Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Opkomst en Ondergang van de Eikenhoeve.....

+9
Debby
Mattio
Natjuh89
Kauna
morkreb
Tachondar
Den Bever
Doctor
Moustache
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 7]

Moustache

Moustache
Junior spammer

En een nieuwe ingreep in het verhaal: miejster (beul) beult den bever. Den bever komt te overlijden. Zijn rol blijft in nevelen gehuld.

Het stemmen kan opnieuw beginnen. Voor donderdagavond 22.00 uur.


helaas vandaag geen verhaaltje.

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

bedankt miejster

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zo zeg, er worden plots drastische middelen genomen xD
Ik ben best benieuwd naar de rol van den bever nu...
is het normaal dat we die niet te weten komen na de actie van de beul? 0_o

ik stem opnieuw op Debby

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik denk dat Tachondar echt de priester is, anders had hij nooit zo'n grote gok genomen door het water op mij te gooien. De ketter weet dat zijn drankje niets doet en Tachondar zou zich dan voorgoed als slechtje hebben geprofileerd.

Dus, ik stem mee: Debby

Debby

Debby
Senior spammer

En waarom ben ik dan nu ineens verdacht?
Iedereen stemt eerst op Tachondar.

Mijn stem gaat naar Kauna
Om mezelf erin te houden,zodat de burgers niet nog meer verlies lijden.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Door op mij te stemmen verlies je ook een burger dus dat helpt niet erg. Ik verander mijn stem naar Debby, ook lijfsbehoud. Er zit dus ook een verhullende ww in als wij niet mogen weten wat de rol van Den Bever is.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ga mee op Debby, al ben ik bang dat we niet te weten zullen komen wat de rol van haar is..
(Gezien het feit dat Den Bever verhuld is, en verhulling voor alle slachtoffers die dag geld..)

Debby

Debby
Senior spammer

Heel dom van jullie burgers.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik hoop dat moustache wat verheldering zal brengen zo meteen

Moustache

Moustache
Junior spammer

''Bomen-Bob komt naar Esert Plains toe'', zo begon Debby het gesprek. Na de plotse dood van Den Bever (nummer vier al van het gezelschap) was de stemming meestal toch al wat bedrukt.
''Bob McBob, uit Boppington?'' vroeg Tachondar. ''Dat is mijn favoriet!!! Wat die al niet voor ons houthakkers heeft gedaan.....''
''Ja, maar deze keer heeft hij een bijzondere opdracht van de koning: herbebossing van heel Esert''.
''Ow, da's nogal wat..... hoe wil hij dat doen?''
''Nou ja, sinds de oorlog in Chaos is afgelopen weet jij ook wel dat arbeid spotgoedkoop is geworden. Hij huurt gewoon een paarhonderd werkloze arbeiders in.''
Mattio ging opeens een licht op.
''Maarreuh... wij hebben bomen op ons land, en we verkopen wel eens hout. En dat kunnen we doen omdat er hier bijna nergens bomen staan op de vlakte. Maar als straks te bomen gaan groeien en er gekapt kan worden, dan raken we ons handeltje kwijt.....''
''Verhip, daar zeg je zowat.''
Tot zover had Hank nog niets gezegd. Maar nu stond hij opeens op en begon opgewonden heen en weer te lopen. ''Is er iets?'' vroeg Miejster.
''Ik zat te denken, weet je nog die keer dat jullie met Morkreb op weg waren om eikespruiten te halen? Ik ben nog een keer naar de plek geweest waar die troll Morkreb heeft aangevallen, gewoon zo maar.....'' Hank slikte moeilijk terugdenkend aan de begintijd toen iedereen er nog was.
Zich hervattend: ''Ik zat daar zo'n beetje, maar toen zag ik op de rotsen sporen van kopererts. Er zit daar koper in de berg, en niet zo'n beetje ook!!''
''En wat moeten we daarmee?'' Kauna was nog een beetje sceptisch. ''En ook al zouden we er wat mee kunnen, da's een gevaarlijke omgeving....''
''In plaats van in de houthandel, kunnen we in de koperhandel gaan.... Ook een lucratieve bezigheid....''
''Laten we daar nog maar 'ns een nachtje over slapen''
Toch werd besloten de volgende dag een expeditie uit te rusten, met houwelen, touwen en divers hakgereedschap. Alle zes gingen ze vol goede moed op weg, en eigenlijk ging het allemaal zonder problemen, geen monster of beest te zien
''Pfft, ik krijg het er warm van'' pufte Debby, ''ik ga eventjes zwemmen in dat bergmeertje om wat af te koelen. Gaat er iemand mee?''
Nee, geen ging er mee, na het zware hakwerk zat de rest uit te puffen in de schaduw om maar aan de hete middagzon te ontkomen.
Even later klonk er een kreet. Debby schreeuwde om hulp. Snel gingen ze naar het bergmeertje, maar 't was al te laat. Het toch nog koude water had er voor gezorgd dat Debby een hevige krampaanval gekregen had, en ze was als een baksteen gezonken. Ze werd eruit gehaald, en geprobeerd werd haar te reanimeren.... En na een minuut begon ze te hoesten en te proesten, maar ze was terug in het land der levenden.....

Niemand gaat vandaag meer dood. Nacht 3 begint. De nachtrollen kunnen tot morgenavond 22.00 hun acties inleveren. In mijn vorige bericht over de beulactie van miejster was ik vergeten te melden dat de vorige stemming ongeldig was. Bijna iedereen heeft een nieuwe stem uitgebracht, behalve ........miejster

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

je had het wel vermeld hoor moustache
ik snap niet hoe debby in leven is weten te blijven, er waren veel te veel stemmen op haar om een
mogelijk leugenwolf het nog te kunnen rechttrekken 0_o

Debby

Debby
Senior spammer

Superpower lol

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow, ik had wel gestemd, maar er zal iets foutgelopen zijn... sorry guys!

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Bovennatuurlijke krachten, Debby? Betekent dat dat je goed bent of slecht? Ik snap niet hoe je nog in leven kan zijn... Neutral Zijn de wolven nu aan zet?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

wat een spanning en sensatie op/in/onder deze Eikenhoeve. Aangezien ik in de laatste ronde slecht was zal ik nu maar eens voor de wolfjes juichen: go go go!!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik denk dat het vrij simpel is als de stem van Miejster op mij meetelt: de leugenwolf zit dan in de groep die op Debby gestemd heeft, het stond nl 4-2. Als de leugenwolf dan zijn stem veranderd dan is het 3-3 en blijft Debby dus leven. Die zogenaamde superpowers van Debby zijn denk ik dus vooral een bevriende leugenwolf want er is geen reden om een burger te laten leven.
Uit het groepje van 4 zijn Tachondar en ik degenen die de leugenwolf niet kunnen zijn want in de eerste ronde ging Natjuh eruit door een extra stem van de leugenwolf en daar had ik al op gestemd en Tachondar is priester of ketter dus we houden Hank en Mattio over.

Als de stem van Miejster op mij niet meetelt dan klopt dit verhaal natuurlijk niet en begrijp ik er ook niets meer van. Het zou dan 4-1 geweest zijn en in de beschrijvingen vind ik geen enkele rol die overdag een redding uit kan voeren.

Moustache

Moustache
Junior spammer

miejster heeft dus geen gele kanarie gekregen.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Kauna schreef:Uit het groepje van 4 zijn Tachondar en ik degenen die de leugenwolf niet kunnen zijn want in de eerste ronde ging Natjuh eruit door een extra stem van de leugenwolf en daar had ik al op gestemd en Tachondar is priester of ketter dus we houden Hank en Mattio over.

Het leek of er veel meer stemmen op Debby waren, waardoor de leugenwolf helemaal niets uit had kunnen halen. Mijn stem gaat dus naar Hank.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik kan Kauna hierin volgen. Hank

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Kauna's uiteenzetting is zeer verhelderend ^^
en aangezien ik weet van mezelf dat ik priester ben, (al snap ik jullie twijfel natuurlijk) weet ik dat mattio geen wolf
kan zijn, anders was ie wel dood gegaan van men heilig water.
Ik weet ook op wie ik nu zal stemmen, maar het is nacht, dus @miejster en @mattio, nu is niet het
moment om te stemmen... :p

Debby

Debby
Senior spammer

Het is nu toch nacht?
Ik ben de tel kwijt.

Ik ben gewoon supergoed,met superkrachten.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

jawel het is nacht

hmm, misschien heeft ze één van die rollen waarmee je de rol van een ander persoon kan bemachtigen en heeft ze iets om haarzelf te beschermen, al kan ik nu niet meteen op een rol komen die je beschermt van gelynchd te worden. Er zit alleszins iets
duisters rond Debby's persoontje lijkt me.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Oei, ik was gewoon Mattio aan het volgen, maar ik had het gevoel dat er iets niet klopte. uiteraard had ik niet echt nagelezen dat we in de nacht zaten. Ik wou nu een geen kanarietje meer... er moet vorige keer echt iets foutgelopen zijn, want ik ben zeker dat ik gestemd had. waarschijnlijk de verbinding die niet veel zin had om mijn stem door te geven Smile

Debby

Debby
Senior spammer

Je was geboycot,Miejster.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Oh ja, was Tachondars watertje nog vergeten. Nou dan is de conclusie simpel zoals anderen ook al dachten. Alleen moeten we nog een nachtje rusten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum