Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #44 S.W.A.T

+12
Natjuh89
Miejster
laura
Hank1705
Moustache
turtwig
v8power
Tachondar
artishocking
Doctor
graafoto
Debby
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 9]

126Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T di 06 sep 2011, 20:14

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ok Laura..dan moet ik je misschien het voordeel van de twijfel geven en kan ik beter meestemmen op Graaf?
Ik sta open voor suggesties.

127Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T di 06 sep 2011, 22:11

Debby

Debby
Senior spammer

Graafoto was al jong vader geworden.
Na jarenlang een relatie te hebben gehad met de moeder van zijn kind,verbreekt hij de relatie.
Hij wil meer uit het leven halen dan dit.
Op zijn werk krijgt hij een baan aangeboden waarbij hij in het buitenland komt te werken.
Nadat hij een aantal weken in Thailand heeft gezeten,komt hij even terug in Nederland.
Daar wacht hem een onaangename verrassing.
Er ligt een brief van een advocatenkantoor op zijn deurmat met de mededeling dat zijn exvriendin niet wilt dat hij zijn zoontje bezoekt.
Als Graafoto naar de flat gaat waar zijn exvriendin woonde,treft hij een leeg huis aan.
Ze zijn met de noorderzon vertrokken.
Graafoto raakte in paniek en bestijgt de trappen naar het dak van het flatgebouw


Woensdagmiddag 14:30

De onderhandelaar van het S.W.A.T team staat op het flatgebouw waar Graafoto staat.
Graafoto gebaart de man dat hij moet blijven waar hij is.
Hij wil een einde aan zijn leven maken,omdat zijn leven geen inhoud heeft zonder zijn zoontje.
De onderhandelaar zegt hem dat ze er alles aan doen om zijn ex vriendin telefonisch te spreken te krijgen.
Als dit eindelijk is gelukt gebaart Graafoto hem de telefoon aan hem te geven.
Hij verteld zijn ex vriendin wat hij van plan is,als hij zijn zoontje niet mag bezoeken.
Zijn ex vriendin blijkt niet onder de indruk te zijn en meldt hem dat hij zijn zoontje niet mag zien.
Daarop klinkt een luide gil en even daarna een harde plof.
De telefoon spat uit elkaar op de stenen stoep.
Ernaast ligt Graafoto.
De stenen om hem heen kleuren dieprood.


Graafoto heeft vandaag niet overleeft.
Zijn rol was Apostaat.


Einde dag 3
Begin nacht 4.

Nachtrollen,doe uw ding
De nacht duurt tot woensdagavond 22:00

128Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T di 06 sep 2011, 22:13

artishocking

artishocking
Junior spammer

Zo dat gaat goed, de apostaat er uit...
GoGoGo burgers...

129Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T di 06 sep 2011, 22:15

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Neeeeeeeeeeeeee Niet de apostaat :O!!!!!!! Kom op wolvjes!!!

130Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T di 06 sep 2011, 22:15

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Voor mijn kinderen zou ik inderdaad heel ver gaan, maar ik zou de telefoon van iemand anders niet stuk maken.
Goed gegokt Burgertjes, maar jullie zijn nog niet gewonnen.
Doe je best wolfje Twisted Evil

131Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T di 06 sep 2011, 22:17

laura

laura
Spammer i.o.

is deze suggestie duidelijk arti hihihi jeeeej weer een slechte eruit!

132Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T di 06 sep 2011, 22:22

Debby

Debby
Senior spammer

het spel heeft lang niet meer zolang geduurd.
Moet even een nieuw verhaal gaan verzinnen,lol.

133Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T di 06 sep 2011, 22:36

Moustache

Moustache
Junior spammer

Natjuh89 schreef:Neeeeeeeeeeeeee Niet de apostaat :O!!!!!!! Kom op wolvjes!!!

graafoto schreef:Voor mijn kinderen zou ik inderdaad heel ver gaan, maar ik zou de telefoon van iemand anders niet stuk maken.
Goed gegokt Burgertjes, maar jullie zijn nog niet gewonnen.
Doe je best wolfje Twisted Evil
Iemand draait ons een loer... Wolfjes of wolfje? Er zullen er dan nog twee in moeten zitten? Artisjocking en....?

134Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T di 06 sep 2011, 23:17

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ach gut..ik word weer verdacht gemaakt door Moustache..GAAAAAAAAAAAAP Sleep
Beetje voorspelbaar allemaal...

Dat Graaf een slechte was, maakt Laura niet persé goed hoor.

135Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 09:07

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ha, mijn favoriete verdachte.... Maar af en toe zit ik ook wel eens goed... Kan me nog herinneren één van de vorige keren dat ik priester was, toen was jij de schaapswolf, en dus onzichtbaar voor de ziener/sjamaan, maar aan mijn instinct was niets mis...

136Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 09:36

Debby

Debby
Senior spammer

Donderdagmiddag 13:30 S.W.A.T hoofdkwartier

Zojuist is er een melding binnengekomen dat alle eenheden paraat moeten blijven,dus niemand mag naar huis.
Er is een vliegtuig van Air France/KLM gekaapt.
Niemand weet nog wat de bedoelingen van de kapers zijn.

137Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 12:21

v8power

v8power
Spammer i.o.

yess we gaan goed burgers
@debby leuke verhalen het blijft spannend

138Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 15:45

Debby

Debby
Senior spammer

Thanks Very Happy

139Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 17:11

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Moustache schreef:
Natjuh89 schreef:Neeeeeeeeeeeeee Niet de apostaat :O!!!!!!! Kom op wolvjes!!!

graafoto schreef:Voor mijn kinderen zou ik inderdaad heel ver gaan, maar ik zou de telefoon van iemand anders niet stuk maken.
Goed gegokt Burgertjes, maar jullie zijn nog niet gewonnen.
Doe je best wolfje Twisted Evil
Iemand draait ons een loer... Wolfjes of wolfje? Er zullen er dan nog twee in moeten zitten? Artisjocking en....?

Moustache.. Ik spreek altijd van een meerderheid..!

140Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 18:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Well done Burgers, we zijn aan de winnende hand Cool

141Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 18:46

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ja hoor jullie zijn aan het winnen, en zijn al goed bezig aan het gokken en België wind de wereldbeker voetbal.

142Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 19:02

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Haha Graaf, wacht nou maar af Very Happy

143Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 21:20

Debby

Debby
Senior spammer

Dat laatste zie ik niet snel gebeuren,Graaf. Razz

144Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 22:18

Debby

Debby
Senior spammer

Tijdens zijn jeugd heeft Tachondar altijd het idee gehad dat hij wat miste in zijn leven.
Een echt doel en saamhorigheid.
Daarom besluit hij zich na zijn schooltijd aan te sluiten bij een sekte.
Daar wordt hij echter helemaal gehersenspoelt en leeft alleen nog maar voor het geloof dat de sekte aanhangt.
Hij ziet de sekteleden en sekteleider als zijn enige familie en is bereidt alles voor hun te doen.
Op een dag besluit de sekteleider dat ze een daad moeten stellen.
Tachondar en wat andere leden van de sekte krijgen prive vliegles.
Nadat ze allemaal hun vliegbrevet hebben gehaald,maakt de sekteleider zijn plan bekend.


14:30 S.W.A.T hoofdkwartier

Alle leden van het S.W.A.T team zijn aanwezig en wachten af.
Dan komt er ineens een telefoontje binnen dat het gekaapte vliegtuig op weg is naar Den Haag.
Het S.W.A.T team maakt zich gereed voor vertrek,als de telefoon weer gaat.
Het vliegtuig is neergestort op de Maasbach gemeente.
Er woedt een hevige brand op die plek.
Het S.W.A.T team spoedt zich erheen om assistentie te verlenen aan de politie en brandweer ter plekke.


Tachondar en de andere leden van de sekte hebben deze terreuraanslag niet overleefd.
Tachondar was de Ziener.

Einde nacht 4
Begin dag 4.

Deze dag duurt tot donderdagavond 22:00
Jullie mogen weer stemmen.

145Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 22:31

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zie, ik zie ... Dat je dood bent, eat this burgertjes :p

146Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 22:33

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

RIP tach, we zullen je wreken

147Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 22:38

artishocking

artishocking
Junior spammer

Oh wat erg...de ziener..nu word het wel erg lastig.

148Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 22:40

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Joehoe Very Happy

149Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 22:42

laura

laura
Spammer i.o.

nee niet de ziener!!! arme Tachondar! RIP en nu een wolf eruit!!!

150Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 6 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 22:49

Moustache

Moustache
Junior spammer

Wel een domme ziener, dat hij mij niet eens aan het burgerblok heeft toegevoegd....

Artisjocking, omdat laura ook op je stemde, één van de vorige rondes, en de wolven haar verdacht probeerden te maken.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum