Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Opkomst en Ondergang van de Eikenhoeve.....

+9
Debby
Mattio
Natjuh89
Kauna
morkreb
Tachondar
Den Bever
Doctor
Moustache
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 7]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Kauna schreef: Alleen moeten we nog een nachtje rusten.

En als we pech hebben eentje wat langer Rolling Eyes

Moustache

Moustache
Junior spammer

''Hank, je hebt jezelf weer eens overtroffen!!'' Iedereen zat te smullen van het overdadige avondmaal. Sinds de moeilijke begintijd was er eigenlijk nooit geen honger meer geweest op de Eikenhoeve.
''Nou, zonder de groenten van Kauna en het vlees dat jullie bij elkaar schieten, was het me niet gelukt'', Hank bleef bescheiden.
''Maar voor vandaag heb ik bospaddestoelen gebruikt. Je weet wel, die zwarte en die gele''.
''Heb je ze zelf geplukt?'' vroeg Debby. ''Want dat gaat nog wel gauw mis. Er zaten toch geen bruine tussen?''
''Nee, zeker weten van niet''.
''Heb je trouwens al met de nieuwe buurman gesproken?'' zei Miejster, met volle mond.
''Hij heeft grootse plannen. Hij werkt voor een groep buitenlandse investeerders en ze willen de hele omgeving tot ontwikkeling brengen. Er hangt zelfs een aankondiging met de stempel van de gouverneur bij zijn barak.''
Nee, dat wisten ze nog niet. Een tijdje werd er nog wat doorgepraat over die mysterieuze buitenlandse investeringsmaatschappij en hoe dat voor de Eikenhoeve zou uitpakken....
''Ik voel me opeens helemaal niet goed..... '' kreunde Kauna. Ze had donkere vlekken in het gezicht en de lippen liepen blauw aan. Ongecoördineerd rolden de ogen haar in de kassen.
''Shit Hank, er heeft toch een bruine bospaddestoel tussen gezeten'' snauwde Debby. ''Gauw mijn tas met kruiden. Miejster, ga water koken. Mattio, Tachondar, loop gauw naar de Vrije Beren of Esert zelf om een priester te halen. '' Debby nam het heft in handen.
Kauna werd naar één van de bedden gebracht, en Debby zocht in haar kruidentas naar de geschikte kruiden. Snel werd er een thee van gezet, en met kleine slokjes wist Kauna een kopje naar binnen te werken.
Geroezemoes en luide stemmen buiten. Mattio kwam met Cubert, de lokale priester van Fo, binnen. ''Waar is de zieke?” De priester werd naar kauna geleid. ''Ah, dit gaat goedkomen, dat voel ik'' zei hij. ''Fo heeft goede zin vanavond en bovendien staat Valrei goed''.
''Hij begon zijn god (Fo) aan te roepen, en het duurde niet lang of er begon bij Kauna een verbetering zichtbaar te worden. Met een half uur zat ze weer rechtop in bed.

Er gaat niemand dood. Jullie zijn ware overlevingskunstenaars. Stemmen kan tot zaterdagavond 22.00 uur.



Laatst aangepast door Moustache op vr 15 jun 2012, 22:50; in totaal 1 keer bewerkt

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dit kan niet al te veel gekker worden...

goed dan Debby
en nu wordt het best tijd voor wat antwoorden ><

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ja, ik had al een vreemd gevoel bij die paddenstoelen. Gelukkig waren de goden ons goedgezind. Ik twijfel tussen Debby en Hank, het liefst die laatste. Belangrijk is dat we op dezelfde persoon stemmen zodat de leugenwolf niets kan doen. Vandaar dat ik ook op Debby stem maar als de rest voor Hank gaat en Tachondar mee wisselt, ga ik mee.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

misschien tijd om iemand anders kookcorvee te geven?

https://weerwolfenco.actieforum.com

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het wordt eindelijk tijd dat ze dood gaat, derde keer goede keer xD

Debby

Debby
Senior spammer

Oke bedankt allemaal.
Moet ik uberhaupt nog stemmen?

Ik stem Hank

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het is niets persoonlijks hea debby ^^

Debby

Debby
Senior spammer

Mag t hopen van niet,nee.

Moustache

Moustache
Junior spammer

''Hey Rocky'', riep Mattio, naar de stoergebouwde landman die drie koeien voorttrok. ''Hoe staat 't leven tegenwoordig?''
''Hey Mattio'', antwoordde Rocky, ''Goed, en jij, nog altijd hier in dit tranendal?''
Rocky was een oud-buurman die een tijdje geleden naar het zuiden verhuist was. De meeste mensen bleven niet lang in Esert, of in de buurt van Esert. De bewoners van de Eikenhoeve hoorden wat dat betreft al bij de oud-gedienden. Maar ze hadden het dan ook wel mooi voor elkaar. De gevaarlijke beesten hadden ze onder controle sinds ze de wachttoren hadden gebouwd. En de verkoop van koper en gewassen bracht enige centen binnen. Niet om breeduit van te kunnen leven, maar voor mensen die weinig eisen stelden was het best te doen.
Rocky vertelde Mattio over zijn plannen, om schepen te bouwen, om een veerdienst op het Zuidelijke eiland Celeb te openen, om cruisevaarten te organiseren in de zuidelijke zee, en om jachtsafari's te houden voor welgestelde spelers in de woestijn achter de Zwarte Parel (waar hij nu zat). Maar tot het zover was..... moest hij zich in leven houden met de koehandel.
''Fijn ze weer bijgepraat te hebben'', zei Rocky, '' en bij ons zijn jullie altijd welkom. Goede werkers kunnen we heel goed gebruiken. ''
In de verte gingen de alarmklokken af. Er was iemand in nood. Snel rende Mattio er naar toe, terwijl Rocky verder ging zijn koeien bij de klant af te leveren.
Meer mensen renden in de richting van de geluiden die van achter een heuveltje schenen te komen. Mattio herkende ook Miejster en Kauna ertussen. Na een hegje zag hij de oorzaak van alle commotie. Een goblin-kampioen stond boven het lichaam van Debby en probeerde de toegestroomde menigte van zich af te houden. Ondanks zijn vechtkunsten moest hij toch het onderspit delven.
Helaas, voor Debby kwam alle hulp te laat. Deze keer kon ze niet meer gered worden. Haar handen klemden zich nog om wat kruiden heen.... de kruiden die uiteindelijk toch naar haar dood hadden geleid.

Debby wordt gelynchd. Debby was de apostaat. De nieuwe nacht begint en loopt af zondagavond 22.00 uur.

Mattio heeft een gele kanarie.



Laatst aangepast door Moustache op za 16 jun 2012, 23:50; in totaal 1 keer bewerkt

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

EINDELIJK EEN ROL xD
goed zo, dat is onze eerste slechte ^^

Kauna

Kauna
Junior spammer

Wel een slechte maar niet slecht genoeg, haar rol had toch al niet zoveel invloed meer.
Zou het kunnen dat Hank de enige slechte nog is?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Natuurlijk is dat mogelijk.. iedereen kan een slechte zijn (mits er een conversiewolf inzit)

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat zou wel een heel sterk slecht blok zijn: verhullende, leugen en conversiewolf en een apostaat op 10 spelers en dan nu evt nog een extra ww. We zijn ook nog eens begonnen met een nacht wat ook niet behulpzaam is voor de burgers dus in het voordeel van de ww, wat ik een onlogische stap van de spelleider zou vinden als er een kans op 4 ww zou zijn. Daarnaast zouden we dan nu niet meer kunnen winnen dus dat is gewoon niet waar, heel simpel Very Happy

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lol
ik weet alvast mijn volgend doelwit

Debby

Debby
Senior spammer

Hehe,het is jullie eindelijk gelukt.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

toch eens benieuwd voor vanavond

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ja, ik ook Razz

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

alsof jij het nog niet weet...
wacht maar tot je mijn stem krijgt :p

Moustache

Moustache
Junior spammer

'Hank, je hebt jezelf weer eens overtroffen!!'' Iedereen zat te smullen van het overdadige avondmaal. Sinds de moeilijke begintijd was er eigenlijk nooit geen honger meer geweest op de Eikenhoeve.
''Nou, zonder de groenten van Kauna en het vlees dat jullie bij elkaar schieten, was het me niet gelukt'', Hank bleef bescheiden.
''Maar voor vandaag heb ik bospaddestoelen gebruikt. Je weet wel, die zwarte en die gele''.
''Alweer? En heb je ze zelf geplukt?'' vroeg Debby. ''Want dat gaat nog wel gauw mis. Er zaten toch geen bruine tussen?''
''Nee, zeker weten van niet''.
''Heb je trouwens al met de nieuwe buurman gesproken?'' zei Miejster, met volle mond. ''Die van de projectontwikkelaar? Hij heeft een bod gedaan op de Eikenhoeve.''
''Wat? Wil hij de Eikenhoeve kopen? Wat wil hij er mee?''
''Slopen, platmaken. Dat wil hij ermee. Maar hij wil goed betalen.....''

''Ik voel me opeens helemaal niet goed..... '' kreunde Kauna. Ze had donkere vlekken in het gezicht en de lippen liepen blauw aan. Ongecoördineerd rolden de ogen haar in de kassen.
''Shit Hank, er heeft toch een bruine bospaddestoel tussen gezeten'' snauwde Debby. ''Gauw mijn tas met kruiden. Miejster, ga water koken. Mattio, Tachondar, loop gauw naar de Vrije Beren of Esert zelf om een priester te halen. '' Debby nam het heft in handen.
Kauna werd naar één van de bedden gebracht, en Debby zocht in haar kruidentas naar de geschikte kruiden. Snel werd er een thee van gezet, en met kleine slokjes wist Kauna een kopje naar binnen te werken.
Geroezemoes en luide stemmen buiten. Mattio kwam met Cubert, de lokale priester van Fo, binnen. ''Waar is de zieke?” De priester werd naar kauna geleid. ''Ah, dit gaat goedkomen, dat voel ik'' zei hij. ''Fo heeft goede zin vanavond en bovendien staat Valrei goed''.
''Hij begon zijn god (Fo) aan te roepen, en het duurde niet lang of er begon bij Kauna een verbetering zichtbaar te worden. Met een half uur zat ze weer rechtop in bed.

Sorry, bijna hetzelfde verhaaltje, maar als de wolven met alle geweld willen proberen aan te tonen dat ze geen ezels zijn.....


Niemand gaat dood. Stemmen tot maandagavond 22.00 uur.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Moustache, wil je er graag eens bijzetten in je volgend verhaaltje wie er nog allemaal leeft?
bij voorbaat al dank ^^

goed dan: HANK

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hank

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Gele kanaries zijn minder erg dan uitgeschakeld worden in de poulefase. Sad Blamage...

O, en mijn stem gaat naar Hank. Smile Hier gaat wel gewonnen worden! Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum