Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #44 S.W.A.T

+12
Natjuh89
Miejster
laura
Hank1705
Moustache
turtwig
v8power
Tachondar
artishocking
Doctor
graafoto
Debby
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 9]

51Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T za 03 sep 2011, 17:25

Debby

Debby
Senior spammer

Vergeten de nachtrollen hun ding niet te doen.

52Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T za 03 sep 2011, 18:00

Moustache

Moustache
Junior spammer

Even ter herinnering: de sjamaan hoort niet van het begin af bij het wolvenblok, maar moet zien het vertrouwen van de wolven te winnen.
Ik heb de stemmen niet nageteld, maar als inderdaad blijkt dat ik twee stemmen had en hans/miejster slechts één, dan is de leugenwolf actief, en meteen tot twee spelers te reduceren....Bij nalezen geeft drwho dit ook aan.

Natjuh of graafoto is dus de leugenwolf.

v8power stemde waarschijnlijk random op hans. De leugenwolf wilde met zijn actie een aantal burgers verdacht maken, namelijk v8power (die ook al op hans stemde) en mij (die immers ''gered'' werd).

53Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T za 03 sep 2011, 21:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zo lijk ik inderdaad direct heel verdacht.
Maar de tijd zal het wel uitwijzen dat ik geen leugenwolf ben.

54Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T za 03 sep 2011, 21:26

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

pfft nu klink je net als artishocking vorige ronde
.. en die was apostaat


==

Ik ben va morgenmiddag de verjaadag van mijn pake (=friesche opa) vieren, en ik heb geen idee hoe laat ik terug ben en of ik daarna dus nog tijd heb om te stemmen. Ik hoop morgenochtend nog wel te kunnen stemmen, maar mocht ik morgen verhinderd zijn -- dit is de reden Smile

Ik had gehoopt nu nog te kunnen stemmen na het verhaal, maar het duurt helaas iets langer dan gehoopt Sad



Laatst aangepast door Hank1705 op za 03 sep 2011, 22:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Toevoeging en voorkomen dubbelpost :))

55Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T za 03 sep 2011, 22:43

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hank1705 schreef:pfft nu klink je net als artishocking vorige ronde
.. en die was apostaat

En wat wilt u daar dan mee zeggen heer Hank??? Razz

56Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T za 03 sep 2011, 22:54

laura

laura
Spammer i.o.

ik heb op miejster gestemd en misschien heeft de leugenwolf ook op hem gestemd...

57Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T za 03 sep 2011, 22:59

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

artishocking schreef:
Hank1705 schreef:pfft nu klink je net als artishocking vorige ronde
.. en die was apostaat

En wat wilt u daar dan mee zeggen heer Hank??? Razz

hij bedoelt wrs dat het niks betekent als je nu in het begin zegt dat je niet slecht bent. Je moet het kunnen bewijzen

58Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 00:28

artishocking

artishocking
Junior spammer

De ziener zal alles bewijzen zeg ik dan maarrr

59Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 00:33

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik belde Debby eerder op d avond..en toen bevond ze zich op een muziekfestival in Kijkduin..
Ik denk dat het verhaaltje op zich laat wachten Very Happy Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 829688

60Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 08:34

Debby

Debby
Senior spammer

Dat had ik aangegeven aan het einde van het vorige verhaal,dat ik er zaterdagavond niet was.
Je mag je stem anders gewoon aan mij doorgeven ,Hank.

61Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 10:02

Debby

Debby
Senior spammer

Zondagmiddag 13:00 S.W.A.T Hoofdkwartier

Het S.W.A.T team is bij elkaar geroepen voor een tactiek bespreking.
In een motel heeft iemand zich opgesloten in een motelkamer.
Deze persoon is suïcidaal.
Deze persoon heeft de moteleigenaar bedreigd.

Het S.W.A.T team wordt erop uitgestuurd om deze man levend uit de hotelkamer te halen.


Vannacht zijn er geen doden gevallen.
Einde nacht 2.
Begin dag 2

Deze dag duurt tot vanavond 22:00



Laatst aangepast door Debby op zo 04 sep 2011, 11:23; in totaal 1 keer bewerkt

62Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 10:09

Moustache

Moustache
Junior spammer

ok, dat kan drie dingetjes betekenen:
- de heks heeft met een watertje iemand weer tot leven gewekt
- de slotenmaker heeft goed gegokt.
- de wolven hebben geprobeerd de weerhamster op te eten.

De verdachtmaking op graafoto blijft staan.

Moustache pakt bij de uitgang van het hotel zijn flesje water te voorschijn en gooit dit over het hoofd van graafoto. Die wil zijn pistool pakken om deze grap Moustache betaalt te zetten, maar.......

63Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 11:22

Debby

Debby
Senior spammer

Zondagmiddag 14:00

Graafoto leidde een heel lekker leven.
Hij had een eigen bedrijf wat erg goed liep en hij sliep in de mooiste penthouses.
Echter door de kredietcrisis begon het bedrijf slechter te lopen en Graafoto moest inkrimpen.
Nadat hij al een behoorlijk aantal mensen moest ontslaan,kwam echter toch de genadeklap en Graafoto ging failliet.
Dit was teveel voor Graafoto en hij wilde niet meer verder leven met het schuldgevoel dat hij met de val van zijn bedrijf zoveel mensen in financïele problemen had gebracht.
Omdat hij het zijn vrouw en kinderen niet aan wilde doen,dat zij hem zouden vinden in hun huis,besluit hij een motelkamer te huren om zich daar van het leven te beroven.

Bij het motel aangekomen,beginnen de ondehandelingen tussen de onderhandelaar en Graafoto.
De snipers hebben zich zo opgesteld dat ze de ramen in de gaten kunnen houden.
Het invalteam staat klaar bij de deur.
Na een half uur onderhandelen besluit Graafoto de strijd op te geven en komt naar buiten.
Graafoto wordt meegenomen naar het bureau,waar hij een glas water krijgt.
De rechercheur is echter wat lomp en struikelt over de drempel,waardoor het water over Graafoto heenvalt.

Graafoto bedankt de rechercheur voor de aangename douche.
Hij had het erg warm gekregen in de verhoorkamer.


Dit was de priester/ketter actie.
Het water van de priester/ketter had geen enkel effect op Graafoto.



Laatst aangepast door Debby op zo 04 sep 2011, 22:45; in totaal 1 keer bewerkt

64Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 11:48

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

@ Debby, dat had ik dan gemist. Maar ik zag je in ieder geval wel online rond 22:30, dus daarom verwachtte ik een verhaaltje scratch
Maar goed, ik kan gewoon stemmen nu dus het maakt niet zo heel veel uit ^^

Helaas heb ik nu nog niet echt een idee van wie er goed of slecht zijn scratch Zelfs Moustache' actie geeft geen uitsluitsel of Graafoto nou goed of slecht is.. (Géén leugenwolf... maar wel apostaat of ketter?)

Daarom maar het meest voor de hand liggende: Natjuh, omdat ze samen met Graafoto op Moustache stemde.

65Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 11:49

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zoals ik al zei, ik ben geen leugenwolf.
Moustache is blijkbaar priester dus hij is tot nu toe veilig als er niet geconverteerd is.
Dus dan blijft Natjuh over omdat ... Nou ja, leg jij het eens uit Moustache Smile

66Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 12:08

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ja ik weet het Graaf, dat versterkt alleen maar mijn vermoeden dat jij apostaat of ketter bent Smile

Want wat ik bedoelde met die opmerking over Artishocking:
Ook zei ontkende alleen maar dat ze wolf was. Ze ontkende niet dat ze slecht was Smile
Daarom denk ik dus dat jij apostaat of ketter bent, omdat je alleen maar zegt dat je geen leugenwolf bent.
Als je echt burger was had je wel gezegd dat je niet slecht was.. Wink

't is natuurlijk altijd mogelijk dat ik ernaast zit, maar gezien jouw woordkeuze lijkt me dat onwaarschijnlijk.

67Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 12:19

v8power

v8power
Spammer i.o.

yess geen doden
het lijkt de goede kant op te gaan

door de actie van moustache hebben we zeker een wolf te pakken lijkt me
mijn stem gaat naar

natjuh

hoop dat het goed is
weinig tijd gehad dit weekend dus zal weer wat vaker inloggen

68Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 12:29

Debby

Debby
Senior spammer

Klopt,ik was via mobiel online,maar dan kan ik geen verhaal maken.

69Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 12:49

Moustache

Moustache
Junior spammer

Dan blijft natjuh over...... Graafoto kan idd nog een hulpje zijn van de wolven, maar hij zet zijn tanden iig niet in medeburgers van Wakkerdam....

70Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 13:17

Debby

Debby
Senior spammer

Maandagmiddag 13:00 S.W.A.T hoofdkwartier

Het S.W.A.T team is weer bij elkaar geroepen in het hoofdkwartier voor een brieving.
Narcotica heeft een vermoedelijk drugslab gevonden in een huis.
Dit keer gaan ze er met grof geschut heen.
Ze nemen 2 gebarricadeerde auto's mee om het traliewerk voor de ramen weg te trekken,wat de inval makkelijker zal mlaten verlopen.
Ze weten niet hoeveel mensen er in het huis aanwezig zullen zijn.


Het is nog steeds dag 2.
Er mag nog gestemd worden.

71Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 13:41

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik stem ook op natjuh, moet ik zelfs uitleggen waarom?

72Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 13:54

Debby

Debby
Senior spammer

Hoeft niet,mag Razz

73Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 15:56

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik stem mee op Natjuh

74Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 17:31

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dan volg ik ook maar op natjuh

75Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 3 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T zo 04 sep 2011, 19:36

laura

laura
Spammer i.o.

wat hank verteld vind ik wel logisch klinken maar ik vind het wel verdacht dat iedereen op haar stemt... dus ik stem weer random artishocking



Laatst aangepast door laura op zo 04 sep 2011, 21:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum