Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Opkomst en Ondergang van de Eikenhoeve.....

+9
Debby
Mattio
Natjuh89
Kauna
morkreb
Tachondar
Den Bever
Doctor
Moustache
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 7]

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik stem natuurlijk ook op Hank. En ik hoef niet elke nacht ziek,zwak of misselijk te zijn toch? Bijzonder verhaal waarin Debby ook weer tot leven is gekomen Very Happy
levende spelers: Hank, Tachondar, Miejster, Mattio en Kauna.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ga natuurlijk mee op Hank.. euh.. of toch niet.

Mattio

Moustache

Moustache
Junior spammer

Vier wagens stonden volop bepakt klaar voor vertrek. De paarden stonden er voor gespannen. Kauna klapte met haar zweep, en de één na de ander, mattio, miejster en Tachondar, zette zich in beweging. Een laatste blik achterom, naar de Eikenhoeve, en naar de zes grafstenen. Zes grafstenen, zes verloren levens. zes miljoen dierbare herinneringen. Morkreb, die het eerste kwam te overlijden, vermorzeld door de zware knuppel van een Troll. Natjuh, lafhartig vermoord, omdat ze blijkbaar net een langoor te veel gevangen had. Drwho, verpletterd door een vracht stenen bij het openleggen van een steengroeve. Den Bever, vertrokken in één van de verschrikkelijke misten die de regio konden teisteren, en dagen later dood weergevonden. Debby, bij het zoeken van kruiden verrast door een goblin. En Hank, die na de dood van Debby nooit meer zichzelf geworden was en net zolang paddestoelen bleef eten tot hij de goede te pakken had......
Het aanbod van de projectontwikkelaar was nu wel heel aantrekkelijk geworden, en gecombineerd met het verzoek van Rocky om naar de Zwarte Parel te komen, werd er besloten tot verkoop van de Eikenhoeve. Over enige tijd zou een ploeg met goedkope gravers komen, de boel slopen en afgraven tot het overeenkwam met de stijl die de projectontwikkelaar voor ogen had. En dan zouden er alleen nog maar de herinneringen aan de Eikenhoeve zijn.
Kauna zette in:
''But I remember everything
What have I become
My sweetest friend''
En de anderen vielen haar bij:
''Everyone I know
Goes Away in the End
If I could start again
a Million miles away
I would keep myself
I would find a way.....''

En hiermee eindigt het verhaal. Hank is de leugenwolf en wordt als laatste van de slechten onderkend door de rest.

De rolverdeling:

DrWho – technicus – beschermengel
Hank1705 – kok/mijnwerker - leugenwolf
morkreb – spoorzoeker – ziener

Tachondar – houthakker – priester
Miejster – beul
Den Bever – smid – verhullende wolf
Mattio – mythomaan
Debby – genezer/herbalist – apostaat
kauna – farmer – weerhamster
Natjuh - ijzeren hein


Nieuwsgierig geworden en zelf een rol spelen in WURM:
http://www.wurmonline.com/

We kunnen volhardende en doortastende spelers gebruiken.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat kon ook bijna niet anders meer, Hank had één leugentje teveel verteld Twisted Evil
Wie had Mattio de 2e nacht opgevraagd? Gelukkig geen ww want dan was ons feestje ruw verstoord nu.
Leuke verhalen Moustache!

Moustache

Moustache
Junior spammer

Als mythomaan had hij drwho opgevraagd, en bleef dus burger (terwijl hij toch wel graag wolf wilde worden.....)

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

goed, dat was een leuke ronde ^^
ik ben blij dat we er dan toch uit zijn geraakt xD

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik had de gok genomen dat er wel een heks in zou zitten en niet een weerhamster..
vond het al raar dat ik geen doodsdrankje gevoerd kreeg Opkomst en Ondergang van de Eikenhoeve..... - Pagina 7 86336

Leuke, aparte ronde.
Ziener die doodgaat in de 1e niet-moordloze nacht, beschermengel in de volgende nacht.
2e dag met 3 stembeurten een een verhulde dode verhullende wolf, noem het allemaal maar op. Razz

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

verhulde dode verhullende wolf xD juist ja

gefeliciteerd burgers!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ooohw welke versie van Hurt is het? de originele van Nine Inch Nails of die van Johnny Cash

Moustache

Moustache
Junior spammer

ik vind die van johnny cash mooier dan het origineel.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik vind ze beide goed. ma die van johnny is idd beter

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mooi spelletje. Op naar het volgende?

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zekers

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hihi, nu snap ik waarom ik een zwaard had in Moustache' verhalen... Razz Ik zei dat ik boogschutter was, Mous. :'(

Maar who cares, we hebben gewonnen! Very Happy Wilde inderdaad graag een wolfje worden, had het idee dat er een sterk wolvendeel was. Maar het heeft goed uitgepakt. Smile

Moustache

Moustache
Junior spammer

nu ben ik toch wel nieuwsgierig of iemand al een kijkje op WURM heeft genomen.......

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Moustache schreef:nu ben ik toch wel nieuwsgierig of iemand al een kijkje op WURM heeft genomen.......

Haha, ikke, en het ziet er tof uit. Very Happy Misschien dat ik na mijn laatste tentamen kijk of ik er iets mee ga doen, maar ik ben ook al op hattrick herbegonnen... Opkomst en Ondergang van de Eikenhoeve..... - Pagina 7 953470

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik zit al op lord of the rings online :p

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

heb ook gekeken maar vind én travian én erepublik én WURMS iets teveel van het goede. In ieder geval wachten tot deze server is afgelopen (of mijn dual weer actief wordt xD) tot ik het nader kan gaan onderzoeken.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Kauna

Kauna
Junior spammer

Heb ook even gekeken, ziet er wel leuk uit

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum