Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #44 S.W.A.T

+12
Natjuh89
Miejster
laura
Hank1705
Moustache
turtwig
v8power
Tachondar
artishocking
Doctor
graafoto
Debby
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 9]

151Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 23:05

v8power

v8power
Spammer i.o.

r.i.p tachondar
aangezien tachondar de ziener was en jij moustache niet was toegevoegd in het burgerblok
is het een kwestie van logisch denken zoals jijzelf al aangaf
jij hebt met water gegooit en wij burgers namen aan dat je de priester was
er was maar 1 die zei zou het ook niet de ketter kunnen zijn
tachondar heeft niet voldoende vertrouwen in je gehad om je toe te voegen

mijn stem gaat dan ook naar jou
moustache

152Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 23:13

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ooh wat een verassing, Moustache stemt weer op mij:P
Doorzichtig!!!
Als de rest wijs is stemmen ze ook op Moustache, want die probeert de verkeerde mensen verdacht te maken.
Hij zit niet voor niks NIET in het burgerblok

153Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 23:39

laura

laura
Spammer i.o.

ik vind het allemaal wel verdacht, 1 ding is zeker ik ben goed dus dan heeft moustache de goede intenties met mij Very Happy en aangezien dat correct is stem ik ook op artishocking

154Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T wo 07 sep 2011, 23:44

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

sorry v8power en artishocking, maar julie zitten helemaal niet in het burgerblok. Ik weet gewoon dat moustache goed is, net zoals ik weet dat jullie 2 slecht zijn. Dus het heeft niet veel nut om te doen alsof moustache een van de slechte is. It's us against you guys. en ja ik weet dat ik of moustache jullie volgende slachtoffers gaan zijn

155Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 00:29

v8power

v8power
Spammer i.o.

DrWho schreef:wat ik wel grappig vind is dat iedereen aanneemt dat moustache priester is, wie weet is ie de ketter. Hoe kunnen we nu zeker zijn dat ie echt de priester is???

het waren jou woorden drwho
en nu weet je zeker dat hij goed is??

156Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 00:30

Moustache

Moustache
Junior spammer

Debby heeft zich inderdaad versproken, door te zeggen dat ik priester was. Pas later heeft ze de tekst aangepast naar priester/ketter. Dat kun je zien, omdat de wijziging in de tekst is gemaakt nadat iemand (dr who blijkbaar) daar een opmerking over heeft gemaakt. Het was dus niet zo slim van Tachondar om geen gebruik te maken van deze fout van de spelleider.
Maar het wolvenblok kristalliseert zich zo wel uit..... Twisted Evil Twisted Evil

157Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 00:51

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb daarover al gezegd dat dat een foute woordspeling was van mij.
Heb daarbij ook verklaard dat het priester/ketter moest zijn.
Dus niet perse dat jij een priester bent.

158Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 01:14

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

en het mogen mss mijn woorden zijn, maar ik wist toen niet zeker dat hij goed of slecht was. Nu ben ik bijna zeker dat ie aan onze kant staat want hij stemde steeds op de wolven. Ik nam gewoon aan dat debby's woordkeuze een schrijffoutje was( wat het ook was maar eigenlijk was het een tip voor ons Very Happy). Wat ik wel weet is dat er een conversie wolf in het spel is en wrs ook een geconverteerde persoon. Dus ik gok op maximum 3 slechten nog in het spel, als ik nog een hulpje zoals ketter meetel. maar ik denk niet dat die erin zit

159Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 07:33

turtwig

turtwig
Beginnend spammer

artischoking omdat ik vermoed dat ze wolf is. omdat ze op de priester/ketter stemt, waarbij er misschien nog wel andere schuldigen zijn die je beter kwijt kunt zijn

160Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 14:44

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Joepie, de wolfjes zullen winnen Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 571163

161Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 14:56

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

we zullen zien graa

162Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 15:44

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ach nee toch...
en er begon net schot in de zaak te komen :/

163Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 22:18

Debby

Debby
Senior spammer

Op een zondag zit Artishocking wat te zappen met de ab van de tv.
Dan komt ze ineens op SBS 6 en ziet daar de kerkdienst van Johan Maasbach.
Dit maakt zo'n indruk op haar dat ze meteen besluit zich aan te sluiten bij zijn gemeente.
Ze verhuist naar Den Haag om dichter in de buurt van Maasbach te wonen en uiteindelijk komt ze zelfs in zijn gemeente te wonen.
Nadat ze helemaal opgenomen is binnen de groep begint ze klusjes te doen in het Capitol Evangelie Centrum.
Zo ook op de dag dat Tachondar met zijn gekaapte vliegtuig de kerk binnenvliegt.


Donderdagmiddag 15:00

Het S.W.A.T team helpt mee om mensen onder het puin vandaan te halen.
Plotseling horen ze iemand roepen onder het puin.
Na wat graafwerk vinden ze Artishocking.
Ze leeft nog.
Ze beginnen meteen het puin van haar af te halen en dan zien ze dat er een zware balk op haar benen ligt,waardoor ze klemzit.
De ambulancebroeders komen erbij en samen met het S.W.A.T team maken ze een hefboom om het stuk puin op te tillen.
Zodra het stuk puin omhoog komt,spuit het bloed uit de slagader in haar dijbeen.
Als ze het stuk puin helemaal van Artishocking afhebben,zien ze pas dat Artishocking een slagaderlijke bloeding heeft.
Ze proberen het bloeden nog te stelpen,maar dat mag niet meer baten.


Artishocking overleeft deze dag niet.
Artishocking was een Wolf.

Einde dag 4
Begin nacht 5
Deze nacht duurt tot vrijdagavond 22:00



Laatst aangepast door Debby op do 08 sep 2011, 22:20; in totaal 1 keer bewerkt

164Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 22:20

laura

laura
Spammer i.o.

jeetje nog een nacht.... er is dus nog een conversiewolf...

165Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 22:28

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

en we weten al wie dat is Very Happy, je bent er de volgende stemronde uit V8power Very Happy

166Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 23:24

Moustache

Moustache
Junior spammer

Zou maar zo kunnen, want v8power en artisjocking waren de enige die niet op artisjocking stemden....

167Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T do 08 sep 2011, 23:45

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ach ik vermoed dat ie wrs jou of mij gaat opeten deze nacht

168Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T vr 09 sep 2011, 11:51

morkreb

morkreb
Junior spammer

haha heerlijk, ik ben benieuwd.

169Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T vr 09 sep 2011, 11:55

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Gefeliciteerd Jeroen Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 919314

https://weerwolfenco.actieforum.com

170Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T vr 09 sep 2011, 12:00

artishocking

artishocking
Junior spammer

arme ik...

171Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T vr 09 sep 2011, 23:42

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

leeft hier nog iemand? :p

172Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T vr 09 sep 2011, 23:52

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik heb geen idee of het nu klaar is of niet...

173Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T za 10 sep 2011, 00:11

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry,had effe een andere bezigheid,verhaal komt eraan.

174Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T za 10 sep 2011, 00:25

Debby

Debby
Senior spammer

Backslide vierde zijn 17e verjaardag in stijl.
Hij had al zijn klasgenoten uitgenodigd om een reuzefeest te geven.
Sweet 17 party.
Laura had een verrassing in gedachten.
Omdat ze een half jaar samen was met Backslide had zij verzonnen dat ze uit de taart zou springen in een sexy outfit.
Op het moment dat zij even het feest had verlaten om zich in de taart te verstoppen,waren Kauna en Djali binnengekomen.
Djali was al een tijd verliefd op Backslide en wilde hem op zijn verjaardag gaan verleiden.
De taart werd binnengereden en iedereen begon "Happy Birthday"te zingen.
Bij de 3e hoera sprong Laura tevoorschijn uit de taart.
En viel bij Backslide in zijn armen en kuste hem.
Djali werd daarbij echter zo jaloers dat ze naar de keuken liep en daar een mes pakte.
Kauna zag haar op Backslide en Laura aflopen,maar had niet gezien dat zij een mes in haar hand had.
Toen ze bij het stelletje aankwam begon ze op Laura in te steken.
Laura begon te gillen en toen brak de paniek uit.
Backslide duwde haar weg en wilde Djali aanvallen.
Op dat moment sprong Kauna vanuit het niets op Djali en pakte haar het mes af,waarna ze samen naar buiten rennen.
Een van de vrienden belde meteen 112.
De politie en het S.W.A.T team arriveerde met de honden.
Ze kamden de hele buurt uit en 15 minuten later hadden zij Djali en Kauna gevonden.
Ze hadden zich verstopt in een slootje een paar straten verder.


Laura heeft het niet overleefd.
Zij was de Cupido.

We gaan nu weer over naar de dag.
Deze dag duurt tot 22:00.
(Verhaal zal later komen waarschijnlijk,morgen speelt ADO)

BACKSLIDE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!

175Spelronde #44 S.W.A.T - Pagina 7 Empty Re: Spelronde #44 S.W.A.T za 10 sep 2011, 00:28

laura

laura
Spammer i.o.

Nou lekker dan... kom op burgers!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum