morkreb

morkreb
Junior spammer

Wow, doorgestoken kaart! Razz
Was mijn hint echt zo opvallend?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Pffff dat gaat goed zo :O mijn god de ziener der uit...

Nou ik stem alvast drukke dag morgen!

Mijn stem gaat naar HANK

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik heb ook een razend drukke dag morgen, dus snel effe random stemmen op Kauna.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het bewijst wel Dorien haar theorie dat Morkreb of ww of ziener is. Enige houvast ontbreekt dus nu totaal. Ik stem op Natjuh, heb een slecht gevoel bij haar.

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dank voor die herinnering, nu is iedereen op de hoogte Neutral

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem op Miejster. Waarom? Random. scratch

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

In principe is dit hetzelfde als de eerste dag: er is nog niemand die iets kan weten. Daarom stem ik random op een nog veilige persoon: Tachondar. Smile

EDIT: Eigenlijk niet random, want als hij eruit gaat, heeft ie meer tijd om te schrijven. Cool

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem op Mattio, gewoon omdat ie voor mij heeft gepost



Laatst aangepast door DrWho op ma 11 jun 2012, 20:02; in totaal 1 keer bewerkt

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

@mattio
het zijn examens, nu geen tijd om te schrijven Razz
en als jij eruit gaat, kun je dat hoofdstukje verder verbeteren xD

Kauna

Kauna
Junior spammer

morkreb schreef:Dank voor die herinnering, nu is iedereen op de hoogte Neutral
haha, als ik dat nou vooraf gezegd had maar je ligt er nu toch al uit.

Debby

Debby
Senior spammer

Ik vond de hint niet zo duidelijk,want ik heb m gemist.

Ik stem Den Bever.
Gewoon omdat hij nog geen stem heeft.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik bespeur een snelle georganiseerde stemactie op mij, dus ik vermoed dat mijn stem een rake is. Smile Mocht ik sterven, dan weten jullie wat er te doen staat, dorpsgenoten. Smile

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

mhh ik wil je sparen Mattio... daarom wil ik een gelijkspel uitlokken door nu op mhhh Natjuh te stemmen

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik verander mijn stem op tachondar omdat hij mattio er zonder reden uit wil

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum