Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels

+10
Natjuh89
howlin graveyard
laura
v8power
graafoto
morkreb
Hank1705
Debby
δόριεν
stefan003
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 13]

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Spelronde #25: De Colt met 3 Zilveren kogels SASS-Colt-Single-Action-300

Ergens in een oud wild western stadje speelt zich een vreemd verhaal af, vorig jaar woonde er nog 50 mensen.. nu nog maar 11.

De legende verteld over een oud mythisch wezen, een Weerwolf, die eens in de 250 jaar door het stadje heen gaat en alle inwoners op eet, 1 per nacht. Vervolgens zou deze Wolf weer een mens worden voor de komende 250 jaar, mensen naar het stadje lokken om er te komen wonen zodat hij na 250 jaar weer genoeg te eten heeft..
Alle inwoners van de stad kende de legende maar niemand die het geloofde, tot ze 2 weken geleden in een afgelegen mijn vlak bij de stad een oude Colt vonden met 3 Zilveren kogels er nog in. Dat ding moest al minstens 1000 jaar oud zijn..
en dan met alle verdwijningen en lijken die zijn terug gevonden de afgelopen maand...

De twijfel begon nou wel heel erg toe te slaan bij de bewoners van het stadje, ze kregen argwaan naar elkaar en wisten niet meer wie ze nou konden vertrouwen..

Vanaf hier gaat het verhaal verder...


Spelers:
- Debby - Bar medewerkster
- Laura - Hotel eigenares
- Artishocking - Boer met vee
- Miejster - Bar eigenaar
- Morkreb - Slager
- Graafoto - Sheriff
- Howlin - Bakker
- Kauna - Bakker hulp
- V8power - Hulp Sheriff
- Natjuh - Mijn werker
- Djali - Restaurant eigenares/Kok
- Hank - Restaurant bediende
- Mattio - Afwasser in Restaurant



Even als herinnering:
een aantal rollen moeten kunnen pm-en, zoals de sjamaan, de ziener, de dorpsgek en nog een enkele. Deze rollen mogen alleen PM-en naar mensen waarvan ze de rol weten! dus na het op vragen van iemands rol, in de nacht, aan de spelleider. (en je mag uiteraard dan op hun PM's reageren.)

de andere rollen: zodra je bij elkaar in een blok zit mag je dan met elkaar PM-en, maar enken als je met elkaar in een blok zit!

Uitzonderingen:
De geliefde, deze zitten aan elkaar gekoppeld en mogen dus samen overleggen via PM.

De Sjamaan: Zodra de Sjamaan een slecht hulpje gevonden heeft (na het op vragen via de spel leider) mogen de wolven contact met het slechte hulpje hebben via PM omdat het hulpje geen toestemming krijgt tot het WW-Blok.


Kort gezegd is dus, je mag alleen PM contact hebben met de mensen waarvan jij de rol weet,
en de rol mag je alleen te weten komen door de ziener/sjamaan/dorps gek,
of doordat je door 1 van deze in het zelfde blok bent beland.



Dus als ik bijv. Beschermengel ben, en de ziener heeft mij nog niet gezien (en dus geen contact met mij gehad), mag ik geen PM's sturen.
Zodra de ziener mij wel gezien heeft en contact met mij heeft gehad beland ik in het burger-blok.
Alle andere die al in het burger-blok zitten, weet ik dan de rollen van en mag ik PM contact mee hebben.



Laatst aangepast door stefan003 op zo 16 jan 2011, 00:04; in totaal 5 keer bewerkt

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Volgens mij hebben de burgers evenveel van zilveren kogels te vrezen als de wolfjes xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

Debby

Debby
Senior spammer

Wie wil er wat drinken?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Nee bedankt, heb net wat op Smile

Debby

Debby
Senior spammer

Ik zal wel een heel slechte barvrouw zijn als ik niemand aan het drinken krijg Sad

En dan moet je net zo'n baas als Miejster hebben.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ze komen bij jou niks drinken, omdat ze net allemaal bij mij lekker zitten te eten Debby, sorry ^^ Maar weet je wat, ik stuur ze straks naar jou door.

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

en Hank, goed zo jongen, niet drinken onder werktijd!

https://weerwolfenco.actieforum.com

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik hak um wel in stukkies voor je Deb Wink

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Vinden jullie die slager van ons ook zo'n griezel? Ik wel. Denk dat ik maar vegetariër word.

(Stefan, laat je mij even weten wanneer je de rollen hebt verstuurd en hebt toegevoegd aan de groepen svp? Dan verhuis ik weer direct naar Djali)

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hier word niemand in stukken gesneden zolang ik de sheriff ben Evil or Very Mad

v8power

v8power
Spammer i.o.

en ik ga daar ook zeker voor zorgen met graaf als sheriff en mij als hulp moet dat zeker lukken
trouwens even wat minder on line dit weekend
nathuh word 22 en dat wordt groots gevierd

laura

laura
Spammer i.o.

en als men bij jou heeft gedronken deb, dan moeten ze niet meer rijden maar bij mij aankloppen Very Happy

sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen lieve mensen, maar heb bij een vriendin geslapen in verwegistan en die heeft zo een heerlijke baby Very Happy dus geen tijd gehad om lekker met jullie te kletsen Sad

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ben jij Bob, Laura? ^^
Ik heb het overigens niet over snijden gehad hoor.

laura

laura
Spammer i.o.

nee dat dan weer niet hahaha Razz ik heb een hotel Very Happy

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

iemand een carré-confituurke of een mattetaart?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou ik ga me maar even goed schrobben, heb de mijn even opgeruimd, er lagen allemaal stenen en die heb ik maar aan de kant gezet.. Morgen ga ik wel verder met goud zoeken.. heb vandaag weer niks gevonden Sad

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

omg.. waar is jullie westerse kennis?

een hulp-sheriff heet gewoon een deputy


eh.. ja niet drinken onder werktijd.. maar goed dat ik net NIET zei dat niet hoefde omdat ik net gedronken had... scratch

ah.. werktijd zit er zo op, mag ik dan mezelf serveren? Very Happy

Kauna

Kauna
Junior spammer

morkreb schreef:Ben jij Bob, Laura? ^^
Dat ben ik wel want een andere rol is er voor mij kennelijk niet weggelegd! Sad

Debby

Debby
Senior spammer

Er zijn nog geen rollen verdeeld hoor Irma.
Dus je kunt er vast nog wel gewoon bij.
Ik heb de spelleider een pb gestuurd.

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

de rollen zijn verstuurd, de blokken zijn goed gezet.

succes alle!


De moorloze nacht is vandaag om 22:00 gewoon in gegaan.
en zal duren tot Zondag 22:00

Debby

Debby
Senior spammer

I'm so *bored*

Waar blijven mijn klanten???
Ik kan toch niet alle drank zelf op gaan drinken.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

ik ben normaal geheel onthouder maar om in de rol te blijven...

Voor mij een fles whiskey I love you

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

half bezopen kan ik me dingen ook nog wel doen denk ik,
laat die bier pullen maar komen Smile

Kauna

Kauna
Junior spammer

Hoera, ik heb een nieuwe baan. Niet helemaal de gedroomde baan en de tijden zijn niet ideaal maar beter iets dan niets. Rondje voor iedereen!! cheers

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Heb een nieuw product op de markt en ook Morkreb verdient er een aardig centje aan. Iemand interesse? Door het hoge vetgehalte kan je beter tegen den drank.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 13]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum