Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #7 - De reünie

+10
Kauna
Moustache
morkreb
karina
graafoto
Hank1705
howlin graveyard
Debby
Roel
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 14]

126Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie wo 30 jun 2010, 22:57

Roel


Junior spammer

Wat een herrie, ik lag niet bijna te slapen Shocked

127Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 01 jul 2010, 07:48

Debby

Debby
Senior spammer

Dorien ook Laughing

128Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 01 jul 2010, 09:06

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ofwel zijn de wolven in slaap gevallen en is er geen moord?

Ondertussen toch nog even een plaatje draaien :

Queens of The Stone Age - Someone's in the Wolf (mooie clip trouwens) Laughing

129Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 01 jul 2010, 10:41

Gast


Gast

Ja klopt het is nu toch al donderdag ! sunny

130Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 01 jul 2010, 11:49

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik was gister behoorlijk gesloopt en ben om half negen (!!!) naar bed gegaan, direct na het eten+afwas.
Deze nacht maar eventjes tot vanavond uitstellen. Sorry!

Kan iedereen svp eventjes zijn rol naar mij toesturen? Briefje ligt bij mams, ik ben paps...

https://weerwolfenco.actieforum.com

131Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 01 jul 2010, 12:29

Roel


Junior spammer

Mm Dorien kan gebeuren he Wink Maar nu blijf ik langer voor mijn leven vrezen Shocked

132Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 01 jul 2010, 13:37

Debby

Debby
Senior spammer

Maar nu blijf ik langer voor mijn leven vrezen

Hierin sta je gelukkig niet alleen. Neutral

133Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 01 jul 2010, 16:20

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien schreef:
Kan iedereen svp eventjes zijn rol naar mij toesturen?
ja hoor.. mijn rol is...

...onbekend voor de mensen hier Twisted Evil

134Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 01 jul 2010, 23:31

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik denk dat ik Dorien zelf vermoord heb met mijn moordplaten... Very Happy
Okido, als jullie echt denken dat de inspiratie op is... een klassieker met een prachtige wolvensound!

135Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 01 jul 2010, 23:35

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

tja, ik mis nog wat (cruciale?) namen, maar ik ga zo toch maar schrijven denk ik.

https://weerwolfenco.actieforum.com

136Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 01 jul 2010, 23:42

Roel


Junior spammer

Ja, ga maar schrijven Smile

137Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie do 01 jul 2010, 23:48

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Oké, eventjes dit afkijken en dan ga ik schrijven.

https://weerwolfenco.actieforum.com

138Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 00:05

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

De deur was en bleef op slot en de uren verstreken. Gelukkig bleek Karina in haar tas een pakje kaarten te hebben zitten, dus konden ze in ieder geval iets doen om de lange, lange minuten door te komen. Pesten, toepen, liegen, stressen, hartenjagen, klaverjassen, boeren bridgen... aan het einde van de dag waren ze pro in elk kaartspel dat je maar kunt bedenken.
De stemming was bij sommige mensen wat opgeklaard (met name bij BlackKnight, die 12x op rij had gewonnen met pesten, maar ook bij Karina die een ster bleek in hartenjagen), maar helaas waren sommigen juist ook nog chagrijniger dan die ochtend (Debby bleef zeggen dat BlackKnight had vals gespeeld en V8power loog zo slecht dat ze uiteindelijk de enige was die nog met kaarten zat).

'Wanneer halen ze ons er nu uit?' jammerde Linda met het vallen van de avond. 'Die arme kids zitten maar thuis, te wachten en te wachten tot ik terug kom en ik kom naar niet... wat moet ik nu?!'
Maar op die vraag had niemand een antwoord.

Vertwijfeld en ongerust gingen ze slapen, in 'gewoon een grap' geloofden de meesten allang niet meer.

Die gedachte werd de volgende ochtend bevestigd toen ze wakker werden en een afgrijselijke ontdekking deden: V8power lag in haar hoekje van het lokaal opgekruld in haar slaapzak, in een plas bloed. Haar keel was... ja, wat? ...open gebeten, dat was het enige wat ze ervan konden maken.

'Ugh,' zei kauna. En ze holde weg naar de wc.

Einde van de nacht.
De wolven vermoorden V8power.
V8power was een gewone burger.
Deze dag eindigt vrijdagavond 23:00u


sorry voor de verlating, maar ik viel gisteren om half 8 bijna op de bank in slaap... toen ben ik maar naar bed gegaan.

Willen de mensen die dit nog niet hebben gedaan eventjes hun rol naar mij doorsturen??! Briefje ligt bij mijn moeder.

https://weerwolfenco.actieforum.com

139Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 00:11

Roel


Junior spammer

R.I.P V8power

140Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 00:33

karina

karina
Veelbelovend spammer

pale Sad Crying or Very sad arme V8, wat een walgelijke moord.

141Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 00:36

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Oei oei, wat griezelig allemaal.
En mijn hemel, wat moet dit gaan betekenen voor de goede naam van onze school...? Dit loopt allemaal helemaal verkeerd zeg.

Wat moet ik doen?!
Ik ben toch de directrice hier hè. Oh jee oh jee oh jee.

Arme V8power Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

142Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 00:43

Debby

Debby
Senior spammer

'Ugh,' zei kauna. En ze holde weg naar de wc.

Doet er deze ronde ook een indiaan mee Smile

Arme V8 power,ik zal je missen.
We begonnen elkaar net een beetje te leren kennen. pale



Laatst aangepast door Debby op vr 02 jul 2010, 00:53; in totaal 1 keer bewerkt

143Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 00:45

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja kauna is een halfbloed, was ik dat vergeten te vertellen? Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

144Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 01:26

v8power

v8power
Spammer i.o.

kom op burgers hier op mn wolk kan ik het weer prima volgen
en kan ik hoop ik ook zien hoe dit verder verloopt
eens kijken of graafoto hier ook ergens rondzwerft het is een behoorlijk wolk met een grote mistbank aan de rechterkant
GRAAFOTO ben je daar? JOEHOE
ja ik hoor iets in de verte

hmmm graaf zegt dat hij niet uit de mist mag komen voor zijn rol bekend is gemaakt....

dus burgers zet hem op en roei die wolven uit

145Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 02:46

Gast


Gast

Lieverd, rust zacht we zullen je dood wreken.

146Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 06:50

Gast


Gast

lieve v8 rust zacht, wolven we vinden jullie wel!

147Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 08:34

Miejster

Miejster
Senior spammer

Het is nog vroeg om eigenlijk al veel dingen te kunnen afleiden. V8 stemde op Kauna en V8 is nu dood. Misschien probeerde Wolfje Kauna zich te beschermen? In het andere geval is het een afleidingsmanoeuvre van de wolven?

Ik ga dus (hopelijk juist) gokken op Karina

Naam aangepast!



Laatst aangepast door Miejster op vr 02 jul 2010, 12:50; in totaal 1 keer bewerkt

148Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 08:49

Moustache

Moustache
Junior spammer

Na zo'n anderhalve dag in zijn redelijk comfortabele kast kwam Moustache weer naar buiten. Hij had zelfs geslapen en toch zo raar gedroomd. Wolven met mensengezichten hadden zich tegoed gedaan aan gebraden kippetjes, biefstukjes, huzarensalade, motorolie en groene verf uit blik. 't Werkte wel goed, dat slaapmiddel dat hij op de markt had gebracht en uiteindelijk voor zijn vierde faillissement had gezorgd. Er zat maar één nadeel aan en dat was dat je behoorlijk uit de mond ging stinken. 't Was dus alleen maar geschikt voor singles die zichzelf hopeloos op de relatie-markt achten, en dat waren er niet zo veel....
Een voordeel bij het ontbijt in het hotel was dat je een hele tafel voor jezelf had.Dat dan weer wel.

In elk geval, één van die wolven met mensengezicht was herkenbaar geweest, en het was Miejsters......

Uit de kast gekomen liep Moustache op alle commotie af. En daar zag hij de re-unisten (sorry, op 1 of andere manier krijg ik geen accenten op de letters) om het lijk van v8power. Ach en Wee werd er geroepen en gedaan, en al gauw deed Moustache maar gezellig mee. Je moet toch wat om niet als buitenbeentje gezien te worden....

149Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 09:00

Debby

Debby
Senior spammer

Pff,het word er niet makkelijker op.

Ik twijfel nog een beetje,Kauna omdat zij idd V8power eruit stemde.
Of Moustache omdat ie zo uit zijn mond stinkt,zo erg lijkt wel of je een dood vogeltje hebt gegeten,of misschien wel een V8power?
Sorry mop,maar je adem is niet te harden.

Ik denk er nog even over na.

150Ronde #7 - De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #7 - De reünie vr 02 jul 2010, 09:32

Kauna

Kauna
Junior spammer

Na alles van die dag eruit gegooid te hebben hoor ik dan ineens dat ik verdacht word van deze vreselijke moord omdat V8 (may she rest in peace) op mij gestemd zou hebben. Er wordt hier (bewust of onbewust?) een leugentje de wereld ingeholpen want V8 stemde niet op mij maar op Karina! Iemand hulp nodig bij lezen!? toegegeven de namen lijken iets op elkaar maar de personen zijn heel verschillend. Het staat natuurlijk iedereen vrij op mij te stemmen maar kom dan met een betere reden, nu denk ik toch serieus aan discriminatie omdat iedereen altijd al jaloers was op mijn mooie indiaanse kleurtje.
Mijn stem gaat dus Miejster voor het in de wereld helpen van leugentjes wat ik ronduit verdacht vind. Maar ik verdenk ook Debby omdat ze het klakkeloos volgt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum